de tandjes, dat wist ik niet, wat erg, zo danquote:Op woensdag 16 december 2020 09:43 schreef spectrumanalyser het volgende:
triest dat de amoebes weer aandacht krijgen. Pantoffeldiertjes, complotdenkers, figuren die het maar een griepje vinden. Als het dan gaat over de doden dankzij covid19 dan beweren deze figuren dat ze zijn overleden 'met' corona i.p.v. overleden aan corona. alleen maar 'ikke, ikke, ikke'.
zorgpersoneel mag niet eens naast hun partner slapen.
Kaas is lekkerquote:Op woensdag 16 december 2020 09:40 schreef Fretwork het volgende:
Hier is overigens de Zuivelhoeve winkel vol met borrelhapjes en dergelijke gewoon open, die verbaasde me eigenlijk ook wel. Dat is voor mij funshoppen #viesdik
100%, van de spullen die we daar met 2 vrienden kochten om snel onze keuken te vullen was 1/3e kapot binnen 2 maanden. Lekker duurzaamquote:Op woensdag 16 december 2020 09:41 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Er zit ook verschil in kwaliteit tussen de supermarkt en Action. Ik bedoel een eiersnijder die kapot gaat als je de snijder naar beneden drukt.
Action spul is vaak gewoon troep.
quote:Op woensdag 16 december 2020 09:47 schreef Benny het volgende:
Ik zou als restauranthouder nu ook zoiets hebben van "Fuck jullie allemaal". Gewoon deur openen met plek voor max. 2. Verkopen ze shampoo bij de kassa voor 80-100 euro. Opgelost
Ongeveer de bakermat van het mondkapjes beleid.quote:
Als jij het tof vindt dat het grootwinkelbedrijf uitgezonderd wordt van regels die wel gelden voor zelfstandige ondernemers...quote:
Ik ben vooral verbaasd dat men in Den Haag wat invoert en dan verbaasd is over de uitwerking en wie zich er tegen aan bemoeit. Het is niet zo dat 25 maart iets uitbreekt en wij 27 maart in aller ijl een lock down moeten invoeren en zij hebben het ook al bij veel landen kunnen afkijken. Hier had gewoon een gedegen plan moeten liggen en waterdichte regels, 10 maanden na de uitbraak.quote:
Nou het was een reactie op de mensen die zeiden als je een beetje moreel besef/verantwoordelijkheidsgevoel hebt, dan ga je niet open. Maar er spelen ook nog andere overwegingen.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:45 schreef Tarado het volgende:
[..]Hoef je dit er toch niet bij te halen, als 40% van je artikelen essentieel blijken dan is het commercieel interessant genoeg om open te blijven.
Denk om je hart.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als jij het tof vindt dat het grootwinkelbedrijf uitgezonderd wordt van regels die wel gelden voor zelfstandige ondernemers...
Tof man.
Ik heb ook het idee dat er niet 1 kabinet is, maar dat een gedeelte de lockdown oplegt en dat een ander deel van de overheid dan alles doet om er onderuit te komen...quote:Op woensdag 16 december 2020 09:49 schreef Ringo het volgende:
[..]
EZK, Eric Wiebes.
Het kwartje valt.
Ditquote:Op woensdag 16 december 2020 09:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar is het essentieel, dat verschil?
Punt is, of je claimt dat meer dingen open zorgt voor meer verplaatsingen, maar dan moet echt alles dicht behalve de supermarkt lijkt me.
Of, en dat is mijn visie, je zorgt dat zoveel mogelijk zaken met essentiële artikelen open blijven om zo bezoekers te verspreiden, ipv dat mensen voor al hun spullen dezelfde supermarkt in moeten.
In principe worden ze niet uitgezonderd, als een zelfstandige ondernemer vergelijkbare assortiment verdeling heeft mag die ook gewoon open.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Als jij het tof vindt dat het grootwinkelbedrijf uitgezonderd wordt van regels die wel gelden voor zelfstandige ondernemers...
Tof man.
In theorie heb je absoluut gelijk, en toch zal je zien dat Ria lekker een half uur door de winkel sloft.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:44 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Maar is het essentieel, dat verschil?
Punt is, of je claimt dat meer dingen open zorgt voor meer verplaatsingen, maar dan moet echt alles dicht behalve de supermarkt lijkt me.
Of, en dat is mijn visie, je zorgt dat zoveel mogelijk zaken met essentiële artikelen open blijven om zo bezoekers te verspreiden, ipv dat mensen voor al hun spullen dezelfde supermarkt in moeten.
Dat is niet zo overigensquote:Op woensdag 16 december 2020 09:45 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
de tandjes, dat wist ik niet, wat erg, zo dan
wat erg, zo dan
ehrm dat is erg
Dat is ook zo.quote:Op woensdag 16 december 2020 09:54 schreef Momo het volgende:
Ik heb ook het idee dat er niet 1 kabinet is, maar dat een gedeelte de lockdown oplegt en dat een ander deel van de overheid dan alles doet om er onderuit te komen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |