abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 18 december 2020 @ 08:26:17 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_196797623

Welkom in het PlayStation topic w/
In dit topic kan je alles kwijt over de Playstation 1,2,3,4,5,PSP en de PS Vita, maar je kan natuurlijk ook alles kwijt over de games, de trophies, de services, de speculaties over de toekomst en meer. Maar ook minder. Vaak veel minder. B-)


Playstation 4
De PlayStation 4 (PS4) is een spelcomputer van Sony Interactive Entertainment die in Europa sinds 29 november 2013 verkrijgbaar is. De opvolger van de PlayStation 3 is op 20 februari 2013 aangekondigd in New York tijdens een persconferentie, die volledig in het teken stond van de nieuwe console. De PlayStation 4 maakt deel uit van de achtste generatie in de geschiedenis van de spelcomputer.

De FOK! PlayStation 4-topicreeks bestaande uit maar liefst 564 delen kun je hierrrr terugvinden.


Playstation 5

De PS5 is vanaf 19 november 2020 beschikbaar in Europa.

De spelcomputer zal beschikken over een solid state drive voor opslag en hij moet Ultra HD-blu-ray-discs met minimaal 100 GB data aankunnen. Daarnaast zal de spelcomputer over ray tracing beschikken, waardoor lichteffecten nog mooier worden. Deze techniek wordt bewerkstelligd door de GPU en niet softwarematig.

Ook de controller zal een update krijgen, deze zal beschikken over "haptic feedback", de opvolger van de Rumble in de huidige controllers. Ook komen er "adaptive triggers" (R2 en L2), waarbij de druk van die knoppen aangepast kan worden en het meer of minder kracht kan vergen om deze knoppen in te drukken.

Aangekondigde games:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS Plus games van deze maand:

De aankomende grote releases met datum
Ratchet & Clank: Rift Apart 2020/2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021

Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker

PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN ID

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#Thisis4thepayers :B
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_196797705
Hoe zit dat eigenlijk als je een fysieke disc versie gekocht hebt en je wilt je geld terug?
Doorgaans kun je fysieke games alleen terugbrengen als ie nog geseald is.

Niet dat ik de game heb, maar ik vroeg het me af.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_196797716
Cyberpunk staat idd niet meer in de Store.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 18 december 2020 @ 08:44:42 #5
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_196797718
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 08:41 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je een fysieke disc versie gekocht hebt en je wilt je geld terug?
Doorgaans kun je fysieke games alleen terugbrengen als ie nog geseald is.

Niet dat ik de game heb, maar ik vroeg het me af.
In de winkel waar het gekocht is, toon ze desnoods het bericht van 'Sony' dat het spel verwijderd is uit de psn store. Als dat echt niet wil lukken bij CD Project zelf, ze hebben daar een email adres voor gemaakt.
  vrijdag 18 december 2020 @ 08:50:57 #6
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_196797751
Als je via Sony je geld terug claimt, kan je de game dan nog wel spelen of werkt de gedownloade game dan niet meer ?
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_196797757
V
quote:
Volledig terecht, ook maar meteen op de fp gezet. Een mens kan niet eens meer uitslapen :D
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196797759
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 08:50 schreef Dopekoe het volgende:
Als je via Sony je geld terug claimt, kan je de game dan nog wel spelen of werkt de gedownloade game dan niet meer ?
Probeer het uit, je mist er toch niets aan
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 18 december 2020 @ 08:53:20 #9
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_196797765
Gisteren weer heerlijk wat Death Stranding gespeeld. Man man man, ik schrok me kapot en wist niet wat er allemaal gebeurde.

Minor spoilers, van Chapter 1 ofzo, vandaar maar in spoilertags:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anti-klacht: Mijn besmeurde outfit heb ik mooi schoon gespoelt in de dichtstbijzijnde rivier. Mooi detail.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_196797789
Ook deels natuurlijk omdat CDPR zelf refunds heeft beloofd, en Sony daar geen systeem voor heeft/had.

twitter
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196797837
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 08:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:

Serieus mijn post 3 keer moeten editen om 'Playstation' zichtbaar te krijgen, belachelijk!
Komt door adblocker of andere extensies, want die woorden zet FOK! om naar een hyperlink.

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 08:19 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

[..]

Toevallig stelde ik van de week dezelfde vraag, en toen kreeg ik te horen dat er vanaf de 19e, en anders volgende week, de sale komt.
Vandaag niks en in het weekend is ook onwaarschijnlijk.
Ach, de new years sale is toch beter dan de kerstsale.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_196797898
Microsoft heeft dus eindelijk een exclusive met Cyberpunk? _O_
pi_196797916
quote:
2s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:08 schreef Drankster het volgende:
Microsoft heeft dus eindelijk een exclusive met Cyberpunk? _O_
:D

Fysieke exemplaren blijven gewoon in de winkels te koop.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 18 december 2020 @ 09:11:13 #14
139693 Rolstoelvandaal
I once was a stuntman...
pi_196797931
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:02 schreef KennyPowers het volgende:

Komt door adblocker of andere extensies, want die woorden zet FOK! om naar een hyperlink.
Met dit gedoe zet je mensen echt niet aan om een abo te nemen. Meld je iets van deze problemen dan krijg je als antwoord neem maar een abonnement, maar in BUG en FEEDBACK staan genoeg klachten van mensen die zelfs met een abo veel problemen hebben.
Een slecht werkende site nodigt niet uit tot het nemen van een abonnement en daarnaast werkt de betaaloptie vanuit België volgens mij na vele jaren nog steeds niet.
  vrijdag 18 december 2020 @ 09:11:32 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196797932
quote:
Ouch. Dat is wel echt een heftige (maar wellicht terechte) beslissing.

En dan verder in t artikel lezen dat "fans" medewerkers met de dood gingen bedreigen als t spel nog eens werd uitgesteld. Dat stata er dan weer volledog haaks op he, maar is wel toonaagevend de laatste tijd: We willen het NU, we willen het METEEN! Maar dan wel zeiken als t niet af is (al heeft Cyberpunk wel echt een erg lange ontwikkeltijd gehad..... lijkt wel FF XIII versus ;) )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 18 december 2020 @ 09:12:39 #16
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196797942
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 08:53 schreef Kaizen_ het volgende:
Gisteren weer heerlijk wat Death Stranding gespeeld. Man man man, ik schrok me kapot en wist niet wat er allemaal gebeurde.

Minor spoilers, van Chapter 1 ofzo, vandaar maar in spoilertags:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anti-klacht: Mijn besmeurde outfit heb ik mooi schoon gespoelt in de dichtstbijzijnde rivier. Mooi detail.
Kon ik t nog maar eens voor de 1e x beleven O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_196797965
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Kon ik t nog maar eens voor de 1e x beleven O+
Besmeurde outfits in de rivier schoonspoelen :?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 18 december 2020 @ 09:16:31 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196797974
quote:
6s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:15 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Besmeurde outfits in de rivier schoonspoelen :?
:D

Ja ook DAT is lang geleden ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 18 december 2020 @ 09:26:46 #19
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_196798071
quote:
Kinderachtige reactie van Sony.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_196798075
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 07:14 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
@:Buitendam

Ik denk dat Miles mijn GOTY is :+
Zijn stem is trouwens vaak tenenkrommend. Je hoort het breken telkens.
Kijk, dit is goeie handel. Ik was tot gisteren in discussie met zoeen Playstationgast dat ik m’n geld terug wilde, maar nu kan het dus officieel.

(Nioh 2 hier als GOTY)
Dit, dus.
pi_196798084
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Kon ik t nog maar eens voor de 1e x beleven O+
Dat kan nu met Cyberpunk! *O*
For great justice!
  Moderator vrijdag 18 december 2020 @ 09:31:20 #22
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_196798116
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 08:53 schreef Kaizen_ het volgende:
Gisteren weer heerlijk wat Death Stranding gespeeld. Man man man, ik schrok me kapot en wist niet wat er allemaal gebeurde.

Minor spoilers, van Chapter 1 ofzo, vandaar maar in spoilertags:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anti-klacht: Mijn besmeurde outfit heb ik mooi schoon gespoelt in de dichtstbijzijnde rivier. Mooi detail.
Death Stranding is geniaal. Dat heeft jaren geduurd eer ik weer eens een spel eindeloos kon blijven spelen.
Dat is echt mijn PC goty. (vlak daaronder Hades)
What can change the nature of a man?
pi_196798155
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ouch. Dat is wel echt een heftige (maar wellicht terechte) beslissing.

En dan verder in t artikel lezen dat "fans" medewerkers met de dood gingen bedreigen als t spel nog eens werd uitgesteld. Dat stata er dan weer volledog haaks op he, maar is wel toonaagevend de laatste tijd: We willen het NU, we willen het METEEN! Maar dan wel zeiken als t niet af is (al heeft Cyberpunk wel echt een erg lange ontwikkeltijd gehad..... lijkt wel FF XIII versus ;) )
FF XIII versus is dan ook eens opnieuw gestart, dus eigenlijk waren ze bezig met twee games :P

Die doodsbedreigingen, ongeduld en korte lontjes is de maatschappij van nu. Ik ben benieuwd hoe we over tien jaar in onze kogelvrije jassen boodschappen doen....
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_196798168
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

FF XIII versus is dan ook eens opnieuw gestart, dus eigenlijk waren ze bezig met twee games :P

Die doodsbedreigingen, ongeduld en korte lontjes is de maatschappij van nu. Ik ben benieuwd hoe we over tien jaar in onze kogelvrije jassen boodschappen doen....
Al mijn kleding is kogelvrij :7
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  vrijdag 18 december 2020 @ 09:37:00 #25
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196798176
quote:
9s.gif Op vrijdag 18 december 2020 09:35 schreef Pheno het volgende:

[..]

FF XIII versus is dan ook eens opnieuw gestart, dus eigenlijk waren ze bezig met twee games :P

Die doodsbedreigingen, ongeduld en korte lontjes is de maatschappij van nu. Ik ben benieuwd hoe we over tien jaar in onze kogelvrije jassen boodschappen doen....
"Hoezo is de glutenrvije notenrijst op?!"
BLAM BLAM BLAM!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')