Flauwekul en dat vraagt om moderatie.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:01 schreef Predator40 het volgende:
Het probleem is natuurlijk dat de mensen gewoon gingen funshoppen in de Makro
Was ook een geintje héquote:Op donderdag 17 december 2020 11:16 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Het is al langer bekend dat er mogelijk gevaccineeerd kon worden eind dit jaar.
Het was operationeel prima geregeld maar mensen hun onderbuik blijven poepgeven.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:01 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Deze winkels hebben non food op de eerste etage geplaatst meestal. Kan dus makkelijk afgesloten worden.
De begane grond is gewoon een supermarkt.
Kan maar dan schuif ik wel bij hun aan tafel om te dineren met kerst.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:00 schreef Janneke141 het volgende:
Ik ben benieuwd of we nog burgemeesters gaan zien die op 23 en 24 december supermarkten (eerder) gaan sluiten omdat het er te druk is.
Allicht interessante materie.quote:Kinderen tot 12 à 14 jaar geven het virus dus minder makkelijk door dan volwassenen. Waarom? “Het is niet zo gekend, maar er zijn een aantal zeer voor de hand liggende mogelijke oorzaken. Enerzijds maken ze de ziekte vaak zonder symptomen door. Het is uit onderzoek gebleken dat mensen zonder symptomen minder makkelijk het virus doorgeven dan mensen met symptomen. En zelfs al zijn kinderen ziek, dan hebben ze minder hoestkracht waardoor ze minder druppels - aerosols- gaan produceren. We weten natuurlijk dat het virus op die manier wordt doorgegeven.”
Immunoloog Hans-Willem Snoeck, verbonden aan de Columbia University in New York, stelde in een opiniestuk in ‘De Morgen’ voor om de scholen tot 31 januari te sluiten. Ook onderwijsexpert en OESO-topman Dirk Van Damme staat achter dat idee. “De data van de scholen worden ook goed bijgehouden en geanalyseerd. De school als besmettingsbron is echt wel een minderheid”, stelt Schelstraete. “Als het gebeurt dan gaat het om overdracht van volwassenen op kinderen. De meeste besmettingen bij kinderen worden thuis opgelopen.”
Ook de normaliter van toepassing af te nemen amnese, die gebruikelijk is bij experimenten, zal tijd & deskundigheid vragen.quote:Op donderdag 17 december 2020 17:32 schreef Jane het volgende:
Ik lees dat (iig bij het Pfizer vaccin) aangeraden wordt om iedereen die gevaccineerd is minstens 15 min. ter plekke te laten blijven voor het geval er een allergische reactie optreedt. Dat maakt de logistiek ook niet bepaald makkelijker, lijkt me. Bovendien moet je dus ook de spullen bij de hand hebben om zo'n reactie eventueel snel te behandelen.
https://www.nytimes.com/2(...)lergic-reaction.html
[..]
Ze willen de horeca branche kapot hebben. Niks meer niks minder.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:11 schreef Vallon het volgende:
[..]
Het was operationeel prima geregeld maar mensen hun onderbuik blijven poepgeven.
Maar goed dit lijkt allemaal een strategie te zijn die ik ivm verscherpte moderatie uitleg dat het Kabinet de reisbeweging wil verminderen om zo het virus minder kans te gevne dat het zich verspreidt.
Dan kun je vast wel toelichten wie 'ze' zijn en vooral welk enorm groot belang 'zij' daar dan bij hebben.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:28 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Ze willen de horeca branche kapot hebben. Niks meer niks minder.
Zullen we eens beginnen met thuiswerken een recht van de werknemer maken voor de duur van deze crisis?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:02 schreef Haags het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-corona-besmettingennog even en de Gestapo komt ons controleren jongens.
Nou, die Heleen de Geest die daar op de foto staat, mag mij best komen controleren thuisquote:Op donderdag 17 december 2020 18:02 schreef Haags het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-corona-besmettingennog even en de Gestapo komt ons controleren jongens.
'chaos'.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:33 schreef trein2000 het volgende:
Straks om half 9 debatteert de Kamer met De Jonge (en Rutte?) over de vacdinatiechaos.
Niet dat ik het een slecht idee vind, maar hoe doe je dat met buschauffeurs?quote:Op donderdag 17 december 2020 18:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zullen we eens beginnen met thuiswerken een recht van de werknemer maken voor de duur van deze crisis?
quote:Op donderdag 17 december 2020 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet dat ik het een slecht idee vind, maar hoe doe je dat met buschauffeurs?
Uiteraard met een uitzondering voor zij die echt niet thuis kunnen werken. Dat gaat natuurlijk op voor veel mensen. Maar die baasjes die denken dat adviezen voor iedereen gelden behalve voor hun moeten maar even de pas afgesneden worden, dat hoor je ook net ff te vaak namelijk.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:36 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Niet dat ik het een slecht idee vind, maar hoe doe je dat met buschauffeurs?
Thuiswerken tenzij, hard te maken door de werkgeverquote:Op donderdag 17 december 2020 18:34 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zullen we eens beginnen met thuiswerken een recht van de werknemer maken voor de duur van deze crisis?
Het doel is beperken reisbewegingen en dat burger door aangepast gedrag, het virus (zich) niet kan verspreiden.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:33 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan kun je vast wel toelichten wie 'ze' zijn en vooral welk enorm groot belang 'zij' daar dan bij hebben.
mensen waren gewoon speelgoed en kleding aan het kopen van de week.....en dat noem ik funshoppen sorry.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:09 schreef Vallon het volgende:
[..]
Flauwekul en dat vraagt om moderatie.
Zeker nu het toch echt menens lijkt te zijn, zonder uitzonderingen op non-essentiële winkels en geannuleerde vakantievluchten. De tijd van de grenzen opzoeken moet voorbij zijn.quote:Op donderdag 17 december 2020 18:39 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Uiteraard met een uitzondering voor zij die echt niet thuis kunnen werken. Dat gaat natuurlijk op voor veel mensen. Maar die baasjes die denken dat adviezen voor iedereen gelden behalve voor hun moeten maar even de pas afgesneden worden, dat hoor je ook net ff te vaak namelijk.
Als zelfs het RIVM het zegt dan zal het wel.quote:
Daar zijn een aantal ambtenaren heel hard aan het werk gegaan. Ik kreeg echt de indruk dat het pas echt eind januari pas ging gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |