Als hier het KDV echt zou sluiten gaat ze ook naar de opa en oma ja.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ze zeker die hele jonge gasten nu lekker bij opa en oma dumpen, volgens mij schiet je dan toch echt je doel voorbij.
Je kunt toch ook gewoon niet productief werken met koters van zeg 5 en 7 constant de hele dag voor je voeten.
Precies dit dusquote:Op woensdag 16 december 2020 11:09 schreef Nielsch het volgende:
Overigens snap ik wel dat de HEMA open mag. Als student heb ik ooit in de binnenstad van Utrecht gewoond; een supermarkt lag niet echt op loopafstand maar de HEMA zeker wel. Dus voor wijn, snacks, bier, chips, koekjes en dergelijke ging ik vaak daar naartoe. Het zorgt toch een beetje voor spreiding voor klanten op zoek naar spullen die ze anders toch wel bij de supermarkt hadden gehaald. Zelfde geldt denk ik ook wel voor de Action met betrekking tot dingen als shampoo, zeep en conditioner.
Zag gisteren beelden op het RTL nieuws uit zo'n Hema maar alleen het voorportaal of achterportaal met voeding is open, de rest volledig afgeet, dus dat is gewoon een veredelde supermarkt. Op zich prima toch dat je daar ook je brood kan halen?quote:Op woensdag 16 december 2020 11:07 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Hehe, nu hopen dat ze nóg iets harder ingrijpen en ook de andere winkels zoals de HEMA op hun plek zetten.
Kloptquote:Op woensdag 16 december 2020 11:08 schreef chratnox het volgende:
[..]
Bij onze opvang ook niet. Volgens mij is momenteel één ouder vitaal voldoende, dat is in elk geval wat me verteld werd.
Precies dit dus, daarom.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:09 schreef Elan het volgende:
[..]
dus dat is gewoon een veredelde supermarkt.
Ja want je leven is in gevaar als je niet naar de action kan. pfff.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:09 schreef Nielsch het volgende:
Overigens snap ik wel dat de HEMA open mag. Als student heb ik ooit in de binnenstad van Utrecht gewoond; een supermarkt lag niet echt op loopafstand maar de HEMA zeker wel. Dus voor wijn, snacks, bier, chips, koekjes en dergelijke ging ik vaak daar naartoe. Het zorgt toch een beetje voor spreiding voor klanten op zoek naar spullen die ze anders toch wel bij de supermarkt hadden gehaald. Zelfde geldt denk ik ook wel voor de Action met betrekking tot dingen als shampoo, zeep en conditioner.
Waarom niet serieus?quote:Op woensdag 16 december 2020 10:39 schreef Molo het volgende:
Het was niet serieus![]()
Dat mensen dit serieus al als optie zien is wel... Verdrietig![]()
Bij mij wordt het de laatste tijd meer een misantropiecrisis, eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het begon als een medische crisis maar is intussen een maatregelencrisis.
Dat is echt zo irritant. Tuurlijk staat het ze vrij om dat te doen, maar bij elke minimale afwijking van hun advies zijn ze aan het janken in de media. Nu was er op zich wel een grote afwijking, maar dat is lang niet altijd zo geweest.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die OMT leden moeten zich beperken tot een adviserende rol. Niet na afloop je gram proberen te halen via de media. Dat helpt niet.
Ik zie grote winkelketens zichzelf met hun ellebogen naar voren dringen om een uitzonderingspositie te bemachtigen en ik zie een overheid die daar niet tegen wil optreden; sterker, die de regels zo opstelt dat het bedrijf met de grootste bek en het slimste team juristen zich met een beetje kwade wil aan de regels kan onttrekken.quote:Op woensdag 16 december 2020 10:55 schreef Tarado het volgende:
ik zie ondernemers groot en klein die proberen te overleven door zoveel mogelijk aan damage control te doen, het is aan de overheid om de regels te verscherpen als die niet het gewenste resultaat opleveren.
Yep. Lijkt alsof het beleid minder streng is of wordt uitgevoerd. Ook kinderen die in maart/april niet welkom waren, liepen er nu gewoon rond. En nee, geen verandering van baan bij oudersquote:Op woensdag 16 december 2020 10:58 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Bijzonder dat er veel mensen dit ervaren. Al mijn collega's hebben hun kinderen ook gewoon gebracht zonder issues....
lockdown in nedertownquote:
Dat is al maanden. Het OMT lijkt elke beslissing waar ze het niet mee eens zijn altijd van te zeggen: "Maar dat heb ik niet gedaan hoor"quote:Op woensdag 16 december 2020 11:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die OMT leden moeten zich beperken tot een adviserende rol. Niet na afloop je gram proberen te halen via de media. Dat helpt niet.
Wat is je punt dan precies waarom ze volgens jou dicht zouden moeten als ze louter die rol vertegenwoordigen?quote:
quote:Op woensdag 16 december 2020 11:11 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou een liedje over geschreven moeten worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |