Op zich is het wel goed dat die wappies nu boven komen drijven. Er zullen wel de nodige smoelenboeken zijn gemaakt in het afgelopen jaar.quote:
Kwetsbare mensen betalen soms hun verzekering niet op tijd (of helemaal niet) en raken zo verder in de stront, terwijl het toch een verplichte verzekering betreft.quote:
Het leger is hier al mee bezig.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:18 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Op zich is het wel goed dat die wappies nu boven komen drijven. Er zullen wel de nodige smoelenboeken zijn gemaakt in het afgelopen jaar.
Maar dat schijnt ook weer niet te mogen.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:19 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het leger is hier al mee bezig.
Die sloegen weer een beetje door. Net de belastingdienst.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar dat schijnt ook weer niet te mogen.
Ja, misschien moeten we daar weer naar terug. (Draagkracht)quote:Op donderdag 17 december 2020 23:18 schreef svann het volgende:
Vroeger werd het verplichte deel gewoon ingehouden, net als andere belastingen.
quote:Op donderdag 17 december 2020 23:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar dat schijnt ook weer niet te mogen.
Ze keken zelfs naar Jensen... menig persoon kijkt denk ik nog steeds omdat het zo goed is!quote:Op donderdag 17 december 2020 23:21 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Die sloegen weer een beetje door. Net de belastingdienst.
Ja, lijkt mij leuk! Ik ga kijken...quote:Op donderdag 17 december 2020 23:25 schreef svann het volgende:
Ik ben gek op dat Dickens-verhaal.
Genieten.
quote:Op donderdag 17 december 2020 23:24 schreef Bocaj het volgende:
Ze keken zelfs naar Jensen... menig persoon kijkt denk ik nog steeds omdat het zo goed is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |