SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Las in andere topic van wel.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:07 schreef Momo het volgende:
Ik hoop ook voor haar dat Karin contact met haar houdt ook in de toekomst.
Ja klopt iddquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:08 schreef Lov1 het volgende:
Heey heeft die vriendin niet meegedaan aan The Dateables ofzo? Die met tics?
Zou je Karin doen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik gun iedereen een Karin in zijn of haar leven.
Prima gozer hoor, wel een beetje simpel maar hij heeft in elk geval een (goedbetaalde) baan en is zo te zien ook lief voor haar en de kleine man.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:05 schreef leolinedance het volgende:
Leuk slim meisje. Jammer van die sjonnie vriend.
Liever 10 van zulke afleveringen dan 1 van dat stel met de verwaarloosde babyquote:Op woensdag 16 december 2020 11:05 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik denk dat ik dit de mooiste aflevering vind tot nu toe
Dat vind ik ook. Dat is waar ik me in dit topic weleens aan stoor, bij sommige kan het niet slecht en tokkie genoeg gaan. Dat er een babietje in het spel is is maar bijzaak.quote:Op woensdag 16 december 2020 11:18 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Liever 10 van zulke afleveringen dan 1 van dat stel met de verwaarloosde baby![]()
Die een koud flesje melk in d'r ledikantje kreeg gesmeten.
Dit was inderdaad een mooie uitzending. Mooi om te zien hoe Nikita alle tegenslagen in haar jonge leven, heeft verwerkt... Er stond idd gewoon een prachtige (niet alleen qua uiterlijk) vrouw..quote:Op woensdag 16 december 2020 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik moest een beetje huilen zo tof vond ik deze. Karin deed het supergaaf, en wat een lief meisje is die Nikita, die kan het echt nog ver schoppen <3
Welke was dat?quote:Op woensdag 16 december 2020 11:18 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Liever 10 van zulke afleveringen dan 1 van dat stel met de verwaarloosde baby![]()
Die een koud flesje melk in d'r ledikantje kreeg gesmeten.
Ik kan het niet terugvinden, maar was volgens mij met Patty Brard. Kindje is ook uithuisgeplaatst.quote:
Ja en de kerk ging ze helpen met een brief schrijven om het kindje terug te halen.quote:Op woensdag 16 december 2020 17:02 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik kan het niet terugvinden, maar was volgens mij met Patty Brard. Kindje is ook uithuisgeplaatst.
Echt zó triestquote:Op woensdag 16 december 2020 17:11 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en de kerk ging ze helpen met een brief schrijven om het kindje terug te halen.
Was dat niet dat stel waarvan zij dacht dat het een goed idee was om met 32 graden een paar uur te gaan wandelen zonder water mee?quote:Op woensdag 16 december 2020 17:02 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik kan het niet terugvinden, maar was volgens mij met Patty Brard. Kindje is ook uithuisgeplaatst.
Dat weet ik niet meer. Herinner me alleen dat hulpeloze babytje en het koude flesje melkquote:Op woensdag 16 december 2020 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat niet dat stel waarvan zij dacht dat het een goed idee was om met 32 graden een paar uur te gaan wandelen zonder water mee?
Geloof het wel inderdaad. Eerst nooit naar buiten en toen ineens met 32 graden.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was dat niet dat stel waarvan zij dacht dat het een goed idee was om met 32 graden een paar uur te gaan wandelen zonder water mee?
Ohja, dat weet ik nog wel. Dat kindje werd uit huis geplaatst toch? Was volgens mij met Patty Brard.quote:Op woensdag 16 december 2020 18:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Daar kan die moeder niets aan doen, die is psychisch helemaal stuk.quote:Op woensdag 16 december 2020 12:27 schreef Leandra het volgende:
Die moeder was idd geen fijn mens, zelfs nu, in haar laatste uur, eigenlijk nog niet toe willen geven dat ze het leven van haar kind behoorlijk verprutst heeft.
Lul niet zo dom. Hardwerkende en lieve jongen, niets mis mee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:05 schreef leolinedance het volgende:
Leuk slim meisje. Jammer van die sjonnie vriend.
Van de drugs ja... misschien had ze daar eens mee op moeten houden toen ze kinderen kreeg.quote:Op woensdag 16 december 2020 20:05 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Daar kan die moeder niets aan doen, die is psychisch helemaal stuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |