Het mócht eventueel, maar het was verre van een noodzaak.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:33 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Out of Space voor mij. Daarna mochten er 20 jaar ook geen gitaren aan te pas komen. Dat is pas van de laatste tien jaar.
Exact gelijke tijdlijn hier.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het mócht eventueel, maar het was verre van een noodzaak.De jaren van 1991 t/m 2000 zijn bij wijze van spreken vooral stuiterend doorgebracht, en daarna stond er nog wat jaren minder springerige dance op.
Na de (zo goed als) muzikale coma uit een van m'n vorige posts is de hoeveelheid gitaren nogal toegenomen.
Ik hoop het niet voor je, want m'n muzikale 00's (pré 2008) waren wel èrg raar.quote:
Leuk feitje: Er hebben twee nummers met "Paris" in de lijst gestaan. In het jaar dat Jacques Dutronc (Il Est Cinq Heures, Paris S'éveilles) de lijst verliet, kwam Niggas In Paris binnen. Onafgebroken éénmaal Paris dus. Het contrast tussen twee nummers had bijna niet groter kunnen zijn. (Er was daarnaast natuurlijk ook nog even Kenny's Parijs tussendoor)quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:33 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Mwoah, Niggas in Paris staat er al jaren gewoon in.
Er zitten best wat 'muhfuckas' e.d. in die tekst.
Leningrad? Amsterdam?quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:46 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Leuk feitje: Er hebben twee nummers met "Paris" in de lijst gestaan. In het jaar dat Jacques Dutronc (Il Est Cinq Heures, Paris S'éveilles) de lijst verliet, kwam Niggas In Paris binnen. Onafgebroken éénmaal Paris dus. Het contrast tussen twee nummers had bijna niet groter kunnen zijn.
Zijn Londen/London en Vienna de enige andere hoofdsteden die onafgebroken in de lijst stonden? Cairo (en zijn Nightboat) en Belfast (Child) missen bijvoorbeeld 2000.
Barcelona is de hoofstad van Cataloniëquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:46 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Leuk feitje: Er hebben twee nummers met "Paris" in de lijst gestaan. In het jaar dat Jacques Dutronc (Il Est Cinq Heures, Paris S'éveilles) de lijst verliet, kwam Niggas In Paris binnen. Onafgebroken éénmaal Paris dus. Het contrast tussen twee nummers had bijna niet groter kunnen zijn. (Er was daarnaast natuurlijk ook nog even Kenny's Parijs tussendoor)
Zijn Londen/London en Vienna de enige andere hoofdsteden die onafgebroken in de lijst stonden? Cairo (en zijn Nightboat) en Belfast (Child) missen bijvoorbeeld 2000.
Nee joh, hooguit wat vage techno. Dat vonden ze hier wel vreemd, maar ik vond het allemaal wel meevallen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:46 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor je, want m'n muzikale 00's (pré 2008) waren wel èrg raar.![]()
![]()
(Bij mensen die begin/midden jaren 00 al op internetfora zaten en weten dat m'n huidige username toebehoort aan dezelfde persoon die ze daar destijds ook vaak tegen kwamen, heb ik wel een reputatie, zeg maar.)
Clubcharts destijds gemist?quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:51 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Nee joh, hooguit wat vage techno. Dat vonden ze hier wel vreemd, maar ik vond het allemaal wel meevallen.
Troy ook, alleen de stad zelf heeft 2020 niet gehaald.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:46 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Leuk feitje: Er hebben twee nummers met "Paris" in de lijst gestaan. In het jaar dat Jacques Dutronc (Il Est Cinq Heures, Paris S'éveilles) de lijst verliet, kwam Niggas In Paris binnen. Onafgebroken éénmaal Paris dus. Het contrast tussen twee nummers had bijna niet groter kunnen zijn. (Er was daarnaast natuurlijk ook nog even Kenny's Parijs tussendoor)
Dit kan zoveel betekenen in relatie tot dat tijdperk, dat ik geen ja en geen nee durf te zeggen...quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:55 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Clubcharts destijds gemist?
(Zo ja: zonde als je van die muziek hield.)
Een petitie om Moskau van Dschingis Khan erin te stemmen!quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:46 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
New York ook nietquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:56 schreef cafca het volgende:
Op zoek naar New York kwam ik erachter dat Sinatra gewoon nog met 5 nummers in de lijst staat!
(en Leningrad is natuurlijk geen hoofdstad)
Toevallig heeft Stephen Fry een nieuwe bestseller over Troy geschreven. Ik heb het boek van de lieve Sint gekregenquote:Op vrijdag 18 december 2020 13:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Troy ook, alleen de stad zelf heeft 2020 niet gehaald.
Cool!quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:56 schreef cafca het volgende:
Op zoek naar New York kwam ik erachter dat Zinatra gewoon nog met 5 nummers in de lijst staat!
Tsja, volgend jaar dan toch maar weer niet meer stemmen...quote:Helaas hebben deze favorieten van jou het dit jaar niet gered:
Cure - Primary
Yazoo - Don't Go
Specials - Guns Of Navarone
Long John Baldry - (Walk Me Out In The) Morning Dew
Julien Clerc - Venise (Elle Voulait Qu'on L'Appelle)
Ton Lebbink - Voetbalknieën
Kraftwerk - Radioactivity
Depeche Mode - New Life
The Beat - Ranking Full Stop
Faithless - Salva Mea
Soft Cell - Torch
Joe Jackson - The Harder They Come
Twee Belgen - Lena
Orchestral Manoeuvres In The Dark - Electricity
Tubeway Army - Are Friends Electric?
Jones & Stephenson - The First Rebirth
Earth & Fire - Maybe Tomorrow, Maybe Tonight
A Flock Of Seagulls - I Ran (So Far Away)
Robert Palmer - Johnny And Mary
Leftfield - Open Up
Fischer-Z - Marliese
Katzenjammer - A Bar In Amsterdam
Oeps. Foutje gemaakt, heb dit jaar niet op RATM - Know Your Enemy gestemd, maar wel op NY - Southern Man:quote:Op donderdag 17 december 2020 18:38 schreef alopio het volgende:
[..]
Mooi lijstje Dago. En van sommige nummers snap je niet dat ze er niet instaan.
Die is ook veruit superieur vanwege Floor natuurlijk met haar topuithaal aan het eindequote:Op donderdag 17 december 2020 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En het is nu opens de liveversie uit 2013 geworden, ipv de normale uit 2004.
Te veel risico genomenquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:48 schreef methodmich het volgende:
20 platen niet in de lijst, jammer. En bij vlagen ook schandalig.
De andere 15 stuks wel, de hoogste op 382 en de laagste op 1896.
Rob Stenders is dit nu een beetje aan het pluggen (bij gebrek aan een plugger heeft hij het zelf maar als verzoek ingediend). En dit is leuk.quote:Op vrijdag 18 december 2020 13:09 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Minder erg dan de gemiddelde kerstklassieker.
Ziekelijke blijheid, overdosis belletjes, mierzoete ondertoon - het blijft allemaal nog redelijk binnen de perken.
[..]
Tja, ik sta nog achter alle keuzes, dus het ligt gewoon aan de rest van het land.quote:Op vrijdag 18 december 2020 17:24 schreef alpeko het volgende:
[..]
Te veel risico genomenAl mijn 35 keuzes staan er in
Waarvan 17 die op de slotdag te horen zijn. 12 daarvan bij de eerste 100. 5 hebben er de bovenste 1000 niet gehaald (30 dus wel). Ik ben blijkbaar vrij mainstream.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestemd op One Step Beyooooooooooondquote:Op zaterdag 19 december 2020 00:39 schreef Yolk het volgende:
Het doet me trouwens deugd dat alles van Madness is gestegen!
quote:Op zaterdag 19 december 2020 00:10 schreef zorro28 het volgende:
Voor iedereen die wil meegenieten van mijn stemlijstGelijk een hoop op de eerste dag al. Maar niet zoveel op kuttijdstippen gelukkig.
PSBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(en nog veel meer, maar werd even blij van deze notering)
Met een beetje pech volgend jaar geen PSB meer in de lijst.quote:
What have they done to deserve this?quote:Op zaterdag 19 december 2020 07:41 schreef asco het volgende:
[..]
Met een beetje pech volgend jaar geen PSB meer in de lijst.![]()
![]()
![]()
![]()
Toch maar weer wat meer PSB stemmen volgend jaar.
Being boring, ik onthoud dat wel zo.quote:Op zaterdag 19 december 2020 07:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
What have they done to deserve this?
Ik noteer het vast voor stemweek volgend jaar.
Zou eerst de twee dan veilig proberen te krijgen die er nog wel in staan voor je andere nummers erin probeert te krijgen.quote:Op zaterdag 19 december 2020 07:41 schreef asco het volgende:
[..]
Met een beetje pech volgend jaar geen PSB meer in de lijst.![]()
![]()
![]()
![]()
Toch maar weer wat meer PSB stemmen volgend jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |