Er was niet al te lang geleden een onderzoek dat antistoffen na 6 maanden gemiddeld genomen sterker waren. Onderzoek was gedaan door een Nederlandse universiteit als ik me goed herinner.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:39 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Antistoffen blijven maar 3 tot 6 maanden in je bloed. Daarna kun je het gewoon weer krijgen.
Bij mij en mijn vriendin zaten er 6 maanden tussen, maar mijn vriendin is na 4 maanden op antistoffen getest en toen was er niks meer te vinden.
Gelukkig staat ie herkenbaar in beeld en is ie nou voor al zijn stads-/dorpsgenoten herkenbaar als volidioot.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De rest van zijn filmpjes is ook een pleidooi voor postnatale abortus
Dat gebeurt ook, maar het duurt allemaal gewoon erg lang.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Er was niet al te lang geleden een onderzoek dat antistoffen na 6 maanden gemiddeld genomen sterker waren. Onderzoek was gedaan door een Nederlandse universiteit als ik me goed herinner.
Wereldwijd zijn er een handjevol bevestigde herbesmettingen. Als zowel jij als je vriendin een bevestigde herbesmetting hebben gehad is wel next level pech, en lijkt me een goede reden voor meer onderzoek.
Dat snap ik. In elk geval veel sterkte, hoop dat alles goed komt!quote:Op woensdag 16 december 2020 16:44 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook, maar het duurt allemaal gewoon erg lang.
Zal me niks verbazen als het nogal rommelig gaat verlopen. Hugo de Jonge straalt ondertussen niet meer bepaald betrouwbaarheid uit.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:38 schreef Predator40 het volgende:
De EMA gaat volgende week goedkeuren en de huisartsen weten dus nog echt helemaal niks![]()
ik weet dat de huisartsen pas later gaan vaccineren maar toch.......
Thanks, als ik 'Big Pharma' mij ondertussen ook even wil betalen, zou fijn zijnquote:Op woensdag 16 december 2020 16:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat snap ik. In elk geval veel sterkte, hoop dat alles goed komt!
Huisarts vond het zelf ook al belachelijk.....quote:Op woensdag 16 december 2020 16:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen als het nogal rommelig gaat verlopen. Hugo de Jonge straalt ondertussen niet meer bepaald betrouwbaarheid uit.
Ik geef 't even door aan Bill Gates, laat je morgen weten wat ie zegt.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Thanks, als ik 'Big Pharma' mij ondertussen ook even wil betalen, zou fijn zijn
Als fok het verschil wil maken zouden ze een eiersnijder kado moeten doen bij een abonnement.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:09 schreef galantis het volgende:
[..]
Kun je bij een abbo mensen op de negeer zetten ja?
De huisartsenkoepels zijn gewoon betrokken hoor voor zover ik weetquote:Op woensdag 16 december 2020 16:50 schreef Predator40 het volgende:
[..]
Huisarts vond het zelf ook al belachelijk.....
Thanks.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel belangrijk dat er niet alleen maar waanzinnige meningen rondgaan, maar dat er af en toe ook nog wel eens iets verstandigs wordt gezegd. Dus ik waardeer dat jij (en iedereen wiens draadjes niet verkeerd zijn aangesloten) niet afhaakt en toch je stem laat horen.
Dan hoef je ze in deze fase ook niet (uitgebreid) in te lichten.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:38 schreef Predator40 het volgende:
De EMA gaat volgende week goedkeuren en de huisartsen weten dus nog echt helemaal niks![]()
ik weet dat de huisartsen pas later gaan vaccineren maar toch.......
Ik beloof me in te houden.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Thanks.
Ik probeer mijn best te doen wat vaker aanwezig te zijn/mijn stem te laten horen, maar ik beloof niets. Probleem is meer dat ik soms moeite heb met (extreme) meningen die niet de mijne zijn en dat ik me soms irriteer en opfok als ik hier lees. Dan heb ik de neiging liever niets te zeggen dan iets waarvan ik achteraf misschien spijt krijg, ofzo.
Wie is hij dan? Of hoe kom je aan die filmpjes?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
De rest van zijn filmpjes is ook een pleidooi voor postnatale abortus
Ja, jemig... nu wil ik naar de Action om te kijken of ie open is...quote:Op woensdag 16 december 2020 16:56 schreef Sfancta het volgende:
Action is hier ook open zag ik net (Limburg)
De Speld is sowieso erg goed bezig de laatste tijdquote:Op woensdag 16 december 2020 16:56 schreef Tourniquet het volgende:
https://speld.nl/2020/12/(...)nden-nergens-plaats/
Toch weer de Rabobank!
[ afbeelding ]
Ja, en net gevraagd ze blijven ook gewoon open zei de kassa dame.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:56 schreef Sfancta het volgende:
We kunnen er een spel van maken ondertussen: Is het echt of is het de Speld?quote:Op woensdag 16 december 2020 16:58 schreef Tijn het volgende:
[..]
De Speld is sowieso erg goed bezig de laatste tijd
Ik snap wat je zegt waarbij het doel van immuniteit juist is dat je de persoon ondanks een besmetting het zelf niet of nauwelijks merkt. Het doel van ons immuunsysteem door op verschillende manieren bij te dragen in afweer.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Interessant, van de herbesmettingsverhalen die ik gelezen heb was de tweede keer minder heftig. De keren dat het heftiger was had het te maken met gecompromitteerde immuunsystemen die niet lekker konden reageren.
De BOA's daar zijn de lijst met uitzonderingen nog aan het bestuderen.quote:Op woensdag 16 december 2020 16:56 schreef Sfancta het volgende:
Serieusquote:Op woensdag 16 december 2020 16:59 schreef JosMert het volgende:
[..]
Ja, en net gevraagd ze blijven ook gewoon open zei de kassa dame.
Gewoon even aan @Tijn vragen, die woont naast de Actionquote:Op woensdag 16 december 2020 16:58 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ja, jemig... nu wil ik naar de Action om te kijken of ie open is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |