Nog niet gezien... zal het zo wel zien denk ik!quote:
Ik kijk uit principe geen M maar misschien dat ik nu ff ga kijken!quote:Op donderdag 17 december 2020 22:32 schreef superniger het volgende:
Tv-tip: Sven Kockelman bij M vandaag. Hij was VIESMAD op een bijdehante snotneus.
Tuurlijk, was al onderweg.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:35 schreef Bocaj het volgende:
Zijn onze 2 dames ook al aanwezig? @:Svann & @:Monkyyy
Is wel zo gezellig dan!
1 maand later vaccineren is 1 maand later de maatschappij open kunnen gooien.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:37 schreef superniger het volgende:
Nou nou poe poe
We vaccineren 1 maandje later dan andere landen.
Zeuren om het zeuren.
Op dit punt niet echt.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zit Jort al zijn billemaatje Rutte te verdedigen in de toeslag affaire![]()
Mwah... zit wel wat in maar laten we vooral goed te werk gaan.. en als dat iets langer duurt dan moet dat maar!quote:Op donderdag 17 december 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1 maand later vaccineren is 1 maand later de maatschappij open kunnen gooien.
Zou het wat uitmaken?quote:Op donderdag 17 december 2020 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Beetje warrig verhaal van Sjaak...geen idee waarom het hier 2 weken langer moet duren dan Duitsland/België.
Zo'n vaart zal dat niet lopen. Het "opengooien" is een combinatie van de stand van besmettingen en ziekenhuisbelasting, waarbij vaccinatie uiteraard zal bijdragen aan de reductie.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
1 maand later vaccineren is 1 maand later de maatschappij open kunnen gooien.
In de jaren 40 hadden de Duitsers al een goede registratiesysteem.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:43 schreef svann het volgende:
Het heeft vooral te maken met de registratie, geloof ik.
Wie wanneer en met welke partij vaccin gevaccineerd is.
Maar ja, dat systeem hadden ze ook al maanden geleden op kunnen zetten
Blijft vreemd.
Je kunt straks je dossier opvragen en zien wat (welk merk) er bij je ingespoten is...quote:Op donderdag 17 december 2020 22:43 schreef svann het volgende:
Het heeft vooral te maken met de registratie, geloof ik.
Wie wanneer en met welke partij vaccin gevaccineerd is.
Maar ja, dat systeem hadden ze ook al maanden geleden op kunnen zetten
Blijft vreemd.
Wat is dat nou voor raar excuus. In andere landen zijn ze snel en zorgvuldig. Dat moet hier ook.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Mwah... zit wel wat in maar laten we vooral goed te werk gaan.. en als dat iets langer duurt dan moet dat maar!
Die van Pfizer wel ja. Die van AstraZeneca niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:46 schreef svann het volgende:
Oh, vanwege het handelen van het spul zelf.
Begint wel met -80 natuurlijk en schijnt ook verdund te moeten worden.
In het VK doen ze de hoogbejaarden eerst.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:45 schreef MegaKaas het volgende:
Kunnen we asielzoekers niet voorrang geven? Ik bedoel, als ik steeds dat huurhuis voor me voorbij zie gaan, waarom ze dit ook niet met voorkeur geven?
Geduld! De GGD is aan de bal...quote:Op donderdag 17 december 2020 22:46 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor raar excuus. In andere landen zijn ze snel en zorgvuldig. Dat moet hier ook.
quote:Op donderdag 17 december 2020 22:45 schreef MegaKaas het volgende:
Kunnen we asielzoekers niet voorrang geven? Ik bedoel, als ik steeds dat huurhuis voor me voorbij zie gaan, waarom ze dit ook niet met voorkeur geven?
Ik meen dat afgesproken (Ollongren) was dat de wachtlijst er niet onder mag leiden...quote:Op donderdag 17 december 2020 22:45 schreef MegaKaas het volgende:
Ik snap wel dat een integere serieuze betrokken professional/politicus niet zo goed matcht met gladjakker kelder.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:54 schreef svann het volgende:
Zouden Jort en Omzigt elkaar niet liggen?
Je moet altijd controleren of er geen misbruik wordt gemaakt. Het gaat wel om gemeenschapsgeld. Ze zijn in dit dossier hier alleen een beetje in doorgeslagen.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Dit is overduidelijk de schuld van de Telegraaf. Als die niet zo'n hetze hadden gemaakt van de Bulgaren fraude, dan had de kamer niet lopen krijsen tegen Rutte dat het allemaal super streng moest met de toeslagen.
Voorlopig is het nog steeds blijvende exit van het geld van slachtoffers.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:54 schreef superniger het volgende:
Exit Wiebes
Exit Hoekstra
Exit van Huffelen
Exit Asscher + celstraf
Hebben ze al iets ontvangen ondertussen? Dat was vorig jaar rond kerst toch al een dingetje?quote:Op donderdag 17 december 2020 22:57 schreef svann het volgende:
[..]
Voorlopig is het nog steeds blijvende exit van het geld van slachtoffers.
Ja hey, ik probeer mee te doen met driekwart van Nederland die niet op PVV/FvD stemmen. De meerderheid zal wel gelijk hebben of niet? Dus mijn blanke zelfhaat omarmen. Dus mijn vaccinatie weggeven aan asielzoekers, want zij zijn beter dan ons, vertelt onze media. Misschien mijn vriendin aan een azc geven als troostmeisje? Om me minder schuldig te voelen over 'ons koloniale verleden en witte privilege'quote:
Ik zie dat team verongelijkte janksmoel ook weer van de partij is.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:58 schreef MegaKaas het volgende:
[..]
Ja hey, ik probeer mee te doen met driekwart van Nederland die niet op PVV/FvD stemmen. De meerderheid zal wel gelijk hebben of niet? Dus mijn blanke zelfhaat omarmen. Dus mijn vaccinatie weggeven aan asielzoekers, want zij zijn beter dan ons, vertelt onze media. Misschien mijn vriendin aan een azc geven als troostmeisje? Om me minder schuldig te voelen over 'ons koloniale verleden en witte privilege'
Hey, het lijkt alsof ik in een lsd trip zit. Wie kan me uit deze multuculturele nachtmerrie halen of is dit echt de werkelijkheid?
Ik zou vluchten als ik jou was.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:58 schreef MegaKaas het volgende:
[..]
Ja hey, ik probeer mee te doen met driekwart van Nederland die niet op PVV/FvD stemmen. De meerderheid zal wel gelijk hebben of niet? Dus mijn blanke zelfhaat omarmen. Dus mijn vaccinatie weggeven aan asielzoekers, want zij zijn beter dan ons, vertelt onze media. Misschien mijn vriendin aan een azc geven als troostmeisje? Om me minder schuldig te voelen over 'ons koloniale verleden en witte privilege'
Hey, het lijkt alsof ik in een lsd trip zit. Wie kan me uit deze multuculturele nachtmerrie halen of is dit echt de werkelijkheid?
Jort is billemaatje Rutte en die is nou eindverantwoordelijke in deze zaak dus Ja en dat is een compliment voor Omtzigtquote:Op donderdag 17 december 2020 22:54 schreef svann het volgende:
Zouden Jort en Omzigt elkaar niet liggen?
En Team Wegkijk ook! We kunnen beginnenquote:Op donderdag 17 december 2020 22:59 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie dat team verongelijkte janksmoel ook weer van de partij is.
Waar naar toe? Is er ook een soort Israel maar dan voor blanken..?quote:Op donderdag 17 december 2020 23:00 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik zou vluchten als ik jou was.
Alleen een stuk of 500 van de 20.000 ozo, dacht ik.quote:Op donderdag 17 december 2020 22:57 schreef BlackNero het volgende:
Hebben ze al iets ontvangen ondertussen? Dat was vorig jaar rond kerst toch al een dingetje?
Oh ja, in fantasieland is iedereen die niet volledig at random over asielzoekers begint te janken een "wegkijker".quote:Op donderdag 17 december 2020 23:00 schreef MegaKaas het volgende:
[..]
En Team Wegkijk ook! We kunnen beginnen
Heerlenquote:Op donderdag 17 december 2020 23:01 schreef MegaKaas het volgende:
[..]
Waar naar toe? Is er ook een soort Israel maar dan voor blanken..?
Ik weet niet wat je sexuele voorkeur is, maar als je een hetero cis-man bent kun je Hongarije proberen.quote:Op donderdag 17 december 2020 23:01 schreef MegaKaas het volgende:
[..]
Waar naar toe? Is er ook een soort Israel maar dan voor blanken..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |