Klinkt wel wel wazig idd.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:58 schreef MegaKaas het volgende:
Hey, het lijkt alsof ik in een lsd trip zit. Wie kan me uit deze multiculturele nachtmerrie halen of is dit echt de werkelijkheid?
Ze heeft een raar bultje. Ik zou er van afblijven.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:58 schreef superniger het volgende:
Wel jammer dat Renske bij een communistische partij zit.
Onschuldig vetbultje naast de neus...quote:Op donderdag 17 december 2020 23:04 schreef MegaKaas het volgende:
[..]
Ze heeft een raar bultje. Ik zou er van afblijven.
Helemaal mee eens dat dat rondpompen van geld onzinnig is, maar misschien is het beter dat de huursubsidie (huisjesmelkerssubsidie) gewoon wordt afgeschaft.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Het toeslagen systeem moet op de schop: Zorgtoeslag rechtstreeks naar de zorgverzekeraar overmaken, huursubsidie rechtstreeks naar de huurbaas, kinderopvangtoeslag rechtstreeks naar de kinderopvang.
Uitkering rechtstreeks naar een coffeeshop.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Het toeslagen systeem moet op de schop: Zorgtoeslag rechtstreeks naar de zorgverzekeraar overmaken, huursubsidie rechtstreeks naar de huurbaas, kinderopvangtoeslag rechtstreeks naar de kinderopvang.
En de kinderdumptoeslag ook.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Helemaal mee eens dat dat rondpompen van geld onzinnig is, maar misschien is het beter dat de huursubsidie (huisjesmelkerssubsidie) gewoon wordt afgeschaft.
En wat als het weer retour belastingdienst moet? Ook weer zo'n gedoe...quote:Op donderdag 17 december 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Ja, maar kom. Zoiets laat je toch weghalen.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Onschuldig vetbultje naast de neus...
Eerst de kosten voor de verplichte ziektekostenverzekering direct naar een verzekeraar (naar keus) overmaken.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Als het echt in het zicht zit en je er steeds naar loopt te staren dan wel lijkt mij...quote:Op donderdag 17 december 2020 23:09 schreef MegaKaas het volgende:
[..]
Ja, maar kom. Zoiets laat je toch weghalen.
Het kan natuurlijk erger. Zoek maar eens op Nynke de Jong, die heeft 'm recht tussen de ogen
? werkt zo niet...quote:Op donderdag 17 december 2020 23:11 schreef svann het volgende:
[..]
Eerst de kosten voor de verplichte ziektekostenverzekering direct naar een verzekeraar (naar keus) overmaken.
Op zich is het wel goed dat die wappies nu boven komen drijven. Er zullen wel de nodige smoelenboeken zijn gemaakt in het afgelopen jaar.quote:
Kwetsbare mensen betalen soms hun verzekering niet op tijd (of helemaal niet) en raken zo verder in de stront, terwijl het toch een verplichte verzekering betreft.quote:
Het leger is hier al mee bezig.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:18 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Op zich is het wel goed dat die wappies nu boven komen drijven. Er zullen wel de nodige smoelenboeken zijn gemaakt in het afgelopen jaar.
Maar dat schijnt ook weer niet te mogen.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het leger is hier al mee bezig.
Die sloegen weer een beetje door. Net de belastingdienst.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar dat schijnt ook weer niet te mogen.
Ja, misschien moeten we daar weer naar terug. (Draagkracht)quote:Op donderdag 17 december 2020 23:18 schreef svann het volgende:
Vroeger werd het verplichte deel gewoon ingehouden, net als andere belastingen.
quote:Op donderdag 17 december 2020 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar dat schijnt ook weer niet te mogen.
Ze keken zelfs naar Jensen... menig persoon kijkt denk ik nog steeds omdat het zo goed is!quote:Op donderdag 17 december 2020 23:21 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die sloegen weer een beetje door. Net de belastingdienst.
Ja, lijkt mij leuk! Ik ga kijken...quote:Op donderdag 17 december 2020 23:25 schreef svann het volgende:
Ik ben gek op dat Dickens-verhaal.
Genieten.
quote:Op donderdag 17 december 2020 23:24 schreef Bocaj het volgende:
Ze keken zelfs naar Jensen... menig persoon kijkt denk ik nog steeds omdat het zo goed is!
Paul en Astrid hebben misschien coronaquote:Op vrijdag 18 december 2020 22:46 schreef Handleiding het volgende:
Waarom hebben we Jeroenvanavond?
Pedo Paul is opgepakt.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:46 schreef Handleiding het volgende:
Waarom hebben we Jeroenvanavond?
Oeh, Paul is wel een risicogevalletjequote:Op vrijdag 18 december 2020 22:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Paul en Astrid hebben misschien corona
Klopt, maar Astrid is ook 60+quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oeh, Paul is wel een risicogevalletje
Maar Paul is goed doorvoed en ex-kanker.quote:
Ik geloof dat iemand niet super kwetsbaar blijft, als die eenmaal hersteld is van alle behandelingen.quote:Op vrijdag 18 december 2020 22:51 schreef monkyyy het volgende:
Maar Paul is goed doorvoed en ex-kanker.
Is een baas, maar die houdt wel van de aandacht jaquote:Op vrijdag 18 december 2020 23:04 schreef BlackNero het volgende:
Bij Gommers heb ik af en toe het idee dat hij hier van geniet.
Aanpassing of katholiek.quote:Op vrijdag 18 december 2020 23:09 schreef dvdfreak het volgende:
waarom hebben de veel Aziaten een westerse naam
Het antwoord daarop was wat onbeholpen, we staan al jaeren in de top 3 maar nu niet omdat iedereen op eilandjes wil (blijven) zitten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |