Denk dat het dit jaar wel druk isquote:
Denk dat ik uit voorzorg mijn auto maar binnen zet aankomende weekquote:Op zaterdag 19 december 2020 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat het dit jaar wel druk is
Waarom? Woon je in een tokkiebuurt?quote:Op zaterdag 19 december 2020 01:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk dat ik uit voorzorg mijn auto maar binnen zet aankomende week
Nee centrumquote:Op zaterdag 19 december 2020 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Woon je in een tokkiebuurt?
Je auto zal maar in vlammen opgaan inderdaad. Lekker begin van het jaarquote:
Voorgaande jaren viel het allemaal mee maar het gaat hier nu al weken los in het weekendquote:Op zaterdag 19 december 2020 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je auto zal maar in vlammen opgaan inderdaad. Lekker begin van het jaar
Waar je zin in hebtquote:Op zaterdag 19 december 2020 01:32 schreef Fugue het volgende:
[..]
Voorgaande jaren viel het allemaal mee maar het gaat hier nu al weken los in het weekend
Watjequote:
Fijn hè die islamiseringquote:Op zaterdag 19 december 2020 01:20 schreef Fugue het volgende:
[..]
Denk dat ik uit voorzorg mijn auto maar binnen zet aankomende week
Vaker langskomen danquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet iedereen denk ik, dit topic is vaak dood.
Hoelang heb je gelopenquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
Heb spierpijn van het hardlopen
Heerlijk vind ik dat
Uur of zoquote:
Met een uur gelijk beginnen is flink wat jaquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Uur of zo
Twee dagen geleden al inmiddelsben net weer begonnen.
Wel bietje gewandeld ook hoor. Maar is wel lachen. Jij ook aan het sporten?quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een uur gelijk beginnen is flink wat ja
Wandelen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wel bietje gewandeld ook hoor. Maar is wel lachen. Jij ook aan het sporten?
Wandelen is ook prima hoor. Als je maar beweegt, dat is het belangrijkste.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wandelen.
Ik heb vroeger wel proberen te hardlopen maar dat vonden mijn knieën niet echt tof. Zelfs speciale hardloopschoenen geprobeerd, hielp niet. Dan maar wat anders he
Oh cool een racefiets. Ik hou ook erg van fietsenquote:Op zaterdag 19 december 2020 02:57 schreef Fok-it het volgende:
En ik zit nog niet te wachten om weer op mijn racefiets te stappenZeker niet in de winter. Misschien volgend jaar
Ja, je denkt toch niet dat ik mijn pols breek op een omafiets. Ik ben onhandig, maar zo onhandig.quote:Op zaterdag 19 december 2020 02:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Oh cool een racefiets. Ik hou ook erg van fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |