Het heeft in de huidige onzekere situatie idd totaal geen zin om (te) ver op de zaken vooruit te lopen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 11:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je kan vooral nu nog helemaal niets zeggen over hoe het er in maart uit gaat zien. Wie weet zijn we dan lockdown vrij en zijn de besmettingen laag, zodoende laag dat het BCO apparaat ook weer werkt.
Dan heb je geen enkele reden om die verkiezingen (vrij belangrijk overigens) gewoon door te laten gaan.
In Amerika zijn ze met het organiseren van “veilig stemmen” op tijd begonnen. Of het gelukt is betwijfel ik overigens maar ik heb zo’n vaag voorgevoel dat zegt dat we daar in Nederland weer half februari pas aan gaan denken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
Verkiezingen uitstellen is inderdaad een van de domste dingen die ze zouden kunnen doen. Je zorgt er inderdaad alleen maar voor dat mensen nog wantrouwiger naar het kabinet gaan kijken. Allemaal vooropgezet, complotten, dictatuur, etc. En dat stemmen kan best op een veilige manier gebeuren.
Wat gek dat ie dat zegt..quote:
En een pleidooi voor maatregelen in de griepseizoenen. Misschien toch dat mondkapje op in de winter en meer online onderwijs/thuiswerken.quote:Op zaterdag 19 december 2020 09:20 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon een vorm van "wij willen meer capaciteit, en dus meer geld"?
Of het was een lang interview, en men blaast een terloopse opmerking op tot een headline.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wat gek dat ie dat zegt..
Zou er iets geknapt zijn in de onderlinge relatie?
Daarom. Snap ook niets van bedrijven die nu hun zomerzooi al cancelen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:06 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het heeft in de huidige onzekere situatie idd totaal geen zin om (te) ver op de zaken vooruit te lopen.
En al helemaal niet met Knabbel & Babbel aan het roer.
Zit achter een wall, dus ken de context niet inderdaad.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:13 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Of het was een lang interview, en men blaast een terloopse opmerking op tot een headline.
n via Topics is het ook (nog?) niet te vinden, helaas. Ik wil het graag lezen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zit achter een wall, dus ken de context niet inderdaad.
Ik kan'm niet vinden, en via de ctrl-p modus lukt het bij de VK ook niet meer..quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:19 schreef miss_sly het volgende:
E
[..]
n via Topics is het ook (nog?) niet te vinden, helaas. Ik wil het graag lezen.
Had ik ook al geprobeerd, inderdaad. Over het algemeen is Topics een fijne plek om van alles te lezen, maar misschien hanteren zij een vertraging voor betaalartikelen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik kan'm niet vinden, en via de ctrl-p modus lukt het bij de VK ook niet meer..
Bron: De Standaardquote:Premier De Croo kribbig tegen Franstalige journalist: ‘Als u aan politiek wil doen, moet u op een lijst gaan staan’
Even viel Alexander De Croo (Open VLD) vrijdagavond uit zijn rol tijdens de persconferentie na het Overlegcomité. Een complotjournalist stelde de premier een vraag waar hij niet van gediend was, en dat liet hij ook duidelijk merken. “U bent hier om vragen te stellen, niet om uw politieke mening te geven.”
“Alexandre Penasse van Kairos Presse”, stelde de Franstalige journalist zich voor toen De Croo hem het woord gaf. Hij stak meteen van wal over de vaccinaties in ons land. “Veel mensen hebben twijfels geuit bij de vaccinatieschema’s, maar u antwoordt nooit op die vragen. Het debat wordt geblokkeerd. Vindt u niet dat deze coronacrisis ondemocratisch beheerd wordt, zoals veel andere zaken die nochtans in ieders belang zijn?”
Een zichtbaar geïrriteerde De Croo ontweek de vraag, tot de man nog eens het woord kreeg. “Zijn vaccins de enige oplossing”, vroeg hij. De Croo keek naar zijn collega’s en maakte hem duidelijk dat hij nog geen enkele ernstige wetenschapper gehoord heeft die een andere oplossing ziet dan het vaccin. “Ik heb de indruk dat u mijn vragen niet waardeert”, reageerde de man. “Kijk, als u aan politiek wil doen moet u op een lijst gaan staan. Maar dit is een persconferentie en hier worden vragen gesteld, geen politieke meningen verkondigd.”
Penasse droop af. Een blik op zijn website leert dat de man in allerlei complottheorieën gelooft en die graag deelt met de Belgen. Ook toenmalig premier Sophie Wilmès kreeg op 15 april trouwens met hem te maken op een persconferentie. Zij legde hem toen ook het zwijgen op. “U brengt vragen met politieke vooroordelen deze zaal binnen”, klonk het.
Wie zegt dan dat dit erg is?quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Is dit nou zo erg? Wekelijks een telefoontje.. man man man.
Omdat specifieke lente/zomer spullen (zoals kleding) in de maanden januari - maart verkocht moet worden en hele collecties anders met zwaar verlies verkocht moeten worden.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Daarom. Snap ook niets van bedrijven die nu hun zomerzooi al cancelen.
Het is tenslotte ook maar een mensquote:
en nu weer snel aan het werk, de vragen van jesse klaver zijn nog steeds niet beantwoordquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is tenslotte ook maar een mens
Misschien is het juist daarom wel goed dat hij zich alvast een beetje oriënteert op andere mogelijkheden van werkgelegenheid!quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
en nu weer snel aan het werk, de vragen van jesse klaver zijn nog steeds niet beantwoord
lolquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Misschien is het juist daarom wel goed dat hij zich alvast een beetje oriënteert op andere mogelijkheden van werkgelegenheid!![]()
![]()
Hij heeft als showbizzschoenen.
Klopt! Ik was wat te snel.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die 1,2 miljoen is wereldwijd toch? Of lees ik verkeerd.
Ik vraag me af hoe ze gaan bepalen wie welk vaccin krijgt, en of je daar keuze in krijgt of niet.quote:Op zaterdag 19 december 2020 10:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het als leek vrij moeilijk in te schatten wat wel en niet verstandig is, en wat wel en niet kan. Als degenen die het Pfizer-vaccin moeten zetten dezelfde zijn als degene die Moderna en Oxform moeten gaan zetten, ben je toch gebonden aan het feit dat iedereen maar op één plek tegelijk kan zijn, bijvoorbeeld.
Ik verwacht geen menukaartje bij de GGD...quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe ze gaan bepalen wie welk vaccin krijgt, en of je daar keuze in krijgt of niet.
Ik verwacht nul komma nul invloed van de burger op de volgorde en type vaccin (dat maakt elke vorm van vaccinatiebewijs ellende dan ook een vorm van discriminatie).quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:55 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Ik vraag me af hoe ze gaan bepalen wie welk vaccin krijgt, en of je daar keuze in krijgt of niet.
word gewoon de daghapquote:Op zaterdag 19 december 2020 12:57 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ik verwacht geen menukaartje bij de GGD...![]()
Nee, maar wat als iemand niet het Oxford vaccin wilt omdat daar cellijnen in worden gebruikt, maar wel een mRNA vaccin, en diegene krijgt het Oxford vaccin aangeboden. Die weigert dan, maar hoe en wanneer komt die dan aan de beurt voor een mRNA vaccin? Dat zal zullen ze vast in dat ingewikkelde IT systeem inbouwen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:57 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Je hebt niks te willen bij deze vaccinatie, lijkt het.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Nee, maar wat als iemand niet het Oxford vaccin wilt omdat daar cellijnen in worden gebruikt,
in de UK hebben ze een soort wachtlijst estimator gemaakt, daar kun je een beetje spelen met leeftijd en gezondheid en kijken wanneer je ongeveer aan de beurt bent. Engelse prioriteitenlijst is niet veel anders dan de Nederlandse.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:58 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik verwacht nul komma nul invloed van de burger op de volgorde en type vaccin (dat maakt elke vorm van vaccinatiebewijs ellende dan ook een vorm van discriminatie).
Wat ik wel verwacht dat het in grote lijnen van oud naar jong gaat, waarbij een groter medisch dossier gaat zorgen voor voorrang.
"Dan mag u nu doorrijden naar het 2e raam"quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:57 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Laten ze nu maar niet aan een ingewikkeld systeem beginnen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Nee, maar wat als iemand niet het Oxford vaccin wilt omdat daar cellijnen in worden gebruikt, maar wel een mRNA vaccin, en diegene krijgt het Oxford vaccin aangeboden. Die weigert dan, maar hoe en wanneer komt die dan aan de beurt voor een mRNA vaccin? Dat zal zullen ze vast in dat ingewikkelde IT systeem inbouwen.
Oeh... wat voor speeltje zou je erbij krijgen?quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
"Dan mag u nu doorrijden naar het 2e raam"
De McVac
Happy Vac Menu
Of een Big Vac
Ik verwacht eerder het omgekeerde, dat mensen die aan het eind van de dag aan beurt zijn wellicht zonder prik weer naar huis moeten omdat er meer mensen zijn komen opdraven dan er vaccin beschikbaar waren voor die dag.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:02 schreef Mammietje het volgende:
Ik ga wel aan de eind van de dag bij de priklocaties van de zorgmedewerkers staan. Zorgen dat ze geen pfizertje verspillen!
Ik sluit niets meer uit.quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:04 schreef Fred het volgende:
[..]
Ik verwacht eerder het omgekeerde, dat mensen die aan het eind van de dag aan beurt zijn wellicht zonder prik weer naar huis moeten omdat er meer mensen zijn komen opdraven dan er vaccin beschikbaar waren voor die dag.
quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oeh... wat voor speeltje zou je erbij krijgen?
Ja he?!quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:07 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dit zou me over de streep trekken.
Is het zeker dat de storing is opgelost? Voor zover ik begreep was nog niet bekend wanneer het probleem verholpen zou zijn... Incompetentie van de Nederlandse IT overheidssystemen... alijd als de dagcijfers het hoogste zijnquote:Op zaterdag 19 december 2020 08:19 schreef StateOfMind het volgende:
Als het goed is zijn alle missende cijfers van maandag en dinsdag nu bijgewerkt (zouden op woensdag, donderdag en gisteren erbij zitten).
Nou ben ik benieuwd naar de reguliere cijfers van 'vandaag' (en ja ik weet hoe dat zit met die dagcijfers).
Of er komt weer een storing
alleen de aanpak is wel anders, tel er maar minimaal 1 maand bovenop in NLquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:01 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
in de UK hebben ze een soort wachtlijst estimator gemaakt, daar kun je een beetje spelen met leeftijd en gezondheid en kijken wanneer je ongeveer aan de beurt bent. Engelse prioriteitenlijst is niet veel anders dan de Nederlandse.
https://www.omnicalculator.com/health/vaccine-queue-uk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~a14eda2c/
Bram van der Vlugt overleden coronaNee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onze Bram....![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/show/ac(...)-overleden~a14eda2c/
Bram van der Vlugt overleden coronaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag ik wel hopen, er was 9 december een peer review in the Lancet, dus dat betekent dat de rolling review meer kans heeft, en in principe betekent als UK het goedkeurt, dat de EMA dat wellicht ook gaat doen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 12:56 schreef Predator40 het volgende:
aangezien de UK het Oxford/AZ vaccin eind dec waarschijnlijk gaat goedkeuren, heeft Oxford/AZ al goedkeuring aan de EMA aangevraagd ?
ik doe met je mee, met mondkapje en op 1.5m natuurlijk....als we immuun zijn kunnen we wat zonder mondkapje en dichterbij afsprekenquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:02 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Laten ze nu maar niet aan een ingewikkeld systeem beginnen.![]()
Dit blijkt al lastig genoeg.![]()
Denk echt niet dat ze daar rekening mee kunnen houden.
Ik ga wel aan de eind van de dag bij de priklocaties van de zorgmedewerkers staan. Zorgen dat ze geen pfizertje verspillen!
cadeaubon van easytoys....mag je zelf uitzoekenquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:03 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oeh... wat voor speeltje zou je erbij krijgen?
Oeh oeh.... samen een vaccin halen.....quote:Op zaterdag 19 december 2020 13:13 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik doe met je mee, met mondkapje en op 1.5m natuurlijk....als we immuun zijn kunnen we wat zonder mondkapje en dichterbij afspreken![]()
![]()
romantischquote:Op zaterdag 19 december 2020 13:16 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Oeh oeh.... samen een vaccin halen.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |