SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik heb geen keuzequote:
Ohquote:
,quote:
Uitsloverquote:Op donderdag 17 december 2020 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
,
bijna 25K valt dus mee. Maar ik ga nu een wandeling maken naar de woonbegeleiding, daar een film kijken en dan weer terug. Wie weet komt mijn dagtotaal wel op 30k.
Ja dat gebrek heb je toch echt aan jezelf te danken.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn brein maakt hier gelijk uierslover van
Nouja.. Eerder aan uitstraling die zich uierconnaisseur noemde.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat gebrek heb je toch echt aan jezelf te danken.
Uierstraling.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nouja.. Eerder aan uitstraling die zich uierconnaisseur noemde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 17 december 2020 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Net heerlijk gegeten bij beste vriend zijn ouders. Kreeg voor ik wegging nog een pakketje in mijn handen gedrukt met chocolade, douchegel, geurkaars en een Kruidvatkaart.En heb ook nog kniepertjes gekregen en biefstuk. Deze mensen zijn zo belachelijk lief he.
Wat lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier werd net aangeklopt, een buurman van wat verderop die daar woont met zijn vriendin. Ik spreek ze misschien 2x per jaar ofzo, kwam even een fles wijn brengen omdat het in hun kerstpakket zat en ze dat niet drinken. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb maar ook al zo lief!![]()
Sta je bekend als de alcoholist uit de straat?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lief!
Hier werd net aangeklopt, een buurman van wat verderop die daar woont met zijn vriendin. Ik spreek ze misschien 2x per jaar ofzo, kwam even een fles wijn brengen omdat het in hun kerstpakket zat en ze dat niet drinken. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb maar ook al zo lief!
Kerst brengt het beste in mensen naar boven.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lief!
Hier werd net aangeklopt, een buurman van wat verderop die daar woont met zijn vriendin. Ik spreek ze misschien 2x per jaar ofzo, kwam even een fles wijn brengen omdat het in hun kerstpakket zat en ze dat niet drinken. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb maar ook al zo lief!
Lol misschien. Nee denk dat ze me gewoon aardige buurvrouw vinden.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sta je bekend als de alcoholist uit de straat?
P.A.M.A.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Zijn wel lekkere chocolaatjes.Maar moet er maar beetje zuinig meedoen haha.
Denk dat dat het ook is jaquote:Op donderdag 17 december 2020 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol misschien. Nee denk dat ze me gewoon aardige buurvrouw vinden.
Top, al zou ik niet zeggen dat ik dat niet drink. Maar gewoon voor kerst.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lief!
Meestal willen mannen maar 1 ding als ze met een fles wijn voor de deur staan.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Top, al zou ik niet zeggen dat ik dat niet drink. Maar gewoon voor kerst.
Een kurkentrekker?quote:Op donderdag 17 december 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal willen mannen maar 1 ding als ze met een fles wijn voor de deur staan.
Oven?quote:Op donderdag 17 december 2020 19:23 schreef Karzai het volgende:
nog vijf minuutjes dan is de patat klaar
Oeh ben benieuwd daarna ja.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
Dit weekend eindelijk de wellington maar eens proefbakken. Loop dat ook al heel lang uit te stellen
Morgen ff bladerdeeg halen bij de bakkerquote:Op donderdag 17 december 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh ben benieuwd daarna ja.
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 17 december 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh ben benieuwd daarna ja.
https://science.sciencemag.org/content/370/6520/1022quote:This summer, computational biologist Luke Hutchison volunteered for a trial of Moderna's COVID-19 vaccine. But after the second injection, his arm swelled up to the size of a “goose egg,”
quote:Op donderdag 17 december 2020 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[..]
https://science.sciencemag.org/content/370/6520/1022
Ja of je leest ook even de rest.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[..]
https://science.sciencemag.org/content/370/6520/1022
quote:Op donderdag 17 december 2020 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er schijnt ook wel eens iemand gestorven te zijn aan een Covid-19 besmetting via de slijmvliezen.
Ze hebben het daar ook over een blije fantquote:“Somebody needs to address the Happyphant: What about vaccine reactogenicity? While it's … not going to cause any long-term issues … how is that perception going to go with the public once they start receiving it?” asks Deborah Fuller, a vaccinologist at the University of Washington, Seattle, whose lab is developing second-generation RNA vaccines against COVID-19. She worries the side effects could feed vaccine hesitancy. “I feel like it's being glossed over.”
Je hebt al eens een corona vaccin gehadquote:Op donderdag 17 december 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik was bij de vorige vaccinatie ook een dagje grieperig dus ik zal hier wel helemaal dood aan gaan.
A happyphantquote:Op donderdag 17 december 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben het daar ook over een blije fant
Nee hepatitis en die lbqgwwtfquote:Op donderdag 17 december 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je hebt al eens een corona vaccin gehad?
Ik ben helemaal geen vaccin.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hepatitis en die lbqgwwtf
Most of these are commonly expected with vaccines, related to the shot generating an immune response in the body. On the whole, these reactions were unpleasant but not threatening.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja of je leest ook even de rest.
Denk dat je een beetje te bang bent of je bent in de Heere dat kan ook.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Most of these are commonly expected with vaccines, related to the shot generating an immune response in the body. On the whole, these reactions were unpleasant but not threatening.
The most common side effects were:
Pain at injection site (91.6%)
Fatigue (68.5%)
Headache (63.0%)
Muscle pain (59.6%)
Joint pain (44.8%)
Chills (43.4%)
https://www.businessinsid(...)cleshow/79744371.cms
Heftige bijwerkingen maar die duren maar erg kort.
We gaan zien hoeveel er dood gaan in Engeland.
Maar eik, hoe jonger en sterker hoe heftiger de reactie van je immuunsysteem.
Die zijn niet heftig hoor. Paracetamolletje in je mik en klaar. Het is geen reden om het vaccin niet te nemen. Ze willen juist niet dat er allemaal cowboyverhalen rond gaan zoals jij hier nu probeert te vertellen. Dit zijn ook bijwerkingen van veel andere vaccins maar geen hond die precies leest wat je kan krijgen van een tetanusprik of rabiesprik als je net bent gebeten door een hondsdol prairiehondje.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Most of these are commonly expected with vaccines, related to the shot generating an immune response in the body. On the whole, these reactions were unpleasant but not threatening.
Fatigue (68.5%)
Headache (63.0%)
Muscle pain (59.6%)
Joint pain (44.8%)
Chills (43.4%)
quote:Op donderdag 17 december 2020 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn niet heftig hoor. Paracetamolletje in je mik en klaar. Het is geen reden om het vaccin niet te nemen. Ze willen juist niet dat er allemaal cowboyverhalen rond gaan zoals jij hier nu probeert te vertellen. Dit zijn ook bijwerkingen van veel andere vaccins maar geen hond die precies leest wat je kan krijgen van een tetanusprik of rabiesprik als je net bent gebeten door een hondsdol prairiehondje.
wel zingen op het deuntje van de Jerry Springer show hequote:
Je begrijpt het niet, net even uitgezocht wat de eerste testen voor bijwerkingen geven en dit is inderdaad prima.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je een beetje te bang bent of je bent in de Heere dat kan ook.
Het moet maar.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, net even uitgezocht wat de eerste testen voor bijwerkingen geven en dit is inderdaad prima.
Dus Los has spoken, u kunt prikken.
Goedzo, braafquote:Op donderdag 17 december 2020 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, net even uitgezocht wat de eerste testen voor bijwerkingen geven en dit is inderdaad prima.
Dus Los has spoken, u kunt prikken.
Maar vlg mij ben jij bang want je kan niet wachten tot het vaccin.![]()
engelsen zijn sowieso watjes dus moet je die cijfers met een vat zout nemenquote:Op donderdag 17 december 2020 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fatigue (68.5%)
Headache (63.0%)
Muscle pain (59.6%)
Joint pain (44.8%)
Chills (43.4%)
En Moderna heeft veel meer bijwerking dan het Pfizer vaccin.
Buiktyfusquote:Maagdarmklachten, zoals misselijkheid, braken, diarree en buikpijn.
Griepachtige verschijnselen, zoals hoofdpijn, koorts spierpijn of opgezwollen klieren. Deze verschijnselen starten meestal na enkele dagen en houden meestal niet langer dan 1-2 dagen aan. ...
Huiduitslag. ...
Flauwvallen.
Hepatitis Bquote:De buiktyfus vaccinatie kan bepaalde bijwerkingen geven. Meestal zijn deze mild van aard. De bijwerkingen zijn vaak lokale verschijnselen zoals pijn of zwelling op de injectieplaats. Ook licht griepachtige verschijnselen, zoals verhoging of koorts, hoofdpijn en spierpijn kunnen voorkomen.
quote:Maagdarmklachten, zoals misselijkheid, braken, diarree, verminderde eetlust en buikpijn.
Griepachtige verschijnselen, zoals hoofdpijn, koorts, spierpijn of slaperigheid. Deze verschijnselen houden meestal niet langer dan 1-2 dagen aan. ...
Flauwvallen.
Ik heb de ouderwetse DTP vaccinatie wel eens gehad, wie kan zich die nog heugen?quote:Op donderdag 17 december 2020 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
engelsen zijn sowieso watjes dus moet je die cijfers met een vat zout nemen
elke vaccinatie doet even auw en als men op vakantie gaat neemt men dat voor lief
Gele koorts vaccinatie
[..]
Buiktyfus
[..]
Hepatitis B
[..]
beterschapselsquote:Op donderdag 17 december 2020 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Irritante verkoudheid en hoofdpijn, elk jaar weer precies wanneer de kerstvakantie begintNature's Christmas present
watje die bestaat nog steeds hoor, heb ik al eens moeten herhalen, nergens last vanquote:Op donderdag 17 december 2020 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de ouderwetse DTP vaccinatie wel eens gehad, wie kan zich die nog heugen?
Gewoon janken van de pijn
Nooit gejankt om een vaccin.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de ouderwetse DTP vaccinatie wel eens gehad, wie kan zich die nog heugen?
Vrij recent nog gehad. Want tetanus is maar 10 jaar ofzo. Of 5? moet ik eens controleren. Ik moest 'm iig omdat tetanus verlopen was.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
die heb ik gelukkig nooit gehadquote:Op donderdag 17 december 2020 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb echt totaal geen idee welke vaccinaties ik vroeger gehad heb.. Alleen iets voor baarmoederhalskanker (??) toen ik een jaar of 12 was.
Tegenwoordig is het een heel ander vaccin, geloof ergens in 2002 hebben ze die gewijzigdquote:Op donderdag 17 december 2020 20:20 schreef crv het volgende:
[..]
watje die bestaat nog steeds hoor, heb ik al eens moeten herhalen, nergens last van
Voor het virus dat dat veroorzaaktquote:Op donderdag 17 december 2020 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb echt totaal geen idee welke vaccinaties ik vroeger gehad heb.. Alleen iets voor baarmoederhalskanker (??) toen ik een jaar of 12 was.
Nog nooit een in het bovenste buitenste kwadrant gehadquote:Op donderdag 17 december 2020 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een heel ander vaccin, geloof ergens in 2002 hebben ze die gewijzigd![]()
"wil je hem in je kont of in je arm? zeker weten?"
Ja tien jaar of je moet een depotspuit hebben gehad maar dat doen ze vaak alleen bij medisch of militair personeel.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vrij recent nog gehad. Want tetanus is maar 10 jaar ofzo. Of 5? moet ik eens controleren. Ik moest 'm iig omdat tetanus verlopen was.
Pijnlijke spier gehad. Maar intussen zoveel inentingen en vaccinaties verder is me wel duidelijk dat veel ook valt of staat met wie de naald er in duwt.
Gele koorts na een week ofzo een dag of twee ziek van geweest.
En de griepprik een paar jaar geleden ook wel een paar dagen beroerd geweest.
Maar ach, het is voor het goeie doel
veel aziereizen gedaan dus alles wel zo'n beetje geinjecteerd gehadquote:Op donderdag 17 december 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voor het virus dat dat veroorzaakt
Ik heb dat gele boekje wat keurig bijgehouden wordt..
Ik heb niet eens zo'n boekje. Die op m'n 12e is de laatste die ik heb gehad.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voor het virus dat dat veroorzaakt
Ik heb dat gele boekje wat keurig bijgehouden wordt..
Ik heb ze ook pas gisteren op de post gedaan, hoop dat die voor Nederland nog voor de 24e aankomenquote:Op donderdag 17 december 2020 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben kerstkaarten aan het schrijven. Lekker op tijd weer. Maar volgens mij vergeet ik wat mensen.
In het leger noemden ze het de vrijdag-stereo-spuit, werd je eerst gevraagd of je een vriendinnetje had en of je links of rechts wasquote:Op donderdag 17 december 2020 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog nooit een in het bovenste buitenste kwadrant gehad
Hmm ja 10 idd net ff in dat boekje gekeken. Volgend jaar buiktyfus vernieuwen.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tien jaar of je moet een depotspuit hebben gehad maar dat doen ze vaak alleen bij medisch of militair personeel.
Volgens mij heb ik die drie jaar geleden gehad. Gewoon in de arm.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een heel ander vaccin, geloof ergens in 2002 hebben ze die gewijzigd![]()
"wil je hem in je kont of in je arm? zeker weten?"
Mja ik heb ook een hele waslijst aan 'cholera not indicated' stempels.. Voor in die echte apenlanden.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:25 schreef crv het volgende:
[..]
veel aziereizen gedaan dus alles wel zo'n beetje geinjecteerd gehad
Het zijn ook dezelfde kaarten als vorig jaar want ik had er toen te veelquote:Op donderdag 17 december 2020 20:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb ze ook pas gisteren op de post gedaan, hoop dat die voor Nederland nog voor de 24e aankomen
Mja merkte in veel landen wel dat je zonder zo'n boekje gewoon niet binnen kwam of dat het 'passagiersrecht' voor de hele bemanning ingetrokken werd als er 1tje z'n boekje niet in orde was..quote:Op donderdag 17 december 2020 20:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb niet eens zo'n boekje. Die op m'n 12e is de laatste die ik heb gehad.
Ja tegenwoordig zetten ze hem in de arm en is hij 95 procent minder pijnlijk.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die drie jaar geleden gehad. Gewoon in de arm.
Dat had ik vaak ook, bij zo'n doos van 20 of 25 stuksquote:Op donderdag 17 december 2020 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het zijn ook dezelfde kaarten als vorig jaar want ik had er toen te veelzelfde postzegels ook nog.
Niet Buda vergeten he?quote:Op donderdag 17 december 2020 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben kerstkaarten aan het schrijven. Lekker op tijd weer. Maar volgens mij vergeet ik wat mensen.
Ja goed daar heb ik nooit last van natuurlijkquote:Op donderdag 17 december 2020 20:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja merkte in veel landen wel dat je zonder zo'n boekje gewoon niet binnen kwam of dat het 'passagiersrecht' voor de hele bemanning ingetrokken werd als er 1tje z'n boekje niet in orde was..
Ja bespaart gewoon zoveel gezeik..quote:Op donderdag 17 december 2020 20:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja goed daar heb ik nooit last van natuurlijkMaar dan is het logisch dat ie op orde is.
Weer?quote:Op donderdag 17 december 2020 20:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet niet of Buda weer zijn hart aan een Fokster verleent??
Laatste vaccinatie die ik heb gehad is denk ik voor meningokokken, zal een jaar of 20 geleden zijn, weet @Budapestenaar misschien ook nog wel.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vrij recent nog gehad. Want tetanus is maar 10 jaar ofzo. Of 5? moet ik eens controleren. Ik moest 'm iig omdat tetanus verlopen was.
Pijnlijke spier gehad. Maar intussen zoveel inentingen en vaccinaties verder is me wel duidelijk dat veel ook valt of staat met wie de naald er in duwt.
Gele koorts na een week ofzo een dag of twee ziek van geweest.
En de griepprik een paar jaar geleden ook wel een paar dagen beroerd geweest.
Maar ach, het is voor het goeie doel
Heb ik ook gehadquote:Op donderdag 17 december 2020 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Laatste vaccinatie die ik heb gehad is denk ik voor meningokokken, zal een jaar of 20 geleden zijn, weet @:Budapestenaar misschien ook nog wel.
Geen idee wat er allemaal voor spuitjes in mijn lijf zijn gegaan toen ik in het ziekenhuis lag, zou ook best een vaccinatie tussen hebben kunnen zitten
Hart verliezen is wat overdrevenquote:Op donderdag 17 december 2020 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je zat niet in het andere topic dus vette pech.
Oei...quote:Op donderdag 17 december 2020 20:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb die voor meningokokken en hpv allemaal niet gehad. De ene keer was ik te oud en de andere keer weer te jong.
Dat waren nog eens tijden.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier was het toen geloof ik het Wuhan van Nederland met de eerste uitbraakquote:Op donderdag 17 december 2020 20:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb ik ook gehadtussen 2000 en 2006 ergens. Weet alleen nog dat ik op de middelbare school zat.
Welk topic?quote:Op donderdag 17 december 2020 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 december 2020 20:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kreeg je een beetje voorvocht bij de gedachte?
Man man man wat is er toch mis met mensen..quote:Op donderdag 17 december 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom!?![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)enoperatie~ac3c2db3/
Nur fur die kick auf das augenblick??
Zal wel een aparte kist geweest zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom!?![]()
https://www.ad.nl/buitenl(...)enoperatie~ac3c2db3/
Nur fur die kick auf das augenblick??
quote:Op donderdag 17 december 2020 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel een aparte kist geweest zijn.
Wereldwijd heeft een bilvergroting in 1 op de 3000 gevallen een dodelijke afloop.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Man man man wat is er toch mis met mensen..
Vooral als je ze in een Amsterdams flatje laat doen en ze maar gewoon wat vulmiddel inspuiten.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wereldwijd heeft een bilvergroting in 1 op de 3000 gevallen een dodelijke afloop.
Vetexplosie tijdens de crematie in ieder geval.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal wel een aparte kist geweest zijn.
Ja maar serieus.. een bilvergroting? Ga gewoon fitnessen.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wereldwijd heeft een bilvergroting in 1 op de 3000 gevallen een dodelijke afloop.
"special price, I make good bum for you"quote:Op donderdag 17 december 2020 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vooral als je ze in een Amsterdams flatje laat doen en ze maar gewoon wat vulmiddel inspuiten.
Ze had wel echt kleine billen.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar serieus.. een bilvergroting? Ga gewoon fitnessen.
Ten opzichte van mijn leeftijdsgenoten hebben generaties daarna daar wel goed naar geluisterd.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja een ziekelijk dikke en bolle reet is wel een beetje een schoonheidsideaal onder Latijns-Amerikanen.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Braziliaanse vrouwen die ik ken zijn allemaal super slank en hebben daar niets van weg.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een ziekelijk dikke en bolle reet is wel een beetje een schoonheidsideaal onder Latijns-Amerikanen.
Managers die er naar kijken.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:56 schreef Lospedrosa het volgende:
Ken je iets treurigers dan collega’s die elkaar “erkenning” geven op LinkedIn net voor de beoordelingsrondes?
Hoezo ken je er daar veel van?quote:Op donderdag 17 december 2020 20:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Braziliaanse vrouwen die ik ken zijn allemaal super slank en hebben daar niets van weg.
Toch wel zeker 2quote:Op donderdag 17 december 2020 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoezo ken je er daar veel van?
ik snap de obsessie met een grote kont niet zo, net zo min als die van grote borstenquote:Op donderdag 17 december 2020 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De obsessie met van die extremen snap ik in z'n algeheel niet. Als iemand totaal geen kont heeft en een kleine bilvergroting doet om er normaal uit te kunnen zien, prima. Of iemand die na 3 zwangerschappen een borstlift/vergroting doet, ook dat begrijp ik. Maar die extremen, ook met veel te veel facelifts e.d...quote:Op donderdag 17 december 2020 21:04 schreef mschol het volgende:
[..]
ik snap de obsessie met een grote kont niet zo, net zo min als die van grote borsten
Het doorslaan in perfectionisme sowieso niet. Alsof er een perfect uiterlijk is.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De obsessie met van die extremen snap ik in z'n algeheel niet. Als iemand totaal geen kont heeft en een kleine bilvergroting doet om er normaal uit te kunnen zien, prima. Of iemand die na 3 zwangerschappen een borstlift/vergroting doet, ook dat begrijp ik. Maar die extremen, ook met veel te veel facelifts e.d...
Ik heb jaren gedacht dat SC voor swingers club stond...quote:Op donderdag 17 december 2020 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ordinair deze chat, nietwaar?
quote:Op donderdag 17 december 2020 21:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb jaren gedacht dat SC voor swingers club stond...
sow halloquote:Op donderdag 17 december 2020 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij wist jarenlang niet wat galeriedraad was
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee volg het nu niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 21:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ordinair deze chat, nietwaar?
quote:Op donderdag 17 december 2020 21:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij wist jarenlang niet wat galeriedraad was
Neilquote:Op donderdag 17 december 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene van de Young Ones![]()
[ afbeelding ]
weggelopen uit de Kelly familyquote:Op donderdag 17 december 2020 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene van de Young Ones![]()
[ afbeelding ]
Met kersenlippen?quote:Op donderdag 17 december 2020 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik normaal ook niet. Maar ik zat een uur aan de telefoon en nu heb ik trek in een bakkie
ja? heb alleen de hold hold hold gezien..quote:Op donderdag 17 december 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
SpaceX Falcon 9 NROL-108 has reached space [ afbeelding ]
Ik was het ook weer vergeten maar kwam het live tegen op NG, perfect verlopen.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja? heb alleen de hold hold hold gezien..
Ja, ik dacht ook dat het zoiets was als appelflappen.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest hier anderhalve minuut over nadenken.
Vmbo nivoquote:Op donderdag 17 december 2020 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest hier anderhalve minuut over nadenken.
doetutnietquote:Op donderdag 17 december 2020 22:11 schreef mschol het volgende:
https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a5Wm14y_460svav1.mp4
sommige mensen..
Dit is wel wat voor jou om in elkaar te knutselen. Al is daar in dat dorp natuurlijk geen enkele dief die je kunt “pakken”.quote:
ready for hyperspace jump in 5... 4....quote:Op donderdag 17 december 2020 22:05 schreef UitStraling het volgende:
SpaceX Falcon 9 NROL-108 has reached space [ afbeelding ]
Zit ik ook te kijken.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Docu The Ripper op Netflix begint al lekker.
Netflix zonder chill.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen via https://www.netflixparty.com/ ?
quote:Op donderdag 17 december 2020 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[ link | afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
ja vind die toch wel erg schattig
bijna weekend :pquote:Op donderdag 17 december 2020 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga zo. Ben doodop. Nog een beetje lezen
Dat is geen mannetje, dat is ballie met een van d'r beestjesquote:Op donderdag 17 december 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die giraffe een keer de lucht in springt scheurt zijn hoofd af en valt op dat mannetje.
Dat ben ik als ik een beestje ziequote:Op donderdag 17 december 2020 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als die giraffe een keer de lucht in springt scheurt zijn hoofd af en valt op dat mannetje.
quote:Op donderdag 17 december 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is geen mannetje, dat is ballie met een van d'r beestjes [ afbeelding ]
Whut, hoezo zo lang dan.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:10 schreef FranticDJ het volgende:
Godgloeiende.. Gaat nog 2 weken duren voor ik dat focking tolkastje heb :/
quote:Op donderdag 17 december 2020 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is geen mannetje, dat is ballie met een van d'r beestjes [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 17 december 2020 23:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ben ik als ik een beestje zie
'leverproblemen'quote:
Moeten ze misschien eens wat minder gaan zuipen.quote:
Dat klinkt echt fantastisch.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
'leverproblemen'
De mijne is nu kapot, dus moet iedere keer via de kassa om de barcode te laten scannen. of via de pasjes poort en 5 euro ipv 3 euro betalen (en alsnog moeten stoppen en een handeling uit te voeren)
mja ik zit bijna aan de grootverbruikerskorting dus dan valt 't wel meequote:Op donderdag 17 december 2020 23:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt echt fantastisch.
Geen tol in de buurt.
rusten... veel rusten... met liefiequote:Op donderdag 17 december 2020 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je weekend plannen ettopettokrokettocornetto?
zaterdag eten we bij m'n ouders.. voor de rest: geen flauw idee nog.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
rusten... veel rusten... met liefie
quote:Op donderdag 17 december 2020 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja ik zit bijna aan de grootverbruikerskorting dus dan valt 't wel mee
en er is sprake van een aanstaande korting voor Zeeuws Vlamingen like in de good old days met de veerboot.
Buiten het seizoen gratis en in het seizoen voor 1 gulden
Maar ik vroeg er ook gelijk 2 aan op 1 account.. dat mens ook al scheel kijken aan de telefoon.
Ja, deze is leuk.quote:
ja vergeet dat ding altijd van auto te verplaatsen joh. (oa daarom dat ie nu ook stuk isquote:
Moeten wisselen is ook schijtirritant.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja vergeet dat ding altijd van auto te verplaatsen joh. (oa daarom dat ie nu ook stuk is)
Weet je hoe irritant als je daar met 100 aan komt rijden.. en oh kut waar is die t-tag..
En dan op laatste moment alsnog vol ind e ankers via de kassa moet
zie hem niet. Denk dat ik er de hele tijd overheen kijkquote:Op donderdag 17 december 2020 23:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, deze is leuk.
Derde pagina denk ik bal
quote:Op donderdag 17 december 2020 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de muziek pagina [ afbeelding ]
Mja met het paarse gevaar rijd ik me op tal van haventerreinen gewoon gegarandeerd vastquote:Op donderdag 17 december 2020 23:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moeten wisselen is ook schijtirritant.
Daarom moet ik ook gewoon niet meerdere tassen hebben. Ik wissel toch nooit.
Whoopsquote:Op donderdag 17 december 2020 23:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja met het paarse gevaar rijd ik me op tal van haventerreinen gewoon gegarandeerd vast
Behalve @FranticDJ , maar die slaapt uit tegenwoordig.quote:Op vrijdag 18 december 2020 04:29 schreef kwiwi het volgende:
Zo wat was iedereen op tijd naar bed gisteren.
Vond ik ook altijd chill om te kijken na het stappenquote:Op vrijdag 18 december 2020 04:50 schreef scrupuleus het volgende:
Ik kijk een herhaling van snooker en ga zo verder slapen op de bank.
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 18 december 2020 04:50 schreef scrupuleus het volgende:
Goedemorgen iedereen en een fijne dag
Wat een luiwammes.quote:Op vrijdag 18 december 2020 04:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Behalve @:franticdj , maar die slaapt uit tegenwoordig.
Haagsiequote:
het gaat, een leeg gevoel, normaal altijd met woef bezig van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en nu dat weg is weet je jet gewoon ff niet.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2020 06:30 schreef crv het volgende:
[..]
het gaat, een leeg gevoel, normaal altijd met woef bezig van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en nu dat weg is weet je jet gewoon ff niet.
ben Totall Loss van vermoeidheid, maar deze "emoties" kosten zoveel energie.....
Bij alles wat je doet was altijd iets ook voor/door woef.
nu kom ik beneden. normaal eten koken voor woef, eerste pillen klaarmaken, meneer wakker maken en proberen up en running te krijgen en naar beneden te dragen, even de tuin in met hem dan zijn medicijnen erin (en dan ben je pas het eerste uur door)
ik was erg aan mijn ouders gehecht, maar toen die overlijden had ik een kutgevoel maar niet zo erg als nu..... nooit gedacht
quote:Op vrijdag 18 december 2020 06:30 schreef crv het volgende:
[..]
het gaat, een leeg gevoel, normaal altijd met woef bezig van 's morgens vroeg tot 's avonds laat en nu dat weg is weet je jet gewoon ff niet.
ben Totall Loss van vermoeidheid, maar deze "emoties" kosten zoveel energie.....
nu kom ik beneden. normaal eten koken voor woef, eerste pillen klaarmaken, meneer wakker maken en proberen up en running te krijgen en naar beneden te dragen, even de tuin in met hem dan zijn medicijnen erin (en dan ben je pas het eerste uur door)
ik was erg aan mijn ouders gehecht, maar toen die overlijden had ik een kutgevoel maar niet zo erg als nu..... nooit gedacht
hoi Buufquote:
deels wel, ziektebed op einde dit/dat maar ze leefden niet in huis, net als mijn schoonoudersquote:Op vrijdag 18 december 2020 06:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Je ouders waren geen onderdeel van je dagelijkse leven denk ik? Mijn moeder was dat op het einde wel en toen ze overleed had ik ineens niks meer om handen de hele dag. Was een heel raar gevoel.
quote:(vertaling met DeepL)Je eet niet met je vingers. Iedereen heeft zijn eigen spade voor de toast, zijn eigen kom voor de hapjes.
Slechts één persoon dient. We gaan niet langs de schotels en we vermijden dat we de flessen van hand tot hand doorgeven. Er is slechts één persoon aangewezen om iedereen te dienen.
Tussen twee gangen houden we het masker op. Dit lijkt misschien vreemd," geeft WHO toe, "vooral als je met familie of vrienden bent. Maar het draagt aanzienlijk bij aan het veilig en gezond houden van iedereen.
Hoe zit het met de cadeaus? Het is niet nodig om elke verpakking te desinfecteren. Masker en handwas voor en na het openen van de cadeaus volstaat. Kusjes wachten op betere dagen.
quote:
Nog ff en we moeten maanlandingspakken aanquote:
Copain, nog een paar maandjesquote:Op vrijdag 18 december 2020 04:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Behalve @:franticdj , maar die slaapt uit tegenwoordig.
Heb je maar 1 teelbal ja?quote:Op vrijdag 18 december 2020 05:21 schreef Haags het volgende:
[..]
Je ziet wel weer wie de echte bikkels zijn.
Valt me mee. Het flesje oogdruppels dat ik had gehaald was al 11 euroquote:Op vrijdag 18 december 2020 07:58 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Corona vaccin prijsjes
https://www.rtlnieuws.nl/(...)rijzen-coronavaccins
jij ook al je hond verloren?quote:Op vrijdag 18 december 2020 06:30 schreef crv het volgende:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 18 december 2020 08:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nope, ik werk gewoon door![]()
Dit is jouw laatste dag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |