abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_196780325
Afgelopen vrijdag heb ik een e-reader besteld. Deze zou door DHL ( :') ) bezorgd worden. Echter hebben deze fijne mensen van DHL al 2x besloten dat ik niet thuis was, terwijl ik als een ware autist 6x per minuut kijk of DHL al aan de deur staat en dus wel thuis was. Nu hebben ze het dus naar een ophaalpunt gebracht.

Echter ben ik vanochtend positief getest en mag ik hem dus niet ophalen. Iedereen die hem voor me op zou kunnen halen is aan het werk.

Klacht: zielig zijn zonder e-reader

Steun mij in deze zware en donkere tijden :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2020 10:48:14 ]
pi_196780355
Dus eigenlijk is het maar goed dat je geen contact hebt gehad met de bezorger anders was hij/zij misschien ook wel besmet geraakt 8-)
pi_196780365
Maar sterkte met het hoesten je komt er vast wel bovenop.
pi_196780373
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:46 schreef Anton91 het volgende:
Dus eigenlijk is het maar goed dat je geen contact hebt gehad met de bezorger anders was hij/zij misschien ook wel besmet geraakt 8-)
Ja hallo, ik ben geen voorstander van rationeel denken als dat in mijn nadeel is.
  donderdag 17 december 2020 @ 10:49:27 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196780391
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, kan je iemand anders machtigen om het op te gaan halen.
pi_196780410
quote:
81s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:49 schreef herverwijderd het volgende:
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, kan je iemand anders machtigen om het op te gaan halen.
Iemand die bij je woont terwijl je positief bent getest en dus ook in quarantaine moet of iemand die je je id kaart geeft terwijl je ziek bent? Goed plan verder wel voor een e-reader.
  donderdag 17 december 2020 @ 10:53:07 #7
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_196780442
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:51 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Iemand die bij je woont terwijl je positief bent getest en dus ook in quarantaine moet of iemand die je je id kaart geeft terwijl je ziek bent? Goed plan verder wel voor een e-reader.
Optie 2 dan he, ik ga er maar even vanuit dat TS alleen woont. Ongetwijfeld kan je op een veilige manier een scan of kopie ID bij iemand krijgen, ook als je test positief was.
pi_196780469
quote:
14s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:53 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

Optie 2 dan he, ik ga er maar even vanuit dat TS alleen woont. Ongetwijfeld kan je op een veilige manier een scan of kopie ID bij iemand krijgen, ook als je test positief was.
Maar iedereen is aan het werk nu, dus ik moet sowieso tot morgen wachten.

Niet het eind van de wereld, maar toch ben ik ziedend.
pi_196780494
Waar woon je TS, dan haal ik hem wel even
pi_196780575
balen!
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_196780592
RIP aan de nabestaanden.
  Tettenkoning donderdag 17 december 2020 @ 11:03:27 #12
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_196780598
Terechte klacht en sterkte in deze moeilijke tijd.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_196780712
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:55 schreef Fugue het volgende:
Waar woon je TS, dan haal ik hem wel even
O+

Mijn lieve buurvrouw is al onderweg, zoveel liefde op deze aarde vandaag
pi_196780721
Dat is vervelend en beterschap nog.
pi_196780735
Beterschap, enig idee waar je corona hebt opgelopen?
pi_196780767
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:14 schreef Questular het volgende:
Beterschap, enig idee waar je corona hebt opgelopen?
Op mijn werk. Vergaderen in een klein hokje was achteraf niet heel slim.
pi_196780785
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:16 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Op mijn werk. Vergaderen in een klein hokje was achteraf niet heel slim.
Iedereen hield zeker wel 1.5 meter afstand?
pi_196780803
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:18 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Iedereen hield zeker wel 1.5 meter afstand?
Dat wel.
pi_196780877
Ik zag het beeld voor me dat iemand elke 10 seconde voor het raam staat te kijken. :')

Succes met corona.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2020 11:24:40 ]
pi_196780934
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:19 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Dat wel.
Bevestigd wel een beetje het beeld wat ik heb over corona en dat we op de verkeerde punten focussen. Mensen die denken dat ze veilig zijn want ze wassen toch hun handen met alcohol :')

Simpele adviezen als raampjes open of de afzuigkap in de keuken aan lijkt mij waardevoller.
  Forum Admin donderdag 17 december 2020 @ 11:29:20 #21
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_196780944
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:28 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Bevestigd wel een beetje het beeld wat ik heb over corona en dat we op de verkeerde punten focussen. Mensen die denken dat ze veilig zijn want ze wassen toch hun handen met alcohol :')

Simpele adviezen als raampjes open of de afzuigkap in de keuken aan lijkt mij waardevoller.
Wat let je omdat, naast de rest van de adviezen, ook niet te doen waar je komt?
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_196781021
Jeemineetje TS, wat onwijs vervelend!! Hopelijk komt alles weer goed!

Tegenwoordig hebben banken trouwens een app! Vaak kun je via de app ook een QR code scannen als je on-line iets wil aanschaffen! Misschien heb je wat aan deze tip TS :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_196781029
quote:

[..]

Je moet jezelf ook wekelijks inwendig reinigen met overvloedig veel alcohol. Corona komt er hier niet in. :{w
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_196781033
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat let je omdat, naast de rest van de adviezen, ook niet te doen waar je komt?
Doe ik ook wel, maar ik ga het verschil niet maken in deze crisis. Als dit duidelijk zou zijn geweest en de besmettingen wat beheersbaarder zouden blijven hadden we niet nog een keer in lockdown hoeven gaan.
  Forum Admin donderdag 17 december 2020 @ 11:39:35 #25
54263 crew  Pharkus
pi_196781100
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:35 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Doe ik ook wel, maar ik ga het verschil niet maken in deze crisis. Als dit duidelijk zou zijn geweest en de besmettingen wat beheersbaarder zouden blijven hadden we niet nog een keer in lockdown hoeven gaan.
Dat ben ik niet met je eens. Een beetje frisse lucht her en der zal best helpen. Het gedrag van een grote groep mensen die de overige basisregels overtreedt en gebrek aan handhaving is eerder debet aan deze lockdown.
pi_196781162
quote:
1s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:43 schreef JochemSjakie het volgende:
Afgelopen vrijdag heb ik een e-reader besteld. Deze zou door DHL ( :') ) bezorgd worden. Echter hebben deze fijne mensen van DHL al 2x besloten dat ik niet thuis was, terwijl ik als een ware autist 6x per minuut kijk of DHL al aan de deur staat en dus wel thuis was. Nu hebben ze het dus naar een ophaalpunt gebracht.

Echter ben ik vanochtend positief getest en mag ik hem dus niet ophalen. Iedereen die hem voor me op zou kunnen halen is aan het werk.

Klacht: zielig zijn zonder e-reader

Steun mij in deze zware en donkere tijden :'(
Je hebt nu wel ruim de tijd om je beklag bij DHL te doen om te zorgen dat ze het wel goed leveren.

Hier ook een keer gehad. Wordt er aangebeld dat een pakketje er is. Gaat het personeel kijken, is er geen pakketje. Zien we bij de buren een DHL busje wegrijden. Bij DHL zelf wisten ze natuurlijk niet beter dat het pakketje was bezorgd want het was afgevinkt.

De volgende ochtend kwam toevallig dezelfde chauffeur nog een pakketje brengen. De ritmeester heeft hem toen gevraagd waar het pakketje van de vorige dag was. "ja die heb ik bij de buren afgeleverd".

Die DHL chauffeur belt op het juiste adres aan maar omdat hij 2 pakketjes moest sjouwen heeft hij ze beide maar bij de buren afgeleverd waar hij ook aanbelde. :')
pi_196781206
Lekker voor je
lol
pi_196781303
quote:

[..]

Volgens mij is het advies ook om goed te ventileren. Tenminste, in het bericht van de GGD stond dat. Normaal gesproken doen we dat ook flink, alleen nu gewoon straalvergeten.
pi_196781310
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:45 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Lekker voor je
Zoveel haat is niet goed voor je, man.
pi_196781327
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:39 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Een beetje frisse lucht her en der zal best helpen. Het gedrag van een grote groep mensen die de overige basisregels overtreedt en gebrek aan handhaving is eerder debet aan deze lockdown.
We hoeven het er ook niet over eens te zijn, maar RIVM geeft zelf al aan dat ze niet weten of aerosolen verantwoordelijk zijn voor verspreiding.

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/verspreiding
quote:
Het is op dit moment niet duidelijk of de kleine druppels (aerosolen) die in de lucht blijven hangen een rol spelen bij de verspreiding van het nieuwe coronavirus. Mochten ze een rol spelen in de verspreiding, dan is dit een minder belangrijke verspreidingsroute dan van de grotere druppels. Het beeld van de verspreiding van het coronavirus is hetzelfde als dat van andere virussen die door grote druppels worden overgedragen.
In België was een week twee geleden ook een sinterklaas die langs een verzorgingshuis ging. Bleef op 1.5 meter afstand, droeg een mondkapje (oke had een baard maar moet de grote druppels toch zeker tegen houden) maar heeft ondertussen wel 75 mensen besmet.

https://www.hln.be/mol/ve(...)-op-bezoek~a7dd3d82/
pi_196781328
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:34 schreef okselzweet het volgende:
Jeemineetje TS, wat onwijs vervelend!! Hopelijk komt alles weer goed!

Tegenwoordig hebben banken trouwens een app! Vaak kun je via de app ook een QR code scannen als je on-line iets wil aanschaffen! Misschien heb je wat aan deze tip TS :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de tip, maar wat heeft dat met mijn verhaal te maken? :D
pi_196781358
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:53 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, maar wat heeft dat met mijn verhaal te maken? :D
Ja eigenlijk niet zo veel haha! Maar dan kun je in elk geval nog wat zonder je E-reader, snap je? :)
pi_196781365
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:55 schreef okselzweet het volgende:

[..]

Ja eigenlijk niet zo veel haha! Maar dan kun je in elk geval nog wat zonder je E-reader, snap je? :)
Een e-reader om boeken te lezen, niet om bij de bank in te loggen :D
pi_196781377
Jochem hep de coronies iedereen het topic verlaten avp
-nee-
pi_196781382
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:55 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Een e-reader om boeken te lezen, niet om bij de bank in te loggen :D
Oh ja hihi! Ik ben nog niet helemaal wakker denk ik haha!
  Forum Admin donderdag 17 december 2020 @ 12:00:51 #36
54263 crew  Pharkus
pi_196781439
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 11:53 schreef Anton91 het volgende:

[..]

We hoeven het er ook niet over eens te zijn, maar RIVM geeft zelf al aan dat ze niet weten of aerosolen verantwoordelijk zijn voor verspreiding.

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/verspreiding
[..]

In België was een week twee geleden ook een sinterklaas die langs een verzorgingshuis ging. Bleef op 1.5 meter afstand, droeg een mondkapje (oke had een baard maar moet de grote druppels toch zeker tegen houden) maar heeft ondertussen wel 75 mensen besmet.

https://www.hln.be/mol/ve(...)-op-bezoek~a7dd3d82/
Ik ben ook niet tegen maatregelen op aerosol gebied hoor. Maar zeer zeker ook voor de maatregelen waar we al sinds maart mee moeten dealen en waar een groot deel zich niet aan houdt.
pi_196795548
Beterschap man :*
pi_196795765
Dankzij snellezen lees ik nu 650 woorden per minuut O-)
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_196795781
Ik heb ergens trouwens nog een paar duizend ebooks staan.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_196796057
Sterkte man, lijkt me best kut om te horen dat je hiv hebt.
  vrijdag 18 december 2020 @ 00:25:09 #41
187137 Rozevla
Cees Chinees
pi_196796248
Haal hem gewoon zelf op man, alsof je iemand aansteekt als je een pakketje ophaalt :')
Dying whore's cancer heater!!!!!!
pi_196796792
Ahh sterkte TS.

Maar belangrijker: welk boek ga je als eerste lezen?
pi_196798650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 10:46 schreef Anton91 het volgende:
Heb jij contact met je bezorger dan? Ze zetten het hier voor de deur, bellen aan en lopen terug naar de auto. En wanneer mijn deur open zwaait trappen ze het gas pedaal in en zijn ze weg.
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_196800586
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 december 2020 10:15 schreef Cheeseburgert het volgende:

[..]

Heb jij contact met je bezorger dan? Ze zetten het hier voor de deur, bellen aan en lopen terug naar de auto. En wanneer mijn deur open zwaait trappen ze het gas pedaal in en zijn ze weg.
Hier geven ze het mij altijd persoonlijk aan 8-)
pi_196800684
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 10:11 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

World War Z

En @:Aiciu herhaal hier je PM eens als je een echte man bent? Of ben je gewoon een lafbekje?
Ik heb die downie tegenwoordig in mijn blocklijst staan, beste keuze ooit.
  vrijdag 18 december 2020 @ 12:45:40 #46
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_196800831
E reader = boomer maximus
pi_196800915
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 december 2020 12:45 schreef VarkensHart het volgende:
E reader = boomer maximus
Beter een boomer dan een kansloos forumtrolletje.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2020 12:57:42 ]
  vrijdag 18 december 2020 @ 13:22:28 #48
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_196801379
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 december 2020 12:50 schreef JochemSjakie het volgende:

[..]

Beter een boomer dan een kansloos forumtrolletje.
Sorry
pi_196941765
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 12:00 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ik ben ook niet tegen maatregelen op aerosol gebied hoor. Maar zeer zeker ook voor de maatregelen waar we al sinds maart mee moeten dealen en waar een groot deel zich niet aan houdt.
Hier een recent voobeeld.

https://www.standaard.be/cnt/dmf20201213_95454952
quote:
Van Ranst wijt besmettingen in Mol niet aan superverspreider maar aan ‘slechte ventilatie’

In Mol hebben 61 bewoners en 14 medewerkers van wzc Hemelrijck positief getest op het nieuwe coronavirus. Er wordt gewezen naar een bezoek van Sinterklaas als oorzaak. ‘Maar dat is te veel voor een superverspreider’, zegt viroloog Marc Van Ranst.

Nu alle testresultaten van bewoners en verzorgers binnen zijn, blijkt de besmettingsgraad in het woonzorgcentrum van Mol nog groter. Naast de 61 bewoners zijn ook 14 personeelsleden besmet. De burgemeester van Mol Wim Caeyers (CD&V) heeft dat cijfer bekendgemaakt na een vergadering van de gemeentelijke crisiscel zondag.

De besmettingen komen er na de Sinterklaasactiviteit waarbij een superverspreider betrokken zou geweest zijn – de man die Sinterklaas speelde testte enkele dagen na het bezoek positief. ‘Van alle bewoners en medewerkers hebben we nu de resultaten’, zegt Caeyers. ‘De mensen die negatief waren, zullen nu wekelijks opnieuw worden getest.’

Volgens de burgemeester stellen de besmette personen in het woonzorgcentrum het voorlopig relatief goed. ‘Bij de meerderheid zijn er geen tot matige symptomen. Eén persoon krijgt wel ondersteuning met zuurstof.’ De komende week is cruciaal, zegt Caeyers. ‘Dit is nog niet het moment voor hoera-boodschappen. De situatie kan de komende dagen nog volledig omslaan.’

Betere ventilatie nodig

In De zevende dag heeft viroloog Marc Van Ranst de rol van de superverspreider in het bewuste woonzorgcentrum in twijfel getrokken. Van Ranst wijt de besmettingen eerder aan slechte ventilatie. ‘Zelfs voor een superverspreider zijn dit te veel besmettingen in één keer’, zegt hij. Behalve voor betere ventilatie pleit hij voor het gebruik van CO2-meters. Hij draagt er altijd zelf eentje bij zich.

Toch vindt ook Van Ranst het bezoekje van de sint aan het woonzorgcentrum een ‘dom idee’. Burgemeester Caeyers noemde het evenement eerder al ‘totaal onverantwoord’. Ook familieleden van de bewoners reageerden zaterdag onthutst op het nieuws. Ze verwijten de directie onverantwoord gedrag. Volgens de woordvoerder van de zorggroep Armonea is de sint enkel in de gemeenschappelijke ruimtes geweest, droeg hij steeds een mondmasker en heeft hij nooit zelf cadeautjes uitgedeeld. Er zouden wel medewerkers verkleed als Zwarte Piet op de kamers van de bewoners geweest zijn.
Grote ophef natuurlijk, maar dit gebeurd net zo goed in grote hoeveelheden bij mensen thuis. Niet voor niets is dat een van de grote corona brandhaarden.

De sinterklaas die zelfs een mondkapje droeg.
  vrijdag 25 december 2020 @ 19:30:16 #50
484089 Haan36
The one and only
pi_196950373
Gewoon naar buiten gaan, fuck corona (en fuck DHL :') ). Je bent toch een vent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')