SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ik heb geen keuzequote:
Ohquote:
,quote:
Uitsloverquote:Op donderdag 17 december 2020 18:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
,
bijna 25K valt dus mee. Maar ik ga nu een wandeling maken naar de woonbegeleiding, daar een film kijken en dan weer terug. Wie weet komt mijn dagtotaal wel op 30k.
Ja dat gebrek heb je toch echt aan jezelf te danken.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn brein maakt hier gelijk uierslover van
Nouja.. Eerder aan uitstraling die zich uierconnaisseur noemde.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat gebrek heb je toch echt aan jezelf te danken.
Uierstraling.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nouja.. Eerder aan uitstraling die zich uierconnaisseur noemde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 17 december 2020 18:35 schreef Amarantha het volgende:
Net heerlijk gegeten bij beste vriend zijn ouders. Kreeg voor ik wegging nog een pakketje in mijn handen gedrukt met chocolade, douchegel, geurkaars en een Kruidvatkaart.En heb ook nog kniepertjes gekregen en biefstuk. Deze mensen zijn zo belachelijk lief he.
Wat lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier werd net aangeklopt, een buurman van wat verderop die daar woont met zijn vriendin. Ik spreek ze misschien 2x per jaar ofzo, kwam even een fles wijn brengen omdat het in hun kerstpakket zat en ze dat niet drinken. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb maar ook al zo lief!![]()
Sta je bekend als de alcoholist uit de straat?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lief!
Hier werd net aangeklopt, een buurman van wat verderop die daar woont met zijn vriendin. Ik spreek ze misschien 2x per jaar ofzo, kwam even een fles wijn brengen omdat het in hun kerstpakket zat en ze dat niet drinken. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb maar ook al zo lief!
Kerst brengt het beste in mensen naar boven.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lief!
Hier werd net aangeklopt, een buurman van wat verderop die daar woont met zijn vriendin. Ik spreek ze misschien 2x per jaar ofzo, kwam even een fles wijn brengen omdat het in hun kerstpakket zat en ze dat niet drinken. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb maar ook al zo lief!
Lol misschien. Nee denk dat ze me gewoon aardige buurvrouw vinden.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sta je bekend als de alcoholist uit de straat?
P.A.M.A.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:47 schreef Amarantha het volgende:
Zijn wel lekkere chocolaatjes.Maar moet er maar beetje zuinig meedoen haha.
Denk dat dat het ook is jaquote:Op donderdag 17 december 2020 18:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol misschien. Nee denk dat ze me gewoon aardige buurvrouw vinden.
Top, al zou ik niet zeggen dat ik dat niet drink. Maar gewoon voor kerst.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat lief!
Meestal willen mannen maar 1 ding als ze met een fles wijn voor de deur staan.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Top, al zou ik niet zeggen dat ik dat niet drink. Maar gewoon voor kerst.
Een kurkentrekker?quote:Op donderdag 17 december 2020 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal willen mannen maar 1 ding als ze met een fles wijn voor de deur staan.
Oven?quote:Op donderdag 17 december 2020 19:23 schreef Karzai het volgende:
nog vijf minuutjes dan is de patat klaar
Oeh ben benieuwd daarna ja.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:26 schreef FranticDJ het volgende:
Dit weekend eindelijk de wellington maar eens proefbakken. Loop dat ook al heel lang uit te stellen
Morgen ff bladerdeeg halen bij de bakkerquote:Op donderdag 17 december 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh ben benieuwd daarna ja.
Weet je het zeker?quote:Op donderdag 17 december 2020 19:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh ben benieuwd daarna ja.
https://science.sciencemag.org/content/370/6520/1022quote:This summer, computational biologist Luke Hutchison volunteered for a trial of Moderna's COVID-19 vaccine. But after the second injection, his arm swelled up to the size of a “goose egg,”
quote:Op donderdag 17 december 2020 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[..]
https://science.sciencemag.org/content/370/6520/1022
Ja of je leest ook even de rest.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet je het zeker?
[..]
https://science.sciencemag.org/content/370/6520/1022
quote:Op donderdag 17 december 2020 19:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er schijnt ook wel eens iemand gestorven te zijn aan een Covid-19 besmetting via de slijmvliezen.
Ze hebben het daar ook over een blije fantquote:“Somebody needs to address the Happyphant: What about vaccine reactogenicity? While it's … not going to cause any long-term issues … how is that perception going to go with the public once they start receiving it?” asks Deborah Fuller, a vaccinologist at the University of Washington, Seattle, whose lab is developing second-generation RNA vaccines against COVID-19. She worries the side effects could feed vaccine hesitancy. “I feel like it's being glossed over.”
Je hebt al eens een corona vaccin gehadquote:Op donderdag 17 december 2020 19:43 schreef CherryLips het volgende:
Ik was bij de vorige vaccinatie ook een dagje grieperig dus ik zal hier wel helemaal dood aan gaan.
A happyphantquote:Op donderdag 17 december 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben het daar ook over een blije fant
Nee hepatitis en die lbqgwwtfquote:Op donderdag 17 december 2020 19:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Je hebt al eens een corona vaccin gehad?
Ik ben helemaal geen vaccin.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee hepatitis en die lbqgwwtf
Most of these are commonly expected with vaccines, related to the shot generating an immune response in the body. On the whole, these reactions were unpleasant but not threatening.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja of je leest ook even de rest.
Denk dat je een beetje te bang bent of je bent in de Heere dat kan ook.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Most of these are commonly expected with vaccines, related to the shot generating an immune response in the body. On the whole, these reactions were unpleasant but not threatening.
The most common side effects were:
Pain at injection site (91.6%)
Fatigue (68.5%)
Headache (63.0%)
Muscle pain (59.6%)
Joint pain (44.8%)
Chills (43.4%)
https://www.businessinsid(...)cleshow/79744371.cms
Heftige bijwerkingen maar die duren maar erg kort.
We gaan zien hoeveel er dood gaan in Engeland.
Maar eik, hoe jonger en sterker hoe heftiger de reactie van je immuunsysteem.
Die zijn niet heftig hoor. Paracetamolletje in je mik en klaar. Het is geen reden om het vaccin niet te nemen. Ze willen juist niet dat er allemaal cowboyverhalen rond gaan zoals jij hier nu probeert te vertellen. Dit zijn ook bijwerkingen van veel andere vaccins maar geen hond die precies leest wat je kan krijgen van een tetanusprik of rabiesprik als je net bent gebeten door een hondsdol prairiehondje.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Most of these are commonly expected with vaccines, related to the shot generating an immune response in the body. On the whole, these reactions were unpleasant but not threatening.
Fatigue (68.5%)
Headache (63.0%)
Muscle pain (59.6%)
Joint pain (44.8%)
Chills (43.4%)
quote:Op donderdag 17 december 2020 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die zijn niet heftig hoor. Paracetamolletje in je mik en klaar. Het is geen reden om het vaccin niet te nemen. Ze willen juist niet dat er allemaal cowboyverhalen rond gaan zoals jij hier nu probeert te vertellen. Dit zijn ook bijwerkingen van veel andere vaccins maar geen hond die precies leest wat je kan krijgen van een tetanusprik of rabiesprik als je net bent gebeten door een hondsdol prairiehondje.
wel zingen op het deuntje van de Jerry Springer show hequote:
Je begrijpt het niet, net even uitgezocht wat de eerste testen voor bijwerkingen geven en dit is inderdaad prima.quote:Op donderdag 17 december 2020 19:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat je een beetje te bang bent of je bent in de Heere dat kan ook.
Het moet maar.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, net even uitgezocht wat de eerste testen voor bijwerkingen geven en dit is inderdaad prima.
Dus Los has spoken, u kunt prikken.
Goedzo, braafquote:Op donderdag 17 december 2020 20:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet, net even uitgezocht wat de eerste testen voor bijwerkingen geven en dit is inderdaad prima.
Dus Los has spoken, u kunt prikken.
Maar vlg mij ben jij bang want je kan niet wachten tot het vaccin.![]()
engelsen zijn sowieso watjes dus moet je die cijfers met een vat zout nemenquote:Op donderdag 17 december 2020 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fatigue (68.5%)
Headache (63.0%)
Muscle pain (59.6%)
Joint pain (44.8%)
Chills (43.4%)
En Moderna heeft veel meer bijwerking dan het Pfizer vaccin.
Buiktyfusquote:Maagdarmklachten, zoals misselijkheid, braken, diarree en buikpijn.
Griepachtige verschijnselen, zoals hoofdpijn, koorts spierpijn of opgezwollen klieren. Deze verschijnselen starten meestal na enkele dagen en houden meestal niet langer dan 1-2 dagen aan. ...
Huiduitslag. ...
Flauwvallen.
Hepatitis Bquote:De buiktyfus vaccinatie kan bepaalde bijwerkingen geven. Meestal zijn deze mild van aard. De bijwerkingen zijn vaak lokale verschijnselen zoals pijn of zwelling op de injectieplaats. Ook licht griepachtige verschijnselen, zoals verhoging of koorts, hoofdpijn en spierpijn kunnen voorkomen.
quote:Maagdarmklachten, zoals misselijkheid, braken, diarree, verminderde eetlust en buikpijn.
Griepachtige verschijnselen, zoals hoofdpijn, koorts, spierpijn of slaperigheid. Deze verschijnselen houden meestal niet langer dan 1-2 dagen aan. ...
Flauwvallen.
Ik heb de ouderwetse DTP vaccinatie wel eens gehad, wie kan zich die nog heugen?quote:Op donderdag 17 december 2020 20:16 schreef crv het volgende:
[..]
engelsen zijn sowieso watjes dus moet je die cijfers met een vat zout nemen
elke vaccinatie doet even auw en als men op vakantie gaat neemt men dat voor lief
Gele koorts vaccinatie
[..]
Buiktyfus
[..]
Hepatitis B
[..]
beterschapselsquote:Op donderdag 17 december 2020 20:12 schreef kwiwi het volgende:
Irritante verkoudheid en hoofdpijn, elk jaar weer precies wanneer de kerstvakantie begintNature's Christmas present
watje die bestaat nog steeds hoor, heb ik al eens moeten herhalen, nergens last vanquote:Op donderdag 17 december 2020 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de ouderwetse DTP vaccinatie wel eens gehad, wie kan zich die nog heugen?
Gewoon janken van de pijn
Nooit gejankt om een vaccin.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb de ouderwetse DTP vaccinatie wel eens gehad, wie kan zich die nog heugen?
Vrij recent nog gehad. Want tetanus is maar 10 jaar ofzo. Of 5? moet ik eens controleren. Ik moest 'm iig omdat tetanus verlopen was.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
die heb ik gelukkig nooit gehadquote:Op donderdag 17 december 2020 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb echt totaal geen idee welke vaccinaties ik vroeger gehad heb.. Alleen iets voor baarmoederhalskanker (??) toen ik een jaar of 12 was.
Tegenwoordig is het een heel ander vaccin, geloof ergens in 2002 hebben ze die gewijzigdquote:Op donderdag 17 december 2020 20:20 schreef crv het volgende:
[..]
watje die bestaat nog steeds hoor, heb ik al eens moeten herhalen, nergens last van
Voor het virus dat dat veroorzaaktquote:Op donderdag 17 december 2020 20:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb echt totaal geen idee welke vaccinaties ik vroeger gehad heb.. Alleen iets voor baarmoederhalskanker (??) toen ik een jaar of 12 was.
Nog nooit een in het bovenste buitenste kwadrant gehadquote:Op donderdag 17 december 2020 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het een heel ander vaccin, geloof ergens in 2002 hebben ze die gewijzigd![]()
"wil je hem in je kont of in je arm? zeker weten?"
Ja tien jaar of je moet een depotspuit hebben gehad maar dat doen ze vaak alleen bij medisch of militair personeel.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vrij recent nog gehad. Want tetanus is maar 10 jaar ofzo. Of 5? moet ik eens controleren. Ik moest 'm iig omdat tetanus verlopen was.
Pijnlijke spier gehad. Maar intussen zoveel inentingen en vaccinaties verder is me wel duidelijk dat veel ook valt of staat met wie de naald er in duwt.
Gele koorts na een week ofzo een dag of twee ziek van geweest.
En de griepprik een paar jaar geleden ook wel een paar dagen beroerd geweest.
Maar ach, het is voor het goeie doel
veel aziereizen gedaan dus alles wel zo'n beetje geinjecteerd gehadquote:Op donderdag 17 december 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voor het virus dat dat veroorzaakt
Ik heb dat gele boekje wat keurig bijgehouden wordt..
Ik heb niet eens zo'n boekje. Die op m'n 12e is de laatste die ik heb gehad.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Voor het virus dat dat veroorzaakt
Ik heb dat gele boekje wat keurig bijgehouden wordt..
Ik heb ze ook pas gisteren op de post gedaan, hoop dat die voor Nederland nog voor de 24e aankomenquote:Op donderdag 17 december 2020 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben kerstkaarten aan het schrijven. Lekker op tijd weer. Maar volgens mij vergeet ik wat mensen.
In het leger noemden ze het de vrijdag-stereo-spuit, werd je eerst gevraagd of je een vriendinnetje had en of je links of rechts wasquote:Op donderdag 17 december 2020 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog nooit een in het bovenste buitenste kwadrant gehad
Hmm ja 10 idd net ff in dat boekje gekeken. Volgend jaar buiktyfus vernieuwen.quote:Op donderdag 17 december 2020 20:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja tien jaar of je moet een depotspuit hebben gehad maar dat doen ze vaak alleen bij medisch of militair personeel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |