abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:10:07 #126
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196810391
Mijn vriend en mijn dochter houden echt van mij. Als vervroegd kerstkado heb ik een een superwarme, extreem zachte fleecetrui gekregen waar je echt in kunt wónen O+. En die bijna nog lelijker is dan mijn roze pyjama met poezenkopjes _O- Ze stellen mijn comfort boven alles _O_
(Ik ben er dus oprecht heel erg blij mee O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_196810425
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:10 schreef Arizona het volgende:
Mijn vriend en mijn dochter houden echt van mij. Als vervroegd kerstkado heb ik een een superwarme, extreem zachte fleecetrui gekregen waar je echt in kunt wónen O+. En die bijna nog lelijker is dan mijn roze pyjama met poezenkopjes _O- Ze stellen mijn comfort boven alles _O_
(Ik ben er dus oprecht heel erg blij mee O+
Tuurlijk houden ze van je O+

Oh en wat klinkt dat heerlijk joh _O_ O+
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:12:26 #128
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196810440
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:10 schreef Arizona het volgende:
Mijn vriend en mijn dochter houden echt van mij. Als vervroegd kerstkado heb ik een een superwarme, extreem zachte fleecetrui gekregen waar je echt in kunt wónen O+. En die bijna nog lelijker is dan mijn roze pyjama met poezenkopjes _O- Ze stellen mijn comfort boven alles _O_
(Ik ben er dus oprecht heel erg blij mee O+
O+ _O_
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  ESF Reporter vrijdag 18 december 2020 @ 21:14:02 #129
87554 Cee
Welluk?
pi_196810460
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 20:58 schreef Aoibhin het volgende:
SPOILER: DeSlimsteMens
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:16:34 #130
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196810499
Ik was even in FEE (feestdagen) aan het kijken en zag daar het topic, hoe vieren jullie de kerstborrel.

Bij ons doen we op de 24e een digitale kerstborrel. Een echte kerstborrel was heel erg leuk geweest. Maar dit zal wel niet heel erg gaan werken gok ik zo. Bij meetings gaat het ondanks dat we met een kleine dertig man zijn altijd wel goed.

En zolang er serieus gereageerd wordt, dan lukt het ook wel goed om mensen omstebeurt aan het woord te laten. Maar zodra er iets meer leven in komt wordt het een enorme chaos. Kan mij niet voorstellen dat dit straks te doen is. Al heeft onze baas altijd wel iets aparts en leuks in petto, dus zal het uiteindelijk toch wel leuk worden.

Hoe gaat het bij jullie?
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_196810519
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:14 schreef Cee het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:18:32 #132
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196810529
En kerstpakket zou eigenlijk dinsdag op kantoor (wel buiten) uitgereikt worden. Maar dat gaat niet door. Zal nu via de post komen. Al zal het waarschijnlijk wel hetzelfde zijn als vorig jaar. Prima. Al zijn de echte kerstpakketten toch altijd nog wel het leukste.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:20:31 #133
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196810578
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
Ik was even in FEE (feestdagen) aan het kijken en zag daar het topic, hoe vieren jullie de kerstborrel.

Bij ons doen we op de 24e een digitale kerstborrel. Een echte kerstborrel was heel erg leuk geweest. Maar dit zal wel niet heel erg gaan werken gok ik zo. Bij meetings gaat het ondanks dat we met een kleine dertig man zijn altijd wel goed.

En zolang er serieus gereageerd wordt, dan lukt het ook wel goed om mensen omstebeurt aan het woord te laten. Maar zodra er iets meer leven in komt wordt het een enorme chaos. Kan mij niet voorstellen dat dit straks te doen is. Al heeft onze baas altijd wel iets aparts en leuks in petto, dus zal het uiteindelijk toch wel leuk worden.

Hoe gaat het bij jullie?
Mijn afdeling doet niets :P . We kunnen ons kerstpakket ophalen op kantoor en dat is het. Ik vind het wel prima :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:23:10 #134
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196810637
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:20 schreef Arizona het volgende:

[..]

Mijn afdeling doet niets :P . We kunnen ons kerstpakket ophalen op kantoor en dat is het. Ik vind het wel prima :)
Hebben jullie nog vaak meetings van de afdeling. En is jullie afdeling een beetje hecht.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:27:50 #135
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196810742
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:23 schreef Redefine het volgende:

[..]

Hebben jullie nog vaak meetings van de afdeling. En is jullie afdeling een beetje hecht.
Iedere week hebben we een digitaal koffieuurtje. "normaal" zijn we best een hecht team maar het verslapt nu wel wat. Met sommige collegaś heb ik nog wel regelmatig een informeel chatje maar anderen spreek ik gewoon helemaal niet meer.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  ESF Reporter vrijdag 18 december 2020 @ 21:28:52 #136
87554 Cee
Welluk?
pi_196810761
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
Ik was even in FEE (feestdagen) aan het kijken en zag daar het topic, hoe vieren jullie de kerstborrel.

Bij ons doen we op de 24e een digitale kerstborrel. Een echte kerstborrel was heel erg leuk geweest. Maar dit zal wel niet heel erg gaan werken gok ik zo. Bij meetings gaat het ondanks dat we met een kleine dertig man zijn altijd wel goed.

En zolang er serieus gereageerd wordt, dan lukt het ook wel goed om mensen omstebeurt aan het woord te laten. Maar zodra er iets meer leven in komt wordt het een enorme chaos. Kan mij niet voorstellen dat dit straks te doen is. Al heeft onze baas altijd wel iets aparts en leuks in petto, dus zal het uiteindelijk toch wel leuk worden.

Hoe gaat het bij jullie?
Digitaal lijkt me ook totaal niet iets toevoegen, eerder heel ongemakkelijk. Je hebt niks specifieks centraal te bespreken en je kan niet 1 op 1 wat ouwehoeren met collega’s en dat afwisselen. ‘Gelukkig’ doen we dat op mijn werk niet. Vandaag werden de kerstpakketten uitgereikt. Als je wilde, kon je er voor naar kantoor komen als je aan het thuiswerken was (ik deed dat, is maar tien minuutjes rijden). Per afdeling kwam de directie (met kerstmutsen op) even kort de medewerkers toespreken, ook wat leuke nieuwtjes over het komende jaar mededelen. Daarna mocht je met je afdeling naar buiten om frietjes en snacks te halen bij de frietkar die was geregeld. Op de afdeling opeten en daar kregen we de kerstpakketten uitgereikt.
Volgende week is er nog een afsluit-momentje, de vrouw van een van de directeuren kookt soep en dat gaan we dan weer per afdeling een lekker kommetje van ophalen, broodje erbij, en dat was het dan. Geen jaarlijks kerstdiner maar in plaats daarvan wat losse momentjes verdeeld over deze maand en de belofte dat we volgend jaar zodra het kan zó veel feestjes gaan houden dat we amper aan werken toekomen. :P
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:29:28 #137
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196810774
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Tuurlijk houden ze van je O+

Oh en wat klinkt dat heerlijk joh _O_ O+
Je kunt er echt níet mee op straat _O- maar voor thuis is het echt de ultieme oversized relaxtrui O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:32:05 #138
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_196810830
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:20 schreef Arizona het volgende:

[..]

Mijn afdeling doet niets :P . We kunnen ons kerstpakket ophalen op kantoor en dat is het. Ik vind het wel prima :)
Ik zit een beetje tussen 2 afdelingen in. Het gebruikelijke pakket met chocola kan ik ophalen in vestiging dichterbij. Maar ik wacht daar nog even mee om te kijken of de andere afdeling nog iets gaat doen.

Dat was altijd wel iets waar aandacht aan was besteed. Maar we krijgen wel 2 extra vrije dagen in 2021.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:35:28 #139
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196810907
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 19:25 schreef Em31 het volgende:
Opkomst met een aubergine _O- _O-
[ afbeelding ]
Dit heeft wat mij betreft ook geen context nodig.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:37:18 #140
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196810942
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:27 schreef Arizona het volgende:

[..]

Iedere week hebben we een digitaal koffieuurtje. "normaal" zijn we best een hecht team maar het verslapt nu wel wat. Met sommige collegaś heb ik nog wel regelmatig een informeel chatje maar anderen spreek ik gewoon helemaal niet meer.
Ah wel een beetje vergelijkbaar met ons. Wekelijks een meeting al is dat vooral werkgerelateerd. Verder verslapt het wel een beetje ja. Aantal collega's spreek ik vrij vaak, maar een deel nooit meer.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:38:42 #141
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196810972
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:28 schreef Cee het volgende:

[..]

Digitaal lijkt me ook totaal niet iets toevoegen, eerder heel ongemakkelijk. Je hebt niks specifieks centraal te bespreken en je kan niet 1 op 1 wat ouwehoeren met collega’s en dat afwisselen. ‘Gelukkig’ doen we dat op mijn werk niet. Vandaag werden de kerstpakketten uitgereikt. Als je wilde, kon je er voor naar kantoor komen als je aan het thuiswerken was (ik deed dat, is maar tien minuutjes rijden). Per afdeling kwam de directie (met kerstmutsen op) even kort de medewerkers toespreken, ook wat leuke nieuwtjes over het komende jaar mededelen. Daarna mocht je met je afdeling naar buiten om frietjes en snacks te halen bij de frietkar die was geregeld. Op de afdeling opeten en daar kregen we de kerstpakketten uitgereikt.
Volgende week is er nog een afsluit-momentje, de vrouw van een van de directeuren kookt soep en dat gaan we dan weer per afdeling een lekker kommetje van ophalen, broodje erbij, en dat was het dan. Geen jaarlijks kerstdiner maar in plaats daarvan wat losse momentjes verdeeld over deze maand en de belofte dat we volgend jaar zodra het kan zó veel feestjes gaan houden dat we amper aan werken toekomen. :P
Klinkt allemaal heel tof ^O^ Bij ons zou er ook wel wat meer zijn en ook in iets in die richting die je beschrijft. Maar dat is afgelast.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:39:29 #142
2681 Dave
Aardig op drave
pi_196810993
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
Hoe gaat het bij jullie?
Wij hadden dus wat speeches, en een online escape room.
:o)
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:39:52 #143
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_196811000
In mijn regio is de avondklok voor nieuwjaarsnacht van 1:30 (in de nacht dus) nu aangepast naar middernacht. Dat gaat apart worden :D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:40:55 #144
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_196811026
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:37 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ah wel een beetje vergelijkbaar met ons. Wekelijks een meeting al is dat vooral werkgerelateerd. Verder verslapt het wel een beetje ja. Aantal collega's spreek ik vrij vaak, maar een deel nooit meer.
Dit dus.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_196811060
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:16 schreef Redefine het volgende:
Ik was even in FEE (feestdagen) aan het kijken en zag daar het topic, hoe vieren jullie de kerstborrel.

Bij ons doen we op de 24e een digitale kerstborrel. Een echte kerstborrel was heel erg leuk geweest. Maar dit zal wel niet heel erg gaan werken gok ik zo. Bij meetings gaat het ondanks dat we met een kleine dertig man zijn altijd wel goed.

En zolang er serieus gereageerd wordt, dan lukt het ook wel goed om mensen omstebeurt aan het woord te laten. Maar zodra er iets meer leven in komt wordt het een enorme chaos. Kan mij niet voorstellen dat dit straks te doen is. Al heeft onze baas altijd wel iets aparts en leuks in petto, dus zal het uiteindelijk toch wel leuk worden.

Hoe gaat het bij jullie?
Normaal zouden we een kerstontbijt hebben met z'n allen en daarna kerstpakket mee.

Nu kwam mijn teamlead gisterenavond de kerstpakket persoonlijk brengen. Zo leuk. En er was een kerstbingo online maar ik logde te laat in dus dat ging mis.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:43:35 #146
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196811070
quote:
14s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:39 schreef Dave het volgende:

[..]

Wij hadden dus wat speeches, en een online escape room.
Ook leuk :)
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:45:05 #147
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196811097
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:43 schreef Prisha het volgende:

[..]

Normaal zouden we een kerstontbijt hebben met z'n allen en daarna kerstpakket mee.

Nu kwam mijn teamlead gisterenavond de kerstpakket persoonlijk brengen. Zo leuk. En er was een kerstbingo online maar ik logde te laat in dus dat ging mis.
Kerstontbijt hadden wij vorig jaar ook. Als er dit jaar geen Corona was geweest, zouden we dat zeker wel weer doen. Maar daar is dan geen sprake meer van geweest. Zou ook gek zijn om allemaal thuis te werken en dan opeens wel bij elkaar te gaan zitten :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:46:52 #148
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_196811124
Wel leuke dingen allemaal, kerstbingo klinkt wel geinig :D en de patatkraam van Cee ook :D

Wij hadden anders een kerstdiner gehad, gisteravond :+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 18 december 2020 @ 21:50:05 #149
39237 crew  H_T
2733
pi_196811168
Paar collega's gaan er per 1 januari uit, en die heb ik geloof ik sinds maart al niet meer gezien. Ook wel apart
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 18 december 2020 @ 21:50:21 #150
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_196811171
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 21:46 schreef Arizona het volgende:
Wel leuke dingen allemaal, kerstbingo klinkt wel geinig :D en de patatkraam van Cee ook :D

Wij hadden anders een kerstdiner gehad, gisteravond :+
Dan waren je vriend en je dochter wel wat te laat met je kerstsmoking geweest.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')