Zwarte familie, stereotyperend, je verwacht KFC. Dat gaat hem niet worden.quote:Op donderdag 24 december 2020 23:43 schreef tuinkabouter5000 het volgende:
KLB / McDonald’s reclame met die krijserts
Het topic zelf kan me verder mn reet roesten, maar ik vroeg me simpelweg af wat er racisme is in de OP? Het stereotype an sich?
Want ik zie bijvoorbeeld ook vaak bij zwarte mensen dat ze vaak zo hard schreeuwen. En ze zijn inderdaad relatief vaak bij de KFC te vinden, vaak doordat kip zo’n centrale rol speelt in hun keuken en patat en hamburgers bijvoorbeeld niet
Hmm oke, laat maarquote:Op vrijdag 25 december 2020 00:06 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zwarte familie, stereotyperend, je verwacht KFC. Dat gaat hem niet worden.
Ik snap het ook niet hoor want zwarte zijn nou eenmaal zoals ze in die reclame worden geportretteerd door MacDonald, luidruchtig, overdreven.quote:
En watermeloenen?quote:Op vrijdag 25 december 2020 00:06 schreef Fugue het volgende:
[..]
Zwarte familie, stereotyperend, je verwacht KFC. Dat gaat hem niet worden.
Ja dit is dus precies wat ik ook dachtquote:Op vrijdag 25 december 2020 15:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet hoor want zwarte zijn nou eenmaal zoals ze in die reclame worden geportretteerd door MacDonald, luidruchtig, overdreven.
Maar goed zal wel aan mij liggen dan ofzo
Er komt helemaal nergens een limiet op. En laat de beoordeling over of een topic een terechte klacht of wat dan ook is maar aan de mods van KLB over.quote:Op zondag 27 december 2020 15:39 schreef okselzweet het volgende:
Kunnen we voor het nieuwe jaar mikeytt zijn topiclimiet tot 1 topic per week beperken en zijn postlimiet beperken tot 10 posts per week? [poll=1245]
De opmerkingen 'terechte klacht' en 'onterechte klacht' mogen dus niet meer?quote:Op zondag 27 december 2020 16:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Er komt helemaal nergens een limiet op. En laat de beoordeling over of een topic een terechte klacht of wat dan ook is maar aan de mods van KLB over.
Terechte opmerking.quote:Op maandag 28 december 2020 06:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
De opmerkingen 'terechte klacht' en 'onterechte klacht' mogen dus niet meer?
@Leonos is ook een flapdrol.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:07 schreef Solotovski het volgende:
Waarom wordt er van alles verwijderd in de sc? Moeten de modjes zich nog bewijzen of wat?
Nog niet zo lang geleden kon en mocht je tenminste nog wat zeggen in de sc. Tegenwoordig wordt zelfs flapdrol al verwijderd als je dit over een mod zegt.
sowquote:Op dinsdag 29 december 2020 11:13 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
@:Leonos is ook een flapdrol.
En het is schijnbaar wel ok is dat je in andere topics voor 'debiel' en 'mongooltje' mag worden uitgemaakt.quote:Op dinsdag 29 december 2020 11:07 schreef Solotovski het volgende:
Waarom wordt er van alles verwijderd in de sc? Moeten de modjes zich nog bewijzen of wat?
Nog niet zo lang geleden kon en mocht je tenminste nog wat zeggen in de sc. Tegenwoordig wordt zelfs flapdrol al verwijderd als je dit over een mod zegt.
Hier ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En het is schijnbaar wel ok is dat je in andere topics voor 'debiel' en 'mongooltje' mag worden uitgemaakt.
Er worden tegenwoordig niet echt consequente beslissingen gemaakt.
Als iemand alleen maar post hoe kut en hypocriet alle mods hier wel niet zijn word je op een gegeven moment niet meer serieus genomen, nee.quote:Op dinsdag 29 december 2020 16:37 schreef JochemSjakie het volgende:
Fijn open debat hier, waar op bepaalde vragen niet eens antwoord komt, en een mod die met het verkeerde been uit bed is gestapt even op zijn/haar strepen komt staan.
Wat is dit nou weer voor treurnis? @Plompzakkerquote:Op woensdag 30 december 2020 21:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
-Dit hoeft niet in elk topic-
Dat het ook niks toevoegt om in elk topic en op elke post van een bepaalde user met dezelfde post te reageren.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:19 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor treurnis? @:plompzakker
Als de TS van het betreffende topic nou niet altijd zo achterlijk en zogenaamd grappig doet, zijn dergelijke reacties ook niet nodig.
Dan mag elk topic van mikeytt dus wel gewoon dicht. Het is allemaal rommel.quote:Op woensdag 30 december 2020 21:21 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat het ook niks toevoegt om in elk topic en op elke post van een bepaalde user met dezelfde post te reageren.
Als een topic bagger is of om wat voor reden dan ook gesloten moet worden dan modereren we daar ook gewoon op
Dat wordt bij elk afzonderlijk topic, ongeacht de TS, beoordeeld of dat nodig is of nietquote:Op woensdag 30 december 2020 21:22 schreef okselzweet het volgende:
[..]
Dan mag elk topic van mikeytt dus wel gewoon dicht. Het is allemaal rommel.
Waarom wordt dan het topic van Baked-aardappeltje gesloten?quote:Op woensdag 30 december 2020 21:24 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dat wordt bij elk afzonderlijk topic, ongeacht de TS, beoordeeld of dat nodig is of niet
Een topic vol gescheld ja echt een succesquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom wordt dan het topic van Baked-aardappeltje gesloten?
Of je het er nu mee eens bent of niet: die man is ziedend en spuwt zijn gal. Dat past prima in KLB.
Dat zijn wel de leukste topicsquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:08 schreef Fugue het volgende:
[..]
Een topic vol gescheld ja echt een succes
Omdat dat zijn zoveelste topic met dezelfde strekking en taalgebruik isquote:Op vrijdag 1 januari 2021 20:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Waarom wordt dan het topic van Baked-aardappeltje gesloten?
Of je het er nu mee eens bent of niet: die man is ziedend en spuwt zijn gal. Dat past prima in KLB.
Wat nieuwe feedback voor 2021: ik mag enkel @Erasmus God, maar de bende hier gaat dus uitstekend. Ook complimenten dus voor @Fugue en zelfs @Plompzakkerquote:Op dinsdag 29 december 2020 16:49 schreef Fugue het volgende:
[..]
(...)
Feedback waar we iets mee kunnen is van harte welkom.
ik snap jequote:Op zondag 3 januari 2021 21:15 schreef Boze_Eend het volgende:
Leuk dat Fugue het hart van Scrooge heeft.
KLB / Maak me zorgen om JochemSjakie
Leuk dat FOK! zo omgaat met haar gebruikers. Straks is er echt wat met hem aan de hand.
In plaats van we gaan hem een leuk kaartje maken of zo gooit Fugue het gewoon dicht.
Bah bah meest waardeloze mod ooit.
Met de empathie van een baco.
Maak het gewoon in onzin aan.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:15 schreef Boze_Eend het volgende:
Leuk dat FOK! zo omgaat met haar gebruikers. Straks is er echt wat met hem aan de hand.
In plaats van we gaan hem een leuk kaartje maken of zo gooit Fugue het gewoon dicht.
Net zoals het verhaal van een mod die uit het niets verdween...quote:Op zondag 3 januari 2021 21:15 schreef Boze_Eend het volgende:
Maar ik weet nu wel hoeveel FOK! om de users geeft. Lekker doneren en geld geven maar als je misschien aan corona kapot gaat dan is FOK! er niet.
Laat jezus het maar niet horenquote:
wiequote:Op maandag 4 januari 2021 22:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Laat jezus het maar niet horen
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 09:40 schreef okselzweet het volgende:
Dit is geen slowchat!!!! Graag weer ontopic!!
Omdat de cijfers klinkklare onzin waren en het meer BNW achtig was.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:15 schreef Dries4Ever het volgende:
KLB / De kop van Hugo de Jongen
Waarom is mijn post hier weggepoetst waar ik inhoudelijk inga op de cijfers die gepost werden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |