Inderdaad, Beau doet even een kritische journalist na. Ik ben blijkbaar veranderd in een provinciaal oud vrouwtje en heb waardering voor de Jonge: hij zal het nooit goed kunnen doen, maar is een perfecte bliksemafleider: iemand die het vuile werk op mag knappen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Dat de Jonge er verantwoordelijk voor een is dat de leveringen haperden, zoals Beau suggereerde, klopt niet erg.
Beau zeurt.
Ze was vreselijk irritant gisteren. Ik moest ook lachen dat ze vol trots een tatoeage de hele tijd aan het showen was.quote:
Ze was heel hooghartig jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze was vreselijk irritant gisteren. Ik moest ook lachen dat ze vol trots een tatoeage de hele tijd aan het showen was.
Domme doos. Expres dwars liggen en semi-interessant doen...
Heeft toch iets met Patricia Paaij gehad ?quote:
PSV is geen voetbalclub.quote:
Marieke is er nu.quote:Op dinsdag 13 april 2021 09:49 schreef byah het volgende:
Wat is er eigenlijk gebeurd met Marieke vd Zilver? Bij Jinek werden de politiek verslaggevers afgewisseld maar bij Beau komt elke keer dezelfde terug. Floor Bremer heeft zichzelf gecanceld na het debacle met de roast van Baudet, maar Mariekeniet toch?
Geen Floorquote:Op woensdag 14 april 2021 22:03 schreef superniger het volgende:
[ twitter ]
Verkeerde Smeets te gast. Ze hadden Sidney moeten uitnodigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |