Ik heb het over het openen van leisure activiteiten voor wel of niet gevaccineerden. De reden is dan volledig oninteressant want gevaccineerden zouden een voordeel hebben.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij maakt ervan dat dit door een horeca-ondernemer dient te gebeuren. Dat heb ik helemaal niet gesteld joh.
Wat overigens inderdaad nog steeds mogelijk is. Net zoals het de taak van een ondernemer is om geen minderjarigen drank te schenken.
MaAr De OnDeRnEmEr WiL zO vEeL mOgeLiJk OmZeT DrAaIeN!1!
Het enige dat van belang is, is het moment dat je echt grootschalig kunt gaan vaccineren. Die eerste paar duizend zijn leuk voor die mensen, maar heeft op het grotere geheel nauwelijks invloed.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:47 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Waarom zou later beginnen dan geen invloed hebben? Want als dat zo is kunnen we oom in 2022 beginnen.
Precies ja. Geen valkuilen zoeken die niet bestaan omdat je het zelf ergens niet mee eens zou zijn.quote:
Kwart over 1 ofzo. Antwoorden: nee.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:54 schreef Predator40 het volgende:
hoelang zijn ze doorgegaan met het debat vannacht en heeft Klaver antwoorden op zijn vragen gekregen ?
Klopt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
allemaal symbolisch natuurlijk
quote:"The number of vials is a little symbolic. With these 5,000 doses, we can hardly achieve much effect," the chief health inspector admitted, pointing out that after the New Year - in the first week of January, "we get the difference of up to 62,000 - the quota for December, and the large quantities are arriving from February onwards."
Dit wordt een beetje een punt als de maskers. De Jonge en het RIVM hebben hun standpunt ingenomen, en het wordt nu belangrijker om aan dat standpunt vast te houden dan om toe te geven.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:34 schreef maan_man het volgende:
[..]
Dat de starttijd niks uitmaakt is natuurlijk letterlijk bull shit. Misschien voor de maatschappij niet, maar er zullen altijd individuen tussen zitten die door het later vaccineren alsnog ziek worden.
Daarnaast vind ik dat de voorbereiding op veel punten beter kan. Zij waren er 100% van overtuigd dat dit nodig was. Zij roepen al maanden dat het vaccin ons ticket naar de uitgang van deze crisis is. Dan mag je die route ook goed voorbereiden. Het is niet dat ze 1000 vage plannen hadden waar ze allemaal tijd in moesten steken.
Maar hoe zie jij het precies voor je dan? Want je kunt wel cynisch blijven doen. Dan wil ik graag van jou zien hoe jij wel denkt eenvoudig en snel te kunnen controleren of iemand wel of niet gevaccineerd is en daarmee dus wel of niet toegang heeft tot publieke domeinen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Jij maakt ervan dat dit door een horeca-ondernemer dient te gebeuren. Dat heb ik helemaal niet gesteld joh.
Wat overigens inderdaad nog steeds mogelijk is. Net zoals het de taak van een ondernemer is om geen minderjarigen drank te schenken. Je 'hoeft' je daar als ondernemer niet aan te houden natuurlijk. Alleen lullig wanneer je er net op gepakt wordt.
MaAr De OnDeRnEmEr WiL zO vEeL mOgeLiJk OmZeT DrAaIeN!1!
ah net zoals in NL 8 januari symbolisch gaat beginnenquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Klopt.
https://www.novinite.com/(...)n+Starts+in+February
[..]
Ja fijn. Ben wel weer klaar met jequote:Op vrijdag 18 december 2020 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Precies ja. Geen valkuilen zoeken die niet bestaan omdat je het zelf ergens niet mee eens zou zijn.
Ah, op die fiets.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:52 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik heb het over het openen van leisure activiteiten voor wel of niet gevaccineerden. De reden is dan volledig oninteressant want gevaccineerden zouden een voordeel hebben.
Dat staat volledig los van hoe en waarom we een bepaalde groepsimmuniteit op dienen te bouwen voor mensen die om welke reden dan ook niet gevaccineerd zijn.
Zou ik ook zijn wanneer mijn argumenten zo eenvoudig omver geblazen kunnen worden ja.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja fijn. Ben wel weer klaar met je
Gelukkig staat men hier wel open voor argumenten die niet meegaan in het 'alles wat De Jonge doet is kut'-frame.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:54 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dit wordt een beetje een punt als de maskers. De Jonge en het RIVM hebben hun standpunt ingenomen, en het wordt nu belangrijker om aan dat standpunt vast te houden dan om toe te geven.
Wat jij wilt kerel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Zou ik ook zijn wanneer mijn argumenten zo eenvoudig omver geblazen kunnen worden ja.
Willekeurige controles dan door BOA's waarschijnlijk. Net zoals nu met mondkapjes. Is toch ook niet voor te stellenquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij het precies voor je dan? Want je kunt wel cynisch blijven doen. Dan wil ik graag van jou zien hoe jij wel denkt eenvoudig en snel te kunnen controleren of iemand wel of niet gevaccineerd is en daarmee dus wel of niet toegang heeft tot publieke domeinen.
Ik kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat ondernemers er echt op zitten te wachten om die papierwinkel bij te gaan houden. Als ze dat gaan doen en er beleid op komt, gegarandeerd dat er handhaving op komt. Dan moeten ondernemers dus gaan registreren wie er op welk moment binnen zijn geweest en of ze wel of niet gevaccineerd waren.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, op die fiets.
Klopt, daar heb je gelijk in. Dus alles open wanneer kan, en niet gefaseerd alleen voor reeds gevaccineerden?
Als je echt zou willen zou je gewoon een app kunnen bouwen, of de bestaande DigiD-app meenemen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:55 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij het precies voor je dan? Want je kunt wel cynisch blijven doen. Dan wil ik graag van jou zien hoe jij wel denkt eenvoudig en snel te kunnen controleren of iemand wel of niet gevaccineerd is en daarmee dus wel of niet toegang heeft tot publieke domeinen.
Voor het gehele land wel inderdaad, voor de gezondheidszorg daarentegen al een stuk minder (verpleegkundigen en artsen worden als eerste gevaccineerd).quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:54 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Klopt.
https://www.novinite.com/(...)n+Starts+in+February
[..]
Ja ik weet wel hoe het af zal lopen. De meeste mensen hebben volledig schijt aan de mogelijke gevolgen als ze maar naar de Efteling kunnen of bier kunnen zuipen in de kroeg.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:57 schreef galantis het volgende:
[..]
Willekeurige controles dan door BOA's waarschijnlijk. Net zoals nu met mondkapjes. Is toch ook niet voor te stellen
Lijkt me niet dat je dit aan de Nederlandse overheid moet toevertrouwen. Ben je volgend jaar nog niet klaar.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als je echt zou willen zou je gewoon een app kunnen bouwen.
Ja daar was ik dus al bang voor.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:58 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Als je echt zou willen zou je gewoon een app kunnen bouwen, of de bestaande DigiD-app meenemen.
de Jonge staat op dit moment symbool voor alles wat kut gaat, ook al is het niet zijn verantwoordelijkheid. Hij doet er zelf goed aan mee om vooral joviaal in beeld te willen komen met een kerstboodschap, gezellig gitaar spelen bij Jinek en ga zo maar door, terwijl mensen van hem verwachten de zaken te regelen. Als de schijn er dan is dat zaakjes niet geregeld zijn, maar de minister in een talkshow gezellig gaat zitten doen, krijgen mensen twijfels. Mijn ouders zeiden altijd: Je gaat spelen wanneer je klaar bent met je huiswerk.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:56 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Gelukkig staat men hier wel open voor argumenten die niet meegaan in het 'alles wat De Jonge doet is kut'-frame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |