SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei ♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Ja maar wij weten allebei hoe Ajax uit een winterstop komt normaal gesproken (lol)quote:
Nu geen gaar trainingskamp in Dubai ofzoquote:Op donderdag 17 december 2020 14:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar wij weten allebei hoe Ajax uit een winterstop komt normaal gesproken (lol)
Maar goed Kudus ipv Labyad zal wel een hoop schelen ja.
Was nou ook niet zo dat het voor kerst geweldig ging vorig jaar.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu geen gaar trainingskamp in Dubai ofzo
Misschien scheelt dat
Ohja waar gaan ze eigenlijk heen dit jaar? Weekendje Center Parcs?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu geen gaar trainingskamp in Dubai ofzo
Misschien scheelt dat
Nee wat een drama was dat in decemberquote:Op donderdag 17 december 2020 14:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was nou ook niet zo dat het voor kerst geweldig ging vorig jaar.
Kamperen op de Veluwequote:Op donderdag 17 december 2020 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja waar gaan ze eigenlijk heen dit jaar? Weekendje Center Parcs?
Maar met een verknipt elftal met slechts 1-0 verliezen in de dying seconds van een AZ op volle sterkte (lol).quote:Op donderdag 17 december 2020 14:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee wat een drama was dat in december
Ja die was zuurquote:Op donderdag 17 december 2020 14:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar met een verknipt elftal met slechts 1-0 verliezen in de dying seconds van een AZ op volle sterkte (lol).
Vreemd gifje.quote:
Zwaar onterecht door naïviteit van die Japannersquote:Op donderdag 17 december 2020 14:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vreemd gifje.
Toen won België namelijk van Japan.
Ik ben een poeet, gamer, studentquote:
Ik mis nog iets met gebroken ledematen, of zo.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Jammer van De Decker maar mooi om te zien dat die Foulkes echt een prima speler is. Goede kans dat hij bij de laatste 32 tegen Price gaat spelen, dat wordt vast een mooi potje
Soms.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Eten jullie graag Johma salades?
Zag best veel winst De Decker in het voorspeltopic.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:52 schreef El-Stinho het volgende:
[ twitter ]
Mardél heeft aandelen in De Decker.
Smerig dikquote:Op donderdag 17 december 2020 14:53 schreef Wereldgozer het volgende:
Eten jullie graag Johma salades?
Ja, goh. Niemand kent Foulkes.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:53 schreef Nober het volgende:
[..]
Zag best veel winst De Decker in het voorspeltopic.
Yannick kijkt niet naar Jappen.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:51 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik mis nog iets met gebroken ledematen, of zo.
Het was leuk geweest als ie You’ve got a friend in me als walk-on had gedaanquote:Op donderdag 17 december 2020 14:57 schreef Tagliano het volgende:
Muzz Lightyear
Wat vinden we hier van
Doet mij ergens aan denken.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:57 schreef Tagliano het volgende:
Muzz Lightyear
Wat vinden we hier van
Jij vindt alles leukquote:Op donderdag 17 december 2020 14:57 schreef GwaiLow het volgende:
Goddomme eikels, ik wilde graag dat interview af kijken. Leuke gast is die Jap.
Pak Schaal Podcast bedoel je.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:58 schreef Tagliano het volgende:
Ah, de nieuwste Pantelic Podcast is online
Dan hebben we weer wat om de middag naar de avond te overbruggen
Zoquote:Op donderdag 17 december 2020 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Pak Schaal Podcast bedoel je.
De Pantelic Podcast is met een of andere Brabander.
Opvallend veel DRT-posters eten vanavond snert of een andere soepquote:
Takes one to know onequote:Op donderdag 17 december 2020 14:59 schreef Szura het volgende:
Niels heeft het over een onorthodoxe stijl van anderen
Snert is dan ook erg lekkerquote:Op donderdag 17 december 2020 14:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Opvallend veel DRT-posters eten vanavond snert of een andere soep
Je wekkertje ging toch gewoon weer om 6:30?quote:Op donderdag 17 december 2020 14:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo
Deze jongen is nog niet helemaal wakker
Mijn excuses
Zeer zeker, morgen ook weerquote:Op donderdag 17 december 2020 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je wekkertje ging toch gewoon weer om 6:30?
Dit weten wij al jarenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als iemand zin heeft om pagina’s aan defecte logica te lezen raad ik het Feyenoord-topic aan, overigens
Gourmet hier.quote:Op donderdag 17 december 2020 14:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Opvallend veel DRT-posters eten vanavond snert of een andere soep
Vannacht al wat gelezen.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als iemand zin heeft om pagina’s aan defecte logica te lezen raad ik het Feyenoord-topic aan, overigens
Ik heb zowel Foulkes, Ilagan als O'Connor laten winnenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:00 schreef Kopiko het volgende:
Overigens:
DRT / [WK 2021] Het voorspelspel #1: Wie volgt T3HTommay op?
R1: Mike De Decker v Edward Foulkes 2-3
Ik zat er nog best ver naast.
De Baron de stem van Zazu in de Nederlandse versie van The Lion King en BeanGod deed dat in de originele versie.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:03 schreef De_Kraam het volgende:
Coen van Vrijberghe deed de stem van Buzz Lightyear in de Nederlandse versie.
FLODDERGODEN.
Het gaat ook maar door en door.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vannacht al wat gelezen.
@:Elan ziet Valentijn als betrouwbare bron
Ontegenzeggelijk familie van The Pie Man (ergens).quote:Op donderdag 17 december 2020 15:04 schreef Slobeend het volgende:
Murray heeft een generiek Brits hoofd.
Ik onderschrijf ditquote:Op donderdag 17 december 2020 15:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het lijkt me vanzelfsprekend dat iedereen in dit topic fan is van De Krokante Leesmap
Ik zag Elan een paar jaar geleden posten dat het beleid van Feyenoord met het halen van oudere middelmatige spelers geweldig was toen ze toevallig een jaar kampioen werden en nu deugt daar niks meer van.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat ook maar door en door.
Het ene moment is AZ geweldig en moeten we hun beleid als voorbeeld nemen, het andere moment moeten we niks van AZ kopiëren, het ene moment moeten we jeugdspelers houden en kansen geven, het andere moment moeten we Advocaat houden wegens zijn realistische spelopvatting, het houdt niet op.
Dit klinkt haast als de voetballerijquote:Op donderdag 17 december 2020 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag Elan een paar jaar geleden posten dat het beleid van Feyenoord met het halen van oudere middelmatige spelers geweldig was toen ze toevallig een jaar kampioen werden en nu deugt daar niks meer van.
Genot.
Die moet ik nog steeds een keer gaan luisteren.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het lijkt me vanzelfsprekend dat iedereen in dit topic fan is van De Krokante Leesmap
Ik vind de Krokante Leesmap NIET leuk.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:06 schreef Grifte het volgende:
[..]
De led-verlichting achter de tv gaat hier geregeld uit. Ziedend.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mn HUMAX box levert baggerbeeld af soms, eens per week schokt ie dan moet ik kabel weer eruit en erin doen
@:maxi-mus
Loop je nu zelfs hier al te janken? Genot hoor.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het gaat ook maar door en door.
Het ene moment is AZ geweldig en moeten we hun beleid als voorbeeld nemen, het andere moment moeten we niks van AZ kopiëren, het ene moment moeten we jeugdspelers houden en kansen geven, het andere moment moeten we Advocaat houden wegens zijn realistische spelopvatting, het houdt niet op.
Hallo Elanquote:Op donderdag 17 december 2020 15:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Loop je nu zelfs hier al te janken? Genot hoor.
quote:Op donderdag 17 december 2020 15:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hallo Elan
Welkom
Graag even gedragen conform de DRT gedragsregels
Past roddelen binnen de gedragsregels?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hallo Elan
Welkom
Graag even gedragen conform de DRT gedragsregels
Soms welquote:Op donderdag 17 december 2020 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
Past roddelen binnen de gedragsregels?
Fabriekinstellingen, nieuwe hdmi kabel? Anders nieuwe box vragen.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mn HUMAX box levert baggerbeeld af soms, eens per week schokt ie dan moet ik kabel weer eruit en erin doen
@:maxi-mus
4G snelheden maar je telefoon laat wel 5G bovenin beeld zien.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
5G in Nederland kan nog niet eens. Schotels in Burum moeten eerst weg zijn.
Ter info.
Waaruit maakt maak je op dat ik fan ben?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik kan niet begrijpen waarom @:El-Stinho fan is van Typhoon.
quote:Op donderdag 17 december 2020 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fabriekinstellingen, nieuwe hdmi kabel? Anders nieuwe box vragen.
Oh ik werk niet meer bij ziggo dus ik kan dit gewoon zeggen; troep en anders niets.
Hopelijk duurt dit WK nog een halfjaarquote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:
12779 nieuwe positieve testen
CORRED
Wij hebben de Mediabox Next.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fabriekinstellingen, nieuwe hdmi kabel? Anders nieuwe box vragen.
Oh ik werk niet meer bij ziggo dus ik kan dit gewoon zeggen; troep en anders niets.
Je hebt het de hele tijd over hem.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waaruit maakt maak je op dat ik fan ben?
Heb jij al corona gehad?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef Zipportal het volgende:
12779 nieuwe positieve testen
CORRED
Twee keer.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt het de hele tijd over hem.
Haha jezelf gemycroft voor de zekerheid.quote:
Ja, weet ik veel of ik het in de afgelopen twee jaar constant over hem heb gehad.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Haha jezelf gemycroft voor de zekerheid.
Dat is een prima product ja.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wij hebben de Mediabox Next.
Wat een fantastisch apparaat
In feite is hij nooit begonnenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:20 schreef Doevelaer het volgende:
Niels is gestopt met darten omdat hij er niks van kon
Getraumatiseerd door Glenn Moody.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:20 schreef Doevelaer het volgende:
Oh ik dacht dat hij pech had.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:20 schreef Doevelaer het volgende:
Compal is het minst slecht?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je wel een nieuwe aanvragen. (compal)
Mesut Ozil weer!quote:Op donderdag 17 december 2020 15:22 schreef F.Sinatra het volgende:
Waar ken ik deze chap van? Komt me bekend voor, maar de naam niet.
Zal onze vrienden eens bellenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De nieuwste voor particulieren, daar is weinig mis mee over het algemeen ja.
Heel soms valt mijn internet even weg en dan moet gewoon laptop standbyen.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:23 schreef Tagliano het volgende:
Bij mijn ziggy router knalt het internet er regelmatig heel kort even uit
Mijn laptop maakt vervolgens niet opnieuw verbinding, moet ik weer hele wifi uit en aan zetten
Erg kut is dat
Onderliggend lijden.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heeft Ilagan over sommige gedeeltes van zijn lichaam geen controle ofzo
Tips?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:23 schreef De_Kraam het volgende:
Gewoon eigen router aansluiten en dat Ziggo kreng in bridge modus zetten.
Dat IS voor de hele kerstvakantie en dus niet voor bij de eerste avond WK Darts.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb jij je berg kransjes al op?
Ik heb respect voor deze zelfbeheersingquote:Op donderdag 17 december 2020 15:26 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat IS voor de hele kerstvakantie en dus niet voor bij de eerste avond WK Darts.
MAAR geloven wij dit?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb respect voor deze zelfbeheersing
Klinkt als Gerard Joling.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
ouwe smeerpijp en drankorgel en sportschoolhoer.
Liever C. Mason dan C. Manson.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:27 schreef El-Stinho het volgende:
Chris Mason is jarig, ouwe smeerpijp en drankorgel en sportschoolhoer.
quote:Op donderdag 17 december 2020 15:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag Elan een paar jaar geleden posten dat het beleid van Feyenoord met het halen van oudere middelmatige spelers geweldig was toen ze toevallig een jaar kampioen werden en nu deugt daar niks meer van.
Genot.
Op de Filipijnen hadden ze die direct in de soep gesmeten bij dat soort streken.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:33 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn kat valt de tv aan, ik bespeur een vleugje racisme
Geef je em wel genoeg aandacht?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:33 schreef Doevelaer het volgende:
Mijn kat valt de tv aan, ik bespeur een vleugje racisme
Welke?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:36 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij was dit wel een kleine bingo
Dit is de vrouw van Rits de Boerquote:
Ik vind dat we deze mensen moeten deporteren naar Wit-Rusland of Noord-Koreaquote:
Ik zit niet heel erg op te letten. Wat werd er gezegd?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:36 schreef Tagliano het volgende:
Volgens mij was dit wel een kleine bingo
Ilagan stond al klaar om te gooien terwijl Murray nog weg moestquote:
Gaydar slaat wel uitquote:Op donderdag 17 december 2020 15:39 schreef Tagliano het volgende:
Ilagan loopt op echt de volledige catwalkachtige af he
Ohja.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ilagan stond al klaar om te gooien terwijl Murray nog weg moest
Aldus Martijn
Dan strepen we die afquote:Op donderdag 17 december 2020 15:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ilagan stond al klaar om te gooien terwijl Murray nog weg moest
Aldus Martijn
Derksen en co mogen weer lekker naar Viktoria Plzen gaan kijkenquote:
Dikke Theo bij de cl, genot.quote:
Dan kan hij ter plekke spelers die geblesseerd raken uitlachen.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duo-presentatie bij de CL dan
En Maijer ter plaatse.
Zijn de groepsfasedonderdagavonden eindelijk weer te hachelen, wel.quote:
Al kijk ik de EL toch vaak bij FOX.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zijn de groepsfasedonderdagavonden eindelijk weer te hachelen, wel.
Zonder publiek keek ik toch al niet meer.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef Tagliano het volgende:
Marcel Maijer en Simon Zijlermans die de CL gaan presenteren
Voorspelling: het aantal Ziggy Sport abonnees gaat toenemen
Bijzonder vervelend dat die al een tijd geen schakelkanaal meer hebbenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al kijk ik de EL toch vaak bij FOX.
Perez
Alleen als ze een andere host uitzoeken want ik kan niet meer tegen Jan-Joost.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al kijk ik de EL toch vaak bij FOX.
Perez
Ja daar dacht ik ook aan maar daar zitten mij teveel Youri Mulder en Jan van Halst.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef Tagliano het volgende:
HOE KAN DIT?!?!?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef Tagliano het volgende:
En meneer Marijnissenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Zonder publiek keek ik toch al niet meer.
Misschien kunnen die naar RTL danquote:Op donderdag 17 december 2020 15:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja daar dacht ik ook aan maar daar zitten mij teveel Youri Mulder en Jan van Halst.
Als het nou gewoon Lowietje elke keer was.
Met Nederlandse clubs kies ik er toch vaak wel eentje uit.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bijzonder vervelend dat die al een tijd geen schakelkanaal meer hebben
Ach ik stoor mij daar niet meer zoveel aan.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen als ze een andere host uitzoeken want ik kan niet meer tegen Jan-Joost.
Kun je wel wekelijks bingo makenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:46 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
HOE KAN DIT?!?!?
We gaan ons opmaken voor een HOLLANDSE avond met veel Nederlanders in actie!
Jan-Joost is gewoon totaal niet geïnteresseerd in andere ploegen dan Nederlandse clubs tenzij er een Nederlander voetbalt.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met Nederlandse clubs kies ik er toch vaak wel eentje uit.
[..]
Ach ik stoor mij daar niet meer zoveel aan.
Weggegooide stemquote:Op donderdag 17 december 2020 15:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik overweeg een stem op de SP
Dit juichen wij toe.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:47 schreef Tagliano het volgende:
Ondertussen heeft Ilagan wel een probleempje
Links in een rechts jasje.quote:
De PL boeit niemand.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:49 schreef Tagliano het volgende:
Oh en bonus: RTL kan gewoon de PL uitzenden
Fuck de PLquote:Op donderdag 17 december 2020 15:49 schreef Tagliano het volgende:
Oh en bonus: RTL kan gewoon de PL uitzenden
Ik zie hem vaak alleen bij wedstrijden van Nederlandse clubs dus dan valt het wel mee. Al geloof ik dat gelul rondom die wedstrijden vaak ook wel verder.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jan-Joost is gewoon totaal niet geïnteresseerd in andere ploegen dan Nederlandse clubs tenzij er een Nederlander voetbalt.
Ik wel.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:50 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
JAAAAAAAA MURRAY WINT
Zei niemand OOIT
Als je geen Nederlandse affiniteit hebt is je leven niets meer waard.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:50 schreef Tagliano het volgende:
Ik kijk tegenwoordig eigenlijk nauwelijks meer analyses bij voetbal
Ja en inhoudelijk gaat het vaak toch ook nergens overquote:Op donderdag 17 december 2020 15:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als je geen Nederlandse affiniteit hebt is je leven niets meer waard.
Dan zou je dat waarschijnlijk alleen voor de vorm doen.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Geef mij een betere optie als je wat minder Europa wil
Harrie krijgt altijd alle aandachtquote:Op donderdag 17 december 2020 15:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Geef je em wel genoeg aandacht?
Bedankt.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:51 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Stiekem duimen wij voor Gurney dankzij @:GurneyIsBestOke en omdat de walgelijke Frankenstein er ook wel uit mag
Over 3 uur begint de avondsessie al.quote:
Ja ergens vind ik dat wel een nadeelquote:Op donderdag 17 december 2020 15:53 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Over 3 uur begint de avondsessie al.
Ziggy-klantenservice bellen enzo?quote:Op donderdag 17 december 2020 15:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik moet nog wat kleine dingen doen maar dat past niet in twee uur
Daar heb ik maximus voorquote:Op donderdag 17 december 2020 15:55 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ziggy-klantenservice bellen enzo?
Vandaag is ook al kut, maarja vaak zo in de eerste rondequote:Op donderdag 17 december 2020 15:54 schreef maxi-mus het volgende:
Morgenmiddag heb ik vrij. Wat een AIDSprogramma.
Incestherpesquote:Op donderdag 17 december 2020 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rare plekjes bij die mondhoeken van die Urker.
Nu het hele WK iedere ochtend ontbijten, rustig de pooltjes bijwerken en dan beginnen de middagsessies weer (lol).quote:Op donderdag 17 december 2020 15:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja ergens vind ik dat wel een nadeel
Ik moet nog wat kleine dingen doen maar dat past niet in twee uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |