SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Las in andere topic van wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:07 schreef Momo het volgende:
Ik hoop ook voor haar dat Karin contact met haar houdt ook in de toekomst.
Ja klopt iddquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:08 schreef Lov1 het volgende:
Heey heeft die vriendin niet meegedaan aan The Dateables ofzo? Die met tics?
Zou je Karin doen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik gun iedereen een Karin in zijn of haar leven.
Prima gozer hoor, wel een beetje simpel maar hij heeft in elk geval een (goedbetaalde) baan en is zo te zien ook lief voor haar en de kleine man.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:05 schreef leolinedance het volgende:
Leuk slim meisje. Jammer van die sjonnie vriend.
Liever 10 van zulke afleveringen dan 1 van dat stel met de verwaarloosde babyquote:Op woensdag 16 december 2020 11:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat ik dit de mooiste aflevering vind tot nu toe
Dat vind ik ook. Dat is waar ik me in dit topic weleens aan stoor, bij sommige kan het niet slecht en tokkie genoeg gaan. Dat er een babietje in het spel is is maar bijzaak.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:18 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Liever 10 van zulke afleveringen dan 1 van dat stel met de verwaarloosde baby![]()
Die een koud flesje melk in d'r ledikantje kreeg gesmeten.
Dit was inderdaad een mooie uitzending. Mooi om te zien hoe Nikita alle tegenslagen in haar jonge leven, heeft verwerkt... Er stond idd gewoon een prachtige (niet alleen qua uiterlijk) vrouw..quote:Op woensdag 16 december 2020 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik moest een beetje huilen zo tof vond ik deze. Karin deed het supergaaf, en wat een lief meisje is die Nikita, die kan het echt nog ver schoppen <3
Welke was dat?quote:Op woensdag 16 december 2020 11:18 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Liever 10 van zulke afleveringen dan 1 van dat stel met de verwaarloosde baby![]()
Die een koud flesje melk in d'r ledikantje kreeg gesmeten.
Ik kan het niet terugvinden, maar was volgens mij met Patty Brard. Kindje is ook uithuisgeplaatst.quote:
Ja en de kerk ging ze helpen met een brief schrijven om het kindje terug te halen.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:02 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik kan het niet terugvinden, maar was volgens mij met Patty Brard. Kindje is ook uithuisgeplaatst.
Echt zó triestquote:Op woensdag 16 december 2020 17:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en de kerk ging ze helpen met een brief schrijven om het kindje terug te halen.
Was dat niet dat stel waarvan zij dacht dat het een goed idee was om met 32 graden een paar uur te gaan wandelen zonder water mee?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:02 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik kan het niet terugvinden, maar was volgens mij met Patty Brard. Kindje is ook uithuisgeplaatst.
Dat weet ik niet meer. Herinner me alleen dat hulpeloze babytje en het koude flesje melkquote:Op woensdag 16 december 2020 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat niet dat stel waarvan zij dacht dat het een goed idee was om met 32 graden een paar uur te gaan wandelen zonder water mee?
Geloof het wel inderdaad. Eerst nooit naar buiten en toen ineens met 32 graden.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat niet dat stel waarvan zij dacht dat het een goed idee was om met 32 graden een paar uur te gaan wandelen zonder water mee?
Ohja, dat weet ik nog wel. Dat kindje werd uit huis geplaatst toch? Was volgens mij met Patty Brard.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar kan die moeder niets aan doen, die is psychisch helemaal stuk.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:27 schreef Leandra het volgende:
Die moeder was idd geen fijn mens, zelfs nu, in haar laatste uur, eigenlijk nog niet toe willen geven dat ze het leven van haar kind behoorlijk verprutst heeft.
Lul niet zo dom. Hardwerkende en lieve jongen, niets mis mee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:05 schreef leolinedance het volgende:
Leuk slim meisje. Jammer van die sjonnie vriend.
Van de drugs ja... misschien had ze daar eens mee op moeten houden toen ze kinderen kreeg.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Daar kan die moeder niets aan doen, die is psychisch helemaal stuk.
Het is makkelijk oordelen vanaf de zijlijn of niet?quote:Op woensdag 16 december 2020 20:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van de drugs ja... misschien had ze daar eens mee op moeten houden toen ze kinderen kreeg.
Sow koekoekquote:Op woensdag 16 december 2020 20:08 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Hardwerkende en lieve jongen, niets mis mee.
Zo’n gewaagde uitspraak is dat niet.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:23 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Het is makkelijk oordelen vanaf de zijlijn of niet?
Want iedereen is staat om zomaar te voldoen aan de door de maatschappij opgelegde standaarden? Lees eens terug en zie hoe een hardwerkende en lieve jongeman als Swen hier afgebrand wordt omdat hij 'slechts' kraanmachinist is.quote:Op woensdag 16 december 2020 22:08 schreef Sway- het volgende:
[..]
Zo’n gewaagde uitspraak is dat niet.
Aan de drugs blijven terwijl je kinderen hebt heeft niets met "opgelegde standaarden" te maken.quote:Op donderdag 17 december 2020 09:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Want iedereen is staat om zomaar te voldoen aan de door de maatschappij opgelegde standaarden? Lees eens terug en zie hoe een hardwerkende en lieve jongeman als Swen hier afgebrand wordt omdat hij 'slechts' kraanmachinist is.
Maar het moet goed voelen om als uitzondering in Nederland te leven en alles volgens het boekje van de maatschappelijke standaarden te doen. 'Hij die zonder zonde is werpe de eerste steen'.
Zeker, en dat heeft ze ongetwijfeld express gedaan. Er gaat niets boven een kind nemen en het dan verkloten toch?quote:Op donderdag 17 december 2020 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de drugs blijven terwijl je kinderen hebt heeft niets met "opgelegde standaarden" te maken.
Als je het leven van je kind verkloot omdat je liever stoned bent dan ben je gewoon een faalmoeder.
Je hebt duidelijk geen kaas gegeten van hoe de psyche van de mens werkt.quote:Dat kind (de dochter die nu bevallen is) doet het heel goed en het zou haar moeder sieren als ze in haar laatste dagen eens zou toegeven dat ze het vreselijk verprutst heeft met haar kind, maar dat doet ze niet, het ligt allemaal niet aan haar.
Die moeder is waarschijnlijk al dood, je moet daarbij de psychische effecten van zuurstofgebrek ook niet onderschatten. Je hoort niet voor niks verhalen van mensen met Covid die met de afstandbediening van de tv het koffiezetapparaat proberen te bedienen. Kans dat ze er amper wat van meekrijgt is vrij reëel, al heeft dat meisje daar verder niks aan.quote:Op donderdag 17 december 2020 10:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de drugs blijven terwijl je kinderen hebt heeft niets met "opgelegde standaarden" te maken.
Als je het leven van je kind verkloot omdat je liever stoned bent dan ben je gewoon een faalmoeder.
Dat kind (de dochter die nu bevallen is) doet het heel goed en het zou haar moeder sieren als ze in haar laatste dagen eens zou toegeven dat ze het vreselijk verprutst heeft met haar kind, maar dat doet ze niet, het ligt allemaal niet aan haar.
Zeker, veel lieve mensen om zich heen verzameld.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Om welke reden dan ook, je kan dit toch niet goedlullen? Mens is een faalmoeder, Nikita is daar echt wonderbaarlijk goed uitgekomen gelukkig.
Niemand lult iets goed, maar nonsens als 'faalmoeder' is echt te triest voor woorden. Deze vrouw heeft ook niet gekozen voor deze situatie, dat is ergens door ontstaan en dat is verschrikkelijk voor alle partijen. Er zijn enkel verliezers.quote:Op donderdag 17 december 2020 11:30 schreef oh-oh het volgende:
Om welke reden dan ook, je kan dit toch niet goedlullen? Mens is een faalmoeder, Nikita is daar echt wonderbaarlijk goed uitgekomen gelukkig.
Is goed joh. Spreek je wel als je zelf moeder bent geworden.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:29 schreef oh-oh het volgende:
Kom nou toch, ze heeft als moeder echt 100% gefaald, hoe dan ook, daar lul je niks recht aan.
Ik ben moeder x2 en vind haar ook een grote faal en weet aardig wat over de psyche van de mens.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:47 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Is goed joh. Spreek je wel als je zelf moeder bent geworden.
Blijkbaar niet, want dan had je gezien dat deze vrouw psychisch helemaal stuk was. Een proces wat zo te zien en te horen al jaren aan de gang was.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:50 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik ben moeder x2 en vind haar ook een grote faal en weet aardig wat over de psyche van de mens.
Daar heeft ook geen 'standaard van de maatschappij' mee te maken, raarste argument ever ook.
Je kan een slechte moeder tot en met zijn, maar er is ook nog zoiets als respect en dat mist die vrouw ook wel.
Jazeker, want volgens mij is ze niet met een afwijking geboren.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat ze daarvoor gekozen heeft?
Tactloos ja hoor, ze was verder natuurlijk ook niet terminaal ofzoquote:Op donderdag 17 december 2020 12:55 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Jazeker, want volgens mij is ze niet met een afwijking geboren.
Dan kan je psychisch stuk zijn en super zielig boehoehoe, maar als je de telefoon opneemt met 'wat is er' ben je ook gewoon respect/tactloos.
Ja en?quote:Op donderdag 17 december 2020 13:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Tactloos ja hoor, ze was verder natuurlijk ook niet terminaal ofzo![]()
Niemand kiest daarvoor maar dat wil niet zeggen dat je dan opeens niet meer verantwoordelijk gehouden mag worden omdat je een moeilijk pad op bent gekomen.quote:Op donderdag 17 december 2020 12:53 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want dan had je gezien dat deze vrouw psychisch helemaal stuk was. Een proces wat zo te zien en te horen al jaren aan de gang was.
Denk je werkelijk dat ze daarvoor gekozen heeft?
Je snapt het echt niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:07 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ja en?
Triest natuurlijk, geen argument om je zo te gedragen naar je dochter toe.
Vind ik.
Nee, inderdaad ik snap dat ook niet.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet.
Ze had waarschijnlijk niet eens door wie er belde. Fase 4 COPD ben je meer dood dan levend en heb je constant zuurstoftekort. Enig idee wat dat met het menselijk brein doet?
Zeg niet dat ze een prima moeder is maar van dat bellen begrijp je toch wel? Als jij doodziek bent neem je toch ook de telefoon anders op, laat staan als je door ziekte het allemaal niet mee krijgt.quote:Op donderdag 17 december 2020 13:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Nee, inderdaad ik snap dat ook niet.
Misschien dat dat het is.
Zinloze discussie dusheb er vandaag ook geen zin in.
Moeder leeft nog steeds en wil deze kerst graag spareribs etenquote:Op vrijdag 18 december 2020 10:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag op de FB van Nikita dat haar moeder 2 maanden geleden nog leefde. Weet niet wat nu de status is verder, maar ze heeft het langer volgehouden dan gezegd.
Kind, je was een rib uit me lijf, daarom wil ik spareribs als laatste kerstmaal.quote:Op zondag 20 december 2020 11:07 schreef Chia het volgende:
[..]
Moeder leeft nog steeds en wil deze kerst graag spareribs eten
Het zijn sowieso altijd dj- namen. Dan is jayden nog een beetje de Daan onder de tienermoedernamenquote:Op zondag 20 december 2020 11:01 schreef roos94 het volgende:
Wat is dat toch met tienermoeders en de naam Jayden. Ik heb serieus zoveel jonge mama's voorbij zien komen/gehoord waarvan het kind Jayden/Djayden heet. Echt wtf. Is dat een gezamelijk collectief dat je je kind zo noemt als je onder de 20 bent en enigzins uit een matig milieu komt
Wordt het dit keer een Djaylano of toch een Shalyciaquote:Op dinsdag 22 december 2020 20:15 schreef WcPot het volgende:
Ik zit er weer klaar voor met mijn bingokaart
Iets in de richting van Graziano, naar Oud Feyenoord speler Graziano Pellequote:
Was dus nergens voor nodig geweest.quote:
quote:Antibiotica verminderen de werking van de pil dus niet
Ditquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:01 schreef SonicVolcano het volgende:
Liam is best een leuke naam. Maar dat Zane erbij
Liam en Zayn zijn twee leden van one direction inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:01 schreef Rianne84 het volgende:
Liam Zayn, is dat one direction of zo?
Ik ken alleen Harry Styles en die zit er niet meer bij..quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:02 schreef roos94 het volgende:
[..]
Liam en Zayn zijn twee leden van one direction inderdaad
Bijzonder kraamcadeauquote:Op dinsdag 22 december 2020 21:03 schreef Amarantha het volgende:
Ben je net moeder geworden, krijg je een haarborstel cadeau.
Ziet er rustig en betrouwbaar uit.quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:04 schreef Lov1 het volgende:
Wat een lieve papa volgens mij. Hopelijk blijft het aan
quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:09 schreef Amarantha het volgende:
Haha 1 mouw omhoog zodat we zijn tattoo zien.
Volgens mij is het sowieso meer dat je van antibiotica misselijk kan worden of zo toch? en dan evt. braken.quote:Op dinsdag 22 december 2020 20:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was dus nergens voor nodig geweest.
[..]
Klopt maar de combi zelf kan bijna altijd wel tegenwoordig maar je moet idd opletten dat je niet braakt of aan de diarree bent ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2020 07:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens mij is het sowieso meer dat je van antibiotica misselijk kan worden of zo toch? en dan evt. braken.
Is het jou gelukt om helemaal terug te kijken? ik vond iedereen te saai zonder het topic, dus heb er een beetje zo doorheen geklikt.quote:Op woensdag 23 december 2020 11:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Dat sollicitatierondje was echt ongemakkelijk om naar te kijken
Haha, ja zonder livetopic vind ik het ook behoorlijk saaiquote:Op woensdag 23 december 2020 12:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Is het jou gelukt om helemaal terug te kijken? ik vond iedereen te saai zonder het topic, dus heb er een beetje zo doorheen geklikt.
Daarom zo perfect tijdens het thuiswerkenquote:Op woensdag 23 december 2020 12:47 schreef Chia het volgende:
[..]
Is het jou gelukt om helemaal terug te kijken? ik vond iedereen te saai zonder het topic, dus heb er een beetje zo doorheen geklikt.
Echt hoor! "Ik ga je laten zien dat je knap bent!"quote:Op dinsdag 22 december 2020 21:45 schreef SQ het volgende:
Het was wel een wat zaaie aflevering moet ik zeggen. En die Bibi voegde precies niets toe
Verder een lief stel, hopelijk redden ze het samen
Niet goed genoeg? Zo bedoel ik dat helemaal niet. En nodig is een groot woord. Ik zal het anders stellen: ik denk dat zo iemand als Bibi een positieve uitwerking op zo'n meisje kan hebben. Je zag haar ook groeien de hele aflevering door vond ik. En dat zal heus niet alleen door Bibi gekomen zijn, maar ik vond ze wel leuk bij elkaar passen.quote:Op vrijdag 25 december 2020 16:45 schreef Chia het volgende:
Dat spreek ik niet tegen, maar ik vind het zo flauw om te stellen dat ze niet goed genoeg is als ze niet door zo'n type uit haar schulp getrokken wordt en dat dat 'nodig' is.
Die man ziet ze waarschijnlijk nooit meer terugquote:
Wie enabled dat vraag ik me dan af...quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:35 schreef Rianne84 het volgende:
Elke maand naar Marokko, wat kost dat?
Ja, want hier valt hij niet zo opquote:
Hij had haar allang kunnen ghosten, dus valt wel mee denk ik.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Die man ziet ze waarschijnlijk nooit meer terug
twee keer de helftquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:35 schreef Rianne84 het volgende:
Elke maand naar Marokko, wat kost dat?
Er zijn natuurlijk genoeg Marokkanen in Nederland dus daar heeft ze wel gelijk inquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, want hier valt hij niet zo op
Liefde maakt blindquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:38 schreef Momo het volgende:
Waarom bekeren als je er niet in geloofd?
Rondje Googlen valt reuze mee, ¤ 200,- - ¤ 300,- of zo, voor een weekje met hotel. Dus alleen ticket zal wel meevallenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
Wie enabled dat vraag ik me dan af...
Maar ja alleen vliegticket zal wellicht mee vallen
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:38 schreef Momo het volgende:
Waarom bekeren als je er niet in geloofd?
Omdat ze geen gedoe wil met haar man en schoonfamilie waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waarom niet?
zo zal deze domme doos wel denken
Gewoon doen joh wat maakt het haar uit.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:40 schreef Momo het volgende:
[..]
Omdat ze geen gedoe wil met haar man en schoonfamilie waarschijnlijk..
Dat heeft ze vaker (ik volg d'r op Insta, ze is echt leuk)quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:41 schreef Chia het volgende:
Lol Soundos heeft haar outfit aangepast in de hoop op dezelfde golflengte te zitten als een tienermoeder? Met haar trainingspak en felle nepnagels.
Ja best wel leuk.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:41 schreef Guppy het volgende:
[..]
Dat heeft ze vaker (ik volg d'r op Insta, ze is echt leuk)
Ook superlief met d'r kindje (en netjes ook, die komt nooit in beeld)quote:
Nee ik bedoel dat kind dat een beetje slist en zwanger is.quote:
Oh ik dachten dat het accent dat wel weggafquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat kind dat een beetje slist en zwanger is.
Dat slissen is de mocro style.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat kind dat een beetje slist en zwanger is.
Kan dit niet onderscheiden van zuid-oost Brabantsquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:46 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Oh ik dachten dat het accent dat wel weggaf
Gaat prima hoor. Ik redde me er ook mee 15 jaar geleden in Lloret!quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:48 schreef Momo het volgende:
Lijkt mij lastig communiceren als je allebei havo 3 Engels spreekt. Niet over de basis dingen maar de diepgang in de relatie...
Dat snap ik ook nietquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef Snowsquall het volgende:
Echt dom dat kind, het is een mooie meid maar zo dom om niet eerst centjes te verdien en dan iets op te bouwen en trouwen maar gelijk zonder een nagel om aan je reet te krabben aan een kind beginnen en trouwen......
Is er een keer een aanstaande moeder die werkt, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef Snowsquall het volgende:
Echt dom dat kind, het is een mooie meid maar zo dom om niet eerst centjes te verdien en dan iets op te bouwen en trouwen maar gelijk zonder een nagel om aan je reet te krabben aan een kind beginnen en trouwen......
Lopen er genoeg rondquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef StephanL het volgende:
Kon ze geen Marokkaan in Nederland zoeken?
Niet meer, want Corona...quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is er een keer een aanstaande moeder die werkt, is het weer niet goed.
Ze dacht dat ze geen kinderen kon krijgenquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef Snowsquall het volgende:
Nee Brabants herken ik welquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Kan dit niet onderscheiden van zuid-oost BrabantsHerken alleen Zuid-Limburgs echt, want heb een paar collega's daar.
He! Geen Brabo's en Limbo's verwarren hèquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Kan dit niet onderscheiden van zuid-oost BrabantsHerken alleen Zuid-Limburgs echt, want heb een paar collega's daar.
Ah oke, maar dan nog, kinderen is geen must.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:50 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ze dacht dat ze geen kinderen kon krijgen
Was ongelukje toch.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:49 schreef Snowsquall het volgende:
Net als zwanger raken in een zwembad. Dat was ook een ongelukjequote:
Ze hebben allemaal zo'n hardnekkig accent en weinig aanpassingsvermogen op dat vlak.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
He! Geen Brabo's en Limbo's verwarren hè
Ja hoorde ik net pas. (heb het begin niet gezien)quote:
Juist. Vaak herken je Limburgs ook aan dom gelulquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:50 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee Brabants herken ik welOp het moment dat het zingerig klinkt en de klemtoon verkeerd is dan is het Limburgs
Ja, ze lijkt aardig in de slappe was te zitten (dankzij de ouders vermoed ik)quote:
Geloof er geen reet van trouwens hoor. Die hebben het gewoon onveilig gedaan en niet over eventuele consequenties nagedacht.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:53 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ja hoorde ik net pas. (heb het begin niet gezien)
Dat bedoel ik, gelijk op andermans zak teren in het begin van je leven......Wat zullen die ouders 'trots' zijn op hun schoonzoonquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:54 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ja, ze lijkt aardig in de slappe was te zitten (dankzij de ouders vermoed ik)
Kost ook geen kut in Limburg hè, wil geen hond wonen.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:54 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ja, ze lijkt aardig in de slappe was te zitten (dankzij de ouders vermoed ik)
quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:56 schreef leolinedance het volgende:
Kost ook geen kut in Limburg hè, wil geen hond wonen.
Ja de ellende begint pas als ie er straks is.quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:56 schreef Lov1 het volgende:
Ah die vriend heeft er wel zn best voor gedaan, lief
Is toch overmacht? Zijn toch veel ergere gevallen voorbij gekomen.quote:
Oh absoluut! Ik vond het ook netjes dat ze aan het werk wasquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:58 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is toch overmacht? Zijn toch veel ergere gevallen voorbij gekomen.
Echt??? das toch niet normaal johquote:
Wat?quote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Echt??? das toch niet normaal joh
Sorry, was nieuwsgierigquote:Op dinsdag 29 december 2020 20:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wow binnen 1 minuut een reminder
Ik wou al zeggen, die bereidt zich prima voor om niet op te vallen hier tussen al die andere nietsnuttenquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:00 schreef Rianne84 het volgende:
Lang slapen en gamen, dat belooft wat
quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:00 schreef leolinedance het volgende:
Heb veel vertrouwen in die gozer!
0quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:01 schreef leolinedance het volgende:
Hoe groot schatten we de kans dat ze over 10 jaar nog bij elkaar zijn?
Ik ongeveer 0,1%
Nee nee, eerst de veblijfsvergunningquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:02 schreef StephanL het volgende:
Die gozer zegt straks tot ziens en zoek het uit met die baby
En dan blijft het stilquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:03 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee nee, eerst de veblijfsvergunning
Ohjahquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:03 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nee nee, eerst de veblijfsvergunning
Beste memmen volgens mij.quote:Op dinsdag 29 december 2020 21:03 schreef Chia het volgende:
Kan hij weer even lekker naar haar tieten kijken
Die jurist gebeldquote:Op dinsdag 29 december 2020 21:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Die Sounos is wel vol van zichzelf zeg. Wat heeft ze nu helemaal voor dat meisje gedaan?
not that i know......Wel bare goldquote:
Even opgezocht;quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |