Pittig hè? Ik vind het nog te doen op de thuiswerkdagen, maar op kantoordagen word ik ramgek omdat ik met m'n werk niet vooruit kom, én thuis hoopt de werkdruk zich ook op.quote:Op zondag 20 december 2020 07:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
Één keer wat besteld bij Vinted en geleverd via Homerr. Had als afleverpunt een Homerrpunt bij mij in de buurt gekozen. Bij het ophalen kwam ik terecht bij een obscuur huis waar het binnen gewoon erg stonk naar huisdieren. Gelukkig was het pakje goed ingepakt
Pfoe, werken met een baby... Heftig welIk werk nu 22 uur per week en dat is echt genoeg voor nu. Op dedagen die ik moet werken, moet ik vaak 6 uur smorgens beginnen. Wat ik dan best lastig vind zijn de lange dagen. Je komt thuis van je werk en je hebt dan nog heel wat uurtjes voor de boeg voordat je even kan neer ploffen en wat voor jezelf kan doen.
quote:Op zondag 20 december 2020 10:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb nog nooit iets gekocht op vinted, is dat wat?
Laatste dag dat ik een baby in huis heb! Wat is het ongelooflijk hard gegaan! Gisteren al een klein feestje gevierd en vanmiddag weer.
Onze knappe kleine ventNomnomnom! Leuk ventje. Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Zit prima, alleen z'n beentjes zijn er nog een beetje kort voor of ligt dat aan mij? Ik zie ook echt wel gelijkenis met jou. Ik weet niet hoe bleiblei eruit ziet natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2020 11:23 schreef SQ het volgende:
Ik heb mijn baby gewassen en in maat 62/68 gehesen. Zit niet eens zo heel ruim
(Oke, het is 4ff, in maxomorra past hij nog wel in 50/56)
[ afbeelding ]
Al mijn kinderen hebben korte beentjes ja, is een familiekwaal. Ik geloof dat deze in de buik qua hoofd p90 was, qua buik p50 en qua benen p5 ofzoquote:Op zondag 20 december 2020 12:06 schreef Seven. het volgende:
[..]
Zit prima, alleen z'n beentjes zijn er nog een beetje kort voor of ligt dat aan mij? Ik zie ook echt wel gelijkenis met jou. Ik weet niet hoe bleiblei eruit ziet natuurlijk.
Bij een zesjarige is dat tij toch wel te keren onderhand?quote:Op zondag 20 december 2020 13:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
We hebben meer moeite om onze 6 jarige naar bed te krijgen dan de baby. Die valt zo in slaap op schoot en die leggen we in bed. Bij de oudste is het erin geslopen om bij haar te zitten totdat ze slaapt. En dat is nu moeilijk te veranderen zo blijkt. Dat is wel iets wat we zeker weten anders gaan doen bij de baby.
We zitten niet meer bij haar op de kamer gelukkig. Maar helemaal naar beneden is nog steeds een brug te ver. Punt is als we dat wel doen, ze gaat jenken en jammeren en zo maakt ze A. weer wakkerquote:Op zondag 20 december 2020 13:42 schreef SQ het volgende:
[..]
Bij een zesjarige is dat tij toch wel te keren onderhand?
Astronomyquote:Op zondag 20 december 2020 11:59 schreef SQ het volgende:
Twinning, zo heerlijk fout![]()
welk printje?
Oh en dit kind ontpopt zich dagelijks meer als een kloon van zijn vader. Vooral de ogen en de neus zijn echt spot on. Mondje is meer van mijn dna.
Wat een gave combi heb je aan!quote:Op zondag 20 december 2020 14:18 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Astronomyik kan en plaatje niet laten alhoewel het met haar vrolijke koppie een stuk leukere foto is
![]()
[ afbeelding ]
Heb ik na G. niet significant gehad. Kreeg wel van die babyplukjes nieuw haar voor rond m'n gezicht.quote:Op zondag 20 december 2020 15:31 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk printje @:zo-is-dat !
Ik ben heel erg bang voor de haaruitval![]()
Ik heb er helemaal geen last van gehad, dus misschien maak je je zorgen om niks. Je hoeft dus niet per se haaruitval te krijgen straks.quote:Op zondag 20 december 2020 15:31 schreef Smart_ass het volgende:
Leuk printje @:zo-is-dat !
Ik ben heel erg bang voor de haaruitval![]()
Haha, blauwe slagroom welquote:Op zondag 20 december 2020 11:22 schreef SQ het volgende:
[..]
Flinke knul ja, knapperd! Gefeliciteerd!
Heb je m wel verteld dat je playdoh beter niet kunt eten?
quote:Op zondag 20 december 2020 10:44 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb nog nooit iets gekocht op vinted, is dat wat?
Laatste dag dat ik een baby in huis heb! Wat is het ongelooflijk hard gegaan! Gisteren al een klein feestje gevierd en vanmiddag weer.
Onze knappe kleine ventAlvast gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft haaruitval, geen idee of ik dat heb. Ik kam of borstel mijn haar nooit en wanneer ik mijn haar was (2x in de week) ontklit ik het met mijn vingers. Dan haal ik er wel een bolletje haar uit ja. Maar dat kunnen ook zomaar haren zijn die ik normaal met kammen zou verliezen.
Wij gaan vaak samen naar bed s'avonds, vriend en ik. We kijken dan nog vaak wat (als ik niet in slaap val). Doen we toch nog wat dagelijks samen. Overdag wordt de tijd grotendeels opgeslokt door 2 gremlins
[ Bericht 13% gewijzigd door Sunshine1982 op 20-12-2020 19:50:59 ]
Ritme? Welke ritme?quote:Op zondag 20 december 2020 19:57 schreef Seven. het volgende:
Leuke outfit, Nolita!
Hier hebben we volgens mij stiekem de 3 maanden regeldagen achter de rug! Hij had ineens een huiluurtje de afgelopen dagen. Gisteren en vandaag waren heel anders. Colin kreeg standaard 140ml maar dat lijkt nu echt niet meer genoeg. Er zit ook langer tussen de voedingen, zijn slaappatroon is ook anders nu. Hij sliep gisteren ineens aan het eind van de middag en om middernacht nog een volledige voeding gegeven (uur later dan normaal). Om half 3 en half 7 weer wakker. Maar vandaag sliep hij weer eind van de middag en toen werd hij al snel weer wakker. Ff uitvogelen hoe en wat.
Dan ben je er dus goed doorheen gekomen! Langer tussen de voedingen zou positief zijn, vooral ‘s nachts. Kun je net even wat meer uurtjes meepakken.quote:Op zondag 20 december 2020 19:57 schreef Seven. het volgende:
Leuke outfit, Nolita!
Hier hebben we volgens mij stiekem de 3 maanden regeldagen achter de rug! Hij had ineens een huiluurtje de afgelopen dagen. Gisteren en vandaag waren heel anders. Colin kreeg standaard 140ml maar dat lijkt nu echt niet meer genoeg. Er zit ook langer tussen de voedingen, zijn slaappatroon is ook anders nu. Hij sliep gisteren ineens aan het eind van de middag en om middernacht nog een volledige voeding gegeven (uur later dan normaal). Om half 3 en half 7 weer wakker. Maar vandaag sliep hij weer eind van de middag en toen werd hij al snel weer wakker. Ff uitvogelen hoe en wat.
Ah wat naar! Hoelang heeft ze koorts al? En hoe hoog?quote:Op zondag 20 december 2020 21:53 schreef Donna het volgende:
Vriend is nu met A. naar de HAP. Ze heeft weer koorts en ik hoest dus ik mag niet mee.
Stressbende dit weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |