Ik voel me niet aangesproken. Ik probeer duidelijk te maken dat termen als wappie kuddegedrag is. Als jouw ego dat niet toelaat om het te zien, dan heeft dit zeker wel met jouw ego te maken, dus niet te snel afwijzen.quote:Op zondag 20 december 2020 12:19 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Wat ik zie is dat je erg gevoelig bent. Als je jezelf niet als Wappie ziet dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen?
Ik zie mezelf ook niet als schaap, dus die opmerkingen glijden van me af als iemand in het in algemene termen over schapen heeft.
Heeft verder niks met ego te maken, maar meer met zelfbeeld en zelfreflectie.
dat kan je gewoon googelen hoor...quote:Op zondag 20 december 2020 11:20 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Bron van dat "gelekte" plan. Betrouwbare bron graag
Veel plezier aan alle wappies die straks onbeschermd rondlopen tegen het gemuteerde en besmettelijkere virus.quote:Op zondag 20 december 2020 11:18 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Dit gaat gewoon een jaarlijkse prik worden, omdat het zich blijft muteren. Veel plezier aan allen toegewenst die zich laten misbruiken.
waarom reageer je dan als een gebeten hond?quote:
net zoals schaap roepenquote:Ik probeer duidelijk te maken dat termen als wappie kuddegedrag is.
Als jouw ego niet toelaat in te zien dat je zelf dat gedrag waar je mij van beschuldigd tentoonspreidt waarbij ik niemand persoonlijk aansprak en jij wel... Tjaquote:Als jouw ego dat niet toelaat om het te zien, dan heeft dit zeker wel met jouw ego te maken, dus niet te snel afwijzen.
En praten in termen als schapen, mondluiers, wakker worden, MSM, etc. is dat niet?quote:Op zondag 20 december 2020 12:23 schreef Sponsje88 het volgende:
Ik probeer duidelijk te maken dat termen als wappie kuddegedrag is. .
Ik reageer gewoon op mijn manier. Als je daar een probleem mee hebt, dan heb je pech gehad, want dat ga ik niet aanpassen.quote:Op zondag 20 december 2020 12:28 schreef devlinmr het volgende:
[..]
waarom reageer je dan als een gebeten hond?
[..]
net zoals schaap roepen
[..]
Als jouw ego niet toelaat in te zien dat je zelf dat gedrag waar je mij van beschuldigd tentoonspreidt waarbij ik niemand persoonlijk aansprak en jij wel... Tja
Tja, je moet toch een naam bij het beestje hebben en schaap vind ik wel toepasselijk. Koe zou eventueel ook kunnen. Of een mak lammetje. Schaap bekt toch wat beter.quote:Op zondag 20 december 2020 12:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En praten in termen als schapen, mondluiers, wakker worden, MSM, etc. is dat niet?
Zelfde geldt voor wappie.quote:Op zondag 20 december 2020 12:40 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Tja, je moet toch een naam bij het beestje hebben en schaap vind ik wel toepasselijk. Koe zou eventueel ook kunnen. Of een mak lammetje. Schaap bekt toch wat beter.
geen enkel probleem mee, ik toon alleen de hypocrisie aanquote:Op zondag 20 december 2020 12:38 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op mijn manier. Als je daar een probleem mee hebt, dan heb je pech gehad, want dat ga ik niet aanpassen.
Zoals ik al zei.. ik laat het van me afglijden als je me een schaap noemt.quote:Je kan je wel verschuilen onder de mom van ik val niemand persoonlijk aan.., maar dan post je zoiets niet in deze forum. Dan krijg je het even hard terug. An eye for an eye noemen ze dat.
Enige verschil is dat de term wappie vanuit de media gepushed wordt en de term schaap het meest toepasselijk is om aan de kudde te plakken. Iets waar je op individuele basis achter komt zodra je wakker bent.quote:
Gemiste kans. Nu kan je nog actie's ondernemen. Straks is het te laat en laat je de rotzooi in je spuiten.quote:Op zondag 20 december 2020 12:41 schreef devlinmr het volgende:
[..]
geen enkel probleem mee, ik toon alleen de hypocrisie aan
[..]
Zoals ik al zei.. ik laat het van me afglijden als je me een schaap noemt.
Aha, dus jij, de wakkere, hebt de waarheid in pacht. Jij mag anderen schapen noemen, maar wanneer jij denkt dat anderen jou een wappie noemen dan is dit topic te klein.quote:Op zondag 20 december 2020 12:45 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Enige verschil is dat de term wappie vanuit de media gepushed wordt en de term schaap het meest toepasselijk is om aan de kudde te plakken. Iets waar je op individuele basis achter komt zodra je wakker bent.
Kan je uitleggen waarom het rotzooi is?quote:Op zondag 20 december 2020 12:46 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Gemiste kans. Nu kan je nog actie's ondernemen. Straks is het te laat en laat je de rotzooi in je spuiten.
Hypocriet noemen ze dat geloof ikquote:Op zondag 20 december 2020 12:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aha, dus jij, de wakkere, hebt de waarheid in pacht. Jij mag anderen schapen noemen, maar wanneer jij denkt dat anderen jou een wappie noemen dan is dit topic te klein.
Interessant.
Nee, dat is weer een mooie framing. Ik zeg nergens dat ik de waarheid in pacht heb. Ik noem het beestje bij de naam. Ik zie hoe mensen geprogrammeerd worden. Je kan het ook op de werkvloer zien. Als iemand iets nieuws bedacht heeft en iedereen kopieert dat en zegt het zelfde. Dat doe je met humor. Ik probeer het alleen te laten zien. Als je dat niet ziet, dan is dat een gemiste kans voor je.quote:Op zondag 20 december 2020 12:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aha, dus jij, de wakkere, hebt de waarheid in pacht. Jij mag anderen schapen noemen, maar wanneer jij denkt dat anderen jou een wappie noemen dan is de wereld te klein.
Interessant.
Alleen de dingen zien die je wilt zien.quote:Op zondag 20 december 2020 12:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Hypocriet noemen ze dat geloof ik
In twee zinnen mijn punt bevestigen. Dank.quote:Op zondag 20 december 2020 12:52 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik de waarheid in pacht heb. Ik noem het beestje bij de naam.
Triest figuur ben je toch.quote:Op zondag 20 december 2020 12:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
In twee zinnen mijn punt bevestigen. Dank.
Welke rotzooi? Heb al redelijk wat vaccinaties gehad in mijn leven en de enige bijwerkingen waren dat ik de ziekte waartegen ik was gevaccineerd niet heb gekregenquote:Op zondag 20 december 2020 12:46 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Gemiste kans. Nu kan je nog actie's ondernemen. Straks is het te laat en laat je de rotzooi in je spuiten.
Zoals schapen. Ik vermoed dat je wel erg lekker slaapt met al die schapen die je kunt tellenquote:Op zondag 20 december 2020 12:54 schreef Sponsje88 het volgende:
[..]
Alleen de dingen zien die je wilt zien.
Van het gele koortsvaccin werd ik na een paar dagen even wat slapjes, en van rabiës kreeg ik een pijnlijke en stijve (boven)arm.quote:Op zondag 20 december 2020 12:57 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Welke rotzooi? Heb al redelijk wat vaccinaties gehad in mijn leven en de enige bijwerkingen waren dat ik de ziekte waartegen ik was gevaccineerd niet heb gekregen
Natuurlijk wel, maar sommigen hier houden er een nogal binaire benadering op na.quote:Op zondag 20 december 2020 12:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Dus je bent óf een Wappie óf je bent een Schaap?
Er zit niks tussenin?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |