Ja hallo, ik ben geen voorstander van rationeel denken als dat in mijn nadeel is.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:46 schreef Anton91 het volgende:
Dus eigenlijk is het maar goed dat je geen contact hebt gehad met de bezorger anders was hij/zij misschien ook wel besmet geraakt
Iemand die bij je woont terwijl je positief bent getest en dus ook in quarantaine moet of iemand die je je id kaart geeft terwijl je ziek bent? Goed plan verder wel voor een e-reader.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:49 schreef herverwijderd het volgende:
Volgens mij, maar dat weet ik niet zeker, kan je iemand anders machtigen om het op te gaan halen.
Optie 2 dan he, ik ga er maar even vanuit dat TS alleen woont. Ongetwijfeld kan je op een veilige manier een scan of kopie ID bij iemand krijgen, ook als je test positief was.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Iemand die bij je woont terwijl je positief bent getest en dus ook in quarantaine moet of iemand die je je id kaart geeft terwijl je ziek bent? Goed plan verder wel voor een e-reader.
Maar iedereen is aan het werk nu, dus ik moet sowieso tot morgen wachten.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:53 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Optie 2 dan he, ik ga er maar even vanuit dat TS alleen woont. Ongetwijfeld kan je op een veilige manier een scan of kopie ID bij iemand krijgen, ook als je test positief was.
quote:Op donderdag 17 december 2020 10:55 schreef Fugue het volgende:
Waar woon je TS, dan haal ik hem wel even
Op mijn werk. Vergaderen in een klein hokje was achteraf niet heel slim.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:14 schreef Questular het volgende:
Beterschap, enig idee waar je corona hebt opgelopen?
Iedereen hield zeker wel 1.5 meter afstand?quote:Op donderdag 17 december 2020 11:16 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Op mijn werk. Vergaderen in een klein hokje was achteraf niet heel slim.
Dat wel.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:18 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Iedereen hield zeker wel 1.5 meter afstand?
Bevestigd wel een beetje het beeld wat ik heb over corona en dat we op de verkeerde punten focussen. Mensen die denken dat ze veilig zijn want ze wassen toch hun handen met alcoholquote:
Wat let je omdat, naast de rest van de adviezen, ook niet te doen waar je komt?quote:Op donderdag 17 december 2020 11:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Bevestigd wel een beetje het beeld wat ik heb over corona en dat we op de verkeerde punten focussen. Mensen die denken dat ze veilig zijn want ze wassen toch hun handen met alcohol![]()
Simpele adviezen als raampjes open of de afzuigkap in de keuken aan lijkt mij waardevoller.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet jezelf ook wekelijks inwendig reinigen met overvloedig veel alcohol. Corona komt er hier niet in.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:28 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Bevestigd wel een beetje het beeld wat ik heb over corona en dat we op de verkeerde punten focussen. Mensen die denken dat ze veilig zijn want ze wassen toch hun handen met alcohol![]()
Simpele adviezen als raampjes open of de afzuigkap in de keuken aan lijkt mij waardevoller.
Doe ik ook wel, maar ik ga het verschil niet maken in deze crisis. Als dit duidelijk zou zijn geweest en de besmettingen wat beheersbaarder zouden blijven hadden we niet nog een keer in lockdown hoeven gaan.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat let je omdat, naast de rest van de adviezen, ook niet te doen waar je komt?
Dat ben ik niet met je eens. Een beetje frisse lucht her en der zal best helpen. Het gedrag van een grote groep mensen die de overige basisregels overtreedt en gebrek aan handhaving is eerder debet aan deze lockdown.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:35 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Doe ik ook wel, maar ik ga het verschil niet maken in deze crisis. Als dit duidelijk zou zijn geweest en de besmettingen wat beheersbaarder zouden blijven hadden we niet nog een keer in lockdown hoeven gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |