abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196839376
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2020 12:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus je bent óf een Wappie óf je bent een Schaap?

Er zit niks tussenin?
Dit is FOk.. natuurlijk niet
  zondag 20 december 2020 @ 13:02:36 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196839409
Ik ben eigenlijk wel een beetje benieuwd of Sponsje mij ook een schaap vindt?
Huilen dan.
pi_196839434
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 12:57 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Welke rotzooi? Heb al redelijk wat vaccinaties gehad in mijn leven en de enige bijwerkingen waren dat ik de ziekte waartegen ik was gevaccineerd niet heb gekregen
Ik ben ook niet tegen vaccinaties. Ik ben tegen dit vaccin. Een nieuwe techniek dat wereldwijd toegepast gaat worden. Waarbij het normaal 7 jaar duurt voordat een vaccin veilig verklaard wordt. En dan mensen wegzetten als wappie als ze het vaccin in twijfel zetten. Deze term gaat nog veel meer gepushed worden tijdens de vac campagne. Elke tegengeluid is wappie.
pi_196839479
quote:
10s.gif Op zondag 20 december 2020 12:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus je bent óf een Wappie óf je bent een Schaap?

Er zit niks tussenin?
Divide and conquer noemen ze dat. Je bent wakker of je bent het niet. Als je niet wakker bent, dan bewandel je de pad van de schaap.
  zondag 20 december 2020 @ 13:05:43 #156
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196839492
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:03 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik ben ook niet tegen vaccinaties. Ik ben tegen dit vaccin. Een nieuwe techniek dat wereldwijd toegepast gaat worden. Waarbij het normaal 7 jaar duurt voordat een vaccin veilig verklaard wordt. En dan mensen wegzetten als wappie als ze het vaccin in twijfel zetten. Deze term gaat nog veel meer gepushed worden tijdens de vac campagne. Elke tegengeluid is wappie.
Nee hoor, enkel de geluiden gebaseerd op eenvoudig weerlegbare onzin en verzinsels.
Huilen dan.
pi_196839501
quote:
11s.gif Op zondag 20 december 2020 13:02 schreef Isdatzo het volgende:
Gebruik jij termen als feesboek?
pi_196839503
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:05 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Divide and conquer noemen ze dat. Je bent wakker of je bent het niet. Als je niet wakker bent, dan bewandel je de pad van de schaap.
Wie heeft dat zo bepaald? En het is je eigen keuze om daar in te geloven natuurlijk.
pi_196839566
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 13:05 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Nee hoor, enkel de geluiden gebaseerd op eenvoudig weerlegbare onzin en verzinsels.
Tja wetenschap zegt ook niet alles. Melk is al tig keer veilig/onveilig verklaard door de wetenschap. Net als wijn/sigaretten/etc. Ligt er maar aan wie het financieerd. Dan moet je soms op je gut feeling gaan. Die zegt tegen mij dat het toch niet verstandig is om me te laten inenten en dat ik beter maar een jaartje of 7 kan wachten.
  zondag 20 december 2020 @ 13:16:53 #160
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196839750
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:09 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Tja wetenschap zegt ook niet alles. Melk is al tig keer veilig/onveilig verklaard door de wetenschap. Net als wijn/sigaretten/etc. Ligt er maar aan wie het financieerd. Dan moet je soms op je gut feeling gaan. Die zegt tegen mij dat het toch niet verstandig is om me te laten inenten en dat ik beter maar een jaartje of 7 kan wachten.
Dan snap je dus niet hoe wetenschap werkt. Wetenschap handelt niet in simpele subjectieve termen als goed en slecht of veilig en onveilig. Er wordt onderzoek gedaan naar vaak hele specifieke vragen onder een hele specifieke opzet, daar komt wat uit en wanneer dat op genoeg manieren is gedaan en gerepliceerd kun je wat algemene conclusies trekken. Dan kan het best zijn dat inzichten ook veranderen. Binnen de wetenschap wordt van standpunt wijzigen niet als zwakte gezien. Gebrek aan onderbouwing wel. Veel mensen zien dat helaas anders.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 20 december 2020 @ 13:19:45 #161
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196839832
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:05 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dus er bestaan geen gradaties? Je kunt niet geloven in de ene theorie en niet in de andere? Je kunt alleen maar een schaap of een wappie zijn en dan moet je het complete pakket accepteren, een eigen mening vormen kan niet?

Wat een onzin. :)
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 20 december 2020 @ 13:21:29 #162
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196839881
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:09 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Tja wetenschap zegt ook niet alles.
Is dit je sterkste argument om het 'rotzooi' te noemen?
quote:
Melk is al tig keer veilig/onveilig verklaard door de wetenschap. Net als wijn/sigaretten/etc. Ligt er maar aan wie het financieerd.
Gelukkig is daarin voorzien. De pijlers van wetenschappelijke verificatie zijn immers:
- Onafhankelijke evaluatie (peer review),
- Onafhankelijke replicatie, en
- Onafhankelijke reproduceerbaarheidscontrole.

Gaat er dan niks mis? Natuurlijk wel! Maar het is belangrijk om je te beseffen dat er weinig disciplines zijn met een zo groot zelfreinigend vermogen als de wetenschap.

In elk geval een veel groter zelfreinigend vermogen en een zelfkritische benadering (daar is namelijk de hele bende op gebaseerd) dan de kanalen waaruit velen hier klakkeloos hun mening vormen.

Kennis vergaren doe je op basis van voortschrijdend inzicht. Dat opvattingen en inzichten in de loop der tijd veranderen is toch geen argument dat je tegen de wetenschap kan gebruiken?

quote:
Dan moet je soms op je gut feeling gaan.Die zegt tegen mij dat het toch niet verstandig is om me te laten inenten en dat ik beter maar een jaartje of 7 kan wachten.
Als er iets een bewezen slechte raadgever is wanneer het aankomt op zaken waar je weinig verstand van of ervaring mee hebt dan is het wel je gut feeling.
Huilen dan.
pi_196839897
quote:
11s.gif Op zondag 20 december 2020 13:02 schreef Isdatzo het volgende:
pi_196840064
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 13:21 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Is dit je sterkste argument om het 'rotzooi' te noemen?
[..]

Gelukkig is daarin voorzien. De pijlers van wetenschappelijke verificatie zijn immers:
- Onafhankelijke evaluatie (peer review),
- Onafhankelijke replicatie, en
- Onafhankelijke reproduceerbaarheidscontrole.

Gaat er dan niks mis? Natuurlijk wel! Maar het is belangrijk om je te beseffen dat er weinig disciplines zijn met een zo groot zelfreinigend vermogen als de wetenschap.

In elk geval een veel groter zelfreinigend vermogen en een zelfkritische benadering (daar is namelijk de hele bende op gebaseerd) dan de kanalen waaruit velen hier klakkeloos hun mening vormen.

Kennis vergaren doe je op basis van voortschrijdend inzicht.
[..]

Als er iets een bewezen slechte raadgever is wanneer het aankomt op zaken waar je weinig verstand van of ervaring mee hebt dan is het wel je gut feeling.
Als je genoeg geld hebt, dan kan je de wetenschap jouw richting op duwen. Tuurlijk zal het uiteindelijk aan het licht komen met peer reviews, vandaar dat ik ook 7 jaar wacht met het nemen van het vaccin.
pi_196840074
Ik vind Youp van t Hek meer irritant dan grappig is. Alleen die stem van de gast.
Van Kooten en De Bie veel, veel beter zijn. En Creatief met Kurk.

Anyhoos – back on topic.....deze peiling staat nog open...
https://www.nhnieuws.nl/n(...)aks-het-coronavaccin

Update:
28,005 stemmen
87% zeggen 'nee'.
Gaat nog steeds de goede kant op.

Disclaimer: Ik ben geen anti-vaxxer. Als mensen denken dat ze beter of veiliger of beschermt van gaan voelen- ga je gang.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 20 december 2020 @ 13:31:19 #166
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196840115
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 13:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Dan snap je dus niet hoe wetenschap werkt. Wetenschap handelt niet in simpele subjectieve termen als goed en slecht of veilig en onveilig. Er wordt onderzoek gedaan naar vaak hele specifieke vragen onder een hele specifieke opzet, daar komt wat uit en wanneer dat op genoeg manieren is gedaan en gerepliceerd kun je wat algemene conclusies trekken.
Het probleem is dat er dan één of ander persbericht de deur uitgaat waarna een journalist er weer mee aan de haal gaat zonder de daadwerkelijke publicatie te lezen (of begrijpen). En dan lees je dus de ene dag in de Linda dat melk slecht is en de volgende dag in de Margriet dat melk goed is.
Huilen dan.
pi_196840244
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 13:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het probleem is dat er dan één of ander persbericht de deur uitgaat waarna een journalist er weer mee aan de haal gaat zonder de daadwerkelijke publicatie te lezen (of begrijpen). En dan lees je dus de ene dag in de Linda dat melk slecht is en de volgende dag in de Margriet dat melk goed is.
Wie oh wie kunnen we vertrouwen he? Linda of Margriet?
Decisions,decisions.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 20 december 2020 @ 13:39:00 #168
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196840319
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:29 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Als je genoeg geld hebt, dan kan je de wetenschap jouw richting op duwen. Tuurlijk zal het uiteindelijk aan het licht komen met peer reviews, vandaar dat ik ook 7 jaar wacht met het nemen van het vaccin.
Maar welke steekhoudende argumenten heb je dan om elk vaccin bij voorbaat al rotzooi te noemen?

En waarom 7 jaar? Iedereen zit er nu bovenop hoor. Dit is geen niche-onderzoek naar het effect van chia zaden op de groeisnelheid van teennagels of zo.
Huilen dan.
  zondag 20 december 2020 @ 13:39:56 #169
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196840337
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:36 schreef Tingo het volgende:

[..]

Wie oh wie kunnen we vertrouwen he? Linda of Margriet?
Decisions,decisions.
Het punt compleet missen...
Huilen dan.
pi_196840702
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 13:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar welke steekhoudende argumenten heb je dan om elk vaccin bij voorbaat al rotzooi te noemen?

En waarom 7 jaar? Iedereen zit er nu bovenop hoor. Dit is geen niche-onderzoek naar het effect van chia zaden op de groeisnelheid van teennagels of zo.
Je zou verwachten met zo'n vaccin dat alles grondig getest zou gaan worden. Mja uitgezonderd de zwangere vrouwen. De mensen met allergiën. En wat nog meer? Dat zal na 7 jaar toch wel wat duidelijker zijn en heb je wel is van de term 'doofpot' gehoord? Kennelijk zijn er bepaalde mensen die er baat hebben om er bepaalde dingen in te gooien. Gaat dus ook wat tijd overheen om dat aan het licht te brengen. Nogmaals... Ik wacht nog even.
pi_196840907
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:29 schreef Tingo het volgende:
Ik vind Youp van t Hek meer irritant dan grappig is. Alleen die stem van de gast.
Van Kooten en De Bie veel, veel beter zijn. En Creatief met Kurk.

Anyhoos – back on topic.....deze peiling staat nog open...
https://www.nhnieuws.nl/n(...)aks-het-coronavaccin

Update:
28,005 stemmen
87% zeggen 'nee'.
Gaat nog steeds de goede kant op.
hoe hou ik mezelf voor de gek met een peiling :')
quote:
Disclaimer: Ik ben geen anti-vaxxer. Als mensen denken dat ze beter of veiliger of beschermt van gaan zijn- ga je gang.
Fixed

NB... je woordkeuze en disclaimer doen anders ernstig vermoeden dat je een ant-vaxxer bent
pi_196840965
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:56 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je zou verwachten met zo'n vaccin dat alles grondig getest zou gaan worden. Mja uitgezonderd de zwangere vrouwen. De mensen met allergiën. En wat nog meer? Dat zal na 7 jaar toch wel wat duidelijker zijn en heb je wel is van de term 'doofpot' gehoord? Kennelijk zijn er bepaalde mensen die er baat hebben om er bepaalde dingen in te gooien. Gaat dus ook wat tijd overheen om dat aan het licht te brengen. Nogmaals... Ik wacht nog even.
Welke dingen?
  zondag 20 december 2020 @ 14:10:06 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196841036
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:56 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je zou verwachten met zo'n vaccin dat alles grondig getest zou gaan worden. Mja uitgezonderd de zwangere vrouwen. De mensen met allergiën.
Newsflash: dat geldt voor zo'n beetje alle clinical trials.
quote:
En wat nog meer? Dat zal na 7 jaar toch wel wat duidelijker zijn en heb je wel is van de term 'doofpot' gehoord?
Nee. Wat is dat?
quote:
Kennelijk zijn er bepaalde mensen die er baat hebben om er bepaalde dingen in te gooien.
Welke mensen? Welke dingen? Hoe hebben ze daar baat bij?

quote:
Gaat dus ook wat tijd overheen om dat aan het licht te brengen. Nogmaals... Ik wacht nog even.
Dat is je goed recht.
Huilen dan.
pi_196841066
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 14:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Newsflash: dat geldt voor zo'n beetje alle clinical trials.
[..]

Nee. Wat is dat?
[..]

Welke mensen? Welke dingen? Hoe hebben ze daar baat bij?
[..]

Dat is je goed recht.
https://www.naturalnews.c(...)utives_cover-up.html
pi_196841095
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 14:07 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Welke dingen?
Zijn genoeg dingen in het verleden voorbij gekomen over corruptie en fraude. Je zou daar toch van moeten leren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')