Waar zeg ik dat rellen het alternatief is?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kijk daar wel gek van op. Sinds wanneer is rellen het alternatief voor vermaak?
Je zegt dat als er geen vermaak is, het niet raar is dat er gereld wordt. Dat maakt rellen kennelijk het aternatief voor vermaak?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:06 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat rellen het alternatief is?
voor sommigen is dat equivalent aan elkaar.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kijk daar wel gek van op. Sinds wanneer is rellen het alternatief voor vermaak?
Dat gaat de VVD nooit toelaten.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:07 schreef quirina het volgende:
Weer dikke chaos op Schiphol.
Net op t nieuws.. gooi lekker dicht.
Zo werkt het niet. Mensen vooral jeugd gaat op straat hangen waarschijnlijk illegaal vuurwerk afsteken wat in overvloed te koop is. Politie komt men begint elkaar uit te dagen en de vlam schiet in de pan. Is gewoon een bekent recept. Gemeente waar ik vroeger woonde was het met oud en nieuw ook altijd raak. Toen mocht een lokale horeca ondernemer een feesttent organiseren en was er niks meer aan de hand.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:04 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet dat Youp van 't Hek misschien geen conference kan geven.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als je elk mogelijk vermaak wegneemt dan moet je er niet gek van opkijken.
Nee hoor.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je zegt dat als er geen vermaak is, het niet raar is dat er gereld wordt. Dat maakt rellen kennelijk het aternatief voor vermaak?
Kunnen mij die conferences schelen.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet dat Youp van 't Hek misschien geen conference kan geven.
Zal wel niet nee.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:08 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat gaat de VVD nooit toelaten.
Nee, daar kan ik ook wel heel goed mee leven.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou nou, zo erg is het nou ook weer niet dat Youp van 't Hek misschien geen conference kan geven.
We reageren toch af en toe nog op je?quote:Op woensdag 16 december 2020 18:11 schreef hjansen82 het volgende:
Het rellen komt ook voort uit het niet gehoord worden door de samenleving.
Dat verwacht ik niet. We zullen nog wel een tijd met een demissionair kabinet zitten want een coalitie vormen kost tijd, en ik denk dat ze ook wel baat hebben bij vastigheid in het beleid.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:16 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Na maart hebben we geen last meer van die mislukte schoolmeester.
Gaat om de economische waarde. Net zoals de Rotterdamse haven.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:10 schreef quirina het volgende:
[..]
Zal wel niet nee.
Ook zo’n stel die toch wel even een vakantie nodig hebben op Teenenrief .
Want dat moet ook kunnen want wat is nu wel veilig?
gehoord wordt iedereen, maar niet iedereen wordt in het gelijk gesteld.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:11 schreef hjansen82 het volgende:
Het rellen komt ook voort uit het niet gehoord worden door de samenleving.
Ik geef toe dat ik aan het doordraven was. Ik ben niet te groot om daar mijn verontschuldigingen voor aan te bieden,quote:Op woensdag 16 december 2020 18:11 schreef Mammietje het volgende:
[..]
We reageren toch af en toe nog op je?
Goedzo...quote:Op woensdag 16 december 2020 18:13 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik aan het doordraven was. Ik ben niet te groot om daar mijn verontschuldigingen voor aan te bieden,
Het ging zelfs los in mijn dorp gisteravond, hordes jongeren op straat, ramen ingegooid bij een school, container in brand. Het is dat iemand me erover whatsappte want ik kreeg er niks van mee, ondanks dat het tegenover me wasquote:Op woensdag 16 december 2020 18:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je zegt dat als er geen vermaak is, het niet raar is dat er gereld wordt. Dat maakt rellen kennelijk het aternatief voor vermaak?
Welk land dan?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 18:01 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Nee? Wat sneu.... ik kon kiezen...
Er wordt zoveel met suggestie en valse emotie gespeeld.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:12 schreef MoreDakka het volgende:
Natuurlijk, de minister moet weer even 'boos' worden en de oppositie verontwaardigd door wat willekeurige beelden van drukte op SchipholWat een wereld.
Er is in die regio natuurlijk ook wat minder obesitasquote:Op woensdag 16 december 2020 18:21 schreef Tijn het volgende:
Ik zag net deze grafiek. Toch wel opvallende verschillen tussen Amerika, Europa en Azië / Oceanië.
[ afbeelding ]
Dat kun je echt niet alleen maar op "ja maar het is een eiland" of "ja maar mensenrechten" gooien denk ik.
Haha. Vies mad dezequote:Op woensdag 16 december 2020 18:14 schreef quirina het volgende:
Allemaal naar TeEnEnRiEf op verkansie om de economie te redden.
En het maakt niet uit met de coronnie want ThUis BeN jE jE LeVuH ook niet zeker.
Eiland of mensenrechten (Vietnam) of cultuur (Japan, Z-Korea) zal zeker meespelen, maar het is te simpel (een fabeltje) dat alles maar daar op gegooid kan worden. Genoeg landen die het (redelijk) goed tot zeer goed doen, ook Europese, toch? Noorwegen, Denemarken, Baltische landen.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:21 schreef Tijn het volgende:
Ik zag net deze grafiek. Toch wel opvallende verschillen tussen Amerika, Europa en Azië / Oceanië.
[ afbeelding ]
Dat kun je echt niet alleen maar op "ja maar het is een eiland" of "ja maar mensenrechten" gooien denk ik.
quote:Denemarken op slot, niet-essentiële winkels dicht
Denemarken gaat van 25 december tot 3 januari op slot. Alle winkels moeten dicht, met uitzondering van supermarkten en apotheken. Winkelcentra moeten morgenochtend al dicht, zei premier Frederiksen, en kappers en fysiotherapeuten mogen vanaf 21 december hun werk niet meer uitoefenen.
De coronabeperkingen worden aangescherpt omdat het aantal besmettingen snel toeneemt. Net als in Nederland is ook in Denemarken het aandeel positieve tests gestegen. In de Deense ziekenhuizen liggen nu 493 coronapatiënten, 54 meer dan gisteren.
Aan de kerstdis mogen in Denemarken nog steeds 10 mensen aanschuiven, maar premier Frederiksen riep op om zo min mogelijk bij elkaar te komen.
https://nos.nl/liveblog/2(...)voor-noodopvang.html
Ik ben wel een beetje klaar met die verbijsterde reacties van oppositieleiders. Ook al ben ik het er vaak mee eens, het is allemaal zo duidelijk voor de bühne. Jesse Klaver moet weer even met een heel ernstig gezicht uitleggen dat dit allemaal niet kan hoor.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Er wordt zoveel met suggestie en valse emotie gespeeld.
Een drukke hal, wow wat erg de wereld vergaat, morgen twee keer zoveel corona.
3 demonstranten, wow wat een boel aso's in Nederland niet normaal.
Het is ook zo makkelijk. Doet de regering A dan roepen ze B, en vice versa.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:44 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met die verbijsterde reacties van oppositieleiders. Ook al ben ik het er vaak mee eens, het is allemaal zo duidelijk voor de bühne. Jesse Klaver moet weer even met een heel ernstig gezicht uitleggen dat dit allemaal niet kan hoor.
Dat zal voor menig brein even flink wennen worden tzt weer met volle stadions en opgepropte feesttenten.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Er wordt zoveel met suggestie en valse emotie gespeeld.
Een drukke hal, wow wat erg de wereld vergaat, morgen twee keer zoveel corona.
3 demonstranten, wow wat een boel aso's in Nederland niet normaal.
Beide kanten zijn om te kosten.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:44 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Ik ben wel een beetje klaar met die verbijsterde reacties van oppositieleiders. Ook al ben ik het er vaak mee eens, het is allemaal zo duidelijk voor de bühne. Jesse Klaver moet weer even met een heel ernstig gezicht uitleggen dat dit allemaal niet kan hoor.
Het is vooral vreemd omdat werkelijk ieder Europees land precies hetzelfde ervaart (op verschillende momenten soms) en hetzelfde pakket voor hetzelfde resultaat lijkt te zorgen.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:44 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Het zal de eerste week of misschien zelfs maand nog wel een beetje raar zijn, maar ik denk niet dat het lang duurt voordat je je nauwelijks meer kan herinneren dat mensen anderhalve meter afstand hielden.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:46 schreef galantis het volgende:
[..]
Dat zal voor menig brein even flink wennen worden tzt weer met volle stadions en opgepropte feesttenten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |