abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 december 2020 @ 11:29:25 #41
65846 Bocaj
47th President.
pi_196837628
Er is een 1,5 uur documentaire beschikbaar van 'The Epoch Times' op NTD...
Ja, ik weet het is NTD en The Epoch Times... en die zijn pro Trump.
Ik zeg het maar even vooraf, voordat Paprika, Tiger en de Nederlandse Spoorwegen voorbijkomen met hun opmerkingen over bias en wat nog meer... maar daar gaat het nu even niet om... het gaat om waarheidsvinding!
De msm maakt zulke docu's niet... waarom ook? Zij hebben gewonnen!

Goed, dat gezegd hebbende, kijk eens naar deze docu en beoordeel inhoudelijk zonder de zaken eromheen!

2020 Election Investigative Documentary: Who’s Stealing America?
  zondag 20 december 2020 @ 13:06:41 #42
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196839507
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 11:29 schreef Bocaj het volgende:
Ik zeg het maar even vooraf, voordat Paprika, Tiger en de Nederlandse Spoorwegen voorbijkomen met hun opmerkingen over bias en wat nog meer... maar daar gaat het nu even niet om... het gaat om waarheidsvinding!

Goed, dat gezegd hebbende, kijk eens naar deze docu en beoordeel inhoudelijk zonder de zaken eromheen!

Pratende hoofden, boring. Laat ze een rechtszaak beginnen en onder ede getuigen. Oh wacht, daar was iets mee, wat was dat ook alweer?
pi_196839830
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 11:29 schreef Bocaj het volgende:

Het gaat Trump helemaal niet om waarheidsvinding. Het gaat Trump erom de democratie om zeep te helpen zodat hij de dictator van de VS kan worden.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zondag 20 december 2020 @ 13:28:41 #44
65846 Bocaj
47th President.
pi_196840035
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:06 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Pratende hoofden, boring. Laat ze een rechtszaak beginnen en onder ede getuigen. Oh wacht, daar was iets mee, wat was dat ook alweer?
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:19 schreef Hallojo het volgende:

[..]

Het gaat Trump helemaal niet om waarheidsvinding. Het gaat Trump erom de democratie om zeep te helpen zodat hij de dictator van de VS kan worden.
Ik geloof dat in 2016 er ook al sprake van fraude was (misschien op minder grote schaal dan in 2020).
Dat wordt ook aangegeven in de docu.
Ook geven ze aan dat het helemaal niet meer gaat om Trump of Biden maar of de VS nog een eerlijke verkiezing kan organiseren zonder fraude...
Het belangrijkste is eigenlijk wel dat ze weg moeten van de 'Computer-Voting' en weer terug moeten naar pen en papier... zodoende is er altijd een mogelijkheid voor een goede controle achteraf met eventuele hertellingen...
Dat is precies wat we in Nederland ook gedaan hebben... The Good Old Pen and Paper! ;)
pi_196840054
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:06 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

no standing, te vroeg dus nog geen injury, o wacht nu te laat want na de verkiezingen
Inhoudelijk wordt er niet naar gekeken en de hete aardappel wordt doorgegeven
pi_196840156
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:28 schreef Bocaj het volgende:

[..]

[..]

Ik geloof dat in 2016 er ook al sprake van fraude was (misschien op minder grote schaal dan in 2020).
Dat wordt ook aangegeven in de docu.
Ook geven ze aan dat het helemaal niet meer gaat om Trump of Biden maar of de VS nog een eerlijke verkiezing kan organiseren zonder fraude...
Het belangrijkste is eigenlijk wel dat ze weg moeten van de 'Computer-Voting' en weer terug moeten naar pen en papier... zodoende is er altijd een mogelijkheid voor een goede controle achteraf met eventuele hertellingen...
Dat is precies wat we in Nederland ook gedaan hebben... The Good Old Pen and Paper! ;)
We doen wel moeite hier op fok maar tevergeefs hoor, die kneuzen laten zich toch niet overtuigen (ze worden waarschijnlijk betaald)
al zouden we een video hebben van biden clinton obama en bush die op camera samen vertellen hoe ze gefraudeerd hebben dan zouden ze roepen GEEN BEWIJS REEEEEEE HOE DURF JE COPECOPE ORANGEMAN BAD
pi_196840271
Jammer dat die video niet bestaat.
  zondag 20 december 2020 @ 13:37:41 #48
65846 Bocaj
47th President.
pi_196840286
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:32 schreef 4moreyears het volgende:

[..]

We doen wel moeite hier op fok maar tevergeefs hoor, die kneuzen laten zich toch niet overtuigen (ze worden waarschijnlijk betaald)
al zouden we een video hebben van biden clinton obama en bush die op camera samen vertellen hoe ze gefraudeerd hebben dan zouden ze roepen GEEN BEWIJS REEEEEEE HOE DURF JE COPECOPE ORANGEMAN BAD
Ja, en het is al erg genoeg dat het in BNW moet...
Maargoed, al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel! ;)
We gaan lekker door, and we will prevail! :Y
pi_196840295
quote:

ze worden waarschijnlijk betaald
_O-

Waar kan ik mijn declaraties indienen? Ik wil wel betaald worden hoor :D :')
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  zondag 20 december 2020 @ 14:01:18 #50
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_196840809
quote:

[..]

Boe, wat zielig. Ben je aanhanger van zo'n oprechte, integere, goed presterende politicus en dan overkomt je dit! Vreselijk hoor.

Maar klopt, China betaald mij vorstelijk om Joe aan de macht te helpen! En op 21 januari krijg ik een extra bonus. Lang leve Xi, hoezee hoezee hoezee!
pi_196841100
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:37 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ja, en het is al erg genoeg dat het in BNW moet...
Maargoed, al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt haar wel! ;)
We gaan lekker door, and we will prevail! :Y
Hoezo 'we'?

Voel jij je echt onderdeel van het Trump kamp? Kerel, je bent een Nederlander en hebt niet eens een stem in deze verkiezingen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_196841244
Ik ben wel een beetje de weg kwijt. Waren het nou duizenden overleden mensen die hebben gestemd? Of waren er stembiljetten bijgedrukt? Of waren er stembiljetten voor Trump weggegooid? Of waren de stemcomputers gehackt?
Цой жив
pi_196841362
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoezo 'we'?

Voel jij je echt onderdeel van het Trump kamp? Kerel, je bent een Nederlander en hebt niet eens een stem in deze verkiezingen.
Hij heeft in Nederland evenmin een stem in de verkiezingen en helemaal wanneer een frauduleuze verkiezingsuitslag gewoon doorgang vindt.
  zondag 20 december 2020 @ 14:29:16 #55
65846 Bocaj
47th President.
pi_196841441
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hoezo 'we'?

Ik beschouw Trump als mijn 2e pappie!
pi_196841585
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:24 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Hij heeft in Nederland evenmin een stem in de verkiezingen en helemaal wanneer een frauduleuze verkiezingsuitslag gewoon doorgang vindt.
Je bedoelt dat Bojac nog minderjarig is? Dat zou inderdaad het nodige verklaren.
pi_196841681
quote:
Interessant, zo'n grote ontmaskering. Fijn dat alle feiten op tafel worden gelegd.

En daar blijft het dan bij, alleen deze loze woorden, en dat wordt dan toch wel geloofd, maar alles wat wel met eigen ogen te zien en te checken is dat wordt dan weer niet geloofd.

Helder.
  zondag 20 december 2020 @ 14:43:52 #58
65846 Bocaj
47th President.
pi_196841723
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:24 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Die gekke Kajsa wil ook met brievenpost gaan werken... zal dat goed gaan denk je?
Stel, ouderen in een verpleeghuis willen op Wilders gaan stemmen maar hebben wel hulp erbij nodig...
In hoeverre gaan zorgmedewerkers 'sturen' erin? (In sturen naar een andere partij?!)

Of gaan we dan zeggen: 'Objection, Your Honor Speculation'... :')
Ik ben er niet gerust op!
  zondag 20 december 2020 @ 14:53:01 #59
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_196841896
quote:

[..]

Dat klopt want crooked china joe staat op camera terwijl hij zegt dat hij de grootste fraude organisatie heeft in de geschiedenis _O-
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_196842334
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 14:53 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat klopt want crooked china joe staat op camera terwijl hij zegt dat hij de grootste fraude organisatie heeft in de geschiedenis _O-
Fact check: Clip of Biden taken out of context to portray him as plotting a voter fraud scheme
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')