Fok-it, hij luister niet. Je hebt gelijk maar het gaat zijn ene oor in en de andere weer uit. Hij doet er geen fuck mee.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:36 schreef Fok-it het volgende:
Het enige waar jij je geest mee verruimt zijn destructieve gedachten.
Wat maakt dat uit? Ik zie mannen die minder te bieden hebben alsnog succes hebben met vrouwen. Al ben ik Drs maakt dat toch geen donder uit man. Ik moet gewoon socialer worden, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zeker als je van nature introvert bent en niet zo;n prater bent. Daar moet ik aan werken!quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:35 schreef Fok-it het volgende:
Zorg eerst dat je jezelf wat te bieden hebt
Nee weet ik. Maar als hij dit forum blijft vervuilen met eindeloze topics compenseer ik het weer een beetjequote:Op dinsdag 15 december 2020 16:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Fok-it, hij luister niet. Je hebt gelijk maar het gaat zijn ene oor in en de andere weer uit. Hij doet er geen fuck mee.
Jawel! Waarom denk je dat ik steeds op missie ben geweest?!quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Fok-it, hij luister niet. Je hebt gelijk maar het gaat zijn ene oor in en de andere weer uit. Hij doet er geen fuck mee.
Vind een vrouw vast wel leuk dat je haar ziet als een missiequote:Op dinsdag 15 december 2020 16:40 schreef osodevo het volgende:
[..]
Jawel! Waarom denk je dat ik steeds op missie ben geweest?!
Voor niks.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:40 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ja, jij verspilt al jaren tijd. Maar niet op de manier die je zelf denkt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:39 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik ben boos, op mijzelf dat ik zoveel tijd verspild heb.... even afkoelen!
Als je al niet zo'n prater bent, waar denk je met vrouwen over te kunnen praten dan? Zeker als je geen behoefte hebt om jezelf te ontwikkelen en nergens interesse in hebt.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:39 schreef osodevo het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Ik zie mannen die minder te bieden hebben alsnog succes hebben met vrouwen. Al ben ik Drs maakt dat toch geen donder uit man. Ik moet gewoon socialer worden, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zeker als je van nature introvert bent en niet zo;n prater bent. Daar moet ik aan werken!
Hobby's en dergelijke bullshit speelt geen rol, want daarmee kun je toch geen vrouw verleiden?
Ik denk dat zoiets juist een heel grote rol speelt. Zou jij interesse hebben in iemand die verder helemaal nergens belangstelling of plezier in heeft? Ik niet. En vrouwen (waarvan ik vermoed dat het ook een soort mensen zijn, met dito behoeftes) waarschijnlijk ook niet.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:39 schreef osodevo het volgende:
[..]
Hobby's en dergelijke bullshit speelt geen rol, want daarmee kun je toch geen vrouw verleiden?
Nou, hij zou nu in ieder geval kunnen weten wat niet werkt. Helaas lijkt TS maar weinig van zowel z'n praktijkervaringen als zijn vele topics hier te leren. Ik durf er ook m'n hand voor in het vuur te steken dat we over een jaar nog steeds te maken hebben met de treurtopics van deze TS.quote:
Het maakt uit, omdat het werkt. Niet alleen in gesprekken makkelijker op gang kunnen houden en connecties kunnen leggen, maar ook voor meer zelfvertrouwen en meer balans in je leven. Omdat je niet al je fiches inzet op 1 ding wat vooralsnog niet lukt, zelfs averechts werkt en jezelf als een soort lege huls probeert te verkopen en het mensen kwalijk neemt dat ze er niet meer in zien.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:39 schreef osodevo het volgende:
[..]
Wat maakt dat uit? Ik zie mannen die minder te bieden hebben alsnog succes hebben met vrouwen. Al ben ik Drs maakt dat toch geen donder uit man. Ik moet gewoon socialer worden, maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan. Zeker als je van nature introvert bent en niet zo;n prater bent. Daar moet ik aan werken!
Nee, waar je aan moet werken is je zelfbeeld. Maar jij bent pas 'succesvol' als je hebt geneukt. Want een leuk gesprek hebben is niet genoeg voor je en dat zie jij als gefaald hebben want dat is niet genoeg, want jouw doel is seks.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:39 schreef osodevo het volgende:
[..]
Omdat je selectief bent en jezelf hiermee wijs maakt dat je er zoveel voor zou doen. Maar als je echt wil weten hoe kwalitatief je missie uitgevoerd is, kun je niet weg komen met zulke summiere informatie. Dan kun je geen gerichte feedback krijgen en loop je gratis hulp mis, die je wel had kunnen krijgen. Maar ja, dan moet je iets meer moeite doen. Jezelf kwetsbaar opstellen en misschien bedenken dat je op jouw manier gemakzuchtig doet en dat niet alleen vooral op anderen af kan wentelen. Dan zul je geconfronteerd kunnen worden met wat er echt scheelt en jakkiebah eng zelf toch echt nog geprobeerd zou kunnen worden.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:40 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dit is het eerste topic van TS dat ik lees. Ik dacht, ik check R&P weer eens...quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen dit topic? Elk topic van TS is een feest hoor
Zijn "socialer worden" is overduidelijk een middel, en geen doel. Zeker met het constante gewauwel over z'n "missies" lijkt het net alsof TS leven ziet als een soort computerspel met een enkel eindobjective, in zijn geval geslachtsverkeer. Heel raar, en als dat in het echt ook zo overkomt kan ik me voorstellen dat mensen daar niet op zitten te wachten.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, waar je aan moet werken is je zelfbeeld. Maar jij bent pas 'succesvol' als je hebt geneukt. Want een leuk gesprek hebben is niet genoeg voor je en dat zie jij als gefaald hebben want dat is niet genoeg, want jouw doel is seks.
Dan kun je hier wel lullen met 'socialer worden' maar dat bereiken zonder dat dat je seks oplevert is voor jou niet genoeg. Je maakt mij niets wijs, ik weet heus wel wat je door de jaren heen gepost hebt.
Het probleem is dat jij je interesses en hobbies aan de kant schuift. Hierdoor heb je inderdaad nergens om over te praten. Nogmaals; introvert zijn is niet erg. Jij moet alleen geen extravert wijf die alleen maar small talk kan houden daten. Daarnaast zit het in je karakter dat je minder praat, dat kan je moeilijk veranderen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:39 schreef osodevo het volgende:
[..]
Nee. Het probleem is dat hij geen interesses heeft om aan de kant te schuiven.quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:01 schreef warp995 het volgende:
[..]
Het probleem is dat jij je interesses en hobbies aan de kant schuift.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Het probleem is dat hij geen interesses heeft om aan de kant te schuiven.
Eerder zei hij nog dat ze aan de kant schoof?quote:Op dinsdag 15 december 2020 17:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Het probleem is dat hij geen interesses heeft om aan de kant te schuiven.
Tsja, dit zegt helaas niet zo veelquote:
Natuurlijk is autist zijn daar geen reden voor. Dat ben ik ook en ik zit inmiddels in mijn tweede (waar het in principe bij blijftquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vind het trouwens wel bijzonder, vriendin van mij heeft een autistische zoon en die heeft zijn eerste vriendinnetje al opgeduikeld. Dus autisme is geen reden om geen vriendinnetje te krijgen. Nu ga ik er vanuit dat je gewoon doorsnee uiterlijk hebt, dan moet het wel aan je houding jegens liggen.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:30 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op je vraag. Je weet de antwoorden al, dus. Alle interesses en hobby's heb ik even aan de kant gezet, dit staat op 1.
Haha ja ik denk nu echt dat osodevo een troll is. Dit kan toch niet waar zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wil niet meer blootgesteld worden aan deze onzin. Ik voel me gebruikt. Altijd die litanieën van deze TS. Ik zal ze over 10 jaar nòg horen. En al die 321.421 tips die gegeven zijn. Er wordt niets mee gedaan. NIETS. Ja, doeiii.
Ik riep een paar maanden terug volgens mij dat sporten zou helpen voor je zelfvertrouwen, je uiterlijk maar ook gewoon om wat positiever te worden, klein gokje maar denk dat je sindsdien nog precies 0 keer in de sportschool bent geweest?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:24 schreef osodevo het volgende:
[..]
Gast, wat denk je dat ik al die tijd gedaan heb? Ik heb juist alle tips opgenomen en geprobeerd deze te implementeren. Ik heb mijn best gedaan.
Weet je zeker dat hij geen account heeft hier?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:24 schreef Cockwhale het volgende:
Ik ken iemand die ook autistisch is en vrijwel net zo denkt als TS. Alleen hij is geen maagd meer. Wel extreem gefocust op (knappe) vrouwen (en status/geld). Heeft ook een minderwaardigheidscomplex en is volledig geobsedeerd door het scoren van vrouwen, wat een compleet averechts effect heeft. Ook zijn zelfbeeld is compleet afhankelijk van zijn succes (of het gebrek daaraan) bij vrouwen. Bijzonder.
Luistert ook naar geen enkele tip die ik hem geef, wil niet sporten, niet veranderen, etc.
Hij is net een tikkeltje minder wanhopig dan TS. Hij heeft met voldoende vrouwen seks gehad, en met een paar een relatie, toen ie nog wat minder negatief/cynisch was.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij geen account heeft hier?
Dikke dikke onzin. Ik date mannen die introvert zijn en ze hoeven niet hot te zijn. Ik heb iemand gedate die ijdel was: erg vervelend.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:42 schreef osodevo het volgende:
[..]
Omdat niets doen geen resultaat oplevert en ik ook met de dag ouder wordt. Hoe ouder hoe moeilijker, mensen gaan settlen.
[..]
Dat doe ik al 10 jaar maar vrouwen daten liever met een man die extravert en handsome is. Uiterlijk speelt ook een rol maar sociaal weegt zwaarder. Laat ik nou net iemand zijn die introvert is en en niet zoveel spreekt. Daar knappen veel vrouwen op af.
En doe dit. Sinds ik 3 x per week sport voel ik mij zoveel beter.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:30 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik riep een paar maanden terug volgens mij dat sporten zou helpen voor je zelfvertrouwen, je uiterlijk maar ook gewoon om wat positiever te worden, klein gokje maar denk dat je sindsdien nog precies 0 keer in de sportschool bent geweest?
Dit.quote:
Dan een gymcel worden, nee bedankt. Zoveel mooie vrouwen in de stad, doel is helder. Deze strijd moet ik winnen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:11 schreef Rupibma het volgende:
[..]
En doe dit. Sinds ik 3 x per week sport voel ik mij zoveel beter.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:21 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dan een gymcel worden, nee bedankt. Zoveel mooie vrouwen in de stad, doel is helder. Deze strijd moet ik winnen.
Probeer eerst eens succes met jezelf te boeken. Volgens mij is dat al lastig zat voor je, als ik hier zo eens lees, maar het is een noodzakelijke eerste stap.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:07 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik wil succes met vrouwen hebben.
Je gaat zo nooit neuken. Je doet namelijk altijd hetzelfde dus is je uitkomst hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:21 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dan een gymcel worden, nee bedankt. Zoveel mooie vrouwen in de stad, doel is helder. Deze strijd moet ik winnen.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:21 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dit moet toch een kloon zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]![]()
Waarom denk je nou dat mensen je dat sporten blijven adviseren? Omdat het hen ook geholpen heeft. Alleen dan niet als shortcut naar gratis pussy.
In pas mijn strategie (zo nodig) aan, zo flexibel ben ik wel. Ik heb alleen een leider nodig die mij kan bijsturen. Deze strijd kan ik niet alleen winnen. Wie kan mij helpen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je gaat zo nooit neuken. Je doet namelijk altijd hetzelfde dus is je uitkomst hetzelfde.
Gast, ga sporten. Probeer het nou een maandjequote:Op dinsdag 15 december 2020 21:31 schreef osodevo het volgende:
[..]
In pas mijn strategie (zo nodig) aan, zo flexibel ben ik wel. Ik heb alleen een leider nodig die mij kan bijsturen. Deze strijd kan ik niet alleen winnen. Wie kan mij helpen?
Sportschool? Deezertje had daar ook geen succesquote:Op dinsdag 15 december 2020 21:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]![]()
Waarom denk je nou dat mensen je dat sporten blijven adviseren? Omdat het hen ook geholpen heeft. Alleen dan niet als shortcut naar gratis pussy.
Het gaat om eigenwaarde en zelfvertrouwen creëeren, bezem.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:32 schreef osodevo het volgende:
[..]
Sportschool? Deezertje had daar ook geen succes
Ja klaar hoor. Je wil niks, prima, dan heeft het topic geen zin.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:32 schreef osodevo het volgende:
[..]
Sportschool? Deezertje had daar ook geen succes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |