abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197045733
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 december 2020 15:22 schreef Black_Phillip het volgende:
Paniekgevoel dus extra pammetje. Gisteren en vandaag kerst met ouders wat fijn is. Sibling was er niet dus lekker rustig.

Een kind verzwijgen vind ik overigens niet ok. Zeker niet als je al tijden date...
Nee een kind verzwijgen is niet oké, al kan ik enigszins de beweegredenen begrijpen, maar dan alsnog ben ik het met je eens.

Gelukkig heb ik de afgelopen dagen tijd voor mezelf gehad en goed kunnen nadenken.
pi_197151833
Hey iedereen
Hopelijk hebben jullie allemaal een gelukkiger nieuwjaar :*

Hier wordt er hard naar ontslag toegewerkt. Kan bijna niet wachten. Wel behoefte om weer weg te gaan; maar ik volg wel het advies op. Soms wil ik wat snel, dus even afwachten allemaal
  vrijdag 1 januari 2021 @ 13:22:58 #78
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197153283
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey iedereen

Hier wordt er hard naar ontslag toegewerkt. Kan bijna niet wachten. Wel behoefte om weer weg te gaan; maar ik volg wel het advies op. Soms wil ik wat snel, dus even afwachten allemaal
Rustig aan dan breekt het lijntje niet. Gelukkig Nieuwjaar Child *O*
pi_197153831
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 13:22 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Rustig aan dan breekt het lijntje niet. Gelukkig Nieuwjaar Child *O*
Jij ook een goed en gelukkig nieuwjaar :*

Ik doe mijn best :) gewoon even afwachten
pi_197159516
quote:
0s.gif Op maandag 21 december 2020 19:14 schreef osodevo het volgende:
Ik voel mij echt zwaar kut. Wat voor medicatie slikken jullie?
venlafaxine en oxazepam
Sinterklaas, Sinterklaas, en NATUURLIJK ZWARTE PIET!
pi_197168269
De beste wensen voor 2021!
Fake it till you make it...
pi_197168803
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 11:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hey iedereen

Succes cots!
pi_197168854
Iedereen gelukkig Nieuwjaar.

Hier helaas geen goed begin.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 13:44:38 #84
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197171915
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:32 schreef Cod_player het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo zeg, dat is heftig allemaal. 😲
pi_197172198
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 09:32 schreef Cod_player het volgende:

SPOILER
Heel erg veel sterkt
pi_197172376
Dankjewel beide.
Zit momenteel al anderhalf uur huilend op de bank, wel 3 alprazolam gepakt om wat rustiger te worden dus hopelijk helpen ze zo. Voel me gewoon even machteloos momenteel. Zometeen proberen wat afleiding door het huishouden te gaan doen.

Edit: zowel psychologe als ambulante thuis hulp zijn momenteel niet bereikbaar. Heb wel even m'n hart gelucht bij een vriendin maar die zit momenteel niet in de buurt dus kan helaas niet langskomen.
pi_197172528
Maandag gaat mijn TL mij bellen ivm reintegratiebegin. Gelukkig is al het werk nu online,maar toch, ben zo gestresst erover. Over 3, 4 maanden komen de banen voor volgend jaar online dus wil me focussen op therapie en niet weer zwaar mijn grenzen over gaan. Ik ben bang dat ze me te snel beter melden en dan ontslaan terwijl ik dat nog lang niet ben. Ik moet lamgzaamaan reintegreren en dat bespreken in thetapie wil ik ooit succes boeken, want mijn ASS laat het steeds misgaan door overprikkeling.
  zaterdag 2 januari 2021 @ 14:43:39 #88
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197172621
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 14:23 schreef Cod_player het volgende:
Dankjewel beide.
Zit momenteel al anderhalf uur huilend op de bank, wel 3 alprazolam gepakt om wat rustiger te worden dus hopelijk helpen ze zo. Voel me gewoon even machteloos momenteel. Zometeen proberen wat afleiding door het huishouden te gaan doen.

Edit: zowel psychologe als ambulante thuis hulp zijn momenteel niet bereikbaar. Heb wel even m'n hart gelucht bij een vriendin maar die zit momenteel niet in de buurt dus kan helaas niet langskomen.
Ja, afleiding maakt het hopelijk wat minder hevig. Blijven doorgaan. Zet de TV aan, of radio, zodat niet alles hard op je neerkomt. En als het helpt, blijf dan posten.
pi_197172670
Heftig ook van die zelfmoord, en van de inzinking hiervoor. Inderdaad afleiding, of neem een slaappil en ga slapen. Dat doe ik nu elke keer.
pi_197177535
Gaat niet zo lekker nu.
Heb al een maand of wat het gevoel dat ik weer helemaal de depressie inzak.
De eenzaamheid is enorm op dit moment ook al woon ik begeleid en krijg ik elke dag wel een contactmoment.
Laatst vertelde ik iemand dat mijn enige contact de hulpverlening en mijn moeder is.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik vaak de gedachte voorbij heb komen dat als mijn moeder wat gebeurd, het van mij ook niet meer hoeft.

Oud en nieuw was zwaar en alleen. Ik heb vaak het gevoel dat ik er voor niemand wat toe doe, dat het zonder mij ook wel doorgaat allemaal.

Ik ga niks doen hoor, wees aub niet bang maar ik worstel erg veel met deze gedachtes.

Vandaag een paniekaanval gehad die eigenlijk bestond uit 2 uur huilen en hyperventileren.

Ik heb al zoveel ondernomen om minder eenzaam te worden maar niks werkt.
Soms raak ik er zo radeloos van.
Twiddel
  zaterdag 2 januari 2021 @ 20:58:30 #91
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197178722
Hoi Summer, is vrijwilligerswerk niets voor jou? Of je aansluiten bij een sportvereniging? Je zou hier over kunnen posten in R&P! Is best prettig hoor, alle reacties voor jou alleen.
pi_197178984
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Hoi Summer, is vrijwilligerswerk niets voor jou? Of je aansluiten bij een sportvereniging? Je zou hier over kunnen posten in R&P! Is best prettig hoor, alle reacties voor jou alleen.
Doe ik allebei al.
Ik voel er niet veel voor om een topic te maken. Zit in een slechte plek nu en heb geen behoefte aan alle grapjes en lullige opmerkingen sorry.
Twiddel
pi_197179101
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 21:07 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Doe ik allebei al.
Ik voel er niet veel voor om een topic te maken. Zit in een slechte plek nu en heb geen behoefte aan alle grapjes en lullige opmerkingen sorry.
Heel erg begrijpelijk.

Verder veel dikke virtuele knuffels. :* :* Depressies zijn altijd klote. :N
ROBODEMONS..................|:(
pi_197179324
Dit is het lijstje van wat ik heb geprobeerd in de 1.5 jaar dat ik verhuisd ben

- Collecte voor meerdere goede doelen gedurende het jaar (loopt nog steeds)
- 2 vrijwilligerswerk (doe ik ook nog steeds)
- 4 keer het meldpunt eenzaamheid benaderd, elk met andere uitkomst maar meestal word ik daarna op een wachtlijst gezet voor een vrijwilliger.
- Ben lid geworden van. Een politieke partij, daar doe ik ook nog vrijwilligerswerk voor dus eigenlijk 3 vrijwilligerswerken
- Naar cursus gegaan door de hulpverlening hier, helaas zaten hier 2 andere mensen bij die bijna geen Nederlands praatte en ik niet veel aan hen had.
- andere hulpverlening benaderd, die konden er ook niet veel mee
- naar bijeenkomst geweest voor eenzame mensen maar daar komt eigenlijk alleen ouderen en mensen met een verstandelijke handicap op af helaas
- kreeg op een gegeven moment een buddy maar die kapte al snel af nadat zij zag dat ik begeleid woon
- een keer in mijn eentje wezen stappen, was doodeng, totaal kut en na 2 uur een soort van te hebben gedanst en eng aangestaard te worden maar weer naar huis gegaan.
- praatje maken met de buren, maar die zijn zeer op zichzelf
- op een teamsport gegaan, dit ging wel redelijk maar niet fantastisch omdat ik selectief mutisme krijg als ik spanning heb. Bovendien ligt de sport voorlopig stil
- een oproep geplaatst in de lokale krant. Deze gaat in januari op de mat van mensen vallen, ben benieuwd
- doe nu mee met een online ding voor eenzame jongeren. Soort van lotgenoten gedoe

Dit is wat ik nu kan bedenken maar volgens mij was er meer.
Twiddel
  zaterdag 2 januari 2021 @ 21:23:43 #95
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_197179436
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 21:19 schreef summer2bird het volgende:
Dit is het lijstje van wat ik heb geprobeerd in de 1.5 jaar dat ik verhuisd ben

- Collecte voor meerdere goede doelen gedurende het jaar (loopt nog steeds)
- 2 vrijwilligerswerk (doe ik ook nog steeds)
- 4 keer het meldpunt eenzaamheid benaderd, elk met andere uitkomst maar meestal word ik daarna op een wachtlijst gezet voor een vrijwilliger.
- Ben lid geworden van. Een politieke partij
- Naar cursus gegaan door de hulpverlening hier, helaas zaten hier 2 andere mensen bij die bijna geen Nederlands praatte en ik niet veel aan hen had.
- andere hulpverlening benaderd, die konden er ook niet veel mee
- kreeg op een gegeven moment een buddy maar die kapte al snel af nadat zij zag dat ik begeleid woon
- een keer in mijn eentje wezen stappen, was doodeng, totaal kut en na 2 uur een soort van te hebben gedanst en eng aangestaard te worden maar weer naar huis gegaan.
- praatje maken met de buren, maar die zijn zeer op zichzelf
- op een teamsport gegaan, dit ging wel redelijk maar niet fantastisch omdat ik selectief mutisme krijg als ik spanning heb. Bovendien ligt de sport voorlopig stil
- een oproep geplaatst in de lokale krant. Deze gaat in januari op de mat van mensen vallen, ben benieuwd
- doe nu mee met een online ding voor eenzame jongeren. Soort van lotgenoten gedoe

Dit is wat ik nu kan bedenken maar volgens mij was er meer.
Aan jou heeft het niet gelegen. 😲 Is er iets dat we voor je kunnen doen..?
pi_197184689
@summer2bird

Klote dat je je zo voelt. Ik weet hoe eenzaamheid voelt en dat is echt niet tof. Wel super knap van je, al die dingen die je al wel hebt gedaan en geprobeerd! Is er niet iets specifieks waar je van houdt? Op fb zijn nameljk heel veel groepen (bijv Grey's anatomy, of diamond painting, en zelfs vast groepen voor mensen die mensen willen leren kennen)
pi_197184690
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 14:43 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ja, afleiding maakt het hopelijk wat minder hevig. Blijven doorgaan. Zet de TV aan, of radio, zodat niet alles hard op je neerkomt. En als het helpt, blijf dan posten.
Uiteindelijk na 3 alprazolam en m'n verhaal via spraakbericht naar een vriendin gestuurd te hebben was ik rustiger. Heb gister avond m'n vriendinlief uiteindelijk nog gezien, was wel heftig en toen kwamen er bij mij veel tranen, en opeens heel veel woede (om het feit dat m'n familie zo doet). Ik voelde aan mezelf dat ik elk moment uit kon barsten en met spullen kon gaan gooien uit woede dus heb 1 dipiperon gepakt (alprazolam was op) en bij tegen m'n vriendin aan gaan liggen. Uiteindelijk rustig geworden en gaan slapen.
pi_197184897
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 07:31 schreef Cod_player het volgende:
@:summer2bird

Klote dat je je zo voelt. Ik weet hoe eenzaamheid voelt en dat is echt niet tof. Wel super knap van je, al die dingen die je al wel hebt gedaan en geprobeerd! Is er niet iets specifieks waar je van houdt? Op fb zijn nameljk heel veel groepen (bijv Grey's anatomy, of diamond painting, en zelfs vast groepen voor mensen die mensen willen leren kennen)
Done and done.
De fb eenzaamheid groepen waarin ik zit denkt de helft van de mannen dat het een soort van dating groep is waarbij je ongevraagd vrouwen mag DM'men en het probleem met die gedeelde interesse groepen is dat iedereen over het hele land woont en je alsnog niemand hebt met oud en nieuw ;(
Twiddel
pi_197184899
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 januari 2021 21:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Aan jou heeft het niet gelegen. 😲 Is er iets dat we voor je kunnen doen..?
Beetje support is altijd fijn :)
Twiddel
pi_197185033
Wat lastig summer2bird, je hebt zo te lezen ook al wel een heleboel gedaan!
Jammer zo'n buddy die dan blijkbaar toch afhaakt omdat je begeleid woont... ik vraag me serieus af waarom je je dan opgeeft als buddy... als het niet klikt is een ander verhaal natuurlijk.

Ik heb geen andere adviezen dan dat wat je al gedaan hebt, sterkte :*.
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')