Geen tijd voor grappen superniger, dit zijn serieuze tijdenquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:15 schreef superniger het volgende:
I
[..]
IK vind hem 1 van de betere politieke anaalisten.
Door Inge Lengton en Niels Rigterquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:06 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Wouter gaat er met gestrekt been in.
Bootjes? Koop ze!quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:25 schreef monkyyy het volgende:
Wouter is het type man die zijn 4 meter boot een "kleine jacht" noemt.
Frits > Wouterquote:
Prachtig, jammer dat ie d'r niet was.quote:
Ik ben er nog steeds niet uit of het CDA hem nu zelf onder de bus gooit of dat dit Rutte was, of een combi van allebeiquote:
Gelukkig was Floor er om D66 te verdedigen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Wouter de Winther mag weer eens op het orgel om zijn antipathie tegen D66 en Ollongren te etaleren
Haha heerlijk die boosheidquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:27 schreef matthijst het volgende:
[..]
Prachtig, jammer dat ie d'r niet was.
Hoop gejank op Twitter en Facebook over die luckytv![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
@:Karina
@:Caland
@:3rr0r
@:Coco
@:Lenny_leonard
@:Wereldgozer
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom mag dit gepost wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 22:41 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een randdebiel inderdaad.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:23 schreef Szura het volgende:
Pak ze maar aan Beau: wat verwacht je nou als journalist door de hele dag achter Rutte aan de rennen die pas na het debat wat gaat zeggen
Maandag weer dartsen. Ik verwacht jou in het warme DRT bad. @fetXquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:23 schreef Szura het volgende:
Pak ze maar aan Beau: wat verwacht je nou als journalist door de hele dag achter Rutte aan de rennen die pas na het debat wat gaat zeggen
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maandag weer dartsen. Ik verwacht jou in het warme DRT bad. @:fetx
Wat is er maandag voor toernooi?quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:27 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maandag weer dartsen. Ik verwacht jou in het warme DRT bad. @:fetx
Haha ik ook!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:58 schreef Drekkoning het volgende:
Ik ben het gewoon volledig eens met Halsema
Ik ga even huilend onder de douche liggen met mijn verbrijzelde wereldbeeld
Die zijn nooit echt heel grappig geweest in mijn ogen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:08 schreef RipCity het volgende:
Vraag me tot dag van vandaag af waarom mensen moesten lachen om de lama’s.
Mensen zijn in deze tijd extra toe aan humor.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:30 schreef DKUp het volgende:
Dat de Lama’s nog een podium krijgen vind ik eigenlijk nog vele malen erger.
Daar hebben we toch First Dates voorquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen zijn in deze tijd extra toe aan humor.
Het SP-model: roepen hoe het niet moet (ook het PVV-model trouwens).quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:51 schreef TheVulture het volgende:
Marijnisse is zo vermoeiend ook... zegt zelf ook niet concreet wat ze dan wel wil...
Bergkamp is net als Bosma al jarenlang ondervoorzitter en heeft ook wel haar strepen verdient onder Arib. Er gaat niet heel veel veranderen gok ik zo.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Het zou niet goed zijn als er een d66 voorzitter komt denk ik
Ik hoop het maar, heb er nog weinig vertrouwen inquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bergkamp is net als Bosma al jarenlang ondervoorzitter en heeft ook wel haar strepen verdient onder Arib. Er gaat niet heel veel veranderen gok ik zo.
Ha6 moet nog komen volgens mijquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:10 schreef Pisces29 het volgende:
Hazes en zure Marijnissen. Ik ga niet eens het begin terugkijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |