Nee een kind verzwijgen is niet oké, al kan ik enigszins de beweegredenen begrijpen, maar dan alsnog ben ik het met je eens.quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:22 schreef Black_Phillip het volgende:
Paniekgevoel dus extra pammetje. Gisteren en vandaag kerst met ouders wat fijn is. Sibling was er niet dus lekker rustig.
Een kind verzwijgen vind ik overigens niet ok. Zeker niet als je al tijden date...
Rustig aan dan breekt het lijntje niet. Gelukkig Nieuwjaar Childquote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey iedereen
Hopelijk hebben jullie allemaal een gelukkiger nieuwjaar
Hier wordt er hard naar ontslag toegewerkt. Kan bijna niet wachten. Wel behoefte om weer weg te gaan; maar ik volg wel het advies op. Soms wil ik wat snel, dus even afwachten allemaal
Jij ook een goed en gelukkig nieuwjaarquote:Op vrijdag 1 januari 2021 13:22 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Rustig aan dan breekt het lijntje niet. Gelukkig Nieuwjaar Child
venlafaxine en oxazepamquote:Op maandag 21 december 2020 19:14 schreef osodevo het volgende:
Ik voel mij echt zwaar kut. Wat voor medicatie slikken jullie?
Succes cots!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey iedereen
Hopelijk hebben jullie allemaal een gelukkiger nieuwjaar
Hier wordt er hard naar ontslag toegewerkt. Kan bijna niet wachten. Wel behoefte om weer weg te gaan; maar ik volg wel het advies op. Soms wil ik wat snel, dus even afwachten allemaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:32 schreef Cod_player het volgende:
Iedereen gelukkig Nieuwjaar.
Hier helaas geen goed begin.Zo zeg, dat is heftig allemaal. 😲SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 09:32 schreef Cod_player het volgende:
Iedereen gelukkig Nieuwjaar.
Hier helaas geen goed begin.Heel erg veel sterktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, afleiding maakt het hopelijk wat minder hevig. Blijven doorgaan. Zet de TV aan, of radio, zodat niet alles hard op je neerkomt. En als het helpt, blijf dan posten.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:23 schreef Cod_player het volgende:
Dankjewel beide.
Zit momenteel al anderhalf uur huilend op de bank, wel 3 alprazolam gepakt om wat rustiger te worden dus hopelijk helpen ze zo. Voel me gewoon even machteloos momenteel. Zometeen proberen wat afleiding door het huishouden te gaan doen.
Edit: zowel psychologe als ambulante thuis hulp zijn momenteel niet bereikbaar. Heb wel even m'n hart gelucht bij een vriendin maar die zit momenteel niet in de buurt dus kan helaas niet langskomen.
Doe ik allebei al.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoi Summer, is vrijwilligerswerk niets voor jou? Of je aansluiten bij een sportvereniging? Je zou hier over kunnen posten in R&P! Is best prettig hoor, alle reacties voor jou alleen.
Heel erg begrijpelijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Doe ik allebei al.
Ik voel er niet veel voor om een topic te maken. Zit in een slechte plek nu en heb geen behoefte aan alle grapjes en lullige opmerkingen sorry.
Aan jou heeft het niet gelegen. 😲 Is er iets dat we voor je kunnen doen..?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:19 schreef summer2bird het volgende:
Dit is het lijstje van wat ik heb geprobeerd in de 1.5 jaar dat ik verhuisd ben
- Collecte voor meerdere goede doelen gedurende het jaar (loopt nog steeds)
- 2 vrijwilligerswerk (doe ik ook nog steeds)
- 4 keer het meldpunt eenzaamheid benaderd, elk met andere uitkomst maar meestal word ik daarna op een wachtlijst gezet voor een vrijwilliger.
- Ben lid geworden van. Een politieke partij
- Naar cursus gegaan door de hulpverlening hier, helaas zaten hier 2 andere mensen bij die bijna geen Nederlands praatte en ik niet veel aan hen had.
- andere hulpverlening benaderd, die konden er ook niet veel mee
- kreeg op een gegeven moment een buddy maar die kapte al snel af nadat zij zag dat ik begeleid woon
- een keer in mijn eentje wezen stappen, was doodeng, totaal kut en na 2 uur een soort van te hebben gedanst en eng aangestaard te worden maar weer naar huis gegaan.
- praatje maken met de buren, maar die zijn zeer op zichzelf
- op een teamsport gegaan, dit ging wel redelijk maar niet fantastisch omdat ik selectief mutisme krijg als ik spanning heb. Bovendien ligt de sport voorlopig stil
- een oproep geplaatst in de lokale krant. Deze gaat in januari op de mat van mensen vallen, ben benieuwd
- doe nu mee met een online ding voor eenzame jongeren. Soort van lotgenoten gedoe
Dit is wat ik nu kan bedenken maar volgens mij was er meer.
Uiteindelijk na 3 alprazolam en m'n verhaal via spraakbericht naar een vriendin gestuurd te hebben was ik rustiger. Heb gister avond m'n vriendinlief uiteindelijk nog gezien, was wel heftig en toen kwamen er bij mij veel tranen, en opeens heel veel woede (om het feit dat m'n familie zo doet). Ik voelde aan mezelf dat ik elk moment uit kon barsten en met spullen kon gaan gooien uit woede dus heb 1 dipiperon gepakt (alprazolam was op) en bij tegen m'n vriendin aan gaan liggen. Uiteindelijk rustig geworden en gaan slapen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 14:43 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, afleiding maakt het hopelijk wat minder hevig. Blijven doorgaan. Zet de TV aan, of radio, zodat niet alles hard op je neerkomt. En als het helpt, blijf dan posten.
Done and done.quote:Op zondag 3 januari 2021 07:31 schreef Cod_player het volgende:
@:summer2bird
Klote dat je je zo voelt. Ik weet hoe eenzaamheid voelt en dat is echt niet tof. Wel super knap van je, al die dingen die je al wel hebt gedaan en geprobeerd! Is er niet iets specifieks waar je van houdt? Op fb zijn nameljk heel veel groepen (bijv Grey's anatomy, of diamond painting, en zelfs vast groepen voor mensen die mensen willen leren kennen)
Beetje support is altijd fijnquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Aan jou heeft het niet gelegen. 😲 Is er iets dat we voor je kunnen doen..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |