SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei ♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Wat een levenquote:Op donderdag 17 december 2020 15:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nu het hele WK iedere ochtend ontbijten, rustig de pooltjes bijwerken en dan beginnen de middagsessies weer (lol).
Op dit soort momenten ben ik altijd benieuwd wat user @Bluedisplay vindtquote:Op donderdag 17 december 2020 15:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rare plekjes bij die mondhoeken van die Urker.
Daar houd ik ernstig rekening mee.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Niet over nagedacht, jij denkt van wel?
Ziet er wel uit als zijn type.quote:Op donderdag 17 december 2020 15:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Op dit soort momenten ben ik altijd benieuwd wat user @:bluedisplay vindt
Jij snapt er werkelijk he-le-maal niets van.quote:
Nee het is gewoon een kutnummer.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij snapt er werkelijk he-le-maal niets van.
Maar het is geen opkomstnummer.
Ja als Gurney chagrijnig naar z'n tafeltje loopt zou ik dat ook maar doenquote:Op donderdag 17 december 2020 16:03 schreef Pino112 het volgende:
Ook maar meteen de korte versie en afgekapt.
Hebben wij weer mazzel mee Pinoquote:Op donderdag 17 december 2020 16:03 schreef Pino112 het volgende:
Ook maar meteen de korte versie en afgekapt.
Hoi @DutchSuomiFan1992quote:
Nooit gezien hier.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dutchsuoomifan
of iets van die trant
Maar Gurney is op mijn verjaardag ook jarig.quote:Op donderdag 17 december 2020 16:07 schreef Slobeend het volgende:
Gurney met de cumbek op z'n verjaardag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |