Wie doet dat nu dan?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:17 schreef Kyran het volgende:
Gewoon blijven ontkennen dat we in deep shit zitten en dat de lockdown niet terecht is. Ik vind het echt knap.
In 1 dag 300 er bij terwijl er al rond de 1500 liggen en dan nog beweren dat het meevalt.
Kerst voor de deur...
Stop de lockdown jongensquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
6633 nieuwe positieve testen
262 nieuwe ziekenhuisopnames
46 nieuwe IC-opnames
86 nieuwe overlijdens
Dat loopt in twee dagen tijd wel hard op ja... met dit tempo zitten we volgende week weer rond de 2500 patiënten in het ziekenhuisquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Dit is natuurlijk vooral het probleem
En daarvoor een lockdown voor deze besmettings cijfers?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
46 nieuwe IC-opnames
86 nieuwe overlijdens
quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:15 schreef Benny het volgende:
46 nieuwe IC-opnames
86 nieuwe overlijdens
Hoe zit het dan met de weekcijfers? Zit die storing daar ook in?quote:Aantal besmettingen lager door storing
Het aantal besmettingen vandaag en de afgelopen twee dagen is lager door problemen met het computerprogramma HPZone bij de GGD. Dat laat de GGD weten aan de NOS. Het aantal besmettingen van gisteren en eergisteren valt dus eigenlijk hoger uit dan gemeld.
Dat geldt ook voor de besmettingen die vandaag worden bekendgemaakt. Het gaat om zo'n 6000 tests die nog moeten worden ingehaald. Dat gebeurt de komende dagen, verwacht de GGD, en dat betekent dat het aantal positieve tests de komende dagen hoger zal uitvallen.
Die kerel begint ook steeds harder te roepen en steeds minder inhoud he. Hij begon nog goed eerder dit jaar met analyses. Nu bezig voor de bühne.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarnaast zijn er :
12 gemeentes met 0 besmettingen
11 gemeentes met 1 besmetting
65 gemeentes met 2-5 besmettingen
67 gemeentes met 6-9 besmettingen
* Volgens RIVM is er onderrapportage
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Yep. Maar hey, mensen die het nu nog niet willen inzien, gaan het ook niet inzien. Al krijg je 1000 opnames per dag.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:17 schreef Kyran het volgende:
Gewoon blijven ontkennen dat we in deep shit zitten en dat de lockdown niet terecht is. Ik vind het echt knap.
In 1 dag 300 er bij terwijl er al rond de 1500 liggen en dan nog beweren dat het meevalt.
Kerst voor de deur...
6000 tests of 6000 positieve tests? Lekker vaag weer.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:19 schreef ondeugend het volgende:
Dat geldt ook voor de besmettingen die vandaag worden bekendgemaakt. Het gaat om zo'n 6000 tests die nog moeten worden ingehaald. Dat gebeurt de komende dagen, verwacht de GGD, en dat betekent dat het aantal positieve tests de komende dagen hoger zal uitvallen.
Kan daar niks goed gaanquote:Op dinsdag 15 december 2020 15:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de weekcijfers? Zit die storing daar ook in?
quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:18 schreef kol7680 het volgende:
[..]
En daarvoor een lockdown voor deze besmettings cijfers?
6,7% van alle testen is getest ihkv (asymptomatische) BCO. 10% daarvan was positief.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:16 schreef chratnox het volgende:
[..]
@:DireStraits7
In de eerste week van december waren de cijfers (op meldingsdatum) als ik me goed herinner rond de 6000. Dat is zo'n 5% asymptomatisch positief dan. Dat is best fors.
Week op week nog altijd hoger, weekendeffect in acht nemend stijgt het dus waarschijnlijk nog steeds.quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:20 schreef OProg het volgende:
Prima als het al daalt. Hoewel we dat nu nog niet kunnen zeggen.
Dus over afgelopen drie dagen missen nog uitslagen van 6000 tests oftewel zo'n 720 besmettingen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:19 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de weekcijfers? Zit die storing daar ook in?
Die zag ik ja, dat was ongelukkig. Maar tot die post hadden we volgens mij gewoon een goede inhoudelijke discussie met zijn allen, waar niet echt in terug kwam dat de maatregelen onterecht waren.quote:
Zijn de cijfers op dinsdag niet altijd wat lager omdat daar een groot deel van de zondag bij zit nu er weinig vertraging meer is qua testuitslagen?quote:Op dinsdag 15 december 2020 15:19 schreef chratnox het volgende:
[..]
Maar 3000 lager qua melding? Dat lijkt me toch niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |