SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door osodevo op 15-12-2020 17:23:26 ]
Gast, wat denk je dat ik al die tijd gedaan heb? Ik heb juist alle tips opgenomen en geprobeerd deze te implementeren. Ik heb mijn best gedaan.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:20 schreef inslagenreuring het volgende:
Janken op FOK en niets doen met alle tips die je krijgt een optie?
Je bent nog jong... 28 toch? Pas als je 40 ben zou ik zeggen dat je de boot aan het missen ben.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:18 schreef osodevo het volgende:
Daar sta je dan 30+ en maagd, zonder enige seksuele- en liefdeservaring.Jarenlang heb ik ervoor gestreden maar op een gegeven moment is de rek eruit en ben ik moe van het strijden. Nooit had ik kunnen denken dat het zó moeilijk kan zijn om een vrouw te verleiden en in bed te krijgen. Ik zie het om mij heen gebeuren, diverse keren getuige mogen zijn hoe anderen seks kunnen hebben. Zwaar frustrerend als je zelf nooit succes hebt.
![]()
Ik ben moe. Wat kan ik nog doen?! Jezelf zijn en interesse tonen heb ik altijd al gedaan, maar het heeft mij nooit verder gebracht. Veel goede adviezen hier gehad, maar nimmer heeft het mij op seksueel vlak verder gebracht. Adviezen zijn goed maar om één of andere reden zien vrouwen mij niet zitten.![]()
Wat kan ik nog doen? Mijn lichaam schreeuwt om seks, om intimiteit, om succes. Wat kan ik doen om een meltdown te voorkomen?![]()
Omdat niets doen geen resultaat oplevert en ik ook met de dag ouder wordt. Hoe ouder hoe moeilijker, mensen gaan settlen.quote:
Dat doe ik al 10 jaar maar vrouwen daten liever met een man die extravert en handsome is. Uiterlijk speelt ook een rol maar sociaal weegt zwaarder. Laat ik nou net iemand zijn die introvert is en en niet zoveel spreekt. Daar knappen veel vrouwen op af.quote:En dat straal je waarschijnlijk uit. Dat is een afknapper.
Gewoon je dagelijkse leven leiden, dan komt er vanzelf wat langs. Behalve als je niet lekker ruikt of de hele dag in een trainingspak met gympen loopt.
Coronatijd helpt ook niet echt.
Ligt er aan wat je uitstraalt en in welke omgeving je begeeft. Als ik mijn hele leven in Kanaleneiland had gewoond of Scheveningen, dan was ik waarschijnlijk nu ook nog maagd geweest.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:42 schreef osodevo het volgende:
[..]
Omdat niets doen geen resultaat oplevert en ik ook met de dag ouder wordt. Hoe ouder hoe moeilijker, mensen gaan settlen.
[..]
Dat doe ik al 10 jaar maar vrouwen daten liever met een man die extravert en handsome is. Uiterlijk speelt ook een rol maar sociaal weegt zwaarder. Laat ik nou net iemand zijn die introvert en en niet zoveel spreekt. Daar knappen veel vrouwen op af.
Want? Ik heb een doel, een missie.... dat is een flinke draai wat ik eerder deed. Huilen en hier posten lost inderdaad niets op, ik moet in actie komen! Ik dacht altijd dat liefde vanzelf wel op je pad komt maar in die 10 jaar heb ik niets gezien. Daarom die focus.quote:
Liefde komt ook op je pad als je niet zoekt. Ik spreek uit ervaring en spreek ook uit ervaring dat te hard zoeken geen nut heeft.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:51 schreef osodevo het volgende:
[..]
Want? Ik heb een doel, een missie.... dat is een flinke draai wat ik eerder deed. Huilen en hier posten lost inderdaad niets op, ik moet in actie komen! Ik dacht altijd dat liefde vanzelf wel op je pad komt maar in die 10 jaar heb ik niets gezien. Daarom die focus.
Nee, dat is niet de reden van die focus. De reden van die focus is dat je gewoon een shortcut naar pussy wil, maar je wil er per sé niet voor betalen, dus open je elke dag hetzelfde topic met een andere titel, en gaat er helemaal nooit wat veranderen, want al die topics hebben je helemaal niets opgeleverd omdat je een shortcut wil.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:51 schreef osodevo het volgende:
[..]
Want? Ik heb een doel, een missie.... dat is een flinke draai wat ik eerder deed. Huilen en hier posten lost inderdaad niets op, ik moet in actie komen! Ik dacht altijd dat liefde vanzelf wel op je pad komt maar in die 10 jaar heb ik niets gezien. Daarom die focus.
Absoluut. Juist zelfs! En ik ben een man. Soms struikel je in ergens en denk je, wat is hier gebeurd?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Liefde komt ook op je pad als je niet zoekt. Ik spreek uit ervaring en spreek ook uit ervaring dat zoeken geen nut heeft.
Dit.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nee, dat is niet de reden van die focus. De reden van die focus is dat je gewoon een shortcut naar pussy wil, maar je wil er per sé niet voor betalen, dus open je elke dag hetzelfde topic met een andere titel, en gaat er helemaal nooit wat veranderen, want al die topics hebben je helemaal niets opgeleverd omdat je een shortcut wil.
nee hij is een stuk ouder maar wil persé chickies van net 20 die helemaal strak staan. Dat kan maar dan moet ie daar wel wat tegenover staan, laat dat nou net zijn probleem zijn.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:41 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je bent nog jong... 28 toch? Pas als je 40 ben zou ik zeggen dat je de boot aan het missen ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |