SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik heb geen keuzequote:
Ohquote:
,quote:
Uitsloverquote:Op donderdag 17 december 2020 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
,
bijna 25K valt dus mee. Maar ik ga nu een wandeling maken naar de woonbegeleiding, daar een film kijken en dan weer terug. Wie weet komt mijn dagtotaal wel op 30k.
Ja dat gebrek heb je toch echt aan jezelf te danken.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn brein maakt hier gelijk uierslover van
Nouja.. Eerder aan uitstraling die zich uierconnaisseur noemde.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat gebrek heb je toch echt aan jezelf te danken.
Uierstraling.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nouja.. Eerder aan uitstraling die zich uierconnaisseur noemde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 17 december 2020 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Net heerlijk gegeten bij beste vriend zijn ouders. Kreeg voor ik wegging nog een pakketje in mijn handen gedrukt met chocolade, douchegel, geurkaars en een Kruidvatkaart.En heb ook nog kniepertjes gekregen en biefstuk. Deze mensen zijn zo belachelijk lief he.
Wat lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier werd net aangeklopt, een buurman van wat verderop die daar woont met zijn vriendin. Ik spreek ze misschien 2x per jaar ofzo, kwam even een fles wijn brengen omdat het in hun kerstpakket zat en ze dat niet drinken. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb maar ook al zo lief!![]()
Sta je bekend als de alcoholist uit de straat?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lief!
Hier werd net aangeklopt, een buurman van wat verderop die daar woont met zijn vriendin. Ik spreek ze misschien 2x per jaar ofzo, kwam even een fles wijn brengen omdat het in hun kerstpakket zat en ze dat niet drinken. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb maar ook al zo lief!
Kerst brengt het beste in mensen naar boven.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lief!
Hier werd net aangeklopt, een buurman van wat verderop die daar woont met zijn vriendin. Ik spreek ze misschien 2x per jaar ofzo, kwam even een fles wijn brengen omdat het in hun kerstpakket zat en ze dat niet drinken. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb maar ook al zo lief!
Lol misschien. Nee denk dat ze me gewoon aardige buurvrouw vinden.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sta je bekend als de alcoholist uit de straat?
P.A.M.A.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Zijn wel lekkere chocolaatjes.Maar moet er maar beetje zuinig meedoen haha.
Denk dat dat het ook is jaquote:Op donderdag 17 december 2020 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol misschien. Nee denk dat ze me gewoon aardige buurvrouw vinden.
Top, al zou ik niet zeggen dat ik dat niet drink. Maar gewoon voor kerst.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lief!
Meestal willen mannen maar 1 ding als ze met een fles wijn voor de deur staan.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Top, al zou ik niet zeggen dat ik dat niet drink. Maar gewoon voor kerst.
Een kurkentrekker?quote:Op donderdag 17 december 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal willen mannen maar 1 ding als ze met een fles wijn voor de deur staan.
Oven?quote:Op donderdag 17 december 2020 19:23 schreef Karzai het volgende:
nog vijf minuutjes dan is de patat klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |