SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei ♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Wat een levenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu het hele WK iedere ochtend ontbijten, rustig de pooltjes bijwerken en dan beginnen de middagsessies weer (lol).
Op dit soort momenten ben ik altijd benieuwd wat user @Bluedisplay vindtquote:Op donderdag 17 december 2020 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rare plekjes bij die mondhoeken van die Urker.
Daar houd ik ernstig rekening mee.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet over nagedacht, jij denkt van wel?
Ziet er wel uit als zijn type.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ben ik altijd benieuwd wat user @:bluedisplay vindt
Jij snapt er werkelijk he-le-maal niets van.quote:
Nee het is gewoon een kutnummer.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt er werkelijk he-le-maal niets van.
Maar het is geen opkomstnummer.
Ja als Gurney chagrijnig naar z'n tafeltje loopt zou ik dat ook maar doenquote:Op donderdag 17 december 2020 16:03 schreef Pino112 het volgende:
Ook maar meteen de korte versie en afgekapt.
Hebben wij weer mazzel mee Pinoquote:Op donderdag 17 december 2020 16:03 schreef Pino112 het volgende:
Ook maar meteen de korte versie en afgekapt.
Hoi @DutchSuomiFan1992quote:
Nooit gezien hier.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dutchsuoomifan
of iets van die trant
Maar Gurney is op mijn verjaardag ook jarig.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:07 schreef Slobeend het volgende:
Gurney met de cumbek op z'n verjaardag!
Ik heb uiteraard ook een liedje voor hem gezongenquote:Op donderdag 17 december 2020 16:07 schreef Slobeend het volgende:
Gurney met de cumbek op z'n verjaardag!
Dat kan.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Gurney is op mijn verjaardag ook jarig.
Heyquote:Op donderdag 17 december 2020 16:08 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Jongons, hebben jullie mijn liedje voor Foulkes al gehoord?
Wel in DRTquote:Op donderdag 17 december 2020 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn we dat niet allemaal hier.
Mwahquote:Op donderdag 17 december 2020 16:09 schreef Szura het volgende:
Dit is verrassend soepel allemaal, hoe kan dit?
WK moet je er staanquote:Op donderdag 17 december 2020 16:09 schreef Szura het volgende:
Dit is verrassend soepel allemaal, hoe kan dit?
Gurney heeft maar een keer een goed WK gehad en dat ligt alweer ver achter ons.quote:
Zullen ze net als de KNVB voor elke vacature een kandidaat van niet-Westerse achtergrond uitnodigen?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet over nagedacht, jij denkt van wel?
Het is de laatste jaren bijzonder matig ja. Verliezen van Durrant kan natuurlijk wel, maar J Lewis en Henderson hadden moeten lukken.quote:
Geen al te gelukkige loting ook (behalve Lewis)quote:
Lewis was toch fenomenaal dat WK? Kan gebeuren.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is de laatste jaren bijzonder matig ja. Verliezen van Durrant kan natuurlijk wel, maar J Lewis en Henderson hadden moeten lukken.
Dat was het WK ervoorquote:Op donderdag 17 december 2020 16:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Lewis was toch fenomenaal dat WK? Kan gebeuren.
Ik hoop dat Henderson er in de eerste ronde uitvliegt.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is de laatste jaren bijzonder matig ja. Verliezen van Durrant kan natuurlijk wel, maar J Lewis en Henderson hadden moeten lukken.
Dat was echt genot.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Henderson had ook moeten lukken, alhoewel de ronde daarna Cross wachtte.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Geen al te gelukkige loting ook (behalve Lewis)
Dit onderwerp houd je wel bezig.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zullen ze net als de KNVB voor elke vacature een kandidaat van niet-Westerse achtergrond uitnodigen?
Ik kan me herinneren dat Henderson die wedstrijd enorm schroeide. Dus niet per se onkunde van Gurneyquote:Op donderdag 17 december 2020 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Henderson had ook moeten lukken, alhoewel de ronde daarna Cross wachtte.
Echter, dit jaar met O Connor, Dobey en Aspinall is een kwartfinale haalbaar. Pittige kluif allemaal maar haalbaar.
Altijd tegen...quote:Op donderdag 17 december 2020 16:15 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Geen al te gelukkige loting ook (behalve Lewis)
Ja, omdat het helemaal nergens op slaat.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit onderwerp houd je wel bezig.
houdtquote:Op donderdag 17 december 2020 16:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dit onderwerp houd je wel bezig.
Niet bepaald, dat was het jaar ervoor. Dat jaar won hij eigenlijk niks. De ronde daarna verloor hij ook 4-0 van Chisnallquote:Op donderdag 17 december 2020 16:15 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Klopt wel, maar Gurney tikte ook niet bepaald zijn hoogste versnelling aan. Het was een onnodige nederlaag.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:16 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat Henderson die wedstrijd enorm schroeide. Dus niet per se onkunde van Gurney
Ben je geen fan van de comissie Mijnals?quote:Op donderdag 17 december 2020 16:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ja, omdat het helemaal nergens op slaat.
Heeft iemand Gurney als hoogste gemiddelde uit R2 voorspeld?quote:
Die kan gelijk de GGZ in dan hoorquote:Op donderdag 17 december 2020 16:21 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Heeft iemand Gurney als hoogste gemiddelde uit R2 voorspeld?
Heeft ie ook zes kinderen?quote:
Mwah, de oude Gurney is met name in de echte krakers geweldig, zulke potjes zag ik hem zelfs op zijn hoogtepunt niet gooien.quote:
Ik ook. Hij zit ook in een erg leuk schema met Dobey en hopelijk daarna Aspinall.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:23 schreef El-Stinho het volgende:
Dit zat er totaal niet aan te komen, maar ik zie toch graag een goede Gurney.
Ja jij had namelijk wel verwacht dat Gurney grandioos zou spelen...quote:Op donderdag 17 december 2020 16:18 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
KOEKOEK
Niels en Martijn hun mondjes gesnoerd
Wright v Gurney 2019, lol.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, de oude Gurney is met name in de echte krakers geweldig, zulke potjes zag ik hem zelfs op zijn hoogtepunt niet gooien.
Ik had al begrepen dat Gurney er niet zo goed in zat, maar dacht 'fuck it ik ga gewoon voor 3-0'quote:Op donderdag 17 december 2020 16:24 schreef Tagliano het volgende:
Dit is dus wel typisch zo'n pot waarbij je als vaste volger een voordeel denkt te hebben als je Gurney-O'Connor moet voorspellen
Krijg je dit
Dagjesvolk pakt een enorme slag in het voorspeltopicquote:Op donderdag 17 december 2020 16:24 schreef Tagliano het volgende:
Dit is dus wel typisch zo'n pot waarbij je als vaste volger een voordeel denkt te hebben als je Gurney-O'Connor moet voorspellen
Krijg je dit
Dit haat ik dusquote:Op donderdag 17 december 2020 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had al begrepen dat Gurney er niet zo goed in zat, maar dacht 'fuck it ik ga gewoon voor 3-0'
Wordt zonder gemaar naar de slachtbank geleid.quote:
Je moet ook een beetje gokken bij zo'n voorspelspel soms.quote:
Ik denk dat Les gestopt is, Martijnquote:
Ik wilde reageren, maar..quote:
De opmerking die je wist dat zou komen.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:26 schreef DeeBee het volgende:
Alle toernooien zijn toch al voor mensen met een beperkingen als we de gemiddelde deelnemers bekijken?
Nu nog een voorzichtige mention naar DRTquote:Op donderdag 17 december 2020 16:30 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Even Van Zijtveld alert gemaakt aangezien hij me toch volgt op Twitter (lol).
Heb zo'n Ziggo Connectbox modem/router, daarvan kun je het routergedeelte uitschakelen (bridge modus) en daar heb ik een ASUS router aangehangen. Sinsdien eigenlijk nooit meer problemen en je kunt meer instellingen zelf aanpassen dan je bij die connectbox kunt.quote:
En de bingokaartquote:Op donderdag 17 december 2020 16:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu nog een voorzichtige mention naar DRT
Dat is vooral omdat hij deze set prima staat te sperenquote:Op donderdag 17 december 2020 16:34 schreef El-Stinho het volgende:
O'Connor gooit 94 gemiddeld, dus zo dramatisch is dat heul niet.
Ik heb het op mute staan, praten de commentators weer onzin?quote:Op donderdag 17 december 2020 16:34 schreef El-Stinho het volgende:
O'Connor gooit 94 gemiddeld, dus zo dramatisch is dat heul niet.
Dito hier..quote:Op donderdag 17 december 2020 16:24 schreef Tagliano het volgende:
Krijg je dit
Weet je zeker ook die van jou? Want ze hadden meerdere gezien.quote:
Daar gaat mijn prachtige 3-0quote:
Ik had 1-3.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gaat mijn prachtige 3-03-1 zullen wel een hoop andere mensen hebben.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar gaat mijn prachtige 3-03-1 zullen wel een hoop andere mensen hebben.
Ja want Zjak heeft die geretweet.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:36 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je zeker ook die van jou? Want ze hadden meerdere gezien.
Jij doet dit jaar niet meer mee.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:37 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Geen Bean, gelukkig. Ik ben wel een beetje klaar met de humor in die serie.
Jij bent af.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:37 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
Geen Bean, gelukkig. Ik ben wel een beetje klaar met de humor in die serie.
Waarom heb jij geen UI?quote:Op donderdag 17 december 2020 16:39 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ik ken wel meer mensen die niet meer meedoen. #friedepiepol
Nee. Voor dat ene puntje in het spel doe ik het niet meer.quote:
Zeer zeker.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Diep in de middag
@:GurneyIsBestOke begint hard te zweten
Tijd voor Gurney om de backstop in te zettenquote:Op donderdag 17 december 2020 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ierland domineert Noord-Ierland de moeder.
Ik kan dit beamen.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:40 schreef Coco het volgende:
Users zonder ui hebben doorgaans een kleine piemel.
Dan gooit ie zichzelf doodquote:Op donderdag 17 december 2020 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat had ie net ook moeten doen met D3.
Ja, leuk.quote:
Hij was ooit te gast bij McLaren in de tijd dat die nog goed waren, en toen ging het mis voor een van de coureurs. Ik denk GP Abu Dhabiquote:
Mooiquote:Op donderdag 17 december 2020 16:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
'Ajax houdt rekening met winters vertrek Alvarez'
Genot.
Ik hoef hier geen pics van.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:43 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
We maken er nu wel een grapje van, maar ik heb ook echt een kleine piemel.
Gelijk met pensioenquote:Op donderdag 17 december 2020 16:43 schreef Tagliano het volgende:
Als O'Connor dit wint kunnen we Gurney de komende jaren wel afschrijven
Dan mag @GurneyIsBestOke wel op zwart.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:43 schreef Tagliano het volgende:
Als O'Connor dit wint kunnen we Gurney de komende jaren wel afschrijven
Moet je ook niet willen.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoef hier geen pics van.
waar kan ik een usernamechange kopenquote:Op donderdag 17 december 2020 16:44 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan mag @:GurneyIsBestOke wel op zwart.
Bij Dannyquote:Op donderdag 17 december 2020 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
waar kan ik een usernamechange kopen
Het smaakte goed en de quiz ging niet zo goed, maar ik had mijn eigen vragen wel goed!quote:
Een break is nooit onverdiend.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
DAAR IS DE (onverdiende) BREEK
Dit klinkt uitstekendquote:Op donderdag 17 december 2020 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het smaakte goed en de quiz ging niet zo goed, maar ik had mijn eigen vragen wel goed!
A oke.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Danny
Weet niet of dat nog kan eigk
quote:Op donderdag 17 december 2020 16:43 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
We maken er nu wel een grapje van, maar ik heb ook echt een kleine piemel.
Zal wel schijtlollig moeten doen voor de KNVB Beker.quote:
Mee eens.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:49 schreef El-Stinho het volgende:
Gurney v Dobey wordt een leuke pot.
Onze pubquiz begint om 17:00quote:Op donderdag 17 december 2020 16:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het smaakte goed en de quiz ging niet zo goed, maar ik had mijn eigen vragen wel goed!
Haags verandert iedere week dus dat kan vast nog wel.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij Danny
Weet niet of dat nog kan eigk
Bean??quote:Op donderdag 17 december 2020 16:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ze sluiten wel heel snel af. Geen interview met Gurney dus, jammer
Vooral Koert, met zn ''fenomeem'' en ''geweldige dag voor de dartssport''quote:Op donderdag 17 december 2020 16:52 schreef wimderon het volgende:
Iedereen loopt leeg over Foulkes, terwijl die na een zet 102 gemiddeld gewoon op 90 uitkomt. De Decker heeft gewoon als een patatje staan gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |