Waarschijnlijk omdat ze doorhebben we nog wel even met deze pandemie zitten opgezadeld. Ik zou ook wat anders gaan doen als ik een horecazaak had.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:00 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Hoe komt het dan dat steeds meer horecaondernemers de handdoek in de ring gooien?
Dat zal wel gebeuren, maar daarnaast zullen best veel mensen denk ik voor of na de kerst ook wat vakantie nemen. De hoeveelheid besmettingen op het werk zullen dus ook wel afnemen en misschien merken een grotere groep mensen dus al op dat ze ziek zijn voordat ze met anderen in aanraking komen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
En dan zeurt iedereen weer over het gebrek aan perspectief bieden..
Persoonlijk denk ik ook dat 12 januari te vroeg komt, maar het zal zeker gaan dalen MITS mensen niet massaal tijdens Kerst en Oud en Nieuw de regels aan hun laars gaan lappen.
Je schrijft het echt consequent verkeerdquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:54 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is niet verassend, dat zag ik al aankomen.
Ik nam altijd standaard tussen kerst en oud&nieuw vrij. En velen met mijquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Dat zal wel gebeuren, maar daarnaast zullen best veel mensen denk ik voor of na de kerst ook wat vakantie nemen. De hoeveelheid besmettingen op het werk zullen dus ook wel afnemen en misschien merken een grotere groep mensen dus al op dat ze ziek zijn voordat ze met anderen in aanraking komen.
Ze zijn totaal onnodig dicht.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze doorhebben we nog wel even met deze pandemie zitten opgezadeld. Ik zou ook wat anders gaan doen als ik een horecazaak had.
Lekker man, proost 🍻. 3 schaaltjes, welke sector zit je? Vorige maand is mijn tijdelijke contract omgezet naar vast. Ook op andere vlakken positieve ontwikkelingen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Geniet er van! Ik ben ook al vanaf donderdagmiddag non stop aan het feestvieren (en drinken).
Nieuwe baan per 1 januari.![]()
(en drie salarisschaaltjes omhoog).
Dat zo'n bizar (rot)jaar zo kan eindigen voor mij (en jou) persoonlijk. Mooi man.
Als je iets blijft herhalen wordt het niet vanzelf waar. Heb je wetenschappelijk bewijs, liefst peer-reviewed, dat het geen nut heeft om horeca dicht te houden? Zo ja, wil ik het graag ook lezen, want dan kom ik ook in die "het is onnodig dicht" kamp.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:07 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Ze zijn totaal onnodig dicht.
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Geniet er van! Ik ben ook al vanaf donderdagmiddag non stop aan het feestvieren (en drinken).
Dat zo'n bizar (rot)jaar zo kan eindigen voor mij (en jou) persoonlijk. Mooi man.
Gefeliciteerd, en @Minimunt ook! Ik hoop dat ik me bij jullie aan kan sluiten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Naisj! Gefeliciteerd! Hoop dat je veel werkplezier mag hebben volged jaarquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik kan er met mijn hoofd niet bij dat hij gewoon zegt dat horecagelegenheden niet meer levensvatbaar zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je iets blijft herhalen wordt het niet vanzelf waar. Heb je wetenschappelijk bewijs, liefst peer-reviewed, dat het geen nut heeft om horeca dicht te houden? Zo ja, wil ik het graag ook lezen, want dan kom ik ook in die "het is onnodig dicht" kamp.
Zo nee, hou aub. op met je onderbuik wetenschap.
Net als met de mondkapjes. De geloofwaardigheid neemt nu in rap tempo af af.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als alfa mannetje lult Rutte gewoon wat weg, niet gehinderd van enige kennis van zaken.
Maar ik vind eht perima dat scholen dicht zijn, dit gaat heel veel mensen irriteren en ophitsen tegen het systeeem.
Ben ik ook bang voor ja.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:40 schreef Noek het volgende:
Scholen als eerste open. Als ze dat net doen zoals nu begint het feest gelijk weer en krijgt de rest vd samenleving gewoon geen lucht.
Amen!quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:15 schreef Kyran het volgende:
De geloofwaardigheid en draagvlak neemt helemaal niet af trouwens. Uit alle onderzoeken blijkt dat het allemaal wel meevalt en dat een heel groot deel van de bevolking achter de maatregelen staat. Dat een paar users hier op FOK! blijven schreeuwen dat het ongeloofwaardig/bullshit/onnodig is verandert daar ook weinig aan.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Het is gewoonweg niet meer te filmen. De horeca zou open bij 10 IC opnames per dag maar mag nu weer achter in de rij aansluiten.quote:
Heb je een filmpje over de geloofwaardigheid van kapjes?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Net als met de mondkapjes. De geloofwaardigheid neemt nu in rap tempo af af.
Bewaar je toontje maar voor iemand die je wel kan imponeren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:59 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Nuance ken je blijkbaar niet. Vandaar de spiegel.
Dat komt wel als de financiële malaise meer mensen gaat raken. Het MKB-komt nu in hetzelfde schuitje als de horeca.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:15 schreef Kyran het volgende:
De geloofwaardigheid en draagvlak neemt helemaal niet af trouwens. Uit alle onderzoeken blijkt dat het allemaal wel meevalt en dat een heel groot deel van de bevolking achter de maatregelen staat. Dat een paar users hier op FOK! blijven schreeuwen dat het ongeloofwaardig/bullshit/onnodig is verandert daar ook weinig aan.
Zou ik niet te snel zeggen. Prima idee om je te laten omscholen en je bedrijf gewoon op te geven, maar veel horeca ondernemers doen het omdat hun hart daar ligt; omdat het hun passie is. Als iets je passie is geef je het niet zo makkelijk op. Ik snap dat ze het niet zomaar opgeven; niet iedereen krijgt de kans om na Corona weer rustig verder te gaan/iets nieuws op te starten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:02 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze doorhebben we nog wel even met deze pandemie zitten opgezadeld. Ik zou ook wat anders gaan doen als ik een horecazaak had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |