Ik bewonder het dat je zover gekomen bent!quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:04 schreef VoMy het volgende:
[..]
Ik las één strofe in het midden en daarin verwezen ze naar Maurice le chien en PCR-testen. Dus.
Ik dacht, ik val halverwege in en dit was dus de enige zin die ik lasquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:10 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik bewonder het dat je zover gekomen bent!
Ja? Was het satire?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:15 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
😆
Hardop gelachen, wat een apekool.
LOL
ik wilde eigenlijk wat boodschappen gaan halen maar ik bedacht me....quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:22 schreef Scrummie het volgende:
Wat een lockdown
Ik kan tijdens het boodschappen doen in het winkelcentrum hier niet echt een verschil merken tussen vorige week en nu. (Ja, ik was er zelf ook, blablablabla)
Ik kom sowieso al tijden alleen in supermarkten en koop de rest online, maar wat voor winkels is er nu nog open dat funshoppers trekt?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:22 schreef Scrummie het volgende:
Wat een lockdown
Ik kan tijdens het boodschappen doen in het winkelcentrum hier niet echt een verschil merken tussen vorige week en nu. (Ja, ik was er zelf ook, blablablabla)
Ik heb me er helemaal doorheen geworsteld. Ik vind het géén megagoed artikel, integendeel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:50 schreef mir1986 het volgende:
Nog even en 17 miljoen asymptomatische mensen zitten voorgoed aan huis gekluisterd?’
Redactie Redactie
2 dagen geleden
COLUMN – In hoeverre vindt de meerderheid van de bevolking dat het Nederlandse kabinet voor haar coronabeleid een motie van wantrouwen verdient?
https://groningerkrant.nl(...)tter_impression=true
Mega goed artikel.
Dat zegt ook iets over de reden waarom mensen nog naar een winkelcentrum komen denk ik...quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:22 schreef Scrummie het volgende:
Wat een lockdown
Like gegeven voor het getoonde doorzettingsvermogenquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik heb me er helemaal doorheen geworsteld. Ik vind het géén megagoed artikel, integendeel.
Het is bepaald niet objectief geschreven, wat je van een wetenschapsjournalist wel zou verwachten. Als je dan zinnen gebruikt als Openlijk geilt viroloog Marion Koopmans op het feit dat mensen zich weer aan hun huis geknecht voelen. vind ik dat je jezelf diskwalificeert.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Like gegeven voor het getoonde doorzettingsvermogen
Sinds afgelopen week komen die voortaan pas om 15.15u.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:39 schreef popje het volgende:
Waarom zijn de dagelijkse cijfers nog niet bekend? Of is er weer sprake van een storing...
1 dag na de lockdown is toch echt de bloemenzaak ( in het winkelcentrum ) bij ons gesloten door BOA's.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:35 schreef Fred het volgende:
De handhaving is er ook eentje van lik-me-vestje.
Links en rechts zie ik toch nog aardig wat winkels, sportscholen, kappers en andere zaakjes die toch echt dicht moeten zijn. Terwijl toch ook aardig wat politie op de been is in de stad. Het lijkt erop dat ze (nog) geen opdracht hebben om ook echt te gaan handhaven.
Roep je me ff als het zover is?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sinds afgelopen week komen die voortaan pas om 15.15u.
Tenzij er een storing is![]()
Je ziet nog kappers, sportscholen en andere zaken die nu nog open zijn of?quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:35 schreef Fred het volgende:
De handhaving is er ook eentje van lik-me-vestje.
Links en rechts zie ik toch nog aardig wat winkels, sportscholen, kappers en andere zaakjes die toch echt dicht moeten zijn. Terwijl toch ook aardig wat politie op de been is in de stad. Het lijkt erop dat ze (nog) geen opdracht hebben om ook echt te gaan handhaven.
Ja, ik moest ook ff in mijn ogen wrijven, maar er zijn echt zaken die de verplichte sluiting negeren.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:47 schreef Anton91 het volgende:
Je ziet nog kappers, sportscholen en andere zaken die nu nog open zijn of?
en mensen die gewoon nog een kappertje pakken en naar de sportschool gaan natuurlijk, zo hou je dat ook in standquote:Op zaterdag 19 december 2020 14:49 schreef Fred het volgende:
[..]
Ja, ik moest ook ff in mijn ogen wrijven, maar er zijn echt zaken die de verplichte sluiting negeren.
Van wat ik zag waren het vooral mensen die gezellig in paartjes gingen schappen. Je weet wel, van die types die twee karretjes nemen van "maak ons maar wat, we houden ons aan de regels" en dan lekker keuvelen en keutelen in de gangpaden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 14:28 schreef Fred het volgende:
[..]
Dat zegt ook iets over de reden waarom mensen nog naar een winkelcentrum komen denk ik...
Ik voorzie dat Ankie Broekers-Knop haar IND om hulp gaat vragen...... hoe de illegalen onder ons te bereiken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:32 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Vermoedelijk waar je als ingeschrevene staat?
Heb je naam en rugnummer al doorgegeven!quote:Op zaterdag 19 december 2020 15:01 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ik voorzie dat Ankie Broekers-Knop haar IND om hulp gaat vragen...... hoe de illegalen onder ons te bereiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |