abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 december 2020 @ 11:59:11 #151
149959 SQ
snelle trees
pi_196838081
Twinning, zo heerlijk fout O+ :D welk printje?

Oh en dit kind ontpopt zich dagelijks meer als een kloon van zijn vader. Vooral de ogen en de neus zijn echt spot on. Mondje is meer van mijn dna.
disclaimer
  zondag 20 december 2020 @ 12:01:01 #152
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196838103
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 07:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Één keer wat besteld bij Vinted en geleverd via Homerr. Had als afleverpunt een Homerrpunt bij mij in de buurt gekozen. Bij het ophalen kwam ik terecht bij een obscuur huis waar het binnen gewoon erg stonk naar huisdieren. Gelukkig was het pakje goed ingepakt :@

Pfoe, werken met een baby... Heftig wel :+ Ik werk nu 22 uur per week en dat is echt genoeg voor nu. Op dedagen die ik moet werken, moet ik vaak 6 uur smorgens beginnen. Wat ik dan best lastig vind zijn de lange dagen. Je komt thuis van je werk en je hebt dan nog heel wat uurtjes voor de boeg voordat je even kan neer ploffen en wat voor jezelf kan doen.
Pittig hè? Ik vind het nog te doen op de thuiswerkdagen, maar op kantoordagen word ik ramgek omdat ik met m'n werk niet vooruit kom, én thuis hoopt de werkdruk zich ook op.
Resistance is futile.
  zondag 20 december 2020 @ 12:03:34 #153
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196838154
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 10:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb nog nooit iets gekocht op vinted, is dat wat?

Laatste dag dat ik een baby in huis heb! Wat is het ongelooflijk hard gegaan! Gisteren al een klein feestje gevierd en vanmiddag weer.
Onze knappe kleine vent *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nomnomnom! Leuk ventje. Gefeliciteerd!
Resistance is futile.
  zondag 20 december 2020 @ 12:05:24 #154
149959 SQ
snelle trees
pi_196838195
Lieve weer werkende mama's, blijven jullie goed voor jezelf zorgen? Je kunt niet alle ballen omhoog houden, dus stel je standaard niet te hoog alsjeblieft!
Twee uurtjes per dag tijd voor jezelf klinkt mij overigens helemaal niet gek hoor ;) het is denk ik vooral het schakelen weer van verlof naar werken dat zwaar valt. Maar dat ritme vind je vanzelf weer terug, echt. Heeft alleen wat tijd nodig :* gun jezelf die tijd.
disclaimer
  zondag 20 december 2020 @ 12:06:03 #155
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196838214
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 11:23 schreef SQ het volgende:
Ik heb mijn baby gewassen en in maat 62/68 gehesen. Zit niet eens zo heel ruim :')
(Oke, het is 4ff, in maxomorra past hij nog wel in 50/56 :P )

[ afbeelding ]
Zit prima, alleen z'n beentjes zijn er nog een beetje kort voor of ligt dat aan mij? Ik zie ook echt wel gelijkenis met jou. Ik weet niet hoe bleiblei eruit ziet natuurlijk :P .
Resistance is futile.
  zondag 20 december 2020 @ 12:07:57 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_196838252
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 12:06 schreef Seven. het volgende:

[..]

Zit prima, alleen z'n beentjes zijn er nog een beetje kort voor of ligt dat aan mij? Ik zie ook echt wel gelijkenis met jou. Ik weet niet hoe bleiblei eruit ziet natuurlijk :P .
Al mijn kinderen hebben korte beentjes ja, is een familiekwaal. Ik geloof dat deze in de buik qua hoofd p90 was, qua buik p50 en qua benen p5 ofzo :')
Ik heb zelf ook maar stompjes ;)

Ik zal eens wat babyfoto's naast elkaar leggen!
disclaimer
pi_196838271
Nog twee bladzijdes bij te lezen. F drinkt onrustig aan de borst, slaan enzo als de stroom minder wordt en dan kan ik niet meer lezen.
Maar hapjes jeetje, bijna 5 maanden hier nu en ik ga denk ik rapley doen met wat prakken met een vork. Geen blender of staafmixer in huis maar prakken kan ook best toch? We gaan het tzt proberen. Rond 6 maanden. Zal ik wel commentaar van CB op krijgen maar die zie ik pas in januari met de vier maanden prik die we bij bijna 6 maanden pas krijgen :')

Ik kreeg de vraag wat mijn moeder van die beslissing vindt. Ze vond het ook erg moeilijk en moest ook huilen maar had ook respect voor haar man die ouder is natuurlijk. Hij zat er zelf ook heel erg mee maar vindt dat hij verstandig moet zijn. Het doet haar pijn maar ze steunt hem wel. Snap ik wel.

Ben nu toch maar aan mama vitamines begonnen. Haaruitval nog zo erg en mijn nagels scheuren in... ;(
pi_196838681
Grappig SQ, hier zwabbert 62-68 juist nog best om haar romp, maar is de lengte van benen en mouwen prima.

Oh ik zou het geweldig vinden om de kinderen om 20:00 in bed te hebben liggen. Met peuter lukte dat de laatste tijd best goed, maar gisteren hadden we een avond dat we na 22:00 nog met z’n allen op waren.
Baby gaat meestal pas de nacht in als ik ernaast lig dus wordt steeds na 3 kwartier wakker en lukt meestal niet om haar door te laten slapen. Zeker niet als peuter op dat moment nog wakker is en voor de nodige prikkels zorgt.
Ik wijt het nu wel even aan de lockdown en het feit dat peuter daardoor uit kan slapen. Ze wordt pas tussen 8:30-9:30 wakker. Wij maken daar gebruik van om alvast wat uren te werken, maar dat moeten we maar niet meer doen.

Mama vitamines slik ik sinds de bevalling, maar haaruitval ga je er wss niet mee tegen helaas.
pi_196839903
We hebben meer moeite om onze 6 jarige naar bed te krijgen dan de baby. Die valt zo in slaap op schoot en die leggen we in bed. Bij de oudste is het erin geslopen om bij haar te zitten totdat ze slaapt. En dat is nu moeilijk te veranderen zo blijkt. Dat is wel iets wat we zeker weten anders gaan doen bij de baby.
  zondag 20 december 2020 @ 13:42:53 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_196840403
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 13:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
We hebben meer moeite om onze 6 jarige naar bed te krijgen dan de baby. Die valt zo in slaap op schoot en die leggen we in bed. Bij de oudste is het erin geslopen om bij haar te zitten totdat ze slaapt. En dat is nu moeilijk te veranderen zo blijkt. Dat is wel iets wat we zeker weten anders gaan doen bij de baby.
Bij een zesjarige is dat tij toch wel te keren onderhand?
disclaimer
pi_196841019
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 13:42 schreef SQ het volgende:

[..]

Bij een zesjarige is dat tij toch wel te keren onderhand?
We zitten niet meer bij haar op de kamer gelukkig. Maar helemaal naar beneden is nog steeds een brug te ver. Punt is als we dat wel doen, ze gaat jenken en jammeren en zo maakt ze A. weer wakker :{
pi_196841223
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 11:59 schreef SQ het volgende:
Twinning, zo heerlijk fout O+ :D welk printje?

Oh en dit kind ontpopt zich dagelijks meer als een kloon van zijn vader. Vooral de ogen en de neus zijn echt spot on. Mondje is meer van mijn dna.
Astronomy :D ik kan en plaatje niet laten alhoewel het met haar vrolijke koppie een stuk leukere foto is O+
pi_196842251
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 14:18 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

Astronomy :D ik kan en plaatje niet laten alhoewel het met haar vrolijke koppie een stuk leukere foto is O+
[ afbeelding ]
Wat een gave combi heb je aan!
pi_196842795
Wat pittige slaapsituaties hebben jullie. Ik voel me ontzettend dankbaar hoe het hier gaat. 20 weken en rond 4 uur gaat hij nog eens op bed. Dan blijft hij slapen maar maak ik hem om 6 uur of half 7 wakker. Drinken op mijn verzoek, luier doen en dan in slaapzak en op bed. Ligt hij tijdje te kletsen maar dat gaat prima. 6 jarige ligt om half 8 (7 uur naar boven met man) . Man gaat dan vaak ook op bed :+ en ik zeg oudste gedag als ik F op bed breng. Dan om 8 uur ben ik wel weer beneden in een stil huis O+ dan ga ik lekker wat tv kijken tot een uu of 9, of half 10 en ben ik doodmoe en ga ik pitten.

Weet dat de mama vitamines niet helpen tegen het haar. Maar die ingescheurde nagel had ik na de bevalling ook tijden last van en nu weer en denk toch dat ik iets mis aan een stofje. En dit is tenminste ook bv geschikt dus ik gok het erop. Haar is nog steeds drama. Ik was mijn haar max 1x in de week (überhaupt douchen haha) want het is niet te doen wat er dan loskomt.
pi_196842874
Leuk printje @Zo-is-dat !

Ik ben heel erg bang voor de haaruitval :'( :'(
  Moderator/colorchick zondag 20 december 2020 @ 15:53:55 #166
382129 crew  Donna
pi_196843324
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 15:31 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk printje @:zo-is-dat !

Heb ik na G. niet significant gehad. Kreeg wel van die babyplukjes nieuw haar voor rond m'n gezicht.
Maar niet iedereen heeft de complete pruik op het kussen liggen hoor. *)
  zondag 20 december 2020 @ 16:22:47 #167
149959 SQ
snelle trees
pi_196844008
Gaat jouw man om half 8 slapen Hilmo?
Staan jullie altijd om 4 uur op ofzo? :D
disclaimer
  zondag 20 december 2020 @ 16:45:41 #168
319308 Tink89
To live is to dance
pi_196844525
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 15:31 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk printje @:zo-is-dat !

Ik heb er helemaal geen last van gehad, dus misschien maak je je zorgen om niks. Je hoeft dus niet per se haaruitval te krijgen straks.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_196846367
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 11:22 schreef SQ het volgende:

[..]

Flinke knul ja, knapperd! Gefeliciteerd!
Heb je m wel verteld dat je playdoh beter niet kunt eten? :P
Haha, blauwe slagroom wel ;)
pi_196848123
quote:
1s.gif Op zondag 20 december 2020 10:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb nog nooit iets gekocht op vinted, is dat wat?

Laatste dag dat ik een baby in huis heb! Wat is het ongelooflijk hard gegaan! Gisteren al een klein feestje gevierd en vanmiddag weer.
Onze knappe kleine vent *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alvast gefeliciteerd!

Wat betreft haaruitval, geen idee of ik dat heb. Ik kam of borstel mijn haar nooit en wanneer ik mijn haar was (2x in de week) ontklit ik het met mijn vingers. Dan haal ik er wel een bolletje haar uit ja. Maar dat kunnen ook zomaar haren zijn die ik normaal met kammen zou verliezen.

Wij gaan vaak samen naar bed s'avonds, vriend en ik. We kijken dan nog vaak wat (als ik niet in slaap val :+ ). Doen we toch nog wat dagelijks samen. Overdag wordt de tijd grotendeels opgeslokt door 2 gremlins :+

[ Bericht 13% gewijzigd door Sunshine1982 op 20-12-2020 19:50:59 ]
  zondag 20 december 2020 @ 19:57:42 #171
277627 Seven.
We are Borg.
pi_196848402
Leuke outfit, Nolita!

Hier hebben we volgens mij stiekem de 3 maanden regeldagen achter de rug! Hij had ineens een huiluurtje de afgelopen dagen. Gisteren en vandaag waren heel anders. Colin kreeg standaard 140ml maar dat lijkt nu echt niet meer genoeg. Er zit ook langer tussen de voedingen, zijn slaappatroon is ook anders nu. Hij sliep gisteren ineens aan het eind van de middag en om middernacht nog een volledige voeding gegeven (uur later dan normaal). Om half 3 en half 7 weer wakker. Maar vandaag sliep hij weer eind van de middag en toen werd hij al snel weer wakker. Ff uitvogelen hoe en wat.
Resistance is futile.
pi_196848590
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 19:57 schreef Seven. het volgende:
Leuke outfit, Nolita!

Hier hebben we volgens mij stiekem de 3 maanden regeldagen achter de rug! Hij had ineens een huiluurtje de afgelopen dagen. Gisteren en vandaag waren heel anders. Colin kreeg standaard 140ml maar dat lijkt nu echt niet meer genoeg. Er zit ook langer tussen de voedingen, zijn slaappatroon is ook anders nu. Hij sliep gisteren ineens aan het eind van de middag en om middernacht nog een volledige voeding gegeven (uur later dan normaal). Om half 3 en half 7 weer wakker. Maar vandaag sliep hij weer eind van de middag en toen werd hij al snel weer wakker. Ff uitvogelen hoe en wat.
Ritme? Welke ritme? :+ Ik lees weleens welke schema's babies hebben en ik kan alleen maar denken: HOEDAN?! Ik merk dat ik een beetje onrustig word van verschillende tijden slaapjes en voeding. Hier gaan de slaapjes en voedingen overdag nog steeds alle kanten op, maar s'nachts zit er gelukkig wel een ritme in. Vaak rond 19.30 slapen en dan tussen 6 en 7.30 weer wakker. Met een nachtvoeding, dat wel.
  Moderator/colorchick zondag 20 december 2020 @ 21:53:18 #173
382129 crew  Donna
pi_196851155
Vriend is nu met A. naar de HAP. Ze heeft weer koorts en ik hoest dus ik mag niet mee.
Stressbende dit weer.
pi_196851253
quote:
7s.gif Op zondag 20 december 2020 19:57 schreef Seven. het volgende:
Leuke outfit, Nolita!

Dan ben je er dus goed doorheen gekomen! Langer tussen de voedingen zou positief zijn, vooral ‘s nachts. Kun je net even wat meer uurtjes meepakken.

Hier zit er enige regelmaat in overdag, maar ik houd daar verder ook niet echt aan vast hoor. Gisteren en vandaag bijvoorbeeld heeft ze nauwelijks willen slapen overdag en wil ze veel drinken. Misschien dat haar 3 maanden regeldagen hier iets eerder beginnen.

Het enige dat nu al wel een tijdje zo is, is dat ze tussen 20:00/21:00u naar bed gaat, en dan ergens tussen 3:30-5:30u wakker wordt voor haar nachtvoeding (eigenlijk meer vroege ochtendvoeding dus soms :P). Daarna slaapt ze weer een uur of 3/4. Maar hey, dat kan ook maar zo morgen weer afgelopen zijn :D.
pi_196851267
quote:
0s.gif Op zondag 20 december 2020 21:53 schreef Donna het volgende:
Vriend is nu met A. naar de HAP. Ze heeft weer koorts en ik hoest dus ik mag niet mee.
Stressbende dit weer.
Ah wat naar! Hoelang heeft ze koorts al? En hoe hoog?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')