En een trui met langen mouwen om die lelijke tattoo te verbergenquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:49 schreef Japepk het volgende:
Die Susanne zou een eigen talkshow moeten hebben
En dan toch de mouwen opstropenquote:Op vrijdag 9 april 2021 22:51 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
En een trui met langen mouwen om die lelijke tattoo te verbergen
is nog nooit goed/grappig geweest...quote:
Inderdaad, Beau doet even een kritische journalist na. Ik ben blijkbaar veranderd in een provinciaal oud vrouwtje en heb waardering voor de Jonge: hij zal het nooit goed kunnen doen, maar is een perfecte bliksemafleider: iemand die het vuile werk op mag knappen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Dat de Jonge er verantwoordelijk voor een is dat de leveringen haperden, zoals Beau suggereerde, klopt niet erg.
Beau zeurt.
Ze was vreselijk irritant gisteren. Ik moest ook lachen dat ze vol trots een tatoeage de hele tijd aan het showen was.quote:
Ze was heel hooghartig jaquote:Op zaterdag 10 april 2021 12:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze was vreselijk irritant gisteren. Ik moest ook lachen dat ze vol trots een tatoeage de hele tijd aan het showen was.
Domme doos. Expres dwars liggen en semi-interessant doen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |