Tsja, dit zegt helaas niet zo veelquote:
Natuurlijk is autist zijn daar geen reden voor. Dat ben ik ook en ik zit inmiddels in mijn tweede (waar het in principe bij blijftquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Vind het trouwens wel bijzonder, vriendin van mij heeft een autistische zoon en die heeft zijn eerste vriendinnetje al opgeduikeld. Dus autisme is geen reden om geen vriendinnetje te krijgen. Nu ga ik er vanuit dat je gewoon doorsnee uiterlijk hebt, dan moet het wel aan je houding jegens liggen.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:30 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik reageer gewoon op je vraag. Je weet de antwoorden al, dus. Alle interesses en hobby's heb ik even aan de kant gezet, dit staat op 1.
Haha ja ik denk nu echt dat osodevo een troll is. Dit kan toch niet waar zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:59 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik wil niet meer blootgesteld worden aan deze onzin. Ik voel me gebruikt. Altijd die litanieën van deze TS. Ik zal ze over 10 jaar nòg horen. En al die 321.421 tips die gegeven zijn. Er wordt niets mee gedaan. NIETS. Ja, doeiii.
Ik riep een paar maanden terug volgens mij dat sporten zou helpen voor je zelfvertrouwen, je uiterlijk maar ook gewoon om wat positiever te worden, klein gokje maar denk dat je sindsdien nog precies 0 keer in de sportschool bent geweest?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:24 schreef osodevo het volgende:
[..]
Gast, wat denk je dat ik al die tijd gedaan heb? Ik heb juist alle tips opgenomen en geprobeerd deze te implementeren. Ik heb mijn best gedaan.
Weet je zeker dat hij geen account heeft hier?quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:24 schreef Cockwhale het volgende:
Ik ken iemand die ook autistisch is en vrijwel net zo denkt als TS. Alleen hij is geen maagd meer. Wel extreem gefocust op (knappe) vrouwen (en status/geld). Heeft ook een minderwaardigheidscomplex en is volledig geobsedeerd door het scoren van vrouwen, wat een compleet averechts effect heeft. Ook zijn zelfbeeld is compleet afhankelijk van zijn succes (of het gebrek daaraan) bij vrouwen. Bijzonder.
Luistert ook naar geen enkele tip die ik hem geef, wil niet sporten, niet veranderen, etc.
Hij is net een tikkeltje minder wanhopig dan TS. Hij heeft met voldoende vrouwen seks gehad, en met een paar een relatie, toen ie nog wat minder negatief/cynisch was.quote:Op dinsdag 15 december 2020 19:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij geen account heeft hier?
Dikke dikke onzin. Ik date mannen die introvert zijn en ze hoeven niet hot te zijn. Ik heb iemand gedate die ijdel was: erg vervelend.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:42 schreef osodevo het volgende:
[..]
Omdat niets doen geen resultaat oplevert en ik ook met de dag ouder wordt. Hoe ouder hoe moeilijker, mensen gaan settlen.
[..]
Dat doe ik al 10 jaar maar vrouwen daten liever met een man die extravert en handsome is. Uiterlijk speelt ook een rol maar sociaal weegt zwaarder. Laat ik nou net iemand zijn die introvert is en en niet zoveel spreekt. Daar knappen veel vrouwen op af.
En doe dit. Sinds ik 3 x per week sport voel ik mij zoveel beter.quote:Op dinsdag 15 december 2020 18:30 schreef 111210 het volgende:
[..]
Ik riep een paar maanden terug volgens mij dat sporten zou helpen voor je zelfvertrouwen, je uiterlijk maar ook gewoon om wat positiever te worden, klein gokje maar denk dat je sindsdien nog precies 0 keer in de sportschool bent geweest?
Dit.quote:
Dan een gymcel worden, nee bedankt. Zoveel mooie vrouwen in de stad, doel is helder. Deze strijd moet ik winnen.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:11 schreef Rupibma het volgende:
[..]
En doe dit. Sinds ik 3 x per week sport voel ik mij zoveel beter.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:21 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dan een gymcel worden, nee bedankt. Zoveel mooie vrouwen in de stad, doel is helder. Deze strijd moet ik winnen.
Probeer eerst eens succes met jezelf te boeken. Volgens mij is dat al lastig zat voor je, als ik hier zo eens lees, maar het is een noodzakelijke eerste stap.quote:Op dinsdag 15 december 2020 16:07 schreef osodevo het volgende:
[..]
Ik wil succes met vrouwen hebben.
Je gaat zo nooit neuken. Je doet namelijk altijd hetzelfde dus is je uitkomst hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:21 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dan een gymcel worden, nee bedankt. Zoveel mooie vrouwen in de stad, doel is helder. Deze strijd moet ik winnen.
quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:21 schreef osodevo het volgende:
[..]
Dit moet toch een kloon zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:29 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]![]()
Waarom denk je nou dat mensen je dat sporten blijven adviseren? Omdat het hen ook geholpen heeft. Alleen dan niet als shortcut naar gratis pussy.
In pas mijn strategie (zo nodig) aan, zo flexibel ben ik wel. Ik heb alleen een leider nodig die mij kan bijsturen. Deze strijd kan ik niet alleen winnen. Wie kan mij helpen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 21:29 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Je gaat zo nooit neuken. Je doet namelijk altijd hetzelfde dus is je uitkomst hetzelfde.
Gast, ga sporten. Probeer het nou een maandjequote:Op dinsdag 15 december 2020 21:31 schreef osodevo het volgende:
[..]
In pas mijn strategie (zo nodig) aan, zo flexibel ben ik wel. Ik heb alleen een leider nodig die mij kan bijsturen. Deze strijd kan ik niet alleen winnen. Wie kan mij helpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |