Maar andere media nemen wel hun artikelen over waarin de WHO dat aangeeft.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:19 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
DAT STAAT ER NIET.
Make wearing a mask a normal part of being around other people. The appropriate use, storage and cleaning or disposal are essential to make masks as effective as possible.
https://www.who.int/emerg(...)19/advice-for-public
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
Volgens sommige mensen moet de WHO expliciet vermelden dat het dragen van mondkapjes na de pandemie niet meer hoeft, anders blijven deze maatregelen gelden voor eeuwigquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
WAAR ZEGGEN ZE DAT?
Ik probeer het even met hoofdletters, mischiend dat het dan wel doorkomt.
Die quote die jij post onder andere. Daar worden de mondkapjes gewoon geromantiseerd voor het dagelijks leven, ook voor na vaccinatie dus.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
WAAR ZEGGEN ZE DAT?
Ik probeer het even met hoofdletters, mischiend dat het dan wel doorkomt.
WAAR STAAT DAT DAN?quote:
Dat maak je er helemaal zelf van.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:25 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Daar worden de mondkapjes gewoon geromantiseerd voor het dagelijks leven, ook voor na vaccinatie dus.
Nee, dat worden ze niet, dat verzin jij.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:25 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Die quote die jij post onder andere. Daar worden de mondkapjes gewoon geromantiseerd voor het dagelijks leven, ook voor na vaccinatie dus.
De eerdere vraag is waarom iets hanteren dat sws geen principiële bescherming biedt anders dan een in stand gehouden vermoeden dat voor elk individu compleet anders ligt ?quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:49 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Beantwoord dan de vraag eens: Wie heeft er belang bij dat er, ook als iedereen gevaccineerd is, nog altijd iedereen afstand moet houden en mondkapjes dragen, en waarom precies? Want dan is het nergens meer voor nodig.
Dat lijkt mij erg verstandig ja. Ik zie op social media bij coronanieuws onder vrijwel ieder bericht dit soort berichten voorbij komen waardoor de mogelijke vaccinatiegraad in het geding gaat komen omdat er veel mensen zijn die denken dat ook met een vaccin het normale leven niet gaat terug komen. Dit wordt gevoed door dit soort (mogelijk verwarrende )berichten uitgebracht door de officiële instanties als het WHO.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen moet de WHO expliciet vermelden dat het dragen van mondkapjes na de pandemie niet meer hoeft, anders blijven deze maatregelen gelden voor eeuwig
Schiet mij maar lek. Blijkbaar willen deze figuren gewoon niet logisch nadenken.
Echt, ongelofelijk. Opeens snap je waarom al die maatregelen geen effect sorteren.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens sommige mensen moet de WHO expliciet vermelden dat het dragen van mondkapjes na de pandemie niet meer hoeft, anders blijven deze maatregelen gelden voor eeuwig
Schiet mij maar lek. Blijkbaar willen deze figuren gewoon niet logisch nadenken.
Nee, dat doet het niet. Het is een advies tijdens een emergency. Meer niet, jouw fantasie maakt er iets anders van.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:30 schreef Owen-Kravecki het volgende:
[..]
Dat lijkt mij erg verstandig ja. Ik zie op social media bij coronanieuws onder vrijwel ieder bericht dit soort berichten voorbij komen waardoor de mogelijke vaccinatiegraad in het geding gaat komen omdat er veel mensen zijn die denken dat ook met een vaccin het normale leven niet gaat terug komen. Dit wordt gevoed door dit soort (mogelijk verwarrende )berichten uitgebracht door de officiële instanties als het WHO.
Je kan toch niet ontkennen dat dit soort nuances die veel users maken, gewoon keer op keer ontbreken in de berichtgeving? Waardoor het onwaarschijnlijk is dat ze dat daadwerkelijk zo bedoelen. Die quote van tijger_m versterkt dit al helemaal, ze romantiseren mondkapjes voor dagelijks gebruik.
Grappig, ik kwam tot precies dezelfde conclusie.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Echt, ongelofelijk. Opeens snap je waarom al die maatregelen geen effect sorteren.
Precies, het is van de zotte.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:33 schreef Tijn het volgende:
Nog een tip voor mensen die in paniek raken van de teksten van de WHO: kijk even naar de kop van de pagina. Daar staat dit:
[ afbeelding ]
Kortom: alles dat hier wordt vermeld is in de context van de covid-19-pandemie. En guess what? Als genoeg burgers zijn gevaccineerd, is er niet langer sprake van een pandemie. Dan is de crisis voorbij en gelden deze adviezen dus ook niet meer.
Echt, dat je dit soort dingen moet uitleggen
Ik hoop van harte dat je gelijk gaat hebbenquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, dat doet het niet. Het is een advies tijdens een emergency. Meer niet, jouw fantasie maakt er iets anders van.
Is ook niet normaal, wat een tyfusmuziek.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:36 schreef Vasilevski het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
Viesmad.
Verhaal zou ietsje anders in elkaar steken:
[ twitter ]
Maar hoeveel nummers waren het nou?![]()
[ twitter ]
Bron: NOS.nl liveblogquote:Kerken: blijf zoveel mogelijk thuis en volg diensten digitaal
Het Interkerkelijk Contact in Overheidszaken, waar 31 kerkgenootschappen bij horen, roept kerkgangers op om tijdens de lockdown zoveel mogelijk thuis te blijven. "Maak gebruik van de mogelijkheid om kerkdiensten digitaal uit te zenden en mee te maken."
Wanneer er redenen zijn om toch fysieke diensten te houden, roept de organisatie op om dat met maximaal dertig kerkgangers te doen, exclusief personeel. "Het is duidelijk dat het ter bestrijding van de covid-19-pandemie noodzakelijk is voor de periode tot 19 januari extra maatregelen te nemen."
Voor gebedshuizen geldt een uitzondering op de lockdown. Er gelden geen regels voor het totaal aantal aanwezigen maar het advies is maximaal dertig personen. De bezoekers moeten een vaste zitplaats hebben en 1,5 meter afstand houden.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:43 schreef Nober het volgende:
Winkels kunnen weer open na kleine aanpassing.
[ twitter ]
Lol, dat worden luiers en kant-en-klaar maaltijden bij de Media Marktquote:Op dinsdag 15 december 2020 17:43 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Ik heb eigenlijk de indruk dat de meeste kerken zich er wel goed aan houden. Hier in de buurt in een strenge gereformeerde kerk en bij mijn weten is zelfs die ook gewoon dicht.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Bron: NOS.nl liveblog
Toch goed dat in ieder geval een deel van de kerken deze oproep doet.
Paar oliebollen in de etalage en we kunnen weer los.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:43 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |