Het is niet goed of het deugt niet - SPquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:00 schreef TheVulture het volgende:
Marijnisse wil geen nieuwe verkiezingen maar de VVD en D66 moeten dit snel oplossen, om dan vervolgens moord en brand te schreeuwen als Rutte toch blijft zitten (waar alleen de VVD zelf iets aan kan doen) en er een vierde kabinet Rutte komt
Ja precies, de zkh lijken ook geen moeite te doen.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:40 schreef Poison-Ivy het volgende:
Gommers zegt geen personeel voor op de IC bij uitbreiding...
Nu al meer als een jaar nog steeds geen personeel?
Ik word er zo moe van. Gooi alles open.
Is ook triest dat iemand zijn OK wordt uitgesteld voor een zwakke 60+ obesitas persoon met slechte gezondheid die Covid krijgt. Wat geeft die persoon meer voorrang als de ander?
Die is nooit vies van een complottheorie geweest.quote:Op woensdag 7 april 2021 22:46 schreef maxi-mus het volgende:
De altijd vervelende kutlul Maurice de Hond.
Echt wel!quote:Op donderdag 8 april 2021 23:18 schreef Books1 het volgende:
Het doet toch pijn aan je oren. Dat gejengel van Gordon.
Dat de Jonge er verantwoordelijk voor een is dat de leveringen haperden, zoals Beau suggereerde, klopt niet erg.quote:
En een trui met langen mouwen om die lelijke tattoo te verbergenquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:49 schreef Japepk het volgende:
Die Susanne zou een eigen talkshow moeten hebben
En dan toch de mouwen opstropenquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
En een trui met langen mouwen om die lelijke tattoo te verbergen
is nog nooit goed/grappig geweest...quote:
Inderdaad, Beau doet even een kritische journalist na. Ik ben blijkbaar veranderd in een provinciaal oud vrouwtje en heb waardering voor de Jonge: hij zal het nooit goed kunnen doen, maar is een perfecte bliksemafleider: iemand die het vuile werk op mag knappen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Dat de Jonge er verantwoordelijk voor een is dat de leveringen haperden, zoals Beau suggereerde, klopt niet erg.
Beau zeurt.
Ze was vreselijk irritant gisteren. Ik moest ook lachen dat ze vol trots een tatoeage de hele tijd aan het showen was.quote:
Ze was heel hooghartig jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze was vreselijk irritant gisteren. Ik moest ook lachen dat ze vol trots een tatoeage de hele tijd aan het showen was.
Domme doos. Expres dwars liggen en semi-interessant doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |