abonnement Unibet Coolblue
pi_197261778
Denken dat er echt geteld is :')
pi_197261809
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 09:45 schreef scrupuleus het volgende:
Denken dat er echt geteld is :')
Erasmus durft mijn landslide niet naar buiten te brengen.

Nu ontopic weer.
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 10:50:07 #203
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_197262771
Waar slaat dit op?

Terechte klacht wordt gesloten: KLB / FOK!, het is FOK!

Een lopend topic waar menig (F)A zelfs in gepost heeft, wordt gesloten: KLB / fok FOK Fok fOk

Het is geen verzonnen klacht (zoals 75% van de topics in KLB), het is gewoon een terechte klacht. En mocht je je niet kunnen vinden in deze klacht, dan post je er niet in. Het is niet aan jou om een topic te sluiten omdat je het niet eens bent de klacht.

Deze topics zijn niet policy-overschrijdend, zijn geen dagboekverhalen, geen verzonnen klachten en passen prima in KLB. Of is dit soms een persoonlijke hetze, Plompzakker?
F.K.A. SuperwormJim
pi_197262805
Hermie tegelijk geliked O+

Eens met Jim, het lijkt alsof er inderdaad een hetze is.

Even terugdraaien Plompie.
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 11:03:24 #205
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_197262965
quote:
99s.gif Op donderdag 7 januari 2021 10:50 schreef SuperwormJim het volgende:
Waar slaat dit op?

Terechte klacht wordt gesloten: KLB / FOK!, het is FOK!

Een lopend topic waar menig (F)A zelfs in gepost heeft, wordt gesloten: KLB / fok FOK Fok fOk

Het is geen verzonnen klacht (zoals 75% van de topics in KLB), het is gewoon een terechte klacht. En mocht je je niet kunnen vinden in deze klacht, dan post je er niet in. Het is niet aan jou om een topic te sluiten omdat je het niet eens bent de klacht.

Deze topics zijn niet policy-overschrijdend, zijn geen dagboekverhalen, geen verzonnen klachten en passen prima in KLB. Of is dit soms een persoonlijke hetze, Plompzakker?
Je stokpaardje is inmiddels wel bekend. Als je een topic wil waar je daar steeds mensen kunt quoten die dat volgens jou verkeerd schrijven dan is dat beter op zijn plaats in onz.
Als je het dan terugschopt dan moet je niet verbaasd zijn als ik het sluit. Een als je dan een oud topic met precies dezelfde strekking gaat kicken moet je niet verbaasd zijn als dat ook dichtgaat.
Ik zie niet in waarom dat persoonlijk zou zijn.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 11:04:33 #206
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_197262983
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:03 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Je stokpaardje is inmiddels wel bekend. Als je een topic wil waar je daar steeds mensen kunt quoten die dat volgens jou verkeerd schrijven dan is dat beter op zijn plaats in onz.
Als je het dan terugschopt dan moet je niet verbaasd zijn als ik het sluit. Een als je dan een oud topic met precies dezelfde strekking gaat kicken moet je niet verbaasd zijn als dat ook dichtgaat.
Ik zie niet in waarom dat persoonlijk zou zijn.
Het oude topic was destijds blijkbaar een prima topic, anders was het toen wel op slot gegooid door een mod.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 11:05:31 #207
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_197262996
quote:
99s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:04 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Het oude topic was destijds blijkbaar een prima topic, anders was het toen wel op slot gegooid door een mod.
Waarom zou je dan een nieuwe aanmaken
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 11:06:46 #208
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_197263018
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:05 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Waarom zou je dan een nieuwe aanmaken
Goeie vraag. Weet je wat, gooi die oude maar gewoon weer open, mag de nieuwe op slot blijven.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 11:08:25 #209
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_197263050
quote:
99s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:06 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Goeie vraag. Weet je wat, gooi die oude maar gewoon weer open, mag de nieuwe op slot blijven.
Mag een collega doen als die dat nodig vindt.
Of een van de fa's die dat zo'n goed topic vonden
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_197263744
Is er een beleid van willekeur binnen KLB?
Ik ga er niet vanuit dat het zo gaat vanwege mijn persoon.

KLB / Maak me zorgen om JochemSjakie

KLB / Hyaenidae missen

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2021 11:54:40 ]
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 12:00:52 #211
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_197263914
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:52 schreef Boze_Eend het volgende:
Is er een beleid van willekeur binnen KLB?
Ik ga er niet vanuit dat het zo gaat vanwege mijn persoon.

KLB / Maak me zorgen om JochemSjakie

KLB / Hyaenidae missen

Nee er is geen willekeur. Er is een team van 5 mods, bestaande uit mensen en dus geen robots, waarvan ieder soms net een verschillende interpretatie kan maken. Modereren is niet zwart-wit maar vooral een beetje feeling proberen te hebben wat wel en niet de kant op gaat van een zinnige toevoeging. En omdat we verschillend zijn kan daar wel eens wat verschil in zitten. Ik heb persoonlijk dat topic opengelaten omdat het niet direct een verkeerde kant op ging en ik het nog even wou aankijken. Dat mijn collega in een ietwat vergelijkbare situatie een andere keuze maakt zegt niks over dat we bewust met willekeur modereren. Beide keuzes zijn imo verdedigbaar
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_197264069
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:00 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Nee er is geen willekeur. Er is een team van 5 mods, bestaande uit mensen en dus geen robots, waarvan ieder soms net een verschillende interpretatie kan maken. Modereren is niet zwart-wit maar vooral een beetje feeling proberen te hebben wat wel en niet de kant op gaat van een zinnige toevoeging. En omdat we verschillend zijn kan daar wel eens wat verschil in zitten. Ik heb persoonlijk dat topic opengelaten omdat het niet direct een verkeerde kant op ging en ik het nog even wou aankijken. Dat mijn collega in een ietwat vergelijkbare situatie een andere keuze maakt zegt niks over dat we bewust met willekeur modereren. Beide keuzes zijn imo verdedigbaar
Dus jij zegt: Ik had die van jou opengelaten en niet direct dichtgegooid maar ik ben niet het hele team en een ander lid van ons team kan anders denken?

Maar willekeur wil zeggen: in gelijke gevallen anders behandelen. Nu snap ik dat jullie allemaal anders handelen maar jij zegt eigenlijk dat je het even deed aankijken. Maar een van je collega's gooit het gewoon dicht zonder dat eerst te doen. Niet echt een interpretatie dingetje, eerder een andere manier van opereren.

Ik zou ook niet erop willen aandringen dat het topic dicht moet worden gegooid. Maar ik vind het ergens wel heel scheef.

Een user post al een tijdje niet en ik maak een topic aan om dat onder de aandacht te brengen van hey joh waar is die. Het laatste wat we wisten van hem is dat hij corona had. Topic wordt dichtgegooid met sluitpost: Stuur een dm.

Vervolgens komt er een topic voor iemand die enkel een streep door zijn naam heeft (door eigen toedoen?) en wordt deze bejubeld.

Ik vind dat raar. Stel dat via via toch naar bovenkomt dat JochemSjakie iets is overkomen. Snap ik dat hij geen groot topic krijgt zoals Static die helaas is overleden. Maar ja ik vind het wel een beetje raar dat zoiets wordt gesloten en een paar dagen later zo'n topic open staat. Raar gewoon raar.

Kan het worden meegenomen als een leermoment?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-01-2021 12:10:36 ]
pi_197264100
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 11:52 schreef Boze_Eend het volgende:
Is er een beleid van willekeur binnen KLB?
Ik ga er niet vanuit dat het zo gaat vanwege mijn persoon.

KLB / Maak me zorgen om JochemSjakie

KLB / Hyaenidae missen

Nee hoor, ik had die andere nog niet gezien. Fijn dat je er even op wijst.
  Moderator donderdag 7 januari 2021 @ 12:36:33 #214
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_197264547
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:09 schreef Boze_Eend het volgende:

[..]

Dus jij zegt: Ik had die van jou opengelaten en niet direct dichtgegooid maar ik ben niet het hele team en een ander lid van ons team kan anders denken?

Maar willekeur wil zeggen: in gelijke gevallen anders behandelen. Nu snap ik dat jullie allemaal anders handelen maar jij zegt eigenlijk dat je het even deed aankijken. Maar een van je collega's gooit het gewoon dicht zonder dat eerst te doen. Niet echt een interpretatie dingetje, eerder een andere manier van opereren.

Ik zou ook niet erop willen aandringen dat het topic dicht moet worden gegooid. Maar ik vind het ergens wel heel scheef.

Een user post al een tijdje niet en ik maak een topic aan om dat onder de aandacht te brengen van hey joh waar is die. Het laatste wat we wisten van hem is dat hij corona had. Topic wordt dichtgegooid met sluitpost: Stuur een dm.

Vervolgens komt er een topic voor iemand die enkel een streep door zijn naam heeft (door eigen toedoen?) en wordt deze bejubeld.

Ik vind dat raar. Stel dat via via toch naar bovenkomt dat JochemSjakie iets is overkomen. Snap ik dat hij geen groot topic krijgt zoals Static die helaas is overleden. Maar ja ik vind het wel een beetje raar dat zoiets wordt gesloten en een paar dagen later zo'n topic open staat. Raar gewoon raar.

Kan het worden meegenomen als een leermoment?
Hoe ik het hierboven beschrijf dekt de lading prima. Ik gaf een topic het voordeel van de twijfel waar mijn collega dat niet doet.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_197264754
Het modereren is over het algemeen prima hier, de notes die als zoete broodjes over de toonbank gaan zijn weer een heel ander verhaal.
pi_197268357
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 12:47 schreef Questular het volgende:
Het modereren is over het algemeen prima hier, de notes die als zoete broodjes over de toonbank gaan zijn weer een heel ander verhaal.
:D
pi_197273511
Waarom geven de mods zoveel aandacht aan trolls? Ik zou niet eens moeite doen voor een lapo als ik weer een zoveelste idioot topic zie
pi_197274096
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:08 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom geven de mods zoveel aandacht aan trolls? Ik zou niet eens moeite doen voor een lapo als ik weer een zoveelste idioot topic zie
Bedankt voor je mening jameshond7.
  Admin donderdag 7 januari 2021 @ 23:34:31 #219
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_197278541
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2021 20:08 schreef jameshond7 het volgende:
Waarom geven de mods zoveel aandacht aan trolls? Ik zou niet eens moeite doen voor een lapo als ik weer een zoveelste idioot topic zie
Gewoon, we zijn té lief!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 8 januari 2021 @ 08:48:59 #220
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_197280753
Waar is JochemSjakie, toch niet geveld door corona hé?
pi_197280870
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 08:48 schreef pferdfahrer het volgende:
Waar is JochemSjakie, toch niet geveld door corona hé?
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:43 schreef JochemSjakie het volgende:
Echter ben ik vanochtend positief getest


[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2021 09:01:56 ]
  vrijdag 8 januari 2021 @ 09:06:27 #222
483602 pferdfahrer
UI door @Nine
pi_197280904
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:01 schreef Chia het volgende:

[..]


[..]

Ja dat weet ik, maar zou toch niet zo zijn dat die nu op een IC ligt ofzo.
pi_197283892
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2021 07:30 schreef Amee het volgende:
Wie heeft gewonnen met de KLB verkiezingen? Heb ik gemist. :@
een update graag?
pi_197286164
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2021 09:06 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar zou toch niet zo zijn dat die nu op een IC ligt ofzo.
Ik maak mij ook zorgen om hem -O-
  Moderator vrijdag 8 januari 2021 @ 15:40:14 #225
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_197286842
Feedback weer graag
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')