SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS Plus games van deze maand:
De aankomende grote releases met datum
Ratchet & Clank: Rift Apart 2020/2021
God of War: Ragnarok 2021
Horizon Forbidden West 2021
Hogwarts Legacy 2021
Handige linkjes
PS4 release kalender
PS5 release kalender
Playstation Webapp
Playstation Store Nederland
Playstation Store USA
PSN Prijzen vergelijker
PSN Username lijst van de FOK!kers
Wil je erbij, DM de TS dan even een link van je UI en je PSN IDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
In de winkel waar het gekocht is, toon ze desnoods het bericht van 'Sony' dat het spel verwijderd is uit de psn store. Als dat echt niet wil lukken bij CD Project zelf, ze hebben daar een email adres voor gemaakt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:41 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk als je een fysieke disc versie gekocht hebt en je wilt je geld terug?
Doorgaans kun je fysieke games alleen terugbrengen als ie nog geseald is.
Niet dat ik de game heb, maar ik vroeg het me af.
Volledig terecht, ook maar meteen op de fp gezet. Een mens kan niet eens meer uitslapenquote:Op vrijdag 18 december 2020 08:36 schreef superniger het volgende:
En terecht.
https://www.ad.nl/tech/on(...)oze-fouten~afed7ba5/
Probeer het uit, je mist er toch niets aanquote:Op vrijdag 18 december 2020 08:50 schreef Dopekoe het volgende:
Als je via Sony je geld terug claimt, kan je de game dan nog wel spelen of werkt de gedownloade game dan niet meer ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-klacht: Mijn besmeurde outfit heb ik mooi schoon gespoelt in de dichtstbijzijnde rivier. Mooi detail.Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
Komt door adblocker of andere extensies, want die woorden zet FOK! om naar een hyperlink.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:19 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Serieus mijn post 3 keer moeten editen om 'Playstation' zichtbaar te krijgen, belachelijk!
Vandaag niks en in het weekend is ook onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
[..]
Toevallig stelde ik van de week dezelfde vraag, en toen kreeg ik te horen dat er vanaf de 19e, en anders volgende week, de sale komt.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:08 schreef Drankster het volgende:
Microsoft heeft dus eindelijk een exclusive met Cyberpunk?
Met dit gedoe zet je mensen echt niet aan om een abo te nemen. Meld je iets van deze problemen dan krijg je als antwoord neem maar een abonnement, maar in BUG en FEEDBACK staan genoeg klachten van mensen die zelfs met een abo veel problemen hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:02 schreef KennyPowers het volgende:
Komt door adblocker of andere extensies, want die woorden zet FOK! om naar een hyperlink.
Ouch. Dat is wel echt een heftige (maar wellicht terechte) beslissing.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:36 schreef superniger het volgende:
En terecht.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:53 schreef Kaizen_ het volgende:
Gisteren weer heerlijk wat Death Stranding gespeeld. Man man man, ik schrok me kapot en wist niet wat er allemaal gebeurde.
Minor spoilers, van Chapter 1 ofzo, vandaar maar in spoilertags:Kon ik t nog maar eens voor de 1e x belevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-klacht: Mijn besmeurde outfit heb ik mooi schoon gespoelt in de dichtstbijzijnde rivier. Mooi detail.
L'Amour menaįant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit ętre.
Besmeurde outfits in de rivier schoonspoelenquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kon ik t nog maar eens voor de 1e x beleven
quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Besmeurde outfits in de rivier schoonspoelen
Kinderachtige reactie van Sony.quote:Op vrijdag 18 december 2020 08:36 schreef superniger het volgende:
En terecht.
Kijk, dit is goeie handel. Ik was tot gisteren in discussie met zoeen Playstationgast dat ik m’n geld terug wilde, maar nu kan het dus officieel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 07:14 schreef DKUp het volgende:
[ twitter ]
@:Buitendam
Ik denk dat Miles mijn GOTY is![]()
Zijn stem is trouwens vaak tenenkrommend. Je hoort het breken telkens.
Dat kan nu met Cyberpunk!quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kon ik t nog maar eens voor de 1e x beleven
Gisteren weer heerlijk wat Death Stranding gespeeld. Man man man, ik schrok me kapot en wist niet wat er allemaal gebeurde.
Minor spoilers, van Chapter 1 ofzo, vandaar maar in spoilertags:Death Stranding is geniaal. Dat heeft jaren geduurd eer ik weer eens een spel eindeloos kon blijven spelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-klacht: Mijn besmeurde outfit heb ik mooi schoon gespoelt in de dichtstbijzijnde rivier. Mooi detail.
Dat is echt mijn PC goty. (vlak daaronder Hades)What can change the nature of a man?
FF XIII versus is dan ook eens opnieuw gestart, dus eigenlijk waren ze bezig met twee gamesquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ouch. Dat is wel echt een heftige (maar wellicht terechte) beslissing.
En dan verder in t artikel lezen dat "fans" medewerkers met de dood gingen bedreigen als t spel nog eens werd uitgesteld. Dat stata er dan weer volledog haaks op he, maar is wel toonaagevend de laatste tijd: We willen het NU, we willen het METEEN! Maar dan wel zeiken als t niet af is (al heeft Cyberpunk wel echt een erg lange ontwikkeltijd gehad..... lijkt wel FF XIII versus)
Al mijn kleding is kogelvrijquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
FF XIII versus is dan ook eens opnieuw gestart, dus eigenlijk waren ze bezig met twee games
Die doodsbedreigingen, ongeduld en korte lontjes is de maatschappij van nu. Ik ben benieuwd hoe we over tien jaar in onze kogelvrije jassen boodschappen doen....
"Hoezo is de glutenrvije notenrijst op?!"quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
FF XIII versus is dan ook eens opnieuw gestart, dus eigenlijk waren ze bezig met twee games
Die doodsbedreigingen, ongeduld en korte lontjes is de maatschappij van nu. Ik ben benieuwd hoe we over tien jaar in onze kogelvrije jassen boodschappen doen....
Wordt boodschappen doen wel spannendquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Hoezo is de glutenrvije notenrijst op?!"
BLAM BLAM BLAM!
Over een paar jaar maken developers niet eens meer een game, dan krijg je gewoon eeen kickstarter, daarna zelf de developerskit thuisgestuurd en mag je zelf aan de slagquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Loop ik daar met m'n cyberimplants te sneaken door de groente-sectie.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wordt boodschappen doen wel spannend
1988 beldequote:Op vrijdag 18 december 2020 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Over een paar jaar maken developers niet eens meer een game, dan krijg je gewoon eeen kickstarter, daarna zelf de developerskit thuisgestuurd en mag je zelf aan de slagSoort IKEA the game, zelf nog in elkaar sleutelen.
Te link, voor je het weet krijg je een freeze en dan ben je de lul.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Loop ik daar met m'n cyberimplants te sneaken door de groente-sectie.
Laatst deeltje zoveel gereviewd!quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
1988 belde
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/RPG_Maker
Oops toch gevonden: GAM / Call of Duty Warzone - Thuis Dansen in Verdansk Toernooiquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:39 schreef K44S het volgende:
Hallo!
Omdat iemand een idee of er een Warzone topic is?
Maar. Moet je ze wel killen? 🤔quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
SOWW
Die Big Daddies zijn me nogal een vijand. Ik vermoed dat ik iets anders moet zoeken dan pistolen om die te killen
Volgens de game wetten moet dat.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar. Moet je ze wel killen? 🤔
Zeer goede keuze als GOTY.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Kijk, dit is goeie handel. Ik was tot gisteren in discussie met zoeen Playstationgast dat ik m’n geld terug wilde, maar nu kan het dus officieel.
(Nioh 2 hier als GOTY)
Een van mijn taken is het bevrijden van de Little Sisters. En als ik dichtbij kom, komen de Big Daddies fronten.quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar. Moet je ze wel killen? 🤔
En hoe bevalt ie tot nu toe?quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
SOWW
Die Big Daddies zijn me nogal een vijand. Ik vermoed dat ik iets anders moet zoeken dan pistolen om die te killen
Dat zijn geen halve maatregelen...quote:Op vrijdag 18 december 2020 05:37 schreef Q. het volgende:
Sony haalt Cyberpunk uit de PS Store.
https://www.theverge.com/(...)-full-refunds-policy
Wat een chaos.
https://store.playstation(...)_00-GAME000000000000quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:13 schreef StateOfMind het volgende:
Maarre, die PS5 versie van Immortals Fenyx Rising, voor ¤38,70 in De Ubisoft Store, is die alleen op disc te krijgen?
Of ook als PS5 download?
Leuk hoor, maar moeilijk. Dat terwijl ik maar op moeilijkheid 2 speel.quote:
Ik bedoelde of ie ook in de Ubisoft Store digitaal te koop isquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
https://store.playstation(...)_00-GAME000000000000
Het is geen schande om hem op easy te spelen. Het verhaal en de sfeer daar gaat het omquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk hoor, maar moeilijk. Dat terwijl ik maar op moeilijkheid 2 speel.
Life of Black Tigerquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:22 schreef Buitendam het volgende:
Is dat ooit met een AAA-titel gebeurd? Kan het me niet herinneren.
Magix Music Makerquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Laatst deeltje zoveel gereviewd!
Nu nog even magic the music maker opstarten.
Volgens mij kan je digitale playstation games alleen in de playstation store kopen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik bedoelde of ie ook in de Ubisoft Store digitaal te koop is
Disc is geen probleem, maar ik heb momenteel de de disc van Valhalla erin zitten en heb geen zin om telkens te wisselen.
Vandaar
Die pens van jou moet het plafond raken.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:26 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik bedoelde of ie ook in de Ubisoft Store digitaal te koop is
Disc is geen probleem, maar ik heb momenteel de de disc van Valhalla erin zitten en heb geen zin om telkens te wisselen.
Vandaar
Ik heb een hoog plafondquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:31 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Die pens van jou moet het plafond raken.kerstgedachte.
Ik heb even gechecked op de Ubisoft website en is idd alleen op disc te krijgen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Volgens mij kan je digitale playstation games alleen in de playstation store kopen.
Topic is direct gesloten door @leons ? wtfquote:Op vrijdag 18 december 2020 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oops toch gevonden: GAM / Call of Duty Warzone - Thuis Dansen in Verdansk Toernooi
quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Topic is direct gesloten door @:leons ? wtf
Doe dan USA store digitaal. Zonde van je geld. Kaartje kopen van $60 voor ¤48,50 bij offgamers.comquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:34 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik heb even gechecked op de Ubisoft website en is idd alleen op disc te krijgen.
Dan bestel ik de disc versie wel.
Geen geld
Dat moet je in feedback van GAM vragen, geen ideequote:Op vrijdag 18 december 2020 10:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Verdomme GTA5quote:
'GTA 6' Fans Ask Rockstar To Take Its Time On Development After Seeing 'Cyberpunk 2077' On Consolequote:Op vrijdag 18 december 2020 11:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme GTA5
En ja chanant voor cyberpunk. Maar godsamme gta 5
Minor spoilers, van Chapter 1 ofzo, vandaar maar in spoilertags:Hahaha ik zat net met iemand te bellen tijdens die scene, kreeg dat geluid uit mijn controller niet stilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anti-klacht: Mijn besmeurde outfit heb ik mooi schoon gespoelt in de dichtstbijzijnde rivier. Mooi detail.
Leg dat dan maar eens uitquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:19 schreef Fugue het volgende:
[..]
Hahaha ik zat net met iemand te bellen tijdens die scene, kreeg dat geluid uit mijn controller niet stil
haha, weet niet of dat mag, betaalde toernooien aanbieden via FOK!.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:21 schreef Gehrman het volgende:
Gaan we Cyberpunk nog terugzien voor de PS4? Ik kan me niet voorstellen dat ze die versie nog goed gaan krijgen.
Ik twijfel er geen seconde aan dat CDPR dat wel goed gaat fixen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:21 schreef Gehrman het volgende:
Gaan we Cyberpunk nog terugzien voor de PS4? Ik kan me niet voorstellen dat ze die versie nog goed gaan krijgen.
Voor dat laatste was ik even bang, maar ik meen gelezen te hebben in die investor call dat next gen ontwikkeling eigenlijk compleet separaat loopt van deze bugfixes en patches.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik twijfel er geen seconde aan dat CDPR dat wel goed gaat fixen.
De vraag is alleen wanneer.
En hopelijk heeft dat geen invloed op de release van de next gen versies.
Goed nieuws dusquote:Op vrijdag 18 december 2020 12:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Voor dat laatste was ik even bang, maar ik meen gelezen te hebben in die investor call dat next gen ontwikkeling eigenlijk compleet separaat loopt van deze bugfixes en patches.
Zo was ik ook bang dat we hierdoor nog veel langer konden wachten op The Witcher 3 voor next gen, maar dat ligt in handen van dezelfde ontwikkelaar die de remaster voor de switch heeft gedaan, dus ook dat zou gewoon volgens planning moeten lopen.
Mja sommige problemen op de last-gen zijn zo fundamenteel dat ik me afvraag of die überhaupt op te lossen zijn. Al die glitches en crashes zullen ze wel patchen maar textures die niet snel genoeg inladen lijkt me meer een hardware/engine probleem wat niet zomaar te fixen is.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
CDPR geeft zelf al aan dat er meerdere patches komen en dat hun focus daar nu volledig op ligt. Eerst een patch 'een deze dagen', vervolgens januari grote patch en februari ook nog een grote patch, allen specifiek gericht op de last gen consoles.
En aangezien er nog geen next gen versie is; de preorders waren zo verdeeld; 60% pc, 40% consoles. Ze gaan echt geen 40% van hun preorders cancelen, wat ze in feite doen als ze de game echt helemaal terugtrekken voor lastgen.
Niet snel genoeg laden lijkt me een optimalisatie probleempje eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:49 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Mja sommige problemen op de last-gen zijn zo fundamenteel dat ik me afvraag of die überhaupt op te lossen zijn. Al die glitches en crashes zullen ze wel patchen maar textures die niet snel genoeg inladen lijkt me meer een hardware/engine probleem wat niet zomaar te fixen is.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 09:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oops toch gevonden: GAM / Call of Duty Warzone - Thuis Dansen in Verdansk Toernooi
Dat is geen (algemeen) Warzone-topic maar iemand die 7 maand geleden één post heeft geplaatst om een toernooi te promoten. Een nieuw topic openen mag uiteraard.quote:Op vrijdag 18 december 2020 10:45 schreef K44S het volgende:
[..]
Demo is weer offline gehaald. Dr was een bug waardoor je Black Ops Cold War (PS5 versie) voor 5 euro kon aanschaffen...quote:Op donderdag 17 december 2020 19:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Play Black Ops Cold War MP Free from Dec 17 – 24
[ afbeelding ]
https://charlieintel.com/(...)end-dec-17-24/73505/
Ha, deze verklaring is duidelijk.quote:Op vrijdag 18 december 2020 12:20 schreef Leonos het volgende:
[..]
haha, weet niet of dat mag, betaalde toernooien aanbieden via FOK!.
Zodra ik antwoord heb kan die weer open.
Dat is natuurlijk geen probleem, dan doe ik ook meequote:Op vrijdag 18 december 2020 14:54 schreef K44S het volgende:
[..]
Ha, deze verklaring is duidelijk.
Wellicht opening er puur een om met elkaar te kunnen gamen.
Net prijsjequote:Op vrijdag 18 december 2020 16:18 schreef StateOfMind het volgende:
Immortals Fenyx Rising PS5 disc versie besteld bij de Ubisoft Store
Mooie prijs, ¤38,70
Met inlevering van 100 Ubisoft credits kreeg je sowieso al korting en daarnaast stond er nogeen kortingscode vermeld, dus jaquote:
Gisteren uitgespeeld. Toffe game, jammer dat er weer veel Ubisoft copy paste in zit.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:18 schreef StateOfMind het volgende:
Mooie prijs, ¤38,70
Ik wil m ook gaan spelen. Heb niet zo veel Ubisoft gespeeld, dus daar dan minder last van.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:36 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Gisteren uitgespeeld. Toffe game, jammer dat er weer veel Ubisoft copy paste in zit.
Ik bedoel copy paste in de game zelf, dus idd die herhalende puzzels. Elke puzzel wordt zo'n tachtig keer herhaalt op een iets andere manier. Dat is op een gegeven moment wel vermoeiend.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil m ook gaan spelen. Heb niet zo veel Ubisoft gespeeld, dus daar dan minder last van.
Ook geen Breath of the Wild, dus die copy/paste zie ik ook niet.
Zag op YT dat ze vaak de herhalende puzzles noemden, en niet uitdagend puzzles, maar dat de humor, het design en het vechten wel leuk was.
quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:18 schreef StateOfMind het volgende:
Mooie prijs, ¤38,70
Kwam jij met die tip gisteren of was het Roy?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sucker Punch blijft maar geven en geven.![]()
Misschien heeft Roy het ook wel gepost hoor, geen idee.quote:Op vrijdag 18 december 2020 16:57 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kwam jij met die tip gisteren of was het Roy?
Nu de digitale versie niet meer te koop is? Ik denk eerder duurder.quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
Os cuberpunk al in de aanbieding?
Het wordt de nieuwe PT. Misschien kan ik wel 1500 euro scoren als ik mijn ps5 + digitale CP in de verkoop zet!quote:Op vrijdag 18 december 2020 19:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu de digitale versie niet meer te koop is? Ik denk eerder duurder.
https://nos.nl/artikel/23(...)wat-ging-er-mis.htmlquote:Een andere opmerkelijke fout was een penisglitch. Gamers zagen het geslacht van hun karakter door de broek heen verschijnen.
En daar dan vet pissed over doen terwijlmhet hilarisch is.quote:Op vrijdag 18 december 2020 20:50 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
https://nos.nl/artikel/23(...)wat-ging-er-mis.html
wie?quote:Op vrijdag 18 december 2020 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En nieuws dat Brunel gearresteerd is dan weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |