Is er peer reviews wetenschappelijk bewijs dat het sluiten veel nut heeft?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als je iets blijft herhalen wordt het niet vanzelf waar. Heb je wetenschappelijk bewijs, liefst peer-reviewed, dat het geen nut heeft om horeca dicht te houden? Zo ja, wil ik het graag ook lezen, want dan kom ik ook in die "het is onnodig dicht" kamp.
Zo nee, hou aub. op met je onderbuik wetenschap.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:07 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Lekker man, proost 🍻. 3 schaaltjes, welke sector zit je? Vorige maand is mijn tijdelijke contract omgezet naar vast. Ook op andere vlakken positieve ontwikkelingen.
Heb het idee dat ik beter/makkelijker functioneer in het leven als de gejaagdheid er af is. Een echte autist![]()
Ik heb ook megaveel uren over. Mede door het gebrek aan reizen, waarmee ik 90% van mijn vakantie(uren) vul. Eigenlijk wou ik dit jaar eindelijk eens mijn achterstand van afgelopen jaren inhalen wat opnemen vakantie-uren betreft. Liep een beetje anders. Vanwege de nieuwe baan eind december nog wat vrij nemen. Voor de rest even bekijken of ik eventueel wat kan verkopen, of toch gewoon alles kan meenemen. Blijft zelfde werkgever dus zou zomaar kunnen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:43 schreef Minimunt het volgende:
[..]
Tsja, het is allemaal oneerlijk verdeeld zo. Bij ons is het niet normaal druk, en komende jaren komt er nog veel meer werk aan (Omgevingswet). We komen niet aan geschikt personeel, is heel schaars.
Moet komende weken nog 40 overuren opmaken die ik niet mee mag nemen omdat ik teveel vrije dagen over heb ..
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ik hoop dat ik me bij jullie aan kan sluiten.
Graag een wetenschappelijke bron hiervoor, liefst peer-reviewedquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:15 schreef Kyran het volgende:
De geloofwaardigheid en draagvlak neemt helemaal niet af trouwens. Uit alle onderzoeken blijkt dat het allemaal wel meevalt en dat een heel groot deel van de bevolking achter de maatregelen staat. Dat een paar users hier op FOK! blijven schreeuwen dat het ongeloofwaardig/bullshit/onnodig is verandert daar ook weinig aan.
Als jij je hypocriete geneuzel voor je dagboek bewaartquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Bewaar je toontje maar voor iemand die je wel kan imponeren.
https://www.nature.com/ar(...)5_deeplink_PID798826quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is er peer reviews wetenschappelijk bewijs dat het sluiten veel nut heeft?
quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je schrijft het echt consequent verkeerdveRRassend
Je klinkt wat mad. Jammer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:24 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Als jij je hypocriete geneuzel voor je dagboek bewaartKom op zeg, zomaar dingen roepen zonder enige onderbouwing en dan boos worden als iemand daar op reageert.
Dat is de kortzichtigheid van enkelen in dit topic. Direct moord en brand als een ondernemer 2 dagen langer sjoemelt om even wat dingen goed te kunnen regelen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:21 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Zou ik niet te snel zeggen. Prima idee om je te laten omscholen en je bedrijf gewoon op te geven, maar veel horeca ondernemers doen het omdat hun hart daar ligt; omdat het hun passie is. Als iets je passie is geef je het niet zo makkelijk op. Ik snap dat ze het niet zomaar opgeven; niet iedereen krijgt de kans om na Corona weer rustig verder te gaan/iets nieuws op te starten.
Moet ik nu weer wat gaan zeggen over je toontje? Is dat hoe het werkt?quote:
Gefeliciteerd! Ik maak de aankomende weken hoogstwaarschijnlijk ook een overstap naar ander werk met betere voorwaarden. Het is tijd om van baan te wisselen als je begint te wensen dat je collega's Corona krijgenquote:Op dinsdag 15 december 2020 19:28 schreef Minimunt het volgende:
Nou jongens, ik ga aan de borrel.
Vast contract gekregen en verhoging salaris. En dat tijdens corona tijd!
Ja, al een paar keer gepost hier, maar die negeer je, dus nee ga ze niet nog een keer opzoeken voor je. Denk dat @Momo ze al 100 keer heeft gepost. Daarnaast is er een topic vol met wetenschappelijke artikelen met o.a. dit als onderwerp.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Is er peer reviews wetenschappelijk bewijs dat het sluiten veel nut heeft?
Hier wat peer reviews:quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:23 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Graag een wetenschappelijke bron hiervoor, liefst peer-reviewed
En wat is je punt precies?quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:25 schreef Luke83 het volgende:
Schoolsluiting in de praktijk (op mijn school dan). Examenklassen les op school rooster, net zoals schoolexamen vakken (zoals maatschappijleer en Anw in de voorexamenklassen) en praktijk vakken (zoals CKV en beeldende vorming) voor de voorexamenklassen. Resultaat: alsnog rond de 500 lln op school en de docenten van de betreffende klassen en/of vakken ook fulltime aanwezig op school
Instemmen met maatregelen is heel makkelijk als je zelf niet direct financieel geraakt wordt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:15 schreef Kyran het volgende:
De geloofwaardigheid en draagvlak neemt helemaal niet af trouwens. Uit alle onderzoeken blijkt dat het allemaal wel meevalt en dat een heel groot deel van de bevolking achter de maatregelen staat. Dat een paar users hier op FOK! blijven schreeuwen dat het ongeloofwaardig/bullshit/onnodig is verandert daar ook weinig aan.
Wat een downie, al waren het wel daklozen die aan de Shultenbrau zaten, ga je toch niet zo'n filmpje maken van jezelf, waarin je met obvious shit gejank komt. Beetje sneu vragen om aandacht. Dat het vervolgens ook nog gelogen isquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:36 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Viesmad.
Verhaal zou ietsje anders in elkaar steken:
[ twitter ]
Maar hoeveel nummers waren het nou?![]()
[ twitter ]
Top!quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:25 schreef Luke83 het volgende:
Schoolsluiting in de praktijk (op mijn school dan). Examenklassen les op school rooster, net zoals schoolexamen vakken (zoals maatschappijleer en Anw in de voorexamenklassen) en praktijk vakken (zoals CKV en beeldende vorming) voor de voorexamenklassen. Resultaat: alsnog rond de 500 lln op school en de docenten van de betreffende klassen en/of vakken ook fulltime aanwezig op school
500 klinkt natuurlijk erg veel, maar als jullie normaal rond de 2500 leerlingen hebben is het dus niet zoveel meer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:25 schreef Luke83 het volgende:
Ooit gaat karma deze mensen raken, zo denk ik altijd. Hoe makkelijk zij zulke mensen even opzij zetten om maar wat anders te zoeken want het is niet meer levensvatbaar in hun ogen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is de kortzichtigheid van enkelen in dit topic. Direct moord en brand als een ondernemer 2 dagen langer sjoemelt om even wat dingen goed te kunnen regelen.
"Ze moeten maar omscholen" is ook een mooie ja. Ik denk echt dat die mensen die dat zeggen geen benul hebben.
COR / Corona peer reviewed artikelen +datavisualisatie & statistieken topicquote:Op dinsdag 15 december 2020 20:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, al een paar keer gepost hier, maar die negeer je, dus nee ga ze niet nog een keer opzoeken voor je. Denk dat @:Momo ze al 100 keer heeft gepost. Daarnaast is er een topic vol met wetenschappelijke artikelen met o.a. dit als onderwerp.
Ik? Denk dat je het tegen de verkeerde hebt. Ik heb nooit geageerd tegen horecasluiting.quote:Op dinsdag 15 december 2020 20:28 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja, al een paar keer gepost hier, maar die negeer je, dus nee ga ze niet nog een keer opzoeken voor je. Denk dat @:Momo ze al 100 keer heeft gepost. Daarnaast is er een topic vol met wetenschappelijke artikelen met o.a. dit als onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |