Eigenlijk is er niet echt iets veranderd sinds maartquote:Op woensdag 16 december 2020 13:41 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
H, dat is je richtlijn van maanden geleden!
Was 30% en die grens is nu verhoogd naar minimaal 70%. Wat mij betreft prima oplossing.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:40 schreef Unmountable het volgende: [..] Weer zo’n halve maatregel. Wat een slappe hap allemaal toch weer.
Die halen geen 70% van de omzet uit pillen en poedertjes.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kruidvat is een drogisterij en die mogen sowieso open zijn.
Het Dunning-Krugerprobleem heb je nog niet opgelost!quote:Op woensdag 16 december 2020 13:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Eigenlijk is er niet echt iets veranderd sinds maart
Ben ik ook wel benieuwd naar. De ene HEMA heeft hele stellingen met gekoelde dranken en eten. Maar genoeg HEMA's die enkel rookworsten verkopen qua levensmiddelenquote:Op woensdag 16 december 2020 13:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Gaan ze dat op filiaalniveau bepalen ?
Weten welke vaccin je hebt gehad als er bijwerkingen optreden?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:41 schreef maan_man het volgende:
[..]
Logisch gevolg. Wat moet je met een bewijs als je het nergens moet tonen.
Zeker nooit op een goed georganiseerd festival geweest de laatste tijd?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:41 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Festivals hou ik sowieso niet van. Dat dringen om een biertje te bemachtigen. Slecht voor mijn humeur.
“Zelf nadenken” is samen met ”kritisch zijn” toch wel de meest overschatte kreet van 2020.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:35 schreef Drekkoning het volgende:
Het is altijd goed als mensen zelf nadenken.
Jawel, dat bestaat gewoon niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het Dunning-Krugerprobleem heb je nog niet opgelost!
Ik denk dat ik er bijna ben. Ik geloof echt dat ik het kan!quote:Op woensdag 16 december 2020 13:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Precies... misschien toch aanpassen naar:quote:Op woensdag 16 december 2020 13:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan toch prima reageren op Fok zonder vaccinatiebewijs?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:41 schreef maan_man het volgende:
[..]
Logisch gevolg. Wat moet je met een bewijs als je het nergens moet tonen.
Die regel geldt niet voor drogisterijen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:43 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die halen geen 70% van de omzet uit pillen en poedertjes.
Een advies is niet voor niets een advies. Een advies neem je mee in je besluitvorming waarbij je ook kijkt naar de motivatie achter het advies en of dat op jouw situatie van toepassing is.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
“Zelf nadenken” is samen met ”kritisch zijn” toch wel de meest overschatte kreet van 2020. Meestal betekent het: je geen reet van een advies willen aantrekken en daar dan achteraf argumenten bij zoeken.
Oh, ik dacht dat je er langs gelopen was. Ik ben ook niet naar de naaimachinehandel geweest, maar ik kreeg er een mailtje over, en een filmpje met uitleg.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
ik kom nooit op de koopgoot, dus kan je niet vertellen hoe het in de praktijk werkt.
Helaas blijft dat probleem nog steeds bestaan, genoeg voorbeelden op het internetquote:Op woensdag 16 december 2020 13:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Tegelijk kan het sympathieker zijn als iemand naar de geest van de regels handelt en die overtreedt dan de grenzen van de regels opzoekt. 't Is niet zo eenvoudig. Ik heb te doen met beleidsmakers en handhavers.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:44 schreef Ringo het volgende:
[..]
“Zelf nadenken” is samen met ”kritisch zijn” toch wel de meest overschatte kreet van 2020. Meestal betekent het: je geen reet van een advies willen aantrekken en daar dan achteraf argumenten bij zoeken.
Precies. Mijn oplossing was indertijd:quote:Op woensdag 16 december 2020 13:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Precies... misschien toch aanpassen naar:
Denk je slim te zijn? Heroverweeg!
Weet je dat je niet zo slim bent? Blijf thuis!
Die is nog beter!quote:Op woensdag 16 december 2020 13:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Precies. Mijn oplossing was indertijd:
Ben je slim? Blijf thuis.
In overige gevallen: gebruik je gezonde verstand.
Je kunt ook weten dat je slim bent en toch thuisblijven.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:45 schreef Mammietje het volgende:
Precies... misschien toch aanpassen naar:
Denk je slim te zijn? Heroverweeg!
Weet je dat je niet zo slim bent? Blijf thuis!
Logisch dat andere winkelketens dat gaan aanvechten met een assortiment dat zoveel groter is dan drogisterij artikelen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die regel geldt niet voor drogisterijen.
Die mogen sowieso open zijn.
https://www.rijksoverheid(...)els-tijdens-lockdown
Ik kreeg net na mijn post een pushmeldingquote:Op woensdag 16 december 2020 13:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)vanaf-donderdag.html
Goed zo.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:49 schreef Tijn het volgende:
Gemeente Hilversum wacht niet tot donderdag:
[ twitter ]
De handhaving wil nog wat laatste koopjes scoren, voordat het dichtgaatquote:Op woensdag 16 december 2020 13:49 schreef Tijn het volgende:
Gemeente Hilversum wacht niet tot donderdag:
[ twitter ]
Zal wel loslopen. Lijkt er nu op dat de ketens zich erbij gaan neerleggen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:49 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Logisch dat andere winkelketens dat gaan aanvechten met een assortiment dat zoveel groter is dan drogisterij artikelen.
Nou alleen de dagelijkse cijfers nog en dan hebben we ook dat weer gehadquote:Op woensdag 16 december 2020 13:50 schreef Noppie2000 het volgende:
Nou, hebben we dat ook weer gehad.
Het handhaaft toch nt wat fijn er met een Hemo rookworst in de maagquote:Op woensdag 16 december 2020 13:50 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
De handhaving wil nog wat laatste koopjes scoren, voordat het dichtgaat
En dan tegen woekerprijzen aanbieden op Marktplaatsquote:Op woensdag 16 december 2020 13:51 schreef MichaelScott het volgende:
Straks nog even snel wat Hema rookworsten hamsteren dus.
Kan de rust weer terugkeren hierquote:Op woensdag 16 december 2020 13:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou alleen de dagelijkse cijfers nog en dan hebben we ook dat weer gehad
Dagelijks krijgen we ze onder de aandacht gebracht van RTL Nieuws:quote:Op woensdag 16 december 2020 13:47 schreef Kyran het volgende:
Al die winkels die de mazen in de wet probeerden te zoeken om toch open te gaan zijn eigenlijk een prima afspiegeling van de bevolking. Negeren waarom sommige maatregelen genomen worden en gewoon lekker je eigen ding blijven doen.
Hema mag nog steeds een voorziening treffen voor afhaalrookworst.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:51 schreef MichaelScott het volgende:
Straks nog even snel wat Hema rookworsten hamsteren dus.
En met de horeca?quote:Op woensdag 16 december 2020 13:52 schreef Tijn het volgende:
Het zou wel sympathiek zijn als de winkels die open mogen blijven een deel van hun winst delen met de winkels die dicht moeten, maar dat zal wel weer vloeken in de kerk zijn.
Rookworst drive-inquote:Op woensdag 16 december 2020 13:52 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Hema mag nog steeds een voorziening treffen voor afhaalrookworst.
Daar zullen ze eerst aan moeten werken verwacht ik.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:52 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Hema mag nog steeds een voorziening treffen voor afhaalrookworst.
5 Hema rookworsten ruilen tegen 1 PS5quote:Op woensdag 16 december 2020 13:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
En dan tegen woekerprijzen aanbieden op Marktplaats
Je zou toch die paar schamele euri's niet kunnen uitbetalen aan de aandeelhouders zeg..quote:Op woensdag 16 december 2020 13:52 schreef Tijn het volgende:
Het zou wel sympathiek zijn als de winkels die open mogen blijven een deel van hun winst delen met de winkels die dicht moeten, maar dat zal wel weer vloeken in de kerk zijn.
quote:Op woensdag 16 december 2020 13:48 schreef Benny het volgende:
Nu.nl pushmelding:
HEMA sluit alle filialen vanaf donderdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |