Echt he... Lekker claims poneren maar te belazerd om het ZELF echt uit te zoeken, man, man, man.quote:
quote:CLAIM: Graph shows that over 100,000 votes for Joe Biden in Wisconsin “came out of nowhere.”
AP’S ASSESSMENT: Missing context. Milwaukee didn’t finish counting absentee ballots until 3 a.m. The outstanding ballots at that point -- including 169,000 from Milwaukee -- overwhelmingly broke for the Democrat. Based on the counting of in-person votes, President Donald Trump initially had the lead in Wisconsin on election night, but once all the votes were counted, Biden picked up the win. The counting of those outstanding ballots shows up as a big surge in the tally, but those votes didn’t come “out of nowhere.”
https://apnews.com/article/fact-checking-afs:Content:9647421250
Dat levert hooguit een x aantal vermoedelijk valse handtekeningen op.quote:Op maandag 21 december 2020 15:14 schreef Bocaj het volgende:
Al doen ze nu wel een Signature Check in Georgia... Weet niet of dat al iets opgeleverd heeft....
Dit is een schrijven van 4 november...quote:Op maandag 21 december 2020 15:18 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Echt he... Lekker claims poneren maar te belazerd om het ZELF echt uit te zoeken, man, man, man.
Het is letterlijk in nog geen 10 seconden googlen gevonden:
[..]
Precies! Die claim is binnen 24 uur al gedebunked, maar nog steeds wordt het herhaalt door de Trumpeteers.quote:Op maandag 21 december 2020 15:23 schreef Bocaj het volgende:
Dit is een schrijven van 4 november...
Dit zal Trump en co. toch ook allang hebben gelezen en gehoord?
Laten ze die biljetten er nou bijhalen en controleren... zoek het uit... maar dat laat men blijkbaar (nog) niet toe...
Tja, er blijven blijkbaar nog teveel onbeantwoorde vragen over...quote:Op maandag 21 december 2020 15:30 schreef R0N1N het volgende:
Bovendien zijn er al recounts geweest. Ook in Winsconsin. Geen afwijkingen ontdekt. Hoe vaak moeten die biljetten nog geteld worden volgens jou, voor je de uitslag accepteerd?
Als je de antwoorden niet leest, begrijpt of wil horen inderdaad, ja. Maar dat is nou niet direct een positieve zaak, lijkt mij.quote:Op maandag 21 december 2020 15:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Tja, er blijven blijkbaar nog teveel onbeantwoorde vragen over...
Zoals?quote:Op maandag 21 december 2020 15:42 schreef Bocaj het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2020 15:46 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als je de antwoorden niet leest, begrijpt of wil horen inderdaad, ja. Maar dat is nou niet direct een positieve zaak, lijkt mij.
quote:Op maandag 21 december 2020 15:47 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Zoals?
Alles is/wordt beantwoord. Trump & Co. lusten alleen de antwoorden niet, want die passen niet in het "Fraude!, Fraude!, Fraude!" verhaal.
Zeg jongens, ik ben het probleem niet hè?quote:Op maandag 21 december 2020 15:52 schreef xpompompomx het volgende:
Bovendien kan een gek meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden.
Binnen de ICT zeggen we:quote:Op maandag 21 december 2020 15:52 schreef xpompompomx het volgende:
Bovendien kan een gek meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden.
Rekenen blijkt niet je sterkste kant.quote:Op maandag 21 december 2020 16:00 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg jongens, ik ben het probleem niet hè?
Daar in de USA lopen ze te kloten met de verkiezingen waar de helft van de inwoners denken dat er mee geknoeid is...
Nee hoor. Ook toen was het Trump die aan het sneuneuzen over fraude, niet de "andere kant". Clinton heeft hem trouwens al binnen een paar dagen gefeliciteerd.quote:Ja, zeg je dan 4 jaar geleden was er ook geknoeid en toen hoorde je de andere kant 'janken'...
Nou, eigenlijk wel.quote:Op maandag 21 december 2020 16:00 schreef Bocaj het volgende:
Zeg jongens, ik ben het probleem niet hè?
Daar in de USA lopen ze te kloten met de verkiezingen waar de helft van de inwoners denken dat er mee geknoeid is...
Ja, zeg je dan 4 jaar geleden was er ook geknoeid en toen hoorde je de andere kant 'janken'...
& toen waren ze 'sneu' & 'sore losers' omdat ze vragen bij de uitslag hadden, want Trump had met een 'landslide' gewonnen. Nu zijn de kaarten 180 graden gedraaid en het gejank is niet van de lucht. Als Clinton al een 'sore loser' was, wat maakt dat dan van Trump?quote:Op maandag 21 december 2020 16:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Rekenen blijkt niet je sterkste kant.
[..]
Nee hoor. Ook toen was het Trump die aan het sneuneuzen over fraude, niet de "andere kant". Clinton heeft hem trouwens al binnen een paar dagen gefeliciteerd.
Ja leuk, je kaartje zegt niks over bevolkingsdichtheid.quote:
De kaarten zijn niet alleen 180 graden gedraaid, er zijn zitten ineens 10 jokers in het pakje!quote:Op maandag 21 december 2020 16:08 schreef R0N1N het volgende:
[..]
& toen waren ze 'sneu' & 'sore losers' omdat ze vragen bij de uitslag hadden, want Trump had met een 'landslide' gewonnen. Nu zijn de kaarten 180 graden gedraaid en het gejank is niet van de lucht. Als Clinton al een 'sore loser' was, wat maakt dat dan van Trump?
Triggeredquote:Op maandag 21 december 2020 16:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja leuk, je kaartje zegt niks over bevolkingsdichtheid.
Gelijk heeft over wat?quote:Op maandag 21 december 2020 16:11 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Triggered
Dank, ik weet dat de tweet gelijk heeft nu
quote:
quote:Biden supporters seem to be really losing their minds at how angry they get when you tell them that Biden “won” only 16% of the counties. They get even angry about that, than the fact that they are all supporting a cheater—who’s ok with the cheating.
Oh, waar heb ik in mijn reactie op je post daar wat over gezegd dan?quote:
Je reageerde erg snel en boosquote:Op maandag 21 december 2020 16:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Oh, waar heb ik in mijn reactie op je post daar wat over gezegd dan?
Dat wilden ze ook, maar daarvoor werden ze dus door Trump direct als 'sore losers' aangemerkt.quote:Op maandag 21 december 2020 16:10 schreef 4moreyears het volgende:
De kaarten zijn niet alleen 180 graden gedraaid, er zijn zitten ineens 10 jokers in het pakje!
Als ze toen fraude vermoedden hadden ze dat moeten onderzoeken.
Als er iemand boos is, is het die twitteraar wel zeg.quote:Op maandag 21 december 2020 16:16 schreef 4moreyears het volgende:
[..]
Je reageerde erg snel en boos
Gelukkig zie ik nu alweer een smiley
En dan stop je er maar mee?quote:Op maandag 21 december 2020 16:17 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat wilden ze ook, maar daarvoor werden ze dus door Trump direct als 'sore losers' aangemerkt.
Jammer dan voor de "alles onder de mat vegers " dit gaat opgelost wordenquote:Op maandag 21 december 2020 15:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |