abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196837893
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 11:39 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Iets van iedereen over 1 kam scheren?
Zoals iedereen die niet jouw mening heeft een schaap te noemen?
pi_196837901
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 11:39 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Je bewijst dus precies wat ik net zei... Ondanks dat men hier geconfronteerd wordt met bewijzen van het tegenovergestelde gewoon geen greintje kritiek naar eigen gedrag hebben.

Zie je nou gewoon echt niet dat dat waar je mij van beschuldigd precies is wat je zelf doet?
Nee ik volg de kudde niet en stel vragen waar ik mijn twijfels over heb. Als ik dan weggezet wordt voor wappie, dan zegt dat wat over jou. Als je dan niet inziet dat je geconditioneerd bent om een bepaalde standpunt te hebben. Namelijk die van de meerderheid, dan is dat een gemiste kans en ben je gewoon een mak schaapje.
pi_196837946
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 11:47 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nee ik volg de kudde niet en stel vragen waar ik mijn twijfels over heb. Als ik dan weggezet wordt voor wappie, dan zegt dat wat over jou. Als je dan niet inziet dat je geconditioneerd bent om een bepaalde standpunt te hebben. Namelijk die van de meerderheid, dan is dat een gemiste kans en ben je gewoon een mak schaapje.
Ik heb jou nooit een wappie genoemd.. jij mij wel een schaap. Zie je nu in hoe kritiekloos je naar jezelf bent
  zondag 20 december 2020 @ 11:52:28 #104
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_196837975
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 11:47 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wat een dooddoeners weer. Niemand heeft jou een wappie genoemd. Verder: als jouw vermogen tot introspectie onvoldoende is om te zien dat jouw manier van informatievergaring en -verwerking tot onbetrouwbare en inconsistente resultaten leidt en dat dus de basis van jouw overtuigingen slechts drijfzand is dan ben je gewoon... nou ja, laat ik maar lief blijven en het antwoord aan jou overlaten.
Huilen dan.
pi_196837986
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 11:50 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Ik heb jou nooit een wappie genoemd.. jij mij wel een schaap. Zie je nu in hoe kritiekloos je naar jezelf bent
Ach zielig beestje. Je plaats dat fragment (speciaal voor hier), omdat het informatief is?
pi_196838013
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 11:53 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ach zielig beestje. Je plaats dat fragment (speciaal voor hier), omdat het informatief is?
Precies, ontzettend kritiekloos.
Is het echt zo moeilijk je ongelijk toe te geven?
pi_196838014
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 11:46 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Het gerucht gaat dat weetjewel5 een bosnimf is.
Daar staat niet heel twitter vol mee.

pi_196838064
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 11:33 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Controlled opposition. Je ziet ook geen demonstraties meer oid. Als ze serieus waren, dan had ik toch wel een demo verwacht bij het invoeren van een mondkapje.
Ze demonstreren praktisch elke dag overigens.
pi_196838091
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 11:54 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Precies, ontzettend kritiekloos.
Is het echt zo moeilijk je ongelijk toe te geven?
Voor mij niet zo moeilijk als daar gegronde redenen voor zijn, maar ik ben niet achterlijk en weet best dat er een reden voor is dat je speciaal voor hier zo'n domme fragment laat zien. Je moet eerst maar even bij jezelf ten rade gaan om te kijken waarom je precies dat fragment in deze forum plaatst. Iets met de boel opjutten ofzo.
  zondag 20 december 2020 @ 12:02:17 #110
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_196838128
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 11:28 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

En zo krijg je er straks 10 tallen bij. Anders hebben ze niks voor niks die mrna techniek ontwikkeld. Het moet natuurlijk wel ergens voor gebruikt worden.
Die techniek bestond al even hoor.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_196838156
quote:
17s.gif Op zondag 20 december 2020 12:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Die techniek bestond al even hoor.
En is nu klaar voor gebruik. Precies op het juiste moment zullen we maar zeggen.
pi_196838162
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:00 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Voor mij niet zo moeilijk als daar gegronde redenen voor zijn, maar ik ben niet achterlijk en weet best dat er een reden voor is dat je speciaal voor hier zo'n domme fragment laat zien. Je moet eerst maar even bij jezelf ten rade gaan om te kijken waarom je precies dat fragment in deze forum plaatst. Iets met de boel opjutten ofzo.
Blijkbaar voelde je je aangesproken door dat fragment?

Mijn doel was simpelweg wat humor te brengen.
Ben je altijd zo argwanend?
pi_196838210
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 12:03 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Blijkbaar voelde je je aangesproken door dat fragment?

Mijn doel was simpelweg wat humor te brengen.
Ben je altijd zo argwanend?
BNW wordt weggezet als wappie. Dit fragment laat zien hoe schapen geprogrammeerd worden dmv humor om een bepaalde standpunt aan te nemen. Ik leg dit op mijn manier uit. Jij ziet het niet. Is gemiste kans.
  zondag 20 december 2020 @ 12:07:26 #114
pi_196838246
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:03 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

En is nu klaar voor gebruik. Precies op het juiste moment zullen we maar zeggen.
Het juiste moment was in maart.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_196838257
quote:
3s.gif Op zondag 20 december 2020 12:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Het juiste moment was in maart.
Nee, toen waren de mensen nog niet geconditioneerd.
pi_196838260
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:05 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

BNW wordt weggezet als wappie. Dit fragment laat zien hoe schapen geprogrammeerd worden dmv humor om een bepaalde standpunt aan te nemen. Ik leg dit op mijn manier uit. Jij ziet het niet. Is gemiste kans.
Jammer dat je dat zo ziet en je jezelf als wappie ziet.
Heb je ondertussen al door hoe vaak je de rest wegzet als schaap?
pi_196838270
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 12:08 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Jammer dat je dat zo ziet en je jezelf als wappie ziet.
Heb je ondertussen al door hoe vaak je de rest wegzet als schaap?
Je draait met woorden. Zegt weer wat over jou.
  zondag 20 december 2020 @ 12:09:51 #118
pi_196838290
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:05 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wat laat jij jezelf kennen zeg :D Waarom is een grappig filmpje dat niet eens naar jou persoonlijk is gericht reden om zo in paniek te raken en mensen voor schapen uit te gaan maken?
pi_196838311
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 12:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Wat laat jij jezelf kennen zeg :D Waarom is een grappig filmpje dat niet eens naar jou persoonlijk is gericht reden om zo in paniek te raken en mensen voor schapen uit te gaan maken?
Geprobeerd uit te leggen, maar is lastig te bevatten als je in de desbetreffende groep zit.
  zondag 20 december 2020 @ 12:12:17 #120
pi_196838345
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:08 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Nee, toen waren de mensen nog niet geconditioneerd.
Veel meer dan nu hoor. Men was toen veel voorzichtiger. Waarom zou je dan een heel jaar wachten terwijl je draagvlak wegvalt en de economie compleet instort?
pi_196838353
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:08 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Je draait met woorden. Zegt weer wat over jou.
Nee, ik zie dat jij je blijkbaar aangesproken voelt met de term "wappie". Daar kan ik niks aan doen.
Wat ik van jou vraag is of je genoeg zelfkritiek hebt om in te zien dat je iedereen die het niet met je eens is en gewoon met feiten inclusief bewijs komt wegzet als schaap zodat je maar niet inhoudelijk hoeft te reageren

quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:10 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Geprobeerd uit te leggen, maar is lastig te bevatten als je in de desbetreffende groep zit.
Doe je het weer. Zie je dat nou echt niet?
  zondag 20 december 2020 @ 12:16:10 #122
pi_196838417
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:10 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Zal best. Jij maakt anderen uit voor schapen terwijl je tegelijkertijd klaagt dat je in een hoekje wordt gedrukt. Het zou je sieren als je gewoon toegeeft dat dat niet netjes bezig is. Door dat niet te doen bewijs je met je gebrek aan zelfreflectie alleen maar het punt van 'desbetreffende groep'.
pi_196838419
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 12:12 schreef devlinmr het volgende:

[..]

Nee, ik zie dat jij je blijkbaar aangesproken voelt met de term "wappie". Daar kan ik niks aan doen.
Wat ik van jou vraag is of je genoeg zelfkritiek hebt om in te zien dat je iedereen die het niet met je eens is en gewoon met feiten inclusief bewijs komt wegzet als schaap zodat je maar niet inhoudelijk hoeft te reageren
Ik zet mensen weg als schaap, als ze schaapachtige bewegingen maken. Zoals een fragment over wappie posten in een forum waar ze als wappie worden weggezet. Als jouw ego het niet toelaat om dat in te zien, dan vrees ik dat je nog een flink klap zal krijgen. Want hoe groter de ego hoe harder de klap.
  zondag 20 december 2020 @ 12:18:39 #124
pi_196838458
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:16 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ik zet mensen weg als schaap, als ze schaapachtige bewegingen maken. Zoals een fragment over wappie posten in een forum waar ze als wappie worden weggezet. Als jouw ego het niet toelaat om dat in te zien, dan vrees ik dat je nog een flink klap zal krijgen. Want hoe groter de ego hoe harder de klap.
Kennelijk voel je je aangesproken op die term en doet het jou wat. Waarom zie je dan niet dat je precies hetzelfde doet en een ander dat dus net zo ervaart?
pi_196838469
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 12:16 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Wat ik zie is dat je erg gevoelig bent. Als je jezelf niet als Wappie ziet dan hoef je je toch niet aangesproken te voelen?
Ik zie mezelf ook niet als schaap, dus die opmerkingen glijden van me af als iemand in het in algemene termen over schapen heeft.
Heeft verder niks met ego te maken, maar meer met zelfbeeld en zelfreflectie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')