Precies. Mijn oplossing was indertijd:quote:Op woensdag 16 december 2020 13:45 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Precies... misschien toch aanpassen naar:
Denk je slim te zijn? Heroverweeg!
Weet je dat je niet zo slim bent? Blijf thuis!
Die is nog beter!quote:Op woensdag 16 december 2020 13:48 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Precies. Mijn oplossing was indertijd:
Ben je slim? Blijf thuis.
In overige gevallen: gebruik je gezonde verstand.
Je kunt ook weten dat je slim bent en toch thuisblijven.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:45 schreef Mammietje het volgende:
Precies... misschien toch aanpassen naar:
Denk je slim te zijn? Heroverweeg!
Weet je dat je niet zo slim bent? Blijf thuis!
Logisch dat andere winkelketens dat gaan aanvechten met een assortiment dat zoveel groter is dan drogisterij artikelen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die regel geldt niet voor drogisterijen.
Die mogen sowieso open zijn.
https://www.rijksoverheid(...)els-tijdens-lockdown
Ik kreeg net na mijn post een pushmeldingquote:Op woensdag 16 december 2020 13:49 schreef _serial_ het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/economi(...)vanaf-donderdag.html
Goed zo.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:49 schreef Tijn het volgende:
Gemeente Hilversum wacht niet tot donderdag:
[ twitter ]
De handhaving wil nog wat laatste koopjes scoren, voordat het dichtgaatquote:Op woensdag 16 december 2020 13:49 schreef Tijn het volgende:
Gemeente Hilversum wacht niet tot donderdag:
[ twitter ]
Zal wel loslopen. Lijkt er nu op dat de ketens zich erbij gaan neerleggen.quote:Op woensdag 16 december 2020 13:49 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Logisch dat andere winkelketens dat gaan aanvechten met een assortiment dat zoveel groter is dan drogisterij artikelen.
Nou alleen de dagelijkse cijfers nog en dan hebben we ook dat weer gehadquote:Op woensdag 16 december 2020 13:50 schreef Noppie2000 het volgende:
Nou, hebben we dat ook weer gehad.
Het handhaaft toch nét wat fijn er met een Hemo rookworst in de maagquote:Op woensdag 16 december 2020 13:50 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
De handhaving wil nog wat laatste koopjes scoren, voordat het dichtgaat
En dan tegen woekerprijzen aanbieden op Marktplaatsquote:Op woensdag 16 december 2020 13:51 schreef MichaelScott het volgende:
Straks nog even snel wat Hema rookworsten hamsteren dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |