Ja die zullen zichzelf wel voor de kop slaan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:52 schreef Szura het volgende:
Prachtig dat je als programma zo’n statement naar buiten brengt, al bizar genoeg dat je je voor de uitzending al gaat zitten verantwoorden - heb je dan wel de juiste keuze gemaakt? - en dat die pipo dan twee uur later alsnog afhaakt
De situatie witwassen? Indirect hebben ze dezelfde werkgever aangezien Videoland van Rtl is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.veronicainsid(...)ik-wil-zn-verhaal-ho
Ja dat dacht ik dus ook, grote belangen bij rtl om dit "op te lossen"; een hoop geld geinvesteerd in die zak hooi.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:27 schreef BlackNero het volgende:
[..]
De situatie witwassen? Indirect hebben ze dezelfde werkgever aangezien Videoland van Rtl is.
Mocro maffia is veruit de meest bekeken serie op videoland, ze willen die serie voor geen goud verliezen.
Geen tijd voor grappen superniger, dit zijn serieuze tijdenquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:15 schreef superniger het volgende:
I
[..]
IK vind hem 1 van de betere politieke anaalisten.
Door Inge Lengton en Niels Rigterquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:06 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Wouter gaat er met gestrekt been in.
Bootjes? Koop ze!quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:25 schreef monkyyy het volgende:
Wouter is het type man die zijn 4 meter boot een "kleine jacht" noemt.
Frits > Wouterquote:
Prachtig, jammer dat ie d'r niet was.quote:
Ik ben er nog steeds niet uit of het CDA hem nu zelf onder de bus gooit of dat dit Rutte was, of een combi van allebeiquote:
Gelukkig was Floor er om D66 te verdedigen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Wouter de Winther mag weer eens op het orgel om zijn antipathie tegen D66 en Ollongren te etaleren
Haha heerlijk die boosheidquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Prachtig, jammer dat ie d'r niet was.
Hoop gejank op Twitter en Facebook over die luckytv![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:Karina
@:Caland
@:3rr0r
@:Coco
@:Lenny_leonard
@:Wereldgozer
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom mag dit gepost wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |