abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 december 2020 @ 18:15:30 #101
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_196769682
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je zegt dat als er geen vermaak is, het niet raar is dat er gereld wordt. Dat maakt rellen kennelijk het aternatief voor vermaak?
Het ging zelfs los in mijn dorp gisteravond, hordes jongeren op straat, ramen ingegooid bij een school, container in brand. Het is dat iemand me erover whatsappte want ik kreeg er niks van mee, ondanks dat het tegenover me was :').
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_196769712
twitter

Spijker. Kop.
pi_196769739
quote:
14s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:17 schreef Benny het volgende:
[ twitter ]

Spijker. Kop.
Welk land dan?
- turkije
- belarus
- rusland
- china
- hongarije
- polen

of
- noord-korea
- eritrea
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_196769744
Wtf is dat hier met al dat off-topic slow chat gezever? Als zelfs de mode er aan mee gaan doen is het einde wel zoek denk.

Kunnen jullie niet gewoon een SC beginnen zodat het hier inhoudelijk kan blijven?

[ Bericht 0% gewijzigd door Vliegbaard op 16-12-2020 18:55:21 ]
  woensdag 16 december 2020 @ 18:21:35 #105
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_196769783
Ik zag net deze grafiek. Toch wel opvallende verschillen tussen Amerika, Europa en Azi / Oceani.

Dat kun je echt niet alleen maar op "ja maar het is een eiland" of "ja maar mensenrechten" gooien denk ik.
pi_196769790
Constant die Twittertjes ertussendoor van Truus en tante Sjaan om je standpunt kracht bij te zetten.

:')
pi_196769793
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:01 schreef Mammietje het volgende:

[..]

Nee? Wat sneu.... ik kon kiezen... :P
}:|
pi_196769845
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:12 schreef MoreDakka het volgende:
Natuurlijk, de minister moet weer even 'boos' worden en de oppositie verontwaardigd door wat willekeurige beelden van drukte op Schiphol :') Wat een wereld.
Er wordt zoveel met suggestie en valse emotie gespeeld.

Een drukke hal, wow wat erg de wereld vergaat, morgen twee keer zoveel corona.
3 demonstranten, wow wat een boel aso's in Nederland niet normaal.
pi_196769854
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:21 schreef Tijn het volgende:
Ik zag net deze grafiek. Toch wel opvallende verschillen tussen Amerika, Europa en Azi / Oceani.

[ afbeelding ]

Dat kun je echt niet alleen maar op "ja maar het is een eiland" of "ja maar mensenrechten" gooien denk ik.
Er is in die regio natuurlijk ook wat minder obesitas
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_196769920
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:14 schreef quirina het volgende:
Allemaal naar TeEnEnRiEf op verkansie om de economie te redden.
En het maakt niet uit met de coronnie want ThUis BeN jE jE LeVuH ook niet zeker.
Haha. Vies mad deze
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_196769957
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:21 schreef Tijn het volgende:

[ afbeelding ]

Eiland of mensenrechten (Vietnam) of cultuur (Japan, Z-Korea) zal zeker meespelen, maar het is te simpel (een fabeltje) dat alles maar daar op gegooid kan worden. Genoeg landen die het (redelijk) goed tot zeer goed doen, ook Europese, toch? Noorwegen, Denemarken, Baltische landen.
Uiteraard wel grote verschillen met Nederland, dat ontkent niemand, (grote internationale verkeershub/Schiphol/Rotterdam haven, Europese Unie, vrij verkeer van goederen en personen), maar met zeer goede test, trace en isolate kom je echt een eind, ben ik van overtuigd.

Lockdown neerslaan en dan dansen. Alleen is NL niet zo goed in dansen, of we voeren de verkeerde dans uit (Vogeltjesdans ipv de subtielere salsa ofzo), of we moeten op zoek naar een nieuwe dansleraar om ons te leren dansen. Of we dansen op het verkeerde liedje: niet synchroon dus.

Hoe dan ook, ik denk echt dat met de juiste politieke wil en instelling je een heel eind komt met TTI. Mits dat je beleid is natuurlijk. En mits voldoende gefaciliteerd en georganiseerd. En dat vraag ik me van beiden wel af.
In NL lijkt het verder meer op een beleid met relatief gezien zo weinig mogelijk schade aan de economie tegen een zo laag mogelijke bezetting in de ziekenhuizen (balans zoeken, echt het randje opzoeken en zorgen/hopen er niet overheen te gaan met een gelijk blijvende R of lager). Helaas is dat laatste niet (helemaal) geslaagd en is de balans zoek. Zo'n beetje wat @capricia vorige week paar keer aangaf, als ik eens geheel vrijblijvend een zeer losse vertaling daarvan mag maken zo uit mijn hoofd.

Obesitas en andere onderliggende kwalen kunnen uiteraard een extra factor zijn, doch doen er voor de organisatie en uitvoering van TTI niet veel toe denk ik. Centrale sturing kan wel nuttig zijn (bewust of onbewust), en daarbij is een centrale(re) overheid in deze tijden van nood niet geheel onhandig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Salina op 16-12-2020 18:38:54 ]
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  Redactie Frontpage woensdag 16 december 2020 @ 18:44:42 #112
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_196770177
quote:
Denemarken op slot, niet-essentile winkels dicht

Denemarken gaat van 25 december tot 3 januari op slot. Alle winkels moeten dicht, met uitzondering van supermarkten en apotheken. Winkelcentra moeten morgenochtend al dicht, zei premier Frederiksen, en kappers en fysiotherapeuten mogen vanaf 21 december hun werk niet meer uitoefenen.

De coronabeperkingen worden aangescherpt omdat het aantal besmettingen snel toeneemt. Net als in Nederland is ook in Denemarken het aandeel positieve tests gestegen. In de Deense ziekenhuizen liggen nu 493 coronapatinten, 54 meer dan gisteren.

Aan de kerstdis mogen in Denemarken nog steeds 10 mensen aanschuiven, maar premier Frederiksen riep op om zo min mogelijk bij elkaar te komen.

https://nos.nl/liveblog/2(...)voor-noodopvang.html
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_196770185
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:25 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ik ben wel een beetje klaar met die verbijsterde reacties van oppositieleiders. Ook al ben ik het er vaak mee eens, het is allemaal zo duidelijk voor de bhne. Jesse Klaver moet weer even met een heel ernstig gezicht uitleggen dat dit allemaal niet kan hoor.
  woensdag 16 december 2020 @ 18:45:19 #114
258756 Unmountable
Thinking out of your mind!
pi_196770189
Wat mij trouwens zojuist is opgevallen op het corona dashboard:

Dus niet alle achterstanden zijn vandaag verwerkt, en dus kunnen we ook morgen/overmorgen nog hogere cijfers verwachten :{
Rozen zijn tieten, viooltjes zijn tieten, ik hou van tieten, tieten.
  woensdag 16 december 2020 @ 18:46:23 #115
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_196770211
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:44 schreef Cynicio het volgende:

[..]

Ik ben wel een beetje klaar met die verbijsterde reacties van oppositieleiders. Ook al ben ik het er vaak mee eens, het is allemaal zo duidelijk voor de bhne. Jesse Klaver moet weer even met een heel ernstig gezicht uitleggen dat dit allemaal niet kan hoor.
Het is ook zo makkelijk. Doet de regering A dan roepen ze B, en vice versa.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_196770219
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:25 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Dat zal voor menig brein even flink wennen worden tzt weer met volle stadions en opgepropte feesttenten.
I'll give you something to do
pi_196770238
quote:

[..]

Beide kanten zijn om te kosten. :r
pi_196770264
quote:

[..]

Het is vooral vreemd omdat werkelijk ieder Europees land precies hetzelfde ervaart (op verschillende momenten soms) en hetzelfde pakket voor hetzelfde resultaat lijkt te zorgen.

Ik wil best geloven dat onze oppositie de beste ter wereld is en uit geniale figuren bestaat maar wat ik toch niet echt zie van ze is een alternatief wat werkt. Dat valt wel op.
  woensdag 16 december 2020 @ 18:49:14 #119
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_196770271
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:46 schreef galantis het volgende:

[..]

Dat zal voor menig brein even flink wennen worden tzt weer met volle stadions en opgepropte feesttenten.
Het zal de eerste week of misschien zelfs maand nog wel een beetje raar zijn, maar ik denk niet dat het lang duurt voordat je je nauwelijks meer kan herinneren dat mensen anderhalve meter afstand hielden.
  woensdag 16 december 2020 @ 18:50:16 #120
493907 Owen-Kravecki
A sales manager for a company
pi_196770290
Het FvD heeft binnen 2 dagen al over de 120.000 handtekeningen verzameld met de petitie tegen de lockdown. Een indrukwekkend cijfer, geeft aan dat heel veel mensen de maatregelen buitenproportioneel vinden, en de framing die door de media gebeurd dat veel mensen er achter staan is onwaar.
Hoogleraar Rijmelarij Phd. University of Noroc City, Nevada USA.
pi_196770291
quote:
2s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:49 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het zal de eerste week of misschien zelfs maand nog wel een beetje raar zijn, maar ik denk niet dat het lang duurt voordat je je nauwelijks meer kan herinneren dat mensen anderhalve meter afstand hielden.
Ik bedoel maar, wie kan zich nog herinneren dat flippo's de hele bevolking bezig hielden. Of Pokemon.
pi_196770300
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:50 schreef Owen-Kravecki het volgende:
Het FvD heeft binnen 2 dagen al over de 120.000 handtekeningen verzameld met de petitie tegen de lockdown. Een indrukwekkend cijfer, geeft aan dat heel veel mensen de maatregelen buitenproportioneel vinden, en de framing die door de media gebeurd dat veel mensen er achter staan is onwaar.
Even rekenen, 17.4 miljoen min 120.000 is....HEEL veel.
pi_196770335
quote:
120 duizend?! ZOW HEY
pi_196770347
quote:
Ik zou wel eens van zo'n partij willen horen wat zij als alternatief voorstellen. Uit alle superkutte keuzes die we eventueel kunnen maken is een lockdown waarschijnlijk netto de minste kutte.
  woensdag 16 december 2020 @ 18:53:38 #125
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_196770354
quote:
Interessant dat het blijkbaar heel relevant is dat 98% van de mensen die besmet raken niet in het ziekenhuis komen, maar wanneer 0,7% van de Nederlanders een petitie tekent is het opeens significant.
  woensdag 16 december 2020 @ 18:53:43 #126
493907 Owen-Kravecki
pi_196770356
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Even rekenen, 17.4 miljoen min 120.000 is....HEEL veel.
Dezelfde conclusies worden toch getrokken om het standpunt over dat veel mensen de maatregelen steunen kracht bij te zetten? De media ondervraagt een paar mensen of doet een steekproefje en durft te beweren dat 80% van de Nederlanders de maatregelen steunen.
pi_196770366
quote:

[..]

Die anderhalve meter is al een tijdje wat minder aan het worden.
pi_196770369
quote:

[..]

Zijn er dan nog mensen die zich er aan houden?

Ik reis dagelijks met de trein en ben sinds de mondkapjesverplichting niemand tegen gekomen die preventief afstand houdt.
  Redactie Frontpage woensdag 16 december 2020 @ 18:56:17 #129
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_196770407
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:53 schreef Owen-Kravecki het volgende:

[..]

Dezelfde conclusies worden toch getrokken om het standpunt over dat veel mensen de maatregelen steunen kracht bij te zetten? De media ondervraagt een paar mensen of doet een steekproefje en durft te beweren dat 80% van de Nederlanders de maatregelen steunen.
Ik steun de maatregelen, ze zouden alleen wat beter en duidelijk mogen worden afgebakend, zie het gekut met de Action en Wibra vandaag.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_196770431
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:00 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Misschien eens wat minder aannames maken op basis van als-dan denken.
Een aanname doe je als je iets stelt op basis van iets wat je niet zeker weet. Ik stel een vraag, dat is dus geen aanname
  woensdag 16 december 2020 @ 18:58:28 #131
493907 Owen-Kravecki
pi_196770446
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:53 schreef galantis het volgende:

[..]

Ik zou wel eens van zo'n partij willen horen wat zij als alternatief voorstellen. Uit alle superkutte keuzes die we eventueel kunnen maken is een lockdown waarschijnlijk netto de minste kutte.
Ik steun ook maatregelen maar de horecasluiting en de sluiting van de winkels vind ik niet uit te leggen tegen de ondernemers. Ze kunnen het zelf ook nauwelijks onderbouwen.
pi_196770522
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:53 schreef Owen-Kravecki het volgende:

[..]

Wat? Deze post slaat echt nergens op. Wat is het verband tussen die 2 zaken precies?
  woensdag 16 december 2020 @ 19:05:46 #133
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196770703
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:58 schreef Owen-Kravecki het volgende:

[..]

Ik steun ook maatregelen maar de horecasluiting en de sluiting van de winkels vind ik niet uit te leggen tegen de ondernemers. Ze kunnen het zelf ook nauwelijks onderbouwen.
Het is inderdaad met hagel schieten momenteel en niet meer met scherp.
Maar in die zin is de invloed van de overheid ook weer beperkt. Mensen besmetten elkaar waar zij lang en dicht bij elkaar zijn. Dit is voornamelijk thuis, werk, visite (blijkt ook uit de cijfers). Maar hier kun je zo weinig tegen beginnen. Dus ja dan wordt men op andere vlakken de klos.
pi_196770973
quote:
Bij heel veel mensen is het sluiten van de scholen met de bijbehorende verklaring in het verkeerde keelgat geschoten.
pi_196770996
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:20 schreef byah het volgende:

[..]

Bij heel veel mensen is het sluiten van de scholen met de bijbehorende verklaring in het verkeerde keelgat geschoten.
Terecht, niet iedereen kan ook zomaar thuiswerken.
pi_196771043
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:54 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Zijn er dan nog mensen die zich er aan houden?

Ik reis dagelijks met de trein en ben sinds de mondkapjesverplichting niemand tegen gekomen die preventief afstand houdt.
Nee dat is het effect van mondkapjes en waardoor er nu een stijging is. Mondkapjes afschaffen en mensen gaan afstand houden.
  woensdag 16 december 2020 @ 19:24:54 #138
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196771088
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:52 schreef Scorpie het volgende:

[..]

120 duizend?! ZOW HEY
Nou ja, je zal er boterhammen voor moeten smeren :'(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 16 december 2020 @ 19:24:55 #139
401485 Molo
Vllig losgelst
pi_196771089
Haal feiten en onderbuik eens uit elkaar

Meeste mensen houden netjes afstand en zich berhaupt prima aan de maatregelen

Ook met mondkapjes
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_196771091
quote:
Ik weet niet of het exact dezelfde links zijn, maar je hebt een aantal links naar wetenschappelijke studies de laatste weken flink wat keren hier geplaatst (plusminus 87 keer, waarvoor dank).

Maar om jezelf wat werk te besparen, is het niet eens een keer een idee om b.v. de meest interessante links naar dit soort studies bijvoorbeeld in de OP te plaatsen? Zodat je niet steeds opnieuw al dit werk hoeft te verrichten (al is het maar copy+paste).

Enige nadeel is dan wellicht dat je weer kunt twisten (en dat zal vast wel gedaan worden, of dat wordt al gedaan) over de relevantie van de studies (n onderzoek maakt nog geen zomer, uitkomsten zijn multi-interpretabel, blijft nog genoeg te onderzoeken, etc.) maar iets is beter dan niets.
Of je zet de verwijzing naar het speciale peer-reviewed studies in de OP. Gewoon een tip.

Desnoods plaats je de relevante studies in b.v. spoilertags.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  woensdag 16 december 2020 @ 19:26:45 #141
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_196771148
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:25 schreef Salina het volgende:

[..]

Ik weet niet of het exact dezelfde links zijn, maar je hebt een aantal links naar wetenschappelijke studies de laatste weken flink wat keren hier geplaatst (waarvoor dank).

Maar om jezelf wat werk te besparen, is het niet eens een keer een idee om b.v. de meest interessante links naar dit soort studies bijvoorbeeld in de OP te plaatsen? Zodat je niet steeds opnieuw al dit werk hoeft te verrichten (al is het maar copy+paste).

Enige nadeel is dan wellicht dat je weer kunt twisten (en dat zal vast wel gedaan worden, of dat wordt al gedaan) over de relevantie van de studies (n onderzoek maakt nog geen zomer, uitkomsten zijn multi-interpretabel, blijft nog genoeg te onderzoeken, etc.) maar iets is beter dan niets.
Of je zet de verwijzing naar het speciale peer-reviewed studies in de OP. Gewoon een tip.

Desnoods plaats je de relevante studies in b.v. spoilertags.
Bedankt voor je tip, misschien iets voor de OP ja.

Ik heb ook al een apart topic
COR / Corona peer reviewed artikelen +datavisualisatie & statistieken topic

Betwijfel alleen of er dan nog steeds geen mensen zijn die zeggen er is geen enkel bewijs dat, maar we kunnen het proberen :)
pi_196771153
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:20 schreef byah het volgende:

[..]

Niet alleen dat, je houdt eerst de Ikea en Efteling open, laat black friday doorgaan, dan stijgen de cijfers en gooien ze de kappers weer dicht. Complete willekeur.
pi_196771201
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:26 schreef Momo het volgende:

[..]

Bedankt voor je tip, misschien iets voor de OP ja.

Ik heb ook al een apart topic
COR / Corona peer reviewed artikelen +datavisualisatie & statistieken topic

Betwijfel alleen of er dan nog steeds geen mensen zijn die zeggen er is geen enkel bewijs dat, maar we kunnen het proberen :)
Klopt, ik verwijs ook naar dat topic van jou. ;)
Dat kun je ook in de OP zetten.

Oh, er zullen altijd mensen zijn die zeggen dat er geen bewijs is, maar het is misschien een handig begin. Je kunt elk onderzoek/studie afzonderlijk uit elkaar trekken en analyseren en merken dat er genoeg op af te dingen valt. Maar er zijn best wat studies die - gezamenlijk - een behoorlijk beeld geven van de impact van bepaalde maatregelen.
pi_196771216
quote:
Ik ben benieuwd hoe ze in maart gaan presteren.

Voor sommige users hier kwam dat gerollebol binnen FvD prima uit.

Niet dat ik een FvD aanhanger ben (op het moment zou ik niet weten van wie ik wel aanhanger moet zijn, nu mijn immer geliefde VVD mij gruwelijk in de kou laat staan sinds afgelopen april).

Maar het zou mij niet verbazen als de FvD flinke winst gaat pakken.

Als er verkiezingen komen ...

Mijn onderbuikgevoel zegt dat er iets gevonden gaat worden waardoor dat 'verschoven' gaat worden (lees: dat zou Rutte verdomde goed uit komen)
pi_196771244
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:07 schreef quirina het volgende:
Weer dikke chaos op Schiphol.
Net op t nieuws.. gooi lekker dicht.
ja, alles dicht! Maar niet de kledingboetiek van je vriendin, die niet.
Go hard or go home
  woensdag 16 december 2020 @ 19:31:07 #146
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196771261
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:26 schreef Specularium het volgende:

[..]

Niet alleen dat, je houdt eerst de Ikea en Efteling open, laat black friday doorgaan, dan stijgen de cijfers en gooien ze de kappers weer dicht. Complete willekeur.
En gooi daar nog dat Hema/Wibra /Action debacle er achteraan :)
A murky, forgotten land.
pi_196771312

We zijn ontzettend goed bezig om het aandeel 15-20% te minimeren. Houden we nog 80% over, vreemd dat de besmettingen niet stoppen zeg.
pi_196771321
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Lekker kort!
Go hard or go home
  woensdag 16 december 2020 @ 19:35:34 #149
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_196771396
quote:
0s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:29 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd hoe ze in maart gaan presteren.

Voor sommige users hier kwam dat gerollebol binnen FvD prima uit.

Niet dat ik een FvD aanhanger ben (op het moment zou ik niet weten van wie ik wel aanhanger moet zijn, nu mijn immer geliefde VVD mij gruwelijk in de kou laat staan sinds afgelopen april).

Maar het zou mij niet verbazen als de FvD flinke winst gaat pakken.

Als er verkiezingen komen ...

Mijn onderbuikgevoel zegt dat er iets gevonden gaat worden waardoor dat 'verschoven' gaat worden (lees: dat zou Rutte verdomde goed uit komen)
Baudet/FvD is gruwelijk door het ijs gezakt. Hij heeft echt keihard zijn eigen ruiten ingegooid door in te zetten op complotidioten a la Lange Frans e.d. en het nazistische/antisemitische gedachtengoed van hem en de zijnen.

Veel meer dan wat zeteltjes gaat ie niet krijgen.
A murky, forgotten land.
pi_196771413
quote:
1s.gif Op woensdag 16 december 2020 19:32 schreef Jed1Gam het volgende:
[ afbeelding ]

We zijn ontzettend goed bezig om het aandeel 15-20% te minimeren.
Houden we nog 80% over, vreemd dat de besmettingen niet stoppen zeg.
Eigenlijk zijn dit open deuren. Thuis brengen de mensen de meeste tijd door, daarna werk zo'n beetje. Echt niet gek dat dit met zulke percentages tot uiting komt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')